suzu

Membru
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About suzu

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/16/1979

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    29er Specialized Epic
  • Ocupaţie
    BikeXpert Racing Team
  • Arii de interes
    MTB XC, Road Race, Cyclocross
  1. suzu

    da....am luat bike-ul pt treaba de zi cu zi din oras, antrenament, ploaie, iarna, etc (cu gandul sa protejez celelalte biciclete)...dar sigur trec la lucruri serioase, so.. count me in :-bd
  2. Cam asa se vede "de sus"...sper sa nu flexeze mult cadrul ca nu-i mai mult de 1mm acolo :)
  3. Azi am montat 36 pe cube elite 29er model 2013, este la limita, nu atinge...a ramas cel putin 1mm...deci e ok; 38 nu incape decat cu modificari
  4. multumesc pt mesaje; momentan nu vreau sa fac modificari cadrului sau angrenajului....din masuratori 36 ar merge fara probleme, am facut medie cu diametrele celorlate foi (creste cam cu 1,5mm)..si am bagat distantieri de 1mm intre dinti si placuta metalica de protectie de pe chainstay; am luat legatura cu amicul meu de la care stiam ca 38 nu incape pe cadru cube elite..el a avut identic ca mine..defapt foaia de 38 incape insa dpdv tehnic nu este compatibila deoarece dintii zgarie pe placuta de protectie...sau daca vrei sa o folosesti tre sa dezlipesti tabla de pe cadru....si gata, se rezolva. am sa comand 36..macar sa ramana si 1mm loc acolo, cei de la cube nu pun foaie mai mare de 34 pe toate modelele echipate cu xx1.. legat de q factor...din ce inteleg eu este vorba de latimea axului..la fostul angrenaj xx am avut 166 (era si varianta de 156); mai mult ca sigur cel cu specialized avea q factor 156, mai ingust ca al meu...de 168, cel mai mare.
  5. da, ar fi o solutie...sa iau cota diam de la 30, 32, 34...si fac o medie...bravo, la asta chiar nu m-am gandit; eventual fac din placaj ca la scoala generala :) totusi o solutie tehnica sa intre foi mai mari tre sa existe, q factor la angrenaj este 166, cel mai lat in ax. azi vreau sa desfac sa curat putin acolo la rulmenti..sa gresez daca e nevoie, incerc sa pun si un distantier sa vad daca merge.
  6. salutare! dupa prima evadare am schimbat 26-le cube ams transmisie xx 2x10 cu un cube ellite 29er cu transmisie Sram XX1 care din fabrica vine cu foaie de 34, pinioanele 10/42; la cateva zile am cumparat si o foaie de 30 special pt maratoane cu dif mare de nivel...la inceput a fost ok...dar pe parcurs am inlocuit-o cu 32...acum merg cu cea de fabrica de 34...ma rog, am tinut-o pe cea de 32 pt orice eventualitate...poate in caz ca plec la o plimbare cu amicii pe munte, ture de 1 zi...sa nu mor pe acolo acum sunt in cautarea unei foi de 36..dar observ ca cea de 34 este cam la limita..si s-ar putea sa nu icapa; cea de 38 exclus, am incercat. nu inteleg...34 este max pt cadrul meu? sa poate pune un distantier ceva sa iasa angrenajul mai in exterior pt a se putea monta o foaie mai mare? are cineva o foaie de 36 sa testez la fata locului? din ochi...mi mult de 3mm nu am momentan intre foaie si chainstay. am cautat pe net pe alte forumuri insa nu gasesc nimic legat de cadru cube elite...la un tip cu un specialized intra max 32 :))) multumesc!
  7. Super traseu, super organizare...pacat cu treaba aia la alinierea de start cu sedinta tehnica...oricum trierea s-a facut dupa primii km de urcare, nu prea a contat asezarea ca a fost destul loc pt depasire daca ai bulane; pe unele zone de coborare a fost cam la limita (a fost o zona aproape de final unde m-am dat jos...dar alunecam ca naiba, zici ca era sapun pe radacini)! Abia astept Paltinisul...pana atunci ne mai incalzim la Azuga; pe Strava am avut 1454m dif de nivel.
  8. Daca a gasit careva o pereche de ochelari shimano s50x cu rama neagra cu lentile maro oglinda...cam pe la ultima portiune din coborarea cu sleauri...rog un mesaj...fac cinste
  9. suzu

    care-i diferenta intre continental x-king / race king "racesport" si "supersonic" ? compozitia?
  10. suzu

    exact exact ca in poza de mai sus arata si anvelopa mea...la fel si pe calea de rulare. shauru, ce provenienta are anvelopa, de unde e cumparata? la mine, ambele anvelope au fost in cutiile originale (diferite una de alta ca design...dar de x king supersonic 26x2.0 amandoua), sigilate, pe anvelopa este gravat made in germany...nu cred ca-s fake-uri. pe viitor vreau sa pun race king pe spate...pastrez X king pe fata.
  11. suzu

    La mine erau rupte complet, smulse ("scalpate") se vedeau firele din anvelopa...imi pare asa rau ca nu am facut poze. Cele de pe calea de rulare erau destul de tocite avand in vedere cat a fost folosita anvelopa, insa niciuna rupta. Parerea mea: defect de fabricatie (compozitie)...altceva nu-mi explic
  12. suzu

    Am fost cu x king-ul la magazin...chiar si vanzatorul a ramas putin surprins; crampon pauza lipsa gaura....cam asa arata anvelopa...a trimis-o la garantie, mai mult nu poate face momentan...asa ca asteptam raspunsul celor din cluj.
  13. suzu

    de curand am inlocuit vechile anvelope (racing ralph spate si rocket ron fata, evo tl ready) cu doua continental x king supersonic... pe site-ul producatorului este data greutatea de 440g/buc. unul este cumparat de la un magazin din bucuresti zona nerva traian (greutate 406g), al 2 lea adus la comanda (prin acelasi magazin, import din cluj), 416g. le-am testat la scurt timp in weekend-uri in regim de antrenament prin padurea cernica, pasarea...presiune undeva la 2.6-2.8 bar...totul ok...fara pene...prima impresie = clar viteza mai buna, rezistenta f redusa la inaintare, stabilitate si franare cam la fel fata de cele vechi. la brasov xcm - traseu mediu - s-au comportat excelent din toate punctele de vedere, fara pene, fara probleme, crampoane intacte la anvelopa spate...doar careva zgarieturi laterale nesemnificative. la surmont azuga - traseu mediu - am schimbat fata cu spatele sa te tocesc uniform... anvelopele s-au comportat excelent... insa la finish am observat ca la anvelopa spate cateva crampoane laterale lipsa (rupte complet, se vad firele), cateva abia se mai tin (atarna sa cada) si cateva aproape pe jumatate rupte. azi ma duc cu anvelopa inapoi...vanzatorul mi-a spus la telefon ca o trimite la garantie... a mai patit careva aceasta problema? nu mi se pare normal...totusi este o anvelopa extrem de laudata.
  14. Nu-l iau, pretul inca nu era batut in cuie...f ciudat treaba cu propietarul...sunt sigur ca daca aflam al cui este, ieseau mult mai multe la iveala.
  15. Nu ma grabesc...mai stau...imi placea ca era marimea mea si cantareste fix 1100g asa cum e acum; de defectul ala nu ma intereseaza...doar sa nu fie sparlit de pe undeva