danstoe

Members
  • Content count

    265
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

57 Excellent

About danstoe

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 03/04/1981

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Pitesti

Metode de contact

  • Yahoo
    danstoe@yahoo.com
  1. salutare. si eu ma inscriu pe lista, va rog
  2. Multumesc. O bicicleta fantastica. Cu exceptia rotilor si a pedalelor e italianca pur sange, iar cadrul are un pedigree frumos. In vara asta am reusit sa ajung la Balea Lac, pe partea sudica a Trans-ului. Aprox. 105km, de la Barajul Vidraru la Balea si retur. Aveam alte roti atunci. Transalpina ramane in continuare un obiectiv neatins. E mai costisitor, dar nu imposibil
  3. ba deloc, nu sunt ironic, asta e parerea mea de amator cat de cat informat. intamplator sau nu si eu am tot o cursiera usoara, voit construita usoara, ca moft, nu in cautare de eventuale avantaje in clasamente. se pare ca specialistii insisi ezita sa strige la unison aceeasi concluzie. nu stiu sa existe studii argumentate imbatabil in apararea ideii ca o bicicleta usoara e mai rapida, oriunde, oricat, oricum, pedalata de oricine, tocmai pentru ca e imposibil. traseele (cu exceptia velodromului) presupun variatii de altitudine si viraje de tot felul, deci li se poate atribui cel mult o caracteristica dominanta, un specific (plat, catarare etc.). o catarare nu e un traseu in rampa sub perfect acelasi unghi pe toata lungimea lui, la fel cum o coborare nu e un traseu in panta sub fix acelasi unghi, or platul un traseu perfect plan de la start pana la finish, deci Froome e avantajat la urcare pe bicicleta usoara, dar pe plat si coborare ba, parerea mea... subiectul naste discutii interminabile si suntem deja offtopic. ca sa revenim ontopic va prezint si eu cursiera mea Colnago C40 B-Stay Special Edition, marimea 52 Furca Colnago Star Carbon Transmisie Campa Record 11 Roti Mavic Ksyrium SLR Pipa/Ghidon/Tija sa Deda Cuvete Campa Record Sa Selle Sanmarco Pedale Look Keo Blade Carbon Anvelope Vittoria Open Corsa Evo CX Greutate (exact ca in poza, cu suporti bidon si computer Sigma) 7.04kg
  4. pai din cate spun baietii astia, care par a se pricepe in ale kineticii, inteleg ca greutatea bicicletei (per total) e si nu prea importanta. in functie de stilul de pedalat abordat, o bicicleta usoara avantajeaza un pedalat cu ruperi de ritm, accelerari si decelerari dese si bruste (alternare 200W-800W), in timp ce o bicicleta mai grea poate ajunge in acelasi timp la finish pedalata intr-un ritm constant de 500W, sa zicem. si asta e valabil atat pe urcari, cat si pe plat si coborari. diferenta greutatii bicicletei pare ca afecteaza doar psihologic riderul (neinformat) si doar atat. performantele fizice sunt alterate doar ca urmare a "traumei" psihologice concluzia mea e, deci, ca ce conteaza sunt riderul si strategia, iar discutia pe tema greutatea bicicletei e doar un mit
  5. salutare eu am hotarat sa fac comanda personal. m-am cuplat cu un alt pitestean pentru o comanda urgenta. imi cer scuze pentru eventuale inconveniente create. respect
  6. Draga Muttley, iaca nu ma pot nici eu abtine, caci ma recunosc vizat la primele tale doua liniute si tin mult la reputatia mea de vanzator, astfel incat simt nevoia la replica. Cadrul de carbon si ghidonul "rici" sunt, inca, ale mele si cine le va lua va fi foarte incantat de achizitie, doar ca, de fiecare data cand vorbesti (cel putin in RO) despre carbon lovit/taiat trezesti suspiciuni. Asta pana cand le-o vedea omu' cu ochii lui si se lamureste. Cadrul. E "busit" in imaginatia ta dramatico-odihnita. Defapt el e doar julit la nivel de vopsea, asa cum zice si anuntul. Cand am spus "nu-i afecteaza functionalitatea" mi-am asumat acest lucru in baza dovezii de a-l fi folosit anterior, fara retineri si fara emotii, la cateva maratoane nationale. si crede-ma, te rog, nu sunt printre cei mai buni, dar ma dau tare. Ghidonul. Este postat la un pret pe care-l consider corect. Place, ai bani, platesti, bravo tie. Nu place, pleci si-l lasi altuia. Concluzie. Imi pare sincer rau ca sunt unul dintre aceia care-ti strica piata, dar cred ca mai degraba ti-o strici tu cand consideri potentialii cumparatori prosti. Daca te incalzeste cu ceva si nu ai descoperit inca in postarile mele afla acum ca nu sunt samsar de biciclete, iar tot ce vand sunt componentele proprietate personala achizitionate in scop de uz personal si nu inspre revindere. Daca tot nu te-ai incalzit, iti mai dau una. Cu marele meu talent de vanzator afla ca nu am recuperat macar, niciodata, banii investiti pe un produs. Asa e pe piata de SH si asa e in RO. Mi-o asum si p'asta. Pentru ca mai este un coleg vanzator in discutie (cel cu rotile) o sa te rog sa fii specific in acuze. vreau sa stiu daca e nevoie sa-ti ofer replica inclusiv la exprimarea "vedeta inchipuita" si la luzia deespre lipsa de bun simt. Multumesc PS: daca-ti plac cadrul si ghidonul, dar ai avut o retinere pana acum, contacteaza-ma si-ti fac pret fain pe pachet :) imi vei multumi.
  7. Campagnolo... calitate... garantie... dar mai ales pret. cati dintre voi stiu, defapt, ca trecand dinspre sud inspre munte prin Maracineni, Arges, trec fix pe la poarta fabricii care toarna pinioane de titan pentru Campa!? So... calitate... garantie... dar mai ales pret. Sunt cu italienii, de data asta, dar, what's next?! taiwan?! china?! Hmmm ontopic acum, despre 11. nu apreciez. de la nivelul meu de amator imi sunt suficiente max 9, dar, cum bine au remarcat si altii, in lipsa de alternativa, mai devreme sau mai tarziu, majoritatea vom avea 11. vine valul si ne ia, vrem nu vrem. ne electronificam sau ne multiplicam de voie de nevoie. evolutie, spunea cineva mai devreme. cand sa spui ca, gata, mai bun, mai fiabil, mai usor, mai kinky-blinky nu se poate, surpriza, se poate. o fi bine, o fi rau? greu de spus. multi dintre noi deja suntem frustrati de disparitia unor componente dragi noua. noi, oamenii, le facem, noi le distrugem. hai ca o dau in filozofeala. go Campa, go!
  8. pentru ca aceasta intalnire a devenit speciala pastram tonul si pregatim un traseu special, altul decat cunoscuta bucla offroad din parc. vom parcurge aprox 32km exclusiv pe asfalt. nu noroi, nu push bike. finalul va aduce hidratare la restaurantul Cornul Vanatorului. va asteptam
  9. Competitie n-o sa fie, da' de pedalat sigur pedalam, de "hidratat" sigur ne hidratam si ne-om simti bine indiferent de conditiile meteo. Partea buna e ca vom fi mai relaxati cu totii, mai deschisi catre relationare, mai indulgenti cu sarmalele si cozonacii inca prezenti in vene. Invitatia ramane deschisa tuturor iubitorilor de pedalat in aer liber. 17 Februarie - Parcul Trivale - Pitesti - ora 11:00. Fiti acolo! Noi o sa fim.
  10. CiDo, e for fun, dar si o ocazie pentru scoaterea surplusului :) si pe noi tot cozonacii, bat-ai vina ne-au convins s-o facem
  11. La multi Ani! gata, rezolvat. l-am adus la 62. imi era prea lat si din punct de vedere estetic ar fi aratat caraghios de disproportionat cu marimea mica a cadrului meu. am folosit o panza bomfaier cu dintii marunti, la inceput pentru test taind 1 cm, apoi pana la dimensiunea dorita. ghidonul asta s-a comportat foarte bine. are o structura foarte densa, mai dura decat cea a gatului de aluminiu al unei furci, de exemplu. atentie, trebuie taiat total, pana la capat, altfel riscati sa exfoliati stratul de rasina/lac de la exterior. apoi neavand saber am folosit o pila rotunda fina pentru indulcirea muchiilor. alt gen de risc post-taiere nu anticipez, nici nevoi speciale de mentenanta. arata ca de la mama lui :) multumesc tuturor pentru ajutor
  12. eu am vrut musai ritchey si musai wcs si musai low rise. se intampla ca fix modelul asta sa fie numai la lungime de 660mm. eu am folosit pana acum flat de 580 mm si mi se pare ca stau in spagat pe asta nou, asa ca tre' sa mai iau din el, so ..., zic sa ma informez. n-am eu treaba cu mecanicul lui contador ca nu ma compar nici cu ciclistul si sigur nici cu situatia respectiva. multumesc, inca o data, recomandarilor bazate pe experiente proprii
  13. ok, multumesc amandorura
  14. Salutare Simt nevoia sa scurtez un ghidon Ritchey WCS UD Carbon Rizer de la 660mm la 620mm dar, inainte de a face vreo prostie si, in speranta ca exista persoane cu experiente anterioare in acest sens, intreb daca exista scule speciale pt aceasta operatiune, or se poate executa cu o panza obisnuita? Multumesc