danstoe

Membru
  • Content Count

    265
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

57 Excellent

About danstoe

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 03/04/1981

Profile Fields

  • Localitate
    Pitesti
  1. danstoe

    salutare. si eu ma inscriu pe lista, va rog
  2. danstoe

    Multumesc. O bicicleta fantastica. Cu exceptia rotilor si a pedalelor e italianca pur sange, iar cadrul are un pedigree frumos. In vara asta am reusit sa ajung la Balea Lac, pe partea sudica a Trans-ului. Aprox. 105km, de la Barajul Vidraru la Balea si retur. Aveam alte roti atunci. Transalpina ramane in continuare un obiectiv neatins. E mai costisitor, dar nu imposibil
  3. danstoe

    ba deloc, nu sunt ironic, asta e parerea mea de amator cat de cat informat. intamplator sau nu si eu am tot o cursiera usoara, voit construita usoara, ca moft, nu in cautare de eventuale avantaje in clasamente. se pare ca specialistii insisi ezita sa strige la unison aceeasi concluzie. nu stiu sa existe studii argumentate imbatabil in apararea ideii ca o bicicleta usoara e mai rapida, oriunde, oricat, oricum, pedalata de oricine, tocmai pentru ca e imposibil. traseele (cu exceptia velodromului) presupun variatii de altitudine si viraje de tot felul, deci li se poate atribui cel mult o caracteristica dominanta, un specific (plat, catarare etc.). o catarare nu e un traseu in rampa sub perfect acelasi unghi pe toata lungimea lui, la fel cum o coborare nu e un traseu in panta sub fix acelasi unghi, or platul un traseu perfect plan de la start pana la finish, deci Froome e avantajat la urcare pe bicicleta usoara, dar pe plat si coborare ba, parerea mea... subiectul naste discutii interminabile si suntem deja offtopic. ca sa revenim ontopic va prezint si eu cursiera mea Colnago C40 B-Stay Special Edition, marimea 52 Furca Colnago Star Carbon Transmisie Campa Record 11 Roti Mavic Ksyrium SLR Pipa/Ghidon/Tija sa Deda Cuvete Campa Record Sa Selle Sanmarco Pedale Look Keo Blade Carbon Anvelope Vittoria Open Corsa Evo CX Greutate (exact ca in poza, cu suporti bidon si computer Sigma) 7.04kg
  4. danstoe

    pai din cate spun baietii astia, care par a se pricepe in ale kineticii, inteleg ca greutatea bicicletei (per total) e si nu prea importanta. in functie de stilul de pedalat abordat, o bicicleta usoara avantajeaza un pedalat cu ruperi de ritm, accelerari si decelerari dese si bruste (alternare 200W-800W), in timp ce o bicicleta mai grea poate ajunge in acelasi timp la finish pedalata intr-un ritm constant de 500W, sa zicem. si asta e valabil atat pe urcari, cat si pe plat si coborari. diferenta greutatii bicicletei pare ca afecteaza doar psihologic riderul (neinformat) si doar atat. performantele fizice sunt alterate doar ca urmare a "traumei" psihologice concluzia mea e, deci, ca ce conteaza sunt riderul si strategia, iar discutia pe tema greutatea bicicletei e doar un mit
  5. danstoe

    salutare eu am hotarat sa fac comanda personal. m-am cuplat cu un alt pitestean pentru o comanda urgenta. imi cer scuze pentru eventuale inconveniente create. respect
  6. danstoe

    da, exact, deocamdata am distantierele originale 7s. caseta primeste si 8 pinioane, am constatat. probabil ca voi face modificarile. multumesc de aprecieri
  7. danstoe

    da, furca originala, de aluminiu si ea, insa a fost nevoie sa o polishez, pentru ca nu arata chiar bine cand am preluat-o. pana acum bicicleta nu mi-a facut impresia ca ar avea probleme pe vreo coborare. imi pare chiar solida, daca la asta te referi. un detaliu pe care am uitat sa-l specific e faptul ca linia Dura Ace e din generatia lui 7400, ceea ce o plaseaza in aproximativ acelasi spatiu temporal cu toate celelate componente mai am cateva poze pentu interesati https://picasaweb.go...41/VitusDepose#
  8. danstoe

    Batranica mea https://lh5.googleusercontent.com/-pJvZCqwajyY/T1-w_S8csLI/AAAAAAAACaE/HrMVQ8AokDs/s640/a.jpg Dat fiind ca am MTB hi-tech (sa zicem) mi-am propus sa-mi fac o cursiera vintage (sa zicem). Cadru Aluminiu Vitus Depose marime 54 Furca aluminiu Roti: butuci fata/spate Shimano Dura Ace cu cheite inchidere Shimano Dura Ace, cercuri Weinmann pe baieu 32 gauri, spite trase inox Manete ergopowere Shimano Dura Ace Schimbator fata Shimano Dura Ace Schimbator spate Shimano Dura Ace Anvelope: tip baieu Continental Giro Pedalier Shimano Dura Ace 39/52, brate 170mm Pinioane Shimano Dura Ace 14-24 (7s), sau 14-30 (7s) combinate Shimano Dura Ace cu Regina, pentru picioarele mele Clesti frane fata/spate Shimano Dura Ace Cuvete Shimano 600 Ghidon Mavic Pipa Shimano Dura Ace 110mm Tija sa Shimano Dura Ace Sa San Marco Concor Light Lant Kmc Pedale spd Shomano 105
  9. danstoe

    eu vad o usoara neconcordanta intre marimea cadrului, care o face sa para a fi destinata FR/DH, ceea ce nu e si pozitia inalta a scaunului, care o recomanda pentru Cross :-? deh, stii cum e vorba cu gustul oamenilor... important e sa te simti tu bine. daca dai si bine in peisaj cu atat mai bine :-bd
  10. danstoe

    multumesc. cu asta ar trebui sa ma susti, nu sa ma intarati :)
  11. danstoe

    arata fain. cred ca ofera super senzatii. parca mi se face dor de un amortizor sub buci. imi plac si mie contrastele cu alb, dupa cum ai vazut. s-o pedalezi sanatos! consider ca pentru genul asta de bike greutatea nu trebuie sa te preocupe prea tare. trebuie sa fie fiabila si robusta, cum bine zici. cred ca as mai ridica saua putin de nas
  12. danstoe

    e model 2009. l-am luat sh anul trecut printr-o afacere ce mi s-a parut buna la vremea aceea, acum nu stiu daca as mai face-o, desi nu regret nici o clipa, nici un sfantz. clar a fost dragoste la prima vedere. a costat 3000RON, cu tija sa carbon Ritchey, deraior fata xtr, cheita tija sa originala si cuvete fsa incluse, toate impecabile
  13. danstoe

    cred ca as putea (si mi-ar placea) sa scriu o carte despre povestea acestei "scule" :) poti lua, spre exemplu, o Scott Scale 20 2012, cadru carbon, furca SID si linie XT, noua in magazin costa vreo 12500RON. Apoi adauga XTR in loc de XT, niste mavic SLR si multimea de elemente de tuning (carboane, suruburi titan, cabluri teflon, rulmenti ceramici etc)... de o sa-ti cam piara cheful de pedalat :) si asta nu e tot. poti continua cu 'nspe upgradeuri aici. vlad a enumerat cateva, valabile pt cine are mancarici mai abitir ca mine. succes!
  14. danstoe

    da, m-am exprimat ambiguu vis-a-vis de tija de sa. e de 400mm si e scoasa 35cm. se termina sub punctul critic de intersectie top tube cu furca spate. saua aia nu e un chilipir, asa-i, dar visam de mult timp la ea [-O< , 179EUR am dat pe ea corect. cunoscatorii stiu ca e o adevarata distractie sa gasesti cheita tija sa marime 38.5, daramite sa mai fie si albastra si repet, am vrut ca bicla sa fie usoara, dar nu periculos de usoara. fa bine si prezinta-te la AWR, aatila, ca bicla mea o sa paleasca in fata pregatirilor ce va asteapta :)