MLADEN

Membru
  • Content Count

    3,691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    65

MLADEN last won the day on April 29

MLADEN had the most liked content!

Community Reputation

3,834 Excellent

About MLADEN

  • Rank
    Membru

Profile Fields

  • Localitate
     

Recent Profile Visitors

9,607 profile views
  1. Cel mai simplu ar fi sa pui pinioanele pe roata si sa vezi daca le duce schimbatorul. Daca nu ai posibilitatea asta, poti incerca: La schimbatorul de spate schimbi viteza incal lantul sa fie pe pinionul actual cel mai mare, strangi la maxim surubul de "b-tension". acesta iti va impinge schimbatorul catre spate si il va indeparta de pinion. Masoara cat a crescut distanta intre rotita schimbatorului si pinion. Daca diferenta ii de 15-20mm (deci in total cam 25-30mm), sunt sanse mari sa poti pune pinion de 34T.
  2. MLADEN

    Nu, nimic foarte special. Am scos niturile si am pus in locul lor suruburi. Ulterior le-am schimbat cu unele mai "aspectuoase", adica cap pt. imbus si piulite autoblocante. (prima oara am pus ce gasisem prin cutia cu suruburi)
  3. MLADEN

    Exact asta-i parerea mea despre SUV-uri, monovolume... La Thule 530 a trebuit sa schimb niturile, dar la 532 (pe care le folosesc de vreo 6-7 ani) nu a fost inca nevoie.
  4. MLADEN

    Se scot niturile si se inlocuiesc cu suruburi.
  5. MLADEN

    ... sau iei folie de impachetat mancare si invelesti ghidonul. capatul il poti lipi cu putina banda (ca sa nu ti se falfaie)
  6. MLADEN

    Ca pot. Explicatia mai lunga: Subliniam faptul ca scula ii capabila sa taie bete solide de otel-inox avand diametrul de 2mm, asa ca atunci cand vine vorba de cabluri si/sau camasi de schimbator/frana, trece prin ele "ca prin branza". Si sa nu uit: are si un pinten in maner, care-i foarte util in a aranja captuseala camasii de frana/schimbator dupa taiere.
  7. MLADEN

    Eu am clestele asta branduit Jagwire. (nu stiu cine le produce) Tai si spite cu el.
  8. MLADEN

    Furca ii destul de simpla pe interior, asa ca daca ai o tara de inclinatii tehnice o poti servisa si singur. (si nu ai nevoie de ceva scule specializate) Uite cum arata una asemanatoare: Posibil sa scape ulei pentru ca are ceva mizerie prinsa in simeringuri. In cazul asta nu-i nevoie sa le schimbi, ci doar sa cureti furca. Daca ii chiar nevoie ssa schimbi simeringurile, varianta ieftina ii sa schimbi intai cele interioare. Acestea sunt standard si ar trebui sa le gasesti usor la magazine care vand simeringuri. Daca trebuie schimbate cele exterioare, vezi daca nu se potrivesc cumva cele de la Rockshox (cele de 35mm de Pike/Boxxer...) Se gasesc si semeringuri pentru 888, dar sunt putin cam scumpe https://www.bikexpert.ro/skf-seals-kit-marzocchi-35mm-4-items https://www.playbike.ro/produs/skf-seals-kit-marzocchi-35mm-40700 Ulei pentru suspensii gasesti pe la magazine Auto/Moto. Daca nu au de 7.5wt poti folosi de 5 sau 10wt (daca esti mai usor mergi pe 5, daca esti mai greu de 10) Se pun 220ml in fiecare brat. Pentru curatarea furcii folosesti sprai de curatat frane (tot de la magazine cu piese Auto) Schema furcii o gasesti aici: http://my-sport.spb.ru/manual_1/2005-888-r.pdf
  9. "titan", "kevlar"... suna a upgrade-uri de bitiglu.
  10. MLADEN

    2,5% mai greu? Nici o problema, o sa fiu eu cu 2,5% mai bun
  11. MLADEN

    Maneta ii de 6 sau 7?
  12. MLADEN

    Exista diferente intre manetele de frana pentru V-brake si cele pentru Cantilever. Cele pentru V-brake trag mai mult cablu. Diferenta nu-i asa de mare incat sa nu pot fi combinate. Daca pui mavete de Cantilever pe V-brake, vor avea cursa mai lunga la maneta. Exista si manete care pot fi setate pentru ambele tipuri de frane, de ex:
  13. MLADEN

    Care-i diferenta intre "Codul Rutier" si "Regulamentul de aplicare a Codului Rutier"?
  14. MLADEN

    La butucii care au flansele amplasate la distante diferite fata de capeti... (de exemplu) ... spitele de pe o parte formeaza alt unghi fata de cele de pe partea cealalta (in cazul in care nu se folosesc jante asimetrice). Ca sa obtinem forte egale pe ambele parti ale jantei, spitele care formeaza un unghi mai mare (fata de butuc) trebuie tensionate mai tare.
  15. MLADEN

    Guvernul a anuntat astazi intr-o conferinta de presa ca nu exista nici un motiv de crestere al pretului carburantilor ... asadar acesta va creste si fara un motiv.