Nightwork

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Excellent

About Nightwork

  • Rank
    Amator

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

2,326 profile views
  1. Nightwork

    Treaba ta e treaba ta. Sunt convins ca iti gasesti vreun fraier pana la urma. Mie unul imi vine greata cand vad bisnitari ca tine.
  2. Nightwork

    vad ca ai si pus-o pe net la 350 de lei profit pt tine + poze nu cu bicla pe care o ai, ci cu bicla de pe site-ul indicat de tine de mai sus ;). incep sa cred ca bisnita e o chestie cvasigenetica pentru biciclisti.
  3. Nightwork

    Sfatul meu de om patit e sa o iei usor. Investeste cand gasesti preturi bune; daca ai rabdare, vei gasi chestii foarte misto la preturi decente. Cadrul il vei putea schimba la un moment dat. Nu trebuie sa faci totul odata. Altfel, de acord ca n-are rost sa pui Campa nu stiu de care pe o bicla entry-level. Franele Delta sunt o prostie dpmdv; pe langa pret, mi se pare ca nici nu se incadreaza prea bine in peisaj. Nici chestia cu Colnago sau Rossin nu miroase prea bine. Unii dau un purcoi de bani doar pentru nume; daca nu ai bani de aruncat, uite-te dupa un cadru cu alt nume, dar aceleasi caracteristici (material, geometrie) si de 2 ori mai ieftin. Pastreaza rotile care iti plac mai mult, estetic si functional (nu stiu despre ce e vorba, dar probabil rotile Campa sunt net superioare fata de ce era inainte pe bicicleta).
  4. Nightwork

    Of, iar intram in discutii d-astea stupide cum sunt alea in care faci politia cadentei 2+. Uite nene ca se masoara in toate felurile: http://www.sheldonbrown.com/frame-sizing.html Pana acum n-am vazut pe nimeni sa discute despre lungimea headtube-ului la cadre de otel (dupa cum vezi, discutia asta este despre cadre de otel si nu despre altceva; masuratori universale ma indoiesc ca exista), dar na, intotdeauna e bine sa inveti lucruri noi. In privinta celorlalte chestii, de obicei se specifica cum se masoara. Din experienta mea de cumparat chestii de pe net, citit forumuri etc, de departe cea mai raspandita metoda, si cea care produce cele mai putine confuzii, este centru-centru; valabil pentru seattube/toptube, pipe, ghidoane si cam tot ce are sens sa fie masurat la un cadru de otel (headtubeul n-are, sau cel putin pentru 99,99% din cazuri n-are, presupunand ca nu e vorba de calcularea lungimii gatului furcii--pentru asta chiar vrei sa stii cat are headtubeul--ceea ce oricum n-are nimic de-a face cu calcularea marimii cadrului si cum o sa stea un om de inaltimea X pe el). Eu prefer sa iau in considerare consensul asta informal decat vreun "asa se face, ba!" scos cine naiba stie de unde.
  5. Nightwork

    In general, cam totul se masoara C-C. Stiu ca e arbitrar, dar cam asa sunt facute masuratorile si pt cadre, si pt pipe si cam pt orice.
  6. Nightwork

    Vezi ca pipa si tija foarte probabil au insemnate un "max" pana la care pot fi ridicate (l.e., e riscul tau daca le ridici pana la buza cadrului). Tu stii ce si cum, dar pipa pare trecuta de maxim iar tijele astea au de obicei in jur de 20-22 de cm cu totul. Oricum daca simti ca iti te-ar ajuta o pozitie mai intinsa in vreun fel, lasa pipa jos si saua sus. Masoara de la centru la centru fiecare teava; 50-52...cum o fi. Si nu te baza ca o tija care arata la fel va fi si de aceeasi masura; daca nu scrie pe ea, foloseste un subler.
  7. Nightwork

    Cadrul e probabil marimea 50. Daca ai mai mult de 1,65, normal ca stai chircit. Cel mai probabil saua nu o vei putea ridica prea mult fara sa schimbi tija de sa (bag mana in foc ca tija aia nu e 27.2 sau ceva usor gasibil). Pipa deja e prea sus; daca o ridici mai mult ramai cu ea in mana. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca vrei sa schimbi butucul pedalier sau pinioanele (poate ai dat de niste butuci Maillard cu echiparea Sachs...). Asa incepe boala, intr-adevar. Macar nu e pe baieuri (valve sunt auto?!), sigur e un upgrade la Rich.
  8. Nightwork

    la cat dai pe un pinion WI, mai bine investesti intr-un set de roti pt pinion fix mai bune. mi se pare riscanta cheltuiala de 100 de euro pentru un pinion; pe langa uzura etc. ce se intampla daca iti trebuie alt raport (lucru care se poate intampla din tot felul de motive)? baga direct pinion fix si ai rezolvat. eventual de la Miche, sa le poti schimba repede.
  9. Nightwork

    50 e prea mult. 40-44 e in regula. exista ghidoane netaiate de 40. te descurci. de pe la 35 in jos incepi sa ai probleme. eu merg cu 32 :P
  10. Nightwork

    Ei, nici chiar asa. Scurt, scurt dar nici doar sa-ti incapa mainile si atat. Daca ai un ghidon foarte scurt si o pozitie mai agresiva s-a dus naibii echilibrul la viteze mici--exact ce iti trebuie cand te strecori printre masini. In principiu, orice e in jur de 40 de cm merge.
  11. Nightwork

    C40 vopsita la bitacolor?
  12. Nightwork

    nasol :(....sunt curios totusi despre ce antifurturi e vorba. nu de alta, dar as vrea sa stiu ce se mai taie si daca am motive sa ma ingrijorez suplimentar.
  13. Nightwork

    :blink:
  14. Nightwork

    Lasand la o parte tentativa de argument din prima propozitie (luandu-l din nou exemplu pe saracul hamster, dupa logica ta un hamster e mai puternic decat, sa zicem, un caine, pentru ca reuseste sa faca roata sa se invarta de 100 de ori dand de 200 de ori din picioare, pe cand cainele nu reuseste sa o invarta decat de 20 de ori dand de 3 ori din picioare; makes sense!), esti singurul om pe care l-am auzit vreodata sa foloseasca raport de 2 intr-un oras fara dealuri; toti oamenii cu care am vorbit, toate forumurile, toate site-urile etc. spun altceva, dar o fi cum zici tu pana la urma. Eu ma incapatanez sa zic ca nu m-as baga nici batut sa depasesc autobuze cu un raport de 2, la fel cum nu vreau sa stiu ce se intampla cand ai de coborat cel mai mic deal pe o fixa cu raportul asta. Apropo, fixa asta are raport de 2, 46/23: http://www.ollierkkila.com/Site/?page_id=4&album=11&gallery=89 Uitandu-ma pe net vad ca mai nimeni nu intelege care e treaba cu cadenta, in afara profilor de acum X ani de la clubul X care isi faceau meseria prin blocarea pinioanelor altora. Probabil d-aia unii ajung Contadori si altii neica nimeni: e o problema de disciplina aritmetica.