Axe

Membru
  • Content Count

    9,216
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    148

Axe last won the day on April 24 2017

Axe had the most liked content!

Community Reputation

7,078 Excellent

1 Follower

About Axe

  • Rank
    Always Online

Profile Fields

  • Localitate
    Terra

Recent Profile Visitors

21,358 profile views
  1. De acord, prognoza meteo, e un fel de "la ghici", iau bani degeaba Unde mai pui ca de multe ori, e invers decat prevad ei :))))
  2. Ok, vorbim pana atunci..., we placut la toata lumea!
  3. Normal, le e frica pe praful asta :)))))
  4. In principipiu sunt prezent, sper sa nu apara ceva neasteptat. Noi avem un obicei pe aici, cel care propune, plateste toata consumatia, se mentine?!
  5. Salut "orizontalisti" Chiar daca e multa liniste pe aici, cu siguranta, impatimitii, vor citi asta: Am descoperit o chestie foarte importanta, cred eu, ceva legat de efortul pe recumbent. Eu nu prea folosesc pe bicicleta aparatura, n-am nici ciclocomputer, pentru ca ma intereseaza mai mult plimbarea decat datele...! DAR, de ceva vreme, am intrat in randul lumii si mi-am luat un ceas inteligent. Pe scurt, am descoperit ca, la acelasi presupus efort, adica pastrand cadenta si modul cum percepe fiecare ritmul propriu, pe recumbent am puls in medie 110(deci ma situez in zona de ardere grasimi), in timp ce pe cursiera, am 140!!! M-am gandit, de unde provine aceasta diferenta majora!? Parerea mea, este ca pe bicicleta clasica, intra la treaba atat trunchiul, cu abdomenul, cat si spatele, bratele, gatul, care cer si ele tributul de sange aferent. O alta contributie si-o aduce aerodinamica. Dupa cum stim, recumbentul este mai putin sprinten pe urcari, dar si acolo ajung undeva la max. 150bpm, in timp ce pe cursiera, merge spre 170! Repet, e vorba de organismul, varsta, pregatirea si ritmul meu, dar sunt convins, chestia cu pulsul e aplicabila tuturor. Ca o concluzie, recumbentul este foarte bun pentru slabire, poti mentine efortul timp mai indelungat, cu o pozitie relaxata si folosind aproape exlusiv picioarele si fesele.
  6. Axe

    Da, am vazut, e un sistem poate chiar mai bun
  7. Axe

    Cu un dorn, ai putea aplica cateva lovituri in centrul surubului, astfel incat dupa wd40, sa joace putin in filet
  8. Axe

    Poti incerca sa iei un lant nou, fix acelasi numar de zale, fie sa-l ichizi fortat cu za rapida, fie sa-l inchizi cu nitul si sa-l pui pe o placa, apoi pe cealalta placa il bagi fortat prin rotirea pedalierelor
  9. In sfarsit, vad ceva nou, interesant in peisaj, ce spuneti?
  10. Axe

    Normal ca pe dreapta unghiul e altul, sa faca loc pinioanelor, dar nu intuiam ca trebuie o tensiune mai mare pe ele, nu am folosit aparat de masura, iar la mana nu iti dai seama cand centrezi. Am mai aflat ceva
  11. Axe

    Egal tensionate stg-dr, sunt la orice tip de roata, altfel janta s-ar deplasa catre spitele mai tensionate...fizica Ruprerea spitelor vine de la calitate, vechime, greutate, presiune prea mare in anvelopa etc
  12. Axe

    Pentru cei care nu au presa, lantul poate fi taiat la flex, scurtat cu dornul si ciocanul si montat cu za rapida
  13. Axe

    Pai de ce sa pui spite groase "macar pe spate"?! La tandem esti mai greu pe roata de fata
  14. Axe

    Nu trebuie sa fie tzambal, dar nici moale. Eu merg cu el in asa fel, incat daca il trag cu mana si rotesc pedalierul, il pot scoate cu minim efort
  15. Axe

    Da, poti pune si lant de 8 viteze, sau de care ai prin casa, daca intra pe dintii placilor