doruk

Membru
  • Content Count

    624
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Excellent

About doruk

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/12/1972

Profile Fields

  • Localitate
    Sfantu Gheorghe, jud. Covasna
  • Ocupaţie
    la baza profesor de geografie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. doruk

    Muttley a atins o chestie super, cu mentiunea ca la mine a venit spre 40 de ani. Dupa ce ani de zile m-am hurducait pe HT, las ca merge, da-i tare la deal si la vale, iata ca am doi ani de FS de calitate si nu cred ca voi mai renunta pe viitor la el. Eventual sa le am separat ambele, dar momentan nu e cazul. Am ajuns cu FS la 11 kile, unde ajung de altfel lejer si multe HT. La ce sa ma vait de kile in plus cand avantajele sunt evidente. Am shock cu lockout, imi transform in doua secunde cadrul intrunul HT si uit ca sunt pe FS. In rest, ca de multe alte ori, Horatiu a punctat ceea ce trebuia. In concluzie eu sunt fan FS 100 %
  2. doruk

    Tot respectul pentru varsta si performantele sportive ale sus numitului, dar daca este vorba de 25 000 km intr-un an calendaristic, personal inclin sa cred ca omul sta numai pe bicicleta. Cine ma cunoaste stie ca ma invart si eu in jur de 8-10 000 km pe an, dar sa va zic mai bine o istorioara. Lucram in fabrica in trei schimburi (1990-1994), un coleg de serviciu si bun prieten biciclist si-a propus sa vada cati kilometri poate strange intr-un an. Omul si-a ales o tura de aprox. 100 km, pe care o repeta cat de des putea, pe langa toate celelalte iesiri, drumetii si mersul la serviciu. S-a chinuit efectiv sa pedaleze in lunile de iarna, (cu frigurile de rigoare din zona Depresiunii BV), pleca de la munca mai repede, intarzia, chiulea de la schimbul II, etc si la final de an a strans putin peste 16 000. Omul avea la vrea respectiva 30 si putin de ani si avea o conditie fizica de invidiat. La un calcul matematic, Nenea Marin sus aminitit, ar fi trebuit sa faca in fiecare zi (365) 68 de kilometrii. Fac precizarea ca aici nu intra in discutie (la adunat zecile de mii de kilometrii) cazul ciclistilor profesionisti, ci oameni de genul nostru, cu joburi, familii, copii si droaia de probleme aferente. La cat mai multi kilometrii Nea Marine.
  3. doruk

    Chiar asa de ramasi in urma sunt cei de la Shimano, ca nici acum nu fac butuci de roti pe rulmenti? Mai ales cand o groaza de alti producatori se lauda cu butucii lor pe rulmenti, culmea JAPONEZI. Eu unul sunt convins ca butucii pe bile, mai ales cei din categoriile superioare, pot tine cel putin la fel de mult decat cei pe rulmenti.
  4. doruk

    Sincere multumiri Frank, o idee geniala la cum trebuie pus copilasul pe tadem. Eu am reusit sa pun o sea mai mica pe cadru, dar inconvenientul e raza mare a bratelor de 170 de mm. M-am gandit sa gauresc bratele mai aproape de axul butucului dar m-am lovit de doua inconveniente majore: lipsa posibilitatii in plan local de-a executa un filet pe stanga si riscul ca la revenirea la lungimea initiala a bratului, acesta sa se rupa de la gaura facuta de mine. Danke inca odata.
  5. doruk

    marca Guerciotti, cadru CroMo cu furca spate de Al. La vremea respectiva oscilam intre MTB si sosea si drept urmare am vandut respectiva bicicleta. Ulterior nu am putut sta deoparte de sosea si am cumparat o alta cursiera.
  6. doruk

    Luciane, are si bicicleta fiica mea, merge de ma sperie si pe mine uneori, azi, maine trebuie sa o schimb pe una mai mare. Pe tandem deja am facut o mica inginerie si o pot pune deja pe fiica mea in spate. Singurul meu off este ca am roti de 28, as fi tare multumit de un MTB. Dar tinand cont ce putin am investit in prezenul nu-mi pare rau deloc.
  7. doruk

    chiar daca nu am postat de multisor pe aici, nu inseama ca nu ne dam: subscriu si eu ideii ca pozitionarea pedalelor in paralel este cea mai eficienta.
  8. doruk

    M-am luat cu cititul posturilor si nu am remarcat titlul topicului. Asa e voi vorbeati de FOX-uri. Am postat cu intentia de-a sublinia faptul ca demontarea unei furci nu este un lucru de speriat. Cine isi repara singur bicicleta nu vad nici un motiv sa de-a banii la ateliere autorizate, etc. Am luat uleiul impreuna cu inca un tovaras de ture, asa incat cheltuielile au fost si mai mici, plus ca ne-a mai ramas ulei ptr inca cateva schimburi. @Mladen la temperaturile actuale furca lucreaza in parametrii obisnuiti, inclusiv rebound-ul. Nu vad nici o diferenta fata de cand a fost noua. Lucreaza foarte bine, cursa pe compresie este lina si ferma iar la revenire nu am remarcat nici o diferenta fata de uleiul original. Legat de gradele diferite de vascozitatea ale uleiurilor, cred ca diferenta se va observa la temperaturi mai scazute.
  9. doruk

    @mladen dupa manual asa e cum zici tu, dar eu nu merg absolut deloc cu bike-ul iarna. Sunt prea prins cu skiul, snowboardul si alte chestii de sezon care-mi umple timpul. Prin urmare am pus peste tot doar 15 wt, sper sa nu-mi para rau http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif
  10. doruk

    Am schimbat pentru prima data uleiul intr-o furca. Model Reba SL, dual air. Am citit odata manualul si indicatiile de pe site-ul oficial. Am luat ulei Motorex ptr furci, 15w - 47 lei, 1 l alcool izopropilic - 9 lei. Am demontat integral furca, am spalat tot cu alcool, am schimabt doua O-ringuri - 1 leu bucata, se gasesc la doua din trei magazine cu rulmenti. Celelalte piese supuse uzurii arata inca bine. Am remontat la loc si am umplut cu ulei dupa cum am gasit pe site. PS am scos un distantier care permite furcii sa lucreze la 115 mm cursa. Furca merge brici. Nu am lucrat mai mult de 2 ore.
  11. atunci ne vedem acolo, cel putin antrenament bagam si noi la greu: 18.04.2010 Sf. Gheorghe-Tuşnad Băi-Ciucsânmartin-Valea Uzului-Dărmăneşti-Tg. Ocna-Slănic Moldova-Hârja-pasul Oituz-Tg. Secuiesc -Sf. Gheorghe Total 237 km, timp 11h22m 25.04.2010 Sf. Gheorghe-Coşeni-Ilieni-Braşov-Poiana Braşov-Râşnov-Pârâul Rece-Predeal-Braşov-Sânpetru-Araci-Sf. Gheorghe Total 149 km, timp 5h49m :)
  12. doruk

    eu am luat o teava de cupru, de diametru apropiat cablului (ex un nit tubular), am introdus cele doua capete de lipit pe aprox. 10 mm, fiecare, le-am cositorit intr-un loc unde cablul nu trece prin camasa. Avantajul ar fi ca am folosit doua cabluri slefuite, de buna calitate si forta aplicata pe maneta de frana ptr spate se compara cu cea de la o bita normala. Plus ca nu am mai stat sa caut nu stiu ce cabluri mai lungi , etc
  13. doruk

    da fratilor, dar eu ma uit bine la curbe si cu al meu, cu doua posturi, daramite cu acela. Nici nu ma gandesc ce brate trebuie sa aiba cel care conduce sa contrabalanseze miscarile laterale, eu ma resimt si dupa cativa kilometrii cu al meu. Pe cand o participare in grup de tandem la vreun concurs deschis unei asemenea clase, cine stie anul acesta Intalnirea Ciclism.ro?
  14. @snowflake Ceea ce zici tu mai sus este varianta perfectionista, ideala, de curatare a bicicletei in apartament. Dar imi vine in minte doar o intrebare: Poti face treaba asta de trei-patru ori pe saptamana? Pe mine m-ar da nevasta afara din baie/casa cu tot cu fieru meu
  15. doruk

    ce mai trec anii acestia, mai ales dupa o anumita varsta. Parca mai ieri ne incanta cu ridicarile sale spectaculoase in pedale. Sa ni-l aducem aminte pe cand era grandios in saua bicicletei.