dreamlike

Members
  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Excellent

About dreamlike

  • Rank
    Amator
  • Birthday 06/15/1975

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Constanta

Metode de contact

  • Website URL
    http://planetfilip.wordpress.com/
  • Yahoo
    filip99gry
  1. Orice tip de miscare care nu depaseste 6 ore pe saptamana este considerata, de catre specialisti, agrement / plimbare / relaxare sau ce mai vreti voi si orice incercare de a o transforma in antrenament de forta / intervale / fartlek etc duce invariabil la accidentari (tendoane, incheieturi, dureri lombare/sacrale/musculare etc). De asemenea, batutul covoarelor, datul cu aspiratorul, spalatul vaselor, sexul sau alte indeletniciri casnice care presupun efort fizic nu sunt considerate antrenamente pentru ca sunt de durata si intensitate prea mica. Un sfat, daca imi permiti - nu mai fa doua ”antrenamente” de 30', fa unul de o ora si respecta cele trei faze: inclazire - antrenament - revenire.
  2. A fost start lansat pentru toata lumea, dupa un tur de recunoastere a traseului. Subscriu: un cuncurs superb!
  3. Pai daca vremea e urata iesim pe stadion si apoi mergem la bazin la 11.30 dar daca e frumos, ce facem, tot la scaldat megem?
  4. Cum se anunta vremea pentru weekend? Facem o iesire pe undeva?
  5. Daca le iei de pe net, de regula, au calculator sau echivalent pentru marimi. Intr-adevar astea difera de la producator la producator.
  6. Superba, sa o stapanesti sanatos!
  7. Arata foarte bine, felicitari! Eu pentru oras folosesc pe mtb niste slickuri Kenda SportContact pe sarma de 1,5 care costa 50 lei perechea - ieftine si utile. Nu stiu insa daca ar da bine sub aparatorile alea dar se gasesc si de 1,7 si de 1,9.
  8. O cursa nu se pregateste cu o saptamana inainte nici daca esti ultimul venit in ciclism. Daca esti amator si vrei sa participi la o cursa doar de curiozitate, distractie sau sa-ti testezi limitele atunci o faci, nu te opreste nimeni dar daca vrei sa te pregatesti pentru o cursa, asta e alta poveste si intervin mai multi factori in discutie: timp pentru antrenement, logistica de care dispui, cunostintele despre pregatire, un grup cu care sa te antrenezi etc. etc. Ca o idee, antrenamentul pentru un sezon incepe in luna noiembrie-decembrie cu adaptarea organismului la efort. Asta inseamna pregatire fizica generala, lucrul cu greutati usoare si rulaj pe bicicleta pe distante relativ scurte la o intensitate confortabila (pana in 60-70%). Conform specialistilor, scopul acestei perioade este "Train to train". Incepand cu lunile ianuarie-februarie se intra usor, usor in specificul antrenemetului de cicism: cresterea treptata a volumului si a intensitati antrenamentului. Este perioada de dezvoltarea a andurantei musculare prin marirea distantelor parcurse pe bicicleta la o intensitatea de 70-80%. Spre sfarsitul perioadei se pot introduce usoare antrenamente cu intervale (nu mai mult de o data pe saptamana). Incepand cu luna martie-aprilie se creste intensitatea antrenamentelor si se incep antrenamentele cu intervale, mai intai pe plat, apoi se pot adauga dealuri usoare si in a doua parte a perioadei poti incepe antrenamentele cu intervale pe pante cu inclinatia de 7-8%. Tot acum se dezvolta anduranta musculara in regim de viteza prin antrenamente "la plasa" si intervale incrucisate. Insa, pentru juniori sau daca esti in primii 2-3 ani de cilism nu se recomanda antrenamentul cu intervale iar pregatirea unui cliclist adevarat dureaza cel putin 10 ani (nu e cazul nostru)! Astfel, incepand cu luna mai poti sa incepi antrenamentele specifice pentru intrarea in forma sportiva maxima (in functie de cursa la care ti-ai propus sa faci o figura frumoasa). Dupa luna mai pana in octombrie, mergi din pregatirea pe care ai acumulat-o pana atunci umbland doar la "reglajul fin" al antrenamentului: intervale, anduranta in regim de viteza, recuperare si absolut obligatoriu, odihna. Toate acestea necesita timp, seriozitate si constanta iar daca esti un sportiv amator care merge la serviciu, are familie si obligatii atunci este cu atat mai greu dar nu imposibil.
  9. Pe unde ai mers, prin spate pe la Tomis Plus si ai traversat soseaua de centura sau ai mers pe sosea?
  10. Bicicleta arata bine dar pozele nu sunt niciodata edificatoare cand e vorba de biciclete. Marimea 56 e ok pentru tine dar, asa cum zice si colegul Woops, va trebui sa-i pui o pipa de 10 (probabil). Tija de sa si furca sunt de carbon, din cate explica vanzatorul, dar cele 8kg pe care inteleg ca le-ar avea eu zic ca bat spre 10. Echiprea 105 e acceptabila iar pretul nu e rau. Acum, daca tu ai de gand sa faci 7-800 km pe an ... nu mai conteaza nimic. Spor la cumparaturi!
  11. @Henesy - imi pare rau pentru hernia ta dar Dunlopul ala poate concura lejer la Top 10 hidosenii cu roti ... iar sistemul dual suspension s-ar putea chiar sa-ti agraveze hernia. Incearca sa te rezumi doar la gropile din oras, evita chiar si bordurile.
  12. Pffiuu, am lipsit trei zile si s-au incheiat inscrierile, s-au facut platile si au pornit si discutiile ... p'asta l-am ratat ...
  13. Interesant, o triada in patru acte ... dar si mai interesant mi se pare cum se va suprapune etapa de la Brasov cu CN de sosea si nu va mai merge nimeni la Izvorul Muresului ... oricum toti sportivii legitimati vor fi suspendati pana atunci. Asteptam cu nerabdare. Succes!
  14. Pe Murfatlar? Nu e prea aglomerat? Sau s-a mai aerisit de cand au dat drumul la autostrada?
  15. Poti sa bagi cata presiune vrei in cauciucuri nu te opreste nimeni dar daca producatorul recomanda 8.5 eu bag 8 bari, daca recomanda 10 eu bag 9.5 desi sunt convins ca rezista la mai mult ... sunt un pic mai conservator. In plus, eu sunt in categoria +80 kg :) ... Oricum concluzia e ca ambele modele sunt modele de top si ideal ar fi sa folosesti GP4000s pe asfalt ud si Ultremo ZX pe uscat, parerea mea.