Genubike

Members
  • Content count

    448
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Genubike

  • Rank
    Membru Senior

Metode de contact

  • Yahoo
    genubike
  1. Si pana la urma, cati bani s-au strans pentru benzina masinilor de Politie?
  2. "Ciclocros in fata Casei Scanteii". Sursa
  3. Sunt proprietar Titus de 2 ani de zile. Pe atunci, raportul calitate/pret pentru un Titus era imbatabil. Finisajul pentru cadrele care se mai fabrica in Tempe, AZ este exemplar, dar preturile sunt mult mai mari. Faptul ca fondatorul Titus Cycles, Chris Cocalis, a ales sa paraseasca compania si sa se concentreze asupra propriei marci si a unui alt tip de suspensie (de tip dual link) spune multe si despre orientarea comerciala actuala a companiei, dar si despre durata de viata a designului tip FSR. FTM este un motolite cu tuburi hidroformate, dar mai scump. Oficial, este mai usor cu vreo 200g fata de versiunea precedenta. Fiecare poate decide daca aspectul nou si diferenta minima de greutate (afirmata) justifica diferenta de pret. Alta "inovatie" recenta este versiunea de carbon a cadrelor X/RacerX, care oficial este mai usoara decat cea de alu, dar in realitate, este mai grea! In plus, cine e dispus sa dea "intre 3000 si 9000 $" pe o bicicleta daca nu are acces permanent la un serviciu de garantie oarecare?
  4. Deloc Nici o sansa
  5. Mda, nu-mi place directia in care merge forumul. Le rupem gura unora (care nu ne sunt simpatici), ii pupam in cur pe altii (care nu merita cu adevarat). Unde e povestea aia frumoasa cu sustinerea tuturor ciclistilor si ai celor care se zbat pentru ciclism din Romania!? Cacat! Chiar n-ati invatat ca o idee nu se combate spunand ca e proasta, ci venind cu o idee mai buna. Romani pana la capat...
  6. Pare un cos de cumparaturi customizat
  7. Paperboy! Urmarea e si mai si...
  8. Ia nu mai hotarati voi pentru altii daca trebuie sa nu sa poarte casca in oras si vedeti-va de siguranta voastra! Exact din boala asta a romanului (prea multa "grija" pentru ceilalti) se nasc prevederile legale tampite. Vreti sa purtati casca - nu va impiedica nimeni. Va preocupa "bunul simt" al celorlalti - puneti mana si mai cititi vreun studiu recent in domeniu, sa vedeti cat de tare aberati.
  9. R.I.P.
  10. Update! Cu http://www.youtube.com/watch?v=6FMq0iDX1yE din partea maestrului basso, maiorul meu e gata de testare 8)
  11. Nu stiu ce se intampla cu toate crosserele astea portocalii ( http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif ), dar va dezvalui si eu un proiect care troneaza la mine in sufragerie. Ciudat ca si franele tot mini-V sunt Cred ca e o conspiratie...
  12. Nu numai melodia au furat-o, ci si .
  13. Eu particip la CMR-uri nu numai pentru a-mi gadila ego-ul, ci vreau sa cred ca particip si pentru toti biciclistii din Bucuresti/Romania. Nu ma intereseaza piste sau alte tampenii, dar stiu ca cel mai important pentru viitorul ciclistilor in zona e ca acestia sa fie vazuti si acceptati ca parteneri la trafic. Cum spuneam, sunt bune si rele in legatura cu CMR, dar nimeni nu are monopolul asupra "organizarii" CMR! Daca s-ar face in alta parte a orasului un CMR care sa adune mai multi biciclisti, m-as duce acolo. Discutiile pe forum sunt sterile, ele nu sunt vazute de catre cei carora li se adreseaza mesajul Critical Mass si nici nu justifica, imho, neparticiparea la CMR. Pentru ca o caracteristica profund subexploatata a conceptului CMR este flexibilitatea, adaptarea la liderii spontani ai grupului, dar sigur ca asta nu se intampla daca grupul nu atinge o "masa critica". De aceea, eu nu ii inteleg pe cei care transforma ideea de CMR intr-o disputa personala.