sorinescu

Membru
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About sorinescu

  • Rank
    Membru
  • Birthday 02/07/1982
  1. sorinescu

    Ai cat se poate de mare dreptate cand zici de implicatiile lucrului la o frana. Iti dai seama ca frana respectiva nu a fost testata doar pe stand. Fiecare bicicleta iesita din service-ul nostru e testata in mers (ori eu ori alt coleg de-al meu facem asta, in nici un caz mecanicul care a lucrat pe ea... sunt destul de exigent cu noul nostru mecanic). Dar... problema mea e alta... eu admit ca e posibil sa fi facut noi ceva gresit, pot chiar sa admit ca atunci cand am testat franele bicicletei SI MERGEAU sa fi facut eu ceva deosebit si sa fi mers "de frica" dupa care sa-si fi dat duhul... nu e oare mai simplu sa contactezi si service-ul care ti-a cauzat neplaceri? Poate omul are dreptate si poate trebuie sa ne concediem mecanicul, sau in cel mai bun caz sa ii atragem atentia ca dupa ce a montat atatea frane hidraulice (intr-un sezon montezi cam 30 de frane hidraulice, si nu vorbim de cele care vin pe biciclete... vorbim de cele pe care le schimbam la cererea clientilor) acum a dat-o-n bara. E bine sa fii critic... doar sa o faci constructiv. Va multumesc!
  2. sorinescu

    Salut! Nu am stat sa citesc toate mesajele pentru ca nu am timp, dar o sa raspund dupa primele 4-5 mesaje postate. Lucrez la Cyclopedia, nu ma ocup de service dar vreau sa stiu cand sunt probleme... pentru ca service-ul tine de magazin. O sa fiu punctual. Conducta in caz ca e prea lunga se taie. Exista o procedura dupa care se face acest lucru si acea procedura a fost respectata si in cazul tau. Doi... daca ai avut o problema cu ea de ce nu ai contactat magazinul. Hai sa facem lucrurile cat mai sanatos. Doar asa invatam sa facem lucrurile mai bine. Dupa cum observi... nu exclud o greseala din partea noastra... dar atata timp cat ai plecat din magazin fara sa semnalezi nici o problema ma gandesc ca o posibila problema sa fi aparut dupa ce am montat noi franele. E si asta o posibilitate. Hai sa fim constructivi si sa evitam romanismele. Nu imi place cand un las duin spatele tastaturii imi face colegul "dobitoc". Nu iese nimic bun din asta.
  3. Traseul e cat se poate de interesant. Cei care au mai urmarit curse pe afara n-or sa fie surprinsi de zonele cu gropi si asfalt prost. E drept ca la noi rideru' are numa' SL-uri si inghite in sec la cea mai mica denivelare dar... asta-i viata :D. Eu sunt chiar curios cum o sa fie in concurs pe ploaie. Sambata a fost interesant.
  4. Hei-Hei!!!! Buna dimineata!!!!! da, si pe mine m-a bulversat finalul ca nu-mi era foarte clar pe unde sa o iau, dar am supravietuit :D si dupa o secunda de "suparare maxima" am zambit, am primit prima parte dintr-un trofeu original, am glumit cu oameni faini si... am mai bifat un concurs excelent! VA MULTUMESC!!! :) (carcotasi vor fi intotdeauna... pot fi ignorati :D )
  5. Ti le arat eu pe alea metalice de la mine de pe bitza. Trebuie doar sa scormonesc prin gunoi dupa ele :-)) Si pot spune asta despre multe tipuri de placute! Grija mare ce sfaturi dati. E bine sa vorbiti din experienta pri\oprie nu din auzite! Si ar fi bine de luat in consuderare si tipul de nisip/noroi din zona. Eu tind sa cred ca pana la final franam tot metal pe metal si dupa ce schimbam primele seturi de placute.
  6. Eu vreau sa le multumesc celor care au organizat. M-am simtit excelent! Sper sa nu renunte...
  7. Bre... e incredibil. Sambata seara vorbeam cu cineva de oamenii care vin la XC si ca's multi care's praf. Numai muschi si vitamine... si ATAT! Evenimentul a fost excelent. Cat de frustrat sa fii sa te oftici pe niste nimicuri. E un concurs OPEN, poti sa faci cat scandal vrei la un concurs organizat de federatie, dar nu aici. Aici ne intalnim cu prieteni, ne fugarim, ne bucuram ca cineva A MUNCIT ca sa ne dam noi prin niste locuri faine. Daca vrei sa faci performanta atunci nu o sa iti stea in cale nimeni... Deocamdata suntem mult in urma in sportul asta, ai mult loc in caz ca te preocupa atat de mult rezultatele!
  8. Horatiu... uite asa am castigat eu niste kilometri de tractare la IBO :)) tu sa fii puternic mah ca eu fac poze! :))
  9. Da domnlior. Horatiu are dreptate la capitolul rataciri/rataciti. Eu din pacate m-am ratacit mult mai mult de 200 de metri pentru ca am fost bolovan si m-am luat pe o coborare dupa un concurent de la Emmedue despre care aveam convingerea ca stie traseul... Evident ca nu il stia :-) Si uite asa m-am procopsit cu 77 de kilometri pe un traseu de aprox 70. Partea mai frumoasa a fost ca tot ce coborasem a trebuit urcat... evident. Dar trecand peste momentul de victimizare trebuie sa zic ca a fost un eveniment cat se poate de reusit si sa ii felicit inca odata pe organizatori, sunt sigur ca au avut mult de munca dar si rezultatul a fost pe masura. Ar mai fi totusi ceva e comentat... domnul de la microfon a fost sub orice critica. Nu cred ca am auzit un om ("de radio' cum s-a si laudat) cu mai multe replici de prost gust... E pacat cand un tip de genul asta e "vocea" unui eveniment.
  10. sorinescu

    Anul trecut imi sopteam in barba ca e o experienta unica... acum ma gandesc cu ceva emotie cum ar fi la start anul asta... IAR la prima intalnire cu Horatiu o sa fiu SIGUR ca venim si anul asta.... :-) Doamne ce-mi place tortura!!! :-))))) (cei ce nu isi imagineaza chinul din concursul asta se pot uita la pozele lui Rares de la finalul cursei!) dar si gustul "victoriei" dupa ce totul s-a terminat :-) DE NEEGALAT!!!
  11. sorinescu

    :-) Frumos. Bicicleta din clip e una de legenda. Una care "a vazut" un mare lan de floarea soarelui :-) dupa ce a fost aruncata de Bjarne pentru ca ceva la ea cedase in Turul Frantei in anul in care a castigat Ulrich (pe atunci coechipieri). Acum modelul respectiv de Pinarello e prezent in cateva muzee. Iar la baza acestui model se afla Espada pe care a calarit-o chiar Indurain (tot cu roata mica pe fatza). Dar astea sunt povesti din perioada romantica a ciclismului (94-98) cand inca ne uitam la oamenii mari crezand ca's zei... noroc ca intre timp am aflat ca nu doar bicicletele erau extraordinare, mai era si "modelul EPO" care ii ajuta :D
  12. sorinescu

    adevarat cu coboratul. eu is mai fricos si nu ma dau tare pe coborari dar e clar ca pe transalpina e loc de zburat. soseaua aia iti da aripi si nu iti dai seama cand ajungi la viteze la care controlul devine o gluma. deci... GRIJA MARE. in acelasi timp... si pe trans ai unde sa iti rupi gatu' daca te ia valul si te crezi Savoldeli.
  13. sorinescu

    http://img228.imageshack.us/i/valeafiarelor.jpg/ asta e pentru amatorii de catarari legendare :-)
  14. sorinescu

    Eu nu am cum sa votez pentru una din ele. Ma bucur ca exista (m-ar bucura si mai tare daca pe transF ar fi asfalt mai bun) si sper sa mai apara catarari de astea. Problema e ca ele si exista iar noi ne limitam la astea doua. Pentru cei cu timp si ceva banuti recomand zona Borsa si zona Vatra Dornei. S-ar putea sa va placa :-). (apropo... mai stie cineva cum e asfaltul in cheile bicazului-lacul rosu?) Ma bucur tare ca a luat asa amploare ciclismul de sosea la noi si apar din ce in ce mai multe catarari asfaltate decent. Sa pedalam cu bine! :-)
  15. sorinescu

    ce de prieteni si ce de biciclete faine! :-) e momentul sa vada toata lumea noua fatza a Condorului! varianta ECO :-)