buchter emil

Members
  • Content count

    972
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

117 Excellent

About buchter emil

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 05/05/1957

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Arii de interes
    Sunt interesat de tot ce apartine de biciclete .Cele de sosea si de oras i-mi sunt foarte dragi.I-mi place sa merg mult cu ele si sa le repar .Joc si tenis cu multa placere de foarte multi ani
  • Biciclete
    colnago super 91,colnago master,bianchi record,puch,diamant,vitus 979
  • Localitate
    bucuresti
  • Biografie
    nascut in 57 bucuresti
  • Ocupaţie
    tehnician specialist componente
  • Firma
    tarom sa
  1. Anul asta am fost la mare cu bicicletele cu un amic .La intoarcere amicul a avut o problema medicala si am fost nevoit sa folosim trenul. Am fost foarte multumit si satisfacut de modul si conditile de transport pentru vagonul de biciclete. Am platit 10 ron de bicicleta deci un sincer bravo din acest punct de vedere.
  2. Da exact 27,0 si eu am una de Campagnolo dar intradevar foarte rar se gaseste cadre cu dimensiunea respectiva .Eu pot sa i-ti dau tija sea Campagnolo de 27,0 la schimb cu una de 27,2 .Si pe dirtbike am vazut dimensiunea respectiva dar nu mai stiu daca este de actualitate stima
  3. Sa pe caseta ,dar adevaratul singlespeed este cu lant gros de singlespeed si pinion aferent . Eu caut in schimb un cadru de pista de multi anisori si parca au intrat in pamant .Si culmea cand eram tanar erau tone de Oscar egg la toate cluburile
  4. Am auzit ca in Italia taie cu flexul cu acumulatori in cateva clipe .Sunt flexuri micute cu care nu mai pierd timpul prea mult .Parerea mea este ca bicicleta scumpa se foloseste la cursa si la plimbari .O bicicleta de oras cu care sa i-ti faci cumparaturile si toate cele daca este una modesta atunci nu o sa ai bataie de cap .Bicicleta scumpa este ca femeia frumoasa :))
  5. Vreau sa amintesc un lucru foarte important mai ales in cazul ergopowere unde pe langa faptul ca trebuie sa mergi pe acelasi model si nr de viteze ,se intampla ca desi totul este perfect totusi schimbarea pinioanelor este cu zgomote si nu schimba perfect .Primul lucru care trebuie facut este sa vezi daca urechea in care se monteaza deraiorul spate este drept .Nu de alta dar am vazut pe multi cum se chinue si nu le da de cap .Deci un dispozitiv care se poate chiar face home made o bare care se infileteaza in ureche si acolo masuram in 3 poziti diferite distanta fata de crecul roti .Foarte multe urechi nu sunt drepte sau au fost lovite si acest lucru da totul peste cap avand in vedere diferentele mici intre pinioanele de 9-10-11 . Dupa acest lucru nu mai sunt probleme doar daca iarasi mai este una legat de ax si care nu trebuie sa fie la 3-7 mm ca la bicicletele vechi ci una mult mai mare pentruca nu mai este vorba de 6 pinioane ci de 9-10 etc . Ultima problema ar fi si deraiorul care trebuie sa fie unul pentru 9-10 viteze si sa nu fie lovit sau stramb .Am scris toate astea pentruca am vazut ca multi amatori care pe buna dreptate doresc sa faca singuri lucrurile astea au probleme . sa auzim de bine
  6. Andrei cel care l-ai vazut la mine de vanzare este un Dicta de 14 dinti dar pentru BMC altfel nu il videam . Greu de gasit si mai repede pui placa de 48 chiar 50 si obti cam acelasi raport stima
  7. Doresc sa cumpar sau sa fac un portbagaj pentru cursiera .Care ar fi modelul cel mai adecvat pentru asa ceva mutam fain
  8. Din punct de vedere al unui colectionar este ca vopseaua sa fie originala si se pierde cam 50% din valoare daca cureti voseaua originala .Daca insa vrei sa o ti pentru tine personal cea mai buna solutie este sa il cureti voseaua sa il dai la sablat la nisip care curata perfect rugina si dupa acea sunt soluti ,vopsele ca sa il faci ca lumea .Asta daca ai biciclete foarte vechi in care rugina a intrat sub vosea .A te uita doar in interioarele tevilor nu este suficient .vei constata ca sub vosea sunt pete de rugina si daca vrei sa ii dai a doua viata este singura modalitate . Eu am acuma un Diamant din anul 1960 care avea vopseaua originala dar prezenta suspiciuni si odata ce l=am curatat mi-am dat seama ca nu am gresit deloc .Am pastrat stikerele originale si spre sa iasa batranul Diamant din mocirla in care saracul a fost tinut si sa se bucure din nou de viata stima
  9. Cand vorbesti de Germania nu poti sa te pronunti decat daca ai mers in mai toate orasele lor .Eu am mers in Essen un orasel micut si acolo era impecabil si pentru masini si pentru biciclete .Nu era aglomeratie erau stopuri pentru biciclete ,bandele impecabile si se putea merge dintr-un oras in altul cate 30km prin parc .Deci lucrurile difera si in Germania si nu poti compara Bonul cu un orasel micut din acest punct de vedere .La fel si la noi dute in Bucuresti cu bicicleta si dute in Odorheiul Secuiesc sa vezi ce mare diferenta este . stima
  10. Stie cineva un intinzator de lant pentru un single speed la mana doua ? Am dropouts aproape verticale si nu am nici o sansa sa pun lantul fara acel intinzator .Momentan am pus pur si simplu un deraior normal ,dar intinzatorul este mult mai usor si mai practic mersi
  11. Deci sa inteleg ca nu neaparat trenurile au si vagon pentru biciclete .Eu am adus o bicicleta din Moldova si adevarat ca nu era aglomerat dar am stat stresat ,incomod si controlorul mereu vinea sa vada daca dau spaga .I-am dat multa sanatate si multumiri dar oricum un vagon pentru asa ceva este absolut necesar seara faina
  12. Eu zic ca si cu tabelele astea sunt sub semnul intrebari ,de pilda la tabel apar niste greutati nerealiste si anume Reynolds 501 la 2025 si eu am avut un Peugeot masura 53 cu 501 si cantarea 2350 gr ,apoi 531 c este departe de 1800 gr si este 2050 gr[cantarit de mine ] ,531 p este la 1900 gr nu are cum sa fie 1700 gr ,apoi la Vitus la fel greutatea era facuta fara steering column si head tube .In sfarsit sunt site care dau mai exact aceste greutati .Si apoi nu neaparat cadrele mai usoare sunt si cele mai bune .La 531 P care cantareste 1900 gr specialisti spun ca este cel mai ieftin ,cel mai putin rezistent .La 753 care la fel apare in tabel eronat cu 1650 el avand 1800 gr [race ]si 1750 gr [track ] se spune ca erau cele mai scumpe [lipite cu argint] cele mai rezistetente si cele mai usoare .La 531 simplu zice ca este cel mai ieftin cel mai rezistent dar mai greu . La Tange prestige care se spune ca a fost cea mai buna teava dintre toate cantareste 1950 gr deci nu neaparat foarte usoara .Eu personal desi nu sunt specialist mi-a placut mereu reynolds mai ales 531 C . Dar am mai zis eu ca aceste greutati de plus minus 100-200 gr nu se simt toate in general sunt la fel ci numai rotile de calitate fac diferenta intre biciclete . Geometriile ,unghiurile sunt in general la fel asa ca otelul trebuie sa fie de calitate iar diferentele de grame sunt tacneli care nu au efect la mers in nici un caz . sera faina va doresc
  13. Intre rucsac si coburi eu am ales mereu coburile deoarece la drumuri lungi indiferent ce bazon si ce pantaloni calitativi ai pe tine, problemele apar le sa. Acolo incep mici dureri apoi oboseala etc ,si daca mai ai si rucsac atunci aceste probleme apar si mai repede. Apoi exista riscul sa racesti din cauza transpiratiei. Eu am facut dubla pneumonie odata la un drum lung cu rucsac si, adevarat, nu am avut bluza de schimb. In sfarsit, este opinia mea personala si este valabila numai la drumuri de peste 100-150 km. Seara faina.
  14. Orice este posibil de schimbat si de facut la ea si in general la otel .Sputnikul are filete metrice deci nu sunt probleme. Parerea mea personala insa este ca aceste cadre nu merita sa investesti prea multi bani deoarece in afara de faptul ca trezeste nostalgi in rest in blocul comunist era bicicleta cea mai slaba din toate punctele de vedere . Dar ce este de apreciat este faptul ca daca Diamantul ,Favoritul foloseau materiale occidentale in speta Reynolds ,sovietici foloseau materialele lor dar din pacate foarte slabute seara faina
  15. Si eu intentionez sa merg cu bicicleta si cu un prieten la Budapesta si nu stim ce sa facem ca sa ajungem cu trenul in ARAD cu bicicletele .Uni spun ca trebuie sa stai cu ochiul pe ele alti ca ar fi destul de scump etc . As fi dorit sa mergem seara ca sa nu pierdem toata ziua pe tren plus oboseala de a merge toata ziua .Cateva sfaturi si in special cat ar fi taxa pentru biciclete pana acolo .Intreb ca biletele pentru noi plus pentru biciclete se aduna o suma care cred eu nu este mica de loc . sanatate multa