Aditz

Members
  • Content count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Good

About Aditz

  • Rank
    Membru
  • Birthday 12/16/1980

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Canyon Endurace CF 8.0
  • Localitate
    Timișoara
  • Ocupaţie
    electronist

Metode de contact

  • Yahoo
    adi_mda
  • Skype
    adi.feier

Recent Profile Visitors

2,477 profile views
  1. Bikeradar sunt încântați de Michelin Power Competition Recent am schimbat roțile și cauciucurile. Roți Shimano Ultegra și cauciucuri Schwalbe Pro One de 25, tubeless. Cauciucurile sunt greu de montat pe jante, în instrucțiunile roților scrie că e interzisă folosirea levierelor. Eu am folosit leviere, și așa le-am pus cu greu. Partea bună e că nu am avut nevoie de compresor, s-au așezat cu o pompă normală (Birzman Maha Apogee 4). Am folosit soluție Stan's NoTubes Race. Un coșmar. Deoarece are cristale mai mari, trebuie turnată direct în cauciuc, nu merge prin valvă. A curs o grămadă de soluție, cauciucul este mic, nu prea este loc pentru cantitatea necesară. Data viitoare mă gândesc să schimb soluția cu Orange Seal, asta se poate turna prin valvă. Am luat un bidon de 900 ml de soluție NoTubes Race, nenorociții nu vând mai puțin. Deocamdată e prea devreme să mă pronunț dacă e mai bine cu cauciucuri tubeless. Cert e că instalarea e mai problematică. Am făcut doar 30 de km cu noile roți și cauciucuri. Rulează foarte bine. Dar dacă fac pană și nu sigilează soluția, presimt că o să am mari probleme.
  2. Acesta e planul de rezervă. Dacă nu vrea altfel, pun o șaibă. Dar cred că rezolvarea este exact mutarea axului. Desfac puțin conul fix, strâng puțin pe cel reglabil și păstrez aproximativ aceeași tensionare a bilelor. Practic mut butucul pe ax, cam 0,3 mm ar fi suficient.
  3. Eu mă refer la filetul din interiorul axului, unde vine înșurubată piesa finală, adică asta: Mă gândeam că ar fi posibil să fie invers filetul ca să nu se desfacă atunci când desfac piesa din capătul celălalt. Dar e mai probabil că e filet normal și au pus adeziv de filet. Și l-au strâns mai tare.
  4. Până găsesc cum se desface conul, am să folosesc roata fără acel capac. Oricum nu este etanș, e mult loc între capac și zimții piesei care blochează conul reglabil. Acea șaibă cu lamele elastice are rol de ține piesa de plastic care blochează conul reglabil. Și dacă ar fi lipsit, nu ar fi modificat distanța dintre capac și furcă.
  5. Are șaiba. Bănuiesc că problema este la capătul nedemontabil al axului. Adică acesta: Dacă aș putea să deșurubez puțin conul din partea asta, aș putea să îl strâng un pic mai mult pe celălalt. Problema e că nu se desface ușor și nici nu știu dacă e cu filet invers sau normal.
  6. La vârfurile brațelor e vopseaua crăpată, sărită. Nu sunt foarte grijuliu cu bicicleta, probabil am scos roata fără să desfac suficient prinderea. Mâine, după ce vin de la serviciu, desfac butucul și caut șaiba.
  7. Se pare că nu am noroc la roți. După griparea rulmenților la roata spate DT Swiss R24, am cumpărat un set de roți Shimano WH-6800. Nerăbdător, am făcut o tură scurtă (16 km) de test. Când am ajuns acasă, am observat că roata față nu se rotea chiar așa de ușor cum ar fi trebuit. Unul din capacele laterale ale butucului atinge furca lângă prindere. Distanța dintre cele două piese de la extremități (cele cu striații) și capace nu este egală. Una din piese e mai îngustă cu 0,4 mm. Eu credeam că butucul față ar trebui să fie simetric, dar nu e așa. Am pus roata în ambele sensuri, atinge pe aceeași parte a butucului. Partea care nu atinge: Partea care atinge: Am luat roțile de la Wiggle, ei zic să le trimit înapoi. Eu nu aș vrea, trebuie să plec în delegație, e mai complicat. Capacul de pe partea care nu atinge, nu se învârte, e fixat pe ax. Capacul de pe partea care atinge, se învârte, e fixat pe corpul exterior. Eu mă gândesc să îl desfac și să reglez strângerea bilelor, poate se modifică distanța dintre capac și piesa cu zimți. Probabil pierd garanția, dar asta e. Dacă aveți alte sfaturi vă rog să îmi spuneți.
  8. Se pare că butucii ăștia sunt de proastă calitate. Am găsit mai multe comentarii negative despre ei. DT Swiss fac butuci buni, dar de la seria 350 în sus. Seria 240 (Hugi) e cea care le-a adus renumele. Am să repar roțile și le vând. Nu vreau să le mai văd. Aștept să iasă dracii din mine, să pot să le scriu un e-mail mai puțin obscen celor de la DT Swiss. Am luat 4 rulmenți Hope și am comandat un rotor nou. Cred că iau niște WH-6800. They have balls
  9. Eu am roți DT Swiss R24, cauciucuri Schwalbe One de 28. Nu pot să scot roata cu cauciucurile umflate, în rest e OK. Problema mea e cu rulmenții de rahat ai roții din spate. Rulmentul din stânga e blocat complet, la fel și rulmenții rotorului. Când am demontat butucul, puteam să învârt rulmenții rotorului cu degetul, dar se simțea că agață. Acum sunt blocați, fără să îi mai folosesc. Probabil diferența de temperatură o fi avut vreo influență. Am ieși în frig, țin bicicleta înăuntru, unde e cald. Rulmenții sunt HCH (Huanchi). Nu cred că o să reușesc să scot rulmenții rotorului, am să schimb rotorul cu totul. Mă bate gândul să iau alte roți, nu mai am încredere în mizeriile astea.
  10. Anul trecut am făcut puțin peste 4500 km. Cel mai rău stau cu dealurile. Filmuleț Strava
  11. Cred că e vorba de Giyo :-
  12. Este la tredz. road.cc zice că e bun. Pentru cursiere cred că ar fi mai bun Stan's Race, cred că ar sigila mai bine la presiune mare. Doar bănuiesc. Doar că întreținerea pare a fi un coșmar cu Stan's Race, trebuie turnat direct în anvelopă deoarece înfundă valva. Și nu mai poate fi verificat cu ceva gen milKit. Orange Seal pare a fi un compromis bun.
  13. Probabil cele mai bune cauciucuri tubeless, review road.cc Zice că la început nu au aderență foarte bună, dar se îmbunătățește pe parcurs. Și eu sunt tentat să folosesc cauciucuri tubeless, dar parcă nu merită efortul. Cel mai mult mă îngrijorează faptul că se întărește soluția anti-pană și nu o să observ.
  14. Se pot folosi fâșii de cauciuc pentru astuparea găurilor din cauciucurile tubeless La bike....de se găsesc asemenea produse de la Genuine Innovations sau MaXalami. Review road.cc
  15. Scuze de offtopic, dar dacă tot am început o treabă, să o și terminăm. Pentru a funcționa sistemul 3D Secure, toți trebuie să fie înrolați în sistem: banca mea, banca lor (sau procesatorul de plăți, ex. PayU), emitentul cardului (Visa, MasterCard etc, de fapt ei sunt miezul) și sistemul POS al vânzătorului (cică e scump plugin-ul MPI). Dar de la vânzător pornește cererea de verificare. Nici Amazon nu folosea 3D Secure, nu știu dacă folosesc acum. Motivul era că sunt mai multe șanse de a fi respinsă tranzacția (erori, parole uitate etc.) iar în țări bananiere probabil nu prea are nimeni. Mă gândesc la țări gen India, cu o mulțime de potențiali clienți. Azi am primit mărunțișul în cont, am trimis e-mail, sper să trimită pachetul până nu se strică :) Aș fi vrut să primesc pachetul vineri, dar nu mai e posibil. A draq de verificare :(