MLADEN

Membru
  • Content Count

    3,374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

MLADEN last won the day on December 1 2018

MLADEN had the most liked content!

Community Reputation

3,345 Excellent

About MLADEN

  • Rank
    Membru

Profile Fields

  • Localitate
     

Recent Profile Visitors

8,031 profile views
  1. Stim cu totii ca ayevea are gusturi bune. Uite inca vreo 2 poze cu ultima tipa:
  2. MLADEN

    Magazine de biciclete online Magazine de biciclete locale Mica publicitate online Prieteni, amici, colegi, rude, cunostiinte.. Piete *flies away...
  3. MLADEN

    Apropo de suport https://www.pinkbike.com/news/irish-rally-car-uplift-video.html Totusi ce faci cu roara din fata?
  4. MLADEN

    Copchil fraier. Las' ca-i vine mintea la cap si o sa-si ia un rs6 sau un m5 touring. I-o fi placut cum ducea Semenuk bitiglele pe Mustang, si s-o fi gandit sa faca si el ceva asemanator.
  5. MLADEN

    Daca ies putin, nu-i problema. Ideea ii ca spita sa treaca de "gat" si sa ajunga in capul niplului. Cand mergi cu bicicleta niplurile (si spitele) sunt succesiv supuse tensionarii/detensionarii. Daca spita nu ajunge pana in capul niplului, aceasta tensiune se va concentra in portiunea niplului in care nu ajunge spita. In zona respectiva vor incepe sa apara microfisuri si la un moment dat va ceda niplul. D'aia spita trebuie sa ajunga pana'n cap. Ca ajunge pana la jumatea capului, 3/4, complet, sau chiar iese putin, nu prea conteaza.
  6. MLADEN

    Uita-te in interiorul jantei ca spita sa ajunga pana in capul niplului. Daca nu ajunge, sunt mari sanse ca in timp sa inceapa sa se rupa niplurile. Foarte multi daca n-au spite suficient de lungi se folosesc de nipluri pentru a compensa. Ii ok daca se folosesc niplurile de alama, dar cele de aluminiu nu rezista (in special in cazul rotilor de cursiera unde sunt mai putine spite). Poate in cazul de fata au folosit nipluri de 16mm pentru ca nu aveau pe stoc cele dorite de tine, dar nu strica sa verifici.
  7. MLADEN

    De ce nipluri de 16mm? (doar is curios)
  8. MLADEN

    Am cautat prin codul rutier, si legat de echiparea bicicletei am gasit doar asta: Nu am gasit nimic legat de sonerii Edit: Pare se ca nu mai este obligatorie nici pastrarea permanenta a cel putin unei maini pe ghidon, sau a picioarelor pe pedale.
  9. MLADEN

    S-a scos din codul rutier ca bicicletele trebuie sa aiba sonerie? (ca acolo scria ca acestea trebuie sa fie diferite de cele auto)
  10. MLADEN

    Timpul cat sta aprins este egal cu timpul cat sta stins?
  11. MLADEN

    Politistul: Nu ati observat culoarea rosie a semaforului? Soferul: Ba da, am vazut-o. Politistul: Si atunci de ce ati continuat sa mergeti? Soferul: Nu v-am observat pe dumneavoastra.
  12. MLADEN

    Sa argumentez ce? Ca 3 leduri vor goli mai rapid o baterie decat un singur led? Hai ca-i logica elementara, o poti intelege si tu. Sper. Nu eu te-am retinut sa scrii in postul de mai sus specificatiile din manual. Asa ca mergem pe ce scrie pe site la r3800 Leduri: 3 Lumeni: 3800 Autonomie: High: 3-4 Hours Mid: 8-9 hours Low: 30 hours Acumulator: 5200mAh, 8.4V Prima problema cu specificatiile astea: 3800:3=1266,6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666(6) Deci au rotunjit pe undeva. (ii rotunjire chineza, nu precizie germana ) Tinand cont ca XM-L U2 (adica bin-ul cel mai bun) scoate maxim 1020 lumeni, nu vad de unde au scos ei 1266,(6) lumeni per led. Poate ne explici tu (nu uita argumentele) Doi. XM-L-urile ca sa scoata spre 1000 de lumeni trebuie bagat in ele 3A. In conditiile astea 1 led va goli acumulatorul in aprox 3.5 ore. Iar daca avem 3 leduri la 3A fiecare, alimentate la comun de un singur acumulator de 5200mAh, 8.4V, il vor goli in putin peste 1 ora. Deci, ori farul are mai putini lumeni, ori are acumulator mai mare. Sa presupunem ca are acumulator mai mare decat specificatiile. Adica in loc de celule de 2600 sa foloseasca celule de 3400. Mici sanse deoarece astea de 3400 sunt mult mai scumpe decat cele de 2600, dar hai sa presupunem. Asta inseamna ca farul cu 3 leduri (la maxim) va avea autonomia de 1.5 ore. Tot ii departe de cele 3-4 ore declarate. Asa ca oricum ai intoarce-o, specificatiile alea sunt gresite. Ele au fost luate copy/paste direct de la producatorul chinez... la fel cum fac si vanzatorii de pe ebay/aliexpress. Produsul in cauza ii unul generic, de catalog (adica daca iei cantitatea minima, il poti lua si tu direct de la producator). Ce au platit nemtii in plus (fata de aia de pe ebay/aliexpress) ii personalizarea cutiei (cativa centi), transportul (deobicei 5-10%, cred ca spre 10 din cauza ca-s si acumulatori, s-ar putea sa fie considerat ADR), vama (4-5%) si TVA (19%). Astept cu nerabdare contra-argumentele.
  13. MLADEN

    https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-high-power-led-light-r-3800-260392 https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-high-power-led-helmet-light-3800-lumen-685498 Aici la specificatii ii trecut T3. Atentie, linkurile de mai sus nu-s cu afiliere Am un far din aia cu 1 led luat din china acu destui ani (gasesti aici pe topic), bateria inca mai tine aprox 3 ore pe high. Si alea de pe bike-discount tot in china is facute, probabil pe aceleasi linii de productii ca si cele de pe ebay. Sa nu crezi ca s-a construit o fabrica speciala doar pentru Radon. Avantaj ebay/aliexpress ii ca poti cumpara doar farul, iar acumulatorul ti-l faci tu folosiind ce si cate celule vrei. Un far cu 3 leduri fie ca-l iei din china, sau nu, va consuma mai mult curent decat unul cu 1 led. Deci comparatia autonomiei farurilor amicilor tai cu farul tau ii aberanta.
  14. MLADEN

    Conform specificatiilor producatorului, niciuna dintre variantele ledului XM-L nu scoate mai mult de 1000 de lumeni. Farul acela ar putea avea maxim 3000 de lumeni. Daca ii cu T3 atunci are chiar sub 2000 de lumeni... undeva pe la 1500. Plus, ii plin aliexpress-ul si ebay-ul de aceleasi faruri, dar la o treime din pret. Plus (altul), se gasesc si in bikeshop-uri din RO pe la 250-300 lei (pentru cei care nu doresc sa se complice cu a comanda direct din china) Iar cei ce doresc sa se dea si noaptea, cea mai buna varianta ii sa-si ia 2 faruri din astea, dar varianta cu 1 singur led. Un far se monteaza pe ghidon pentru scoate in evidenta denivelarile si gropile, iar celalalt far se poarta pe cap.