florin75

Members
  • Content count

    248
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Excellent

About florin75

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/20/1975

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    jurist
  1. https://drive.google.com/open?id=0B3ZFzmYSfNveeTZ2Y0tfZUJVT00
  2. Manetele Shimano 105, de la seria 5700 in sus, au cablurile ascunse, la fel cum are Campa si SRAM. Mi se pare ca si Tiagra 4700 are cablurile ascunse.
  3. @@loonatik: Wow, superba bicicleta!
  4. insami, ca e la feminin!
  5. Duminica, la o tura pe Valea Alba, am mancat un plic de orez cu carne picanta (cica) de la Travellunch, a fost foarte gustoasa, a fost gata in 8-10 minute si a prins foarte bine. Spre deosebire de sortimentul cu paste bologneze, a lipsit gustul de chimic aproape in totalitate. Cum spunea si gibonu, aproape ca mancarea gatita acasa. Recomand acest sortiment! Mai am si alte sortimente, dupa ce le voi testa imi voi spune parerea aici.
  6. Haideti sa va povestesc ce am patit eu: Anul trecut in luna august am comandat o bicicleta Eastway FB4.0 de la Leisure Lakes Bikes din UK. Am primit bicicleta o saptamana mai tarziu, am scos-o din cutie si am constat ca avea o mica zgarietura pe cadru (o urma ca de ac pe lungime de 3 mm si o ciobitura cat o gamalie de ac). Dupa ce am asamblat-o, dezamagit deja de zgarietura, am constatat ca, desi stickerul de pe cadru zicea ca e marimea L (58 cm), asa cum comandasem, parea mai mica. Am luat ruleta si am masurat-o si era de fapt marimea M (56 cm). Am facut poze si am scris imediat mail magazinului. am primit raspuns imediat, la inceput nu au fost de acord, dar, dupa alte cateva mailuri, in care am pastrat un ton decent, am fost rugat sa astept cateva zile, sa gaseasca o solutie. A doua zi am primit mail in care eram informat ca intr-adevar a fost o greseala de etichetare a cadrelor la producator si ca asteapta si ei instructiuni, in vederea rezolvarii problemei. Dupa doua zile am primit un alt mail in care eram intrebat daca accept sa mi se returneze valoarea integrala platita si sa pastrez bicicleta, dat fiind ca recuperarea ei de la mine este mult prea complicata, desi ma oferisem sa o exepediez pe cheltuiala mea, urmand a mi se deconta ulterior cheltuielile. Acum probabil ca veti rade de mine, dar am considerat ca este mai corect sa primesc doar jumatate din suma, dat fiind ca pastrez totusi bicicleta si o pot revinde. Au fost de acord si am primit banii in cont in 15 minute. Bicicleta o folosesc si acum, chiar daca este cu o marime mai mica pentru mine. In cazul tau, consider ca defectul este inadmisibil. Trebuie sa fii despagubit in totalitate, fie prin inlocuirea cadrului, fie prin inlocuirea bicicletei. Producatorul va suporta si costurile de expediere de la si catre tine. Se poate chiar si pentru noi est-europenii. Pastreaza un ton normal in discutiile cu ei, dar ferm! Fii informat asupra conditiilor de livrare si retur, dar si a legislatie aplicabile. Oricum ar fi, exista o directiva europeana, adoptata in dreptul intern al fiecarui stat membru UE, potrivit careia in cazul achizitiilor prin internet, data fiind imposibilitatea de a verifica produsul, cumparatorul poate returna produsul in termen de 10 zile, fara a da niciun fel de explicatie, pentru simplul motiv ca nu se ridica la nivelul asteptarilor sale.
  7. Aceasta mancare dezhidratata este foarte utila la turele pe munte, cu rucsacul in spate, cu dormit la cort sau la cabane fara posibilitati de servire a mesei, cand greutatea redusa, lejeritatea de preparare si consumare (nu necesita farfurie), pot fi avantaje determinante in alegere. Ca un amanunt, protagonistii documentarului "Cu bicicleta in Islanda" consumau exact acelasi tip de mancare si pareau foarte incantati de produse. Desigur, la o tura cu bicicleta pe meleagurile noastre, unde o carciuma nu e niciodata prea departe, se pot gasi variante mai apetisante. PS @@gibonu Ai gresit cand ai dat la test mancarea cainelui, nu e relevanta opinia lui. Pisicile sunt mult mai pretentioase si nu mananca orice. Astept un test relevant, facut cu un subiect calificat, o pisica serioasa!
  8. @ gibonu http://mountain.shopmania.biz/catalog/meniuri-instant-voyager-si-travellunch-25705
  9. Eu am incercat mancarea de la Travellunch, care este mai ieftina, in medie 25 lei punga. La fel, gust deosebit de bun, aproape ca cea de la restaurant. Nu recomand insa pastele, au avut gust excesiv de delikat. Foarte bun orezul, in toate variantele, cu legume, cu carne, cu lapte, etc. Foarte satioasa si hranitoare, o punga astampara foamea pentru ore bune. Mai exista o marca prezenta pe piata de la noi, Adventure Food. Am mai cumparat dar inca nu am gustat, orez de la Voyager, am gasit portie dubla sau tripla, functie de foamea mesenilor, care costa 35 lei, orez cu legume si pui, asteapta testul pe munte. O varianta, pentru cei care doresc sa controleze ce introduc in stomac, exista varianta cumpararii unui deshidrator, aproape toate fructele si legumele si chiar si carnea sau pestele pretandu-se la uscare. Pentru cei care doresc sa nu mai care paine dupa ei, painea prajita de la Lidl sau Kaufland este o varianta foarte buna. Mai exista si un fel de pesmeti, in mai multe variante, cu secara cu susan...
  10. De la asta ni se trage, de la ea ne-am potcovit cu motoarele astea primitive, imputite, murdare si ineficiente, cu crizele petroliere si razboaiele pentru controlarea zonelor bogate in petrol, cu problemele de mediu, etc... Si cand te gandesti ca variantele electrice au existat de la bun inceput! Oare unde am fi fost acum daca aceasta masina nu ar fi existat?
  11. Iata cum am facut eu: Regiotrans cu lasat in Curtea de Arges in jur de ora 11, urcat Transul, la ora 7 seara traversam tunelul, la ora 8 ajungeam in Cartisoara, dormit la o pensiune, masa buna, bicicletele bagate pe hol la adapost (avea si casute dar erau ocupate de un grup de copii). A doua zi am plecat in jur de ora 9 dimineata, dupa un mic dejun excelent dar total neindicat ciclistilor (slaninuta, carnaciori si alte legume din canre de porc, ceapa, branza, toate foarte gustoase) pe traseul Cartisoara, Victoria, Lisa, Poiana-Marului, Zarnesti, Rasnov, Paraul-Rece, Predeal, unde am ajuns la timp pt un IR cu vagon de biciclete undeva in jur de ora 7 seara. Acum daca ar fi sa trag linie cred ca mai mult mi-a placut traseul de a doua zi, a fost o incantare sa trecem pe biciclete prin satele alea sasesti, un peisaj deosebit, trafic foarte redus desi pe o sosea nu foarte ingrijita, cu destule gropi, dar care nu a stirbit cu nimic frumusetea turei. Anul acesta imi propun sa realizez tura in sens invers, acordandu-mi mai mult timp pe portiunea de drum Predeal - Cartisoara. Am avut o bicicleta hibrida, de fapt mai mult un ciclocros cu ghidon drept, anvelope 700-28, iar ca bagaje un rucsac minuscul cu schimburi, o geaca de ploaie si o trusa de igiena personala. Am avut suficiente oportunitati de alimentare cu apa, atat pe Transfagarasan de la izvoare cat si a doua zi, de la magazine satesti unde am gasit si banane, dulciuri, lamai, etc.
  12. Recomand trenurile Regiotrans, nu veti avea probleme cu bicicleta, se achita o taxa modica la casa de bilete, vreo 5 lei parca si bicicleta sta in compartimentul de bagaje, unde poate sa stea si posesorul daca doreste. Trenul se schimba inainte de Pitesti, tot cu un Regiotrans care asteapta la peronul alaturat.
  13. Vezi si Condor Acciaio si Super Acciaio, ultima este o bijuterie, headtube inalt si top tube relativ scurt, ca sa nu mai vorbesc de schema de culori si forma tuburilor. Pretul este maricel dar o bicicleta ingrijita ar trebui sa te tina multi ani. Tot respectul pentru cei de la Condor!
  14. Eu am avut Soma DoubleCross cu tuburi Tange Prestige. In prezent am o cursiera Guerciotti tot cu cadru de otel, Deda EOM16,5. La asta cadrul e mai usor decat la cea cu tuburi Tange, este sub 1800 gr la marimea 59. Dar chiar si la Soma greutatea cadrului era undeva la 2000 gr. Fata de aluminiu, la cadrele de otel mi-au placut intotdeauna finisajele dar si senzatia deosebita la mers. Chiar si sunetul rulajului parca este o experienta in sine. Trebuie precizat ca un cadru de otel flexeaza o idee mai mult decat unul de aluminiu, in special in zona bottom braket (nesemnificativ in conditii normale de utilizare). Confort, rezistenta sporita, finisaje bune sau exceptionale, preturi pe masura insa...
  15. In realitate albastrul ala arata si mai bine!