Perfidus

Members
  • Content count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Perfidus

  • Rank
    Membru
  • Birthday 09/02/1968

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Kellys Salamander 2008
  • Localitate
    Craiova
  • Biografie
    Nascut cu dragoste de tara
  • Ocupaţie
    Inginer

Metode de contact

  • MSN
    c_radulian@hotmail.com
  • Yahoo
    cristi_radulian@yahoo.com
  • Skype
    crisrad68
  1. Vesti bune - cred. Doamna Aura Raducu de la BERD tocmai e propusa Ministru al Fondurilor Europene in Guvernul Ciolos. Acum sper ca nu va lasa de izbeliste proiectele PMUD din tara.
  2. @@ombun , am primit in sfarsit raspuns din partea Search Corporation - prin managerul de comunicare al consortiului de firme ce lucreaza la proiect. Bine ca am trimis mesajele si catre ADR SV Oltenia, de la Primarie nu ma mai asteptam la nici un raspuns. Le-a luat doua saptamani sa-mi raspunda insa mi-au scris o epistola de trei pagini, in CC trecand pe toti cei implicati in proiect. Imediat am fost contactat telefonic de reprezentantul BERD - A.Raducu, cu care am purtat o conversatie civilizata de 15 minute, de am crezut pentru moment ca nu suntem in Romania. Deci, daca gasesti pana la urma pe cine trebuie, vei fi ascultat. Important e sa nu ne descurajam. cristi AKA perfidus
  3. Şedinţă de lucru PMUD Craiova În urma finalizării unei noi etape din cadrul procesului de elaborare a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă pentru polul de creştere Craiova, în data de 20 mai 2015, la sediul Primăriei Craiova, a avut loc o şedinţă de lucru pe a cărei ordine de zi s-au aflat următoarele puncte: Stadiul proiectului, activităţile derulate, tipuri de date colectate; Metodologia de elaborare a planului de mobilitate; corelarea cu documentele strategice existente; obiective; Modelul de transport. Beneficiarul modelului de transport şi a PMUD (aspecte administrative); Analize realizate privind mobilitatea, principalele probleme identificate, obiectivele operaţionale şi posibile măsuri; Ipoteze de dezvoltare; Strategia de dezvoltare: Obiective strategice şi operaţionale, indicatori, măsuri; Cadrul instituţional şi finanţarea sectorului de transport; Consultarea publică. Evaluarea rezultatelor aplicaţiei on-line; Acţiuni viitoare. Discuţii. Alături de Comitetul de Coordonare al Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, la şedinţă au participant reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, JASPERS, Agenţiei de Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia, Agenţiei pentru Protecţia Mediului Dolj, Poliţiei Locale a Municipiului Craiova, Regiei de Transport Craiova, Consiliului Judeţean Dolj, Primăriei Craiova, precum şi experţii consorţiului de firme care elaborează Planul de Mobilitate. Sursa: http://www.metropolacraiova.ro/ Dupa cum se vede, nu a participat nici un invitat din partea vreunui forum al craiovenilor, fie el de biciclisti fie el de automobilisti. Din pacate si acest eveniment a beneficiat de mediatizarea minunata de pana acum, eu am aflat abia astazi.
  4. Odata cu alte cateva orase importante din tara, pentru Craiova se va realiza un Plan de Mobilitate Urbana Durabila, pe baza unui proiect finantat prin fonduri UE si BERD, pe programul Regio. Proiectul a fost atribuit prin licitatie unei asocieri de firme: PTV Group si TTK (Germania) alaturi de Search Corporation SRL (Romania). Am adresat in doua randuri urmatoarea intrebare (pe mail) directiei proiecte din cadrul Primariei Mun. Craiova, insa nu am primit nici confirmare de citire nici raspuns. "Stimate Domn/Doamna, Ca simplu cetatean responsabil si interesat de soarta Municipiului Craiova - oras candidat la titlul de Capitala Culturala Europeana - doresc sa fiu cat mai informat in legatura cu viitorul urbei si in acest context ma simt indreptatit sa va solicit sa-mi puneti la dispozitie urmatoarele informatii referitoare la stadiul de derulare al proiectului de realizare PMUD (Plan de mobilitate urbana durabila) despre care am aflat ca ar avea termen de finalizare undeva in luna iulie si despre care am gasit doar un comunicat in presa locala si nimic altceva pe situl primariei: - care sunt organizatiile din partea cetatenilor care au fost sau vor fi consultate in cadrul proiectului - in ce masura discutiile purtate pana acum de realizatorii proiectului au avut in centrul atentiei PIETONII si BICICLISTII, si in ce masura Primaria s-a implicat prin organizarea de consultari cu reprezentantii biciclistilor (exista in mediul online cateva astfel de comunitati ale biciclistilor olteni) - informatiile disponibile public despre cele doua companii straine implicate in proiect: PVT Transport Consult GmbH si Transport Technologie-Consult Karlsruhe GmbH arata expertiza acestora in special in domeniul traficului auto si a transportului in comun; in ce masura aceste companii au demonstrat experienta similara in proiecte pentru mobilitate durabila, in care traficul auto si cel in comun sunt pe ultimele doua locuri in piramida mobilitatii? - ce experienta similara a demonstrat in cadrul selectiei de oferte SC Search Corporation SRL in realizarea unor astfel de planuri de mobilitate durabila? Implicarea sa anterioara in proiectele de semaforizare de pe axa Est-Vest si de pe Bvd. Dacia-Bvd.Decebal - este de natura sa ma ingrijoreze; aceste doua proiecte care au costat enorm de mult producand rezultate extrem de slabe totodata in cadrul acestora solutiile pentru biciclisti fiind complet ignorate. - cunoscut fiind faptul ca un PMUD are ca punct de plecare o cercetare amanuntita a situatiei existente si proiectarea pentru viitor a unor situatii de trafic, cu accent nu pe trafic ci pe accesibilitate si calitatea vietii, va rog sa-mi comunicati ce evenimente viitoare veti organiza ca si consultari cu publicul. Ca persoana activa ce foloseste frecvent bicicleta ca mijloc de transport, nu numai ca recreere, astept cu interes raspunsul dvs." Intre cele doua scrisori au trecut deja trei luni. In luna aprilie a aparut un anunt (cu greu l-am gasit) prin care se lansa o asa zisa consultare publica, o aplicatie web care se putea accesa de pe pagina Facebook a proiectului (https://www.facebook.com/588214194640242) - aplicatie la care am reusit sa contribui personal cu semnalarea unor probleme legate de transport (atat auto cat si pietonal sau cu bicicleta). In acest moment consultarea s-a incheiat si aplicatia nu mai este functionala. Ca relevanta a consultarii este de mentionat numarul de aprecieri ale paginii: 53 (cincizeci si trei). Sunt curios cat au fost cheltuielile de promovare in bugetul proiectului. In cca 2 luni proiectul se va finaliza si vom avea un PMUD servit de firmele de mai sus, ca la carte - adica bifat si consultare publica, nu-i asa? Urmatoarea scrisoare va fi o petitie adresata Primarului. Stam si asteptam dupa altii sa faca treaba de mantuiala sau ne implicam/vociferam?
  5. Mersi Tzunoi! L-am scos si merge acum, ma bucur ca am intrebat aici ca ma chinuiam de ceva timp :D.
  6. Ce probleme poate sa aiba 'puterul meu pe Google Chrome de nu afiseaza nimic cand dau click pe chestii care ar trebui sa selecteze/filtreze posturi, cum ar fi 'Vezi continut nou' sau "My content" ? Nimic ca si continut adica, headerul forumului si banda albastra de jos apar. Am golit cookies si cache si degeaba. PS. Pe IE merge, dar nu-mi place ca browser implicit.
  7. Salut, s-au mutat toti MTB-istii din Craiova pe daupedala.ro? Am inceput incalzirea pentru ceva ture mai lungi atunci cand s-o topi zapada sus la munte. Azi ceva usor pe la padurea de langa Ghercesti. https://onedrive.live.com/redir?resid=469109ebf81d7d23!27109&authkey=!AL70hxxvgavPrL8&ithint=file%2cgpx http://www.bikemap.net/ro/route/3005098-simincu_de_jos-mischii-mlecanesti-padure_ghercesti/
  8. Sa facem o promovare aici ca e mult prea liniste - o fac total dezinteresat :D (pe 9 Mai sunt prins la un eveniment in Craiova) - dar cine stie poate ne inersectam duminica pe traseu :- http://daupedala.ro/ciclism-craiova-tura-la-munte-9-10-mai/
  9. Felicitari Asociatiei Kogayon pentru site, harti si informatiile detaliate! Voi face reclama site-ului cu toate ocaziile. Si eu am parcurs cateva din trasee dar se pare ca nici pe departe nu am epuizat variantele :D
  10. Super, ma bucur ca ai facut tura. Astept detalii ca vreau sa-mi planific si eu undeva in vara asta cateva zile in zona.
  11. Salut VladG, ai facut traversarea? Din niste informatii de la pasionatii de 4x4, se pare ca de la DN66A e accesibila urcarea pe Nedeia Mare luand-o pe valea Nedeuta, dar drumul e cam spart de ape. Din vale, cam de unde se termina harta ta drumul se intoarce la stanga si urca spre nord, trece pe langa stana ce apare si pe harta, apoi continua spre sud intr-o "curba de nivel care urca" ce trece aproape pe sub varf. De pe vf. Nedeia la stanga pe creasta se poate ajunge pe vf. Arcanu iar la dreapta se coboara la Bistrita insa nu am informatii despre starea drumului pana la Vaja. Cristi aka perfidus
  12. Am dat o continuare a declaratiei cum ca ma constitui parte civila. Da, autorul este chiar deja celebrul oltean de 21 ani cu 28 de "fapte" in doua luni - de care pomeneam mai sus. Din pacate bicicleta dusa a fost pe la "negustori"si nu i s-a mai dat de urma. Urmeaza procesul, cu slabe sperante ca voi mai primi ceva la sfarsit. Parlitul a mai fost arestat si condamnat insa cum a iesit s-a apucat de ce stia mai bine.
  13. http://www.cvlpress.ro/25.06.2014/in-arest-pentru-furturi-de-biciclete/ M-am interesat deja, inca nu stiu daca sunt cei au fost si pe la blocul meu, dar speranta moare ultima.
  14. Ghinion, sunt nevoit sa fac un anunt la sectiunea asta. A disparut azi din Craiova, zona Depou tramvaie, din uscatoria blocului unde locuiesc (yala fortata) o bicicleta MTB Focus Medusa model 2009. imagine: https://drive.google.com/file/d/0B4ITveLJntVdR00wNml2T2Qwd0E/edit?usp=sharing Particulatitati: alb/gri, echiparea originala Deore cu furca Suntour XCT V2, lipseste de pe roata din spate un catadioptru, cauciucurile sunt originale Black Comp, mansoanele de ghidon sunt negru cu alb. Nu are aparatori, iar sub sa este o borseta negru cu rosu. Este de dama dar cu cadru normal (marimea este M). Fata de poza mai avea adaugate recent doua coarne BBB negre. Daca o vedeti la vanzare pe vreun site (desi ma indoiesc) dati de stire. La un loc cu ea mai erau depozitate o suma de alte biciclete, mai proaste, neasigurate, se pare ca hotii sunt cunoscatori de marci si aveau un pont, e singura care a disparut. [-O<
  15. Interesanta activitate si mai greu gasesti tovarasi pentru asa ceva la noi. Sper sa am timp in curand sa scot si eu bicla la plimbare prin imprejurimi, o sa incerc sa anunt aici din timp. PS. Imi place ce desenezi.