radu_bike

Membru
  • Content Count

    75
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About radu_bike

  • Rank
    rosa rider
  • Birthday May 10

Profile Fields

  • Ocupaţie
    antrenor
  1. radu_bike

    pt doritori care mai urmaresc noutatile pe site-ul asta:duminica,18 martie,ora 10:30,adunare in fata la Teatrul Tineretului pt "deschiderea sezonului"la biciclit. traseul va fi:Piatra Neamt-Baltatesti-Tg.Neamt(cetate)si retur.pt detalii suplimentare suna-ti la tel 0744 103529(eu)sau 0742 937175(vlad)
  2. radu_bike

    hai ca anul trecut am avut o incheiere de sezon,dar intrebarea e alta:cind facem deschiderea de sezon pe anu' asta? ;)) cred ca tot traseul de tg neamt ar fi mai indicat,soseaua e buna,traficul destul de lejer.
  3. radu_bike

    dap sebica,de ce nu bagi si tu o poza cu bijuteria aia a ta?!
  4. radu_bike

    giro ionos,alba cu un pic de gri,achizitionata in toamna trecuta,si am sa incerc sa o folosesc si in afara competitiilor.
  5. radu_bike

    e adevarat ca pretul ridicat poate fi pus si pe seama cheltuielilor de marketing,dar dupa parerea mea ,ochelarii oakley sunt cei mai buni din lume.am folosit ochelari de la o multime de producatori(modele care nu erau chiar ieftine) si pot spune ca sunt net inferioare ochelarilor oakley.am folosit o pereche de oakley sport jekets,3 ani,iar rama nu s-a decolorat sau cojit si nu au scirtit niciodata(poate doar atunci cind am trecut cu bicicleta peste ei).totusi lentilele se zgirie foarte usor.
  6. radu_bike

    poate reusesti sa ramii in familia " de rosa" sebica... ;))
  7. radu_bike

    si eu care credeam ca varianta premium,cu spite de zicral si butuc de carbon pe fata, e cea mai performanta(1420grame),dar noroc cu lucian ca mai aflu lucruri noi P.S.Luciane incearca R-SYS-urile si vb dupa.
  8. un ghidon de carbon e mult mai confortabil decit unul de aluminiu,fibra de carbon avind calitatea de a absorbi vibratiile si nu a le transmite,ca o teava metalica.diferentele de greutate sunt f mici(carbonul e o idee mai usor)iar cele de pret sunt mari.daca vei folosi bicicleta in regim hobby ia-ti ce e mai ieftin,adica aluminiu.diferenta de pret dintre ele nu e data de greutatea mai redusa a fibrei de carbon ci,cred eu datorita rezistentei si confortului oferit de carbon vs aluminiu. p.s.suzu-le nu stiu cum ai reusit sa fisurezi un ghidon de carbon in urma unei cazaturi,pt-ca eu am cazut de o gramada de ori iar ghidoanele de carbon pe care le-am avut nu au avut nici o problema,pe cind alea de aluminiu le-am indoit!
  9. radu_bike

    nu are nici o legatura cu inaltimea ta ci doar cu latimea umerilor.incearca si alte ghidoane mai late si vezi diferentele.alege-l pa cel pe care stai mai bine.
  10. radu_bike

    depinde de model.la modelele ieftine(elixir r,,juicy 3,5,,juicy,3,juicy 5) nu ai posibilitatea reglarii distantei dintre placutele etrierului.la modelele mai scumpe(juicy7,ultimate,CR,XX) maneta de frina e prevazuta cu un reglaj care pemite apropierea sau departarea placutelor din etrier.personal folosesc XX,185 fata si 160 spate si sunt multumit de ele,dar tind spre altceva mai bun:Formula R1 :X
  11. radu_bike

    butucul tau e asemanator cu butucii mavic de la rotile heliu sau cei folosit la crossmax-uri,modelul'97-2000,care foloseau spite de otel.Seb a spus tot ce trebuie sa faci. "Afirmatia ta "ca se cam inmoaie" spitele e cam incorecta. Am mai auzit pe cineva zicand ca spitele se lungesc in timpul mersului."-luciantheone luciane,luciane...pink-ul nu a zis ca spitele se "inmoaie" in acordajul roti,ci se "inmoaie" in structura lor,devenind mai slabe si mai predispuse la ruperi.
  12. radu_bike

    depinde si ce vrei de la roti.mavic crossride sunt roti mai rigide comparativ cu DTswiss-ul.ambele variante sunt fiabile,dar ca un plus pt DT ar fi ca butucii au o "curgere"mai buna decit cei de la mavic(celebra bucsa de teflon de pe partea interioara a rotorului)l
  13. radu_bike

    ce tare!incercam sa ne dam seama ce inseamna ghidon la trevizes :)) down tube-ul nu se numeste ghidon.
  14. radu_bike

    dap...orecum amuzant:fiecare si-a aratat preferintele,dar ideea era alta(sau cel putin asa am inteles eu).am zis Gary Fisher pt ce a insemnat el pt mountain bike si nu am facut referire la marca care-i poarta numele. unul dintre motive ar fi ca a fost primul care a lansat ideea de 29-er,undeva prin ani '90.idee care revolutionara la acea vreme,dar care a prins mult mai tirziu.