spooky51

Members
  • Content count

    389
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Good

About spooky51

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 12/04/1975

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Localitate
    Giurgiu
  1. Opel Corsa B 1.4i, 60 cp, cu suport hayon Perozzo Venezia si doua biciclete montate pe el, viteza maxima 115 km/h de la 150 km/h in mod normal. La viteza de croaziera 90-100 km/h consumul a crescut de la 8l/100 km la 10,5 l/100 km (GPL). La peste 70 km/h incepe sa se cunoasca rezistenta la inaintare.
  2. As recomanda o bicicleta de 26" pentru urcat zilnic la etaj, mai usoara, mai compacta. La inaltimea ta, cadru 16"-17,5", preferabil de 16". In rest, echipare Shimano Altus/Acera/Alivio este suficient. V-brakes sunt suficiente, mai ales daca sunt ceva mai bune, Shimano sau Tektro, eu unul am fost perfect multumit si de Saccon sau Apse. Furca fata daca se poate sa fie cat mai usoara, nu neaparat blocabila. Anvelope de strada, 26"x1.75, ar fi preferabil ceva Schwalbe sau Continental cu protectie antipana (desi sint mai grele in general). Te poti orienta si la un sh si mai economisesti bani pentru o sa si anvelope daca nu iti convin cele cu care vine echipata.
  3. Cred ca asta si voi face, pentru ca am si quick release la indemana.
  4. Evident, am fost idiot cand am cumparat lantul si am luat pentru race and touring bike. Am fost la magazin si am cumparat lant 7 viteze. Am asezat lantul frumos pe pozitie, apoi l-am fixat, fara quick release si fara presa. Am pus o piulita sub zaua lantului si am ciocanit de cateva ori usor nitul cu o cheie fixa pana a intrat pe pozitie. De-abia dupa aceea am aflat ca li lungimea lantului ar trebui reglata. Cred ca lantul este prea lung, insa deocamdata bicicleta merge ok, schimba vitezele cum trebuie, totul pare ok. Poate aparea vreo problema din cauza lungimii sale prea mari? Sint curios daca am bagat nitul acela acolo bine sau lantul se va rupe. Am facut cu el pana acum vreo 50 km doar, am si fortat nitel dar vad ca rezista :) .
  5. Ah, nu, pe cutie spune ca este lant pentru biciclete cu schimbator butuc. Existau si lanturi pentru biciclete cu schimbator in butuc.
  6. Am pastrat cutia, o sa ma uit pe ea cum ajung la garaj, din pacate e posibil ca pe ea sa fie trecuta doar eticheta Kaufland, produsul e rebranduit de ei, doar pe lant scrie KMC. Ma voi uita si pe lant si voi numara si zalele.
  7. Bicicleta are 7 viteze, pe cutia lantului nu scria pentru cate viteze era, insa a venit bine pe angrenaj. Credeam ca e cumva un standard, la fel si la latime, de-abia dupa aceea am aflat ca nu e chiar asa, din fericire s-a potrivit intre pinioane, fiind doar 7. Am dat afara o za pentru ca am vrut sa renunt la quick release, si aveam o presa la indemana. Nu m-am gandit deloc ca ar putea fi prea lung sau prea scurt, iar deraiorul pare a sta in pozitie normala. E posibil ca lantul sa fie prea lung? Inca am pastrat lantul vechi, as putea numara zalele... Lantul este un KMC, adica nu e total noname.
  8. O noua problema la bicicleta mea de vreo doua saptamani. Am schimbat caseta cu pinioane din cauza uzurii, am luat un model identic cu cel dinainte, un Shimano Tourney ieftin. In acelasi timp am schimbat si lantul, insa am luat de nevoie si la repezeala un lant de Kaufland, marca lor, Profex sau ceva de genul acesta. Problema e ca pe pinioanele din mijloc lantul nu sta bine, se plimba de pe un pinion pe altul. Am mai mesterit pe la deraior putin insa nu prea se vad mari imbunatatiri. Bicicleta merge mai prost ca inainte cu vechile piniane. Intrebarea mea este, poate sa fie lantul de vina? N-am dat mare atentie acestuia, in ideea ca e doar... un lant. Am reglat deraiorul cat am putut de bine, suruburile limitatoare sint ok, am mai modificat un pic unghiul deraiorului si strans cablul, dar degeaba. Deraiorul are un usor joc stanga dreapta. Ce ar putea fi mai susceptibil sa cauzeze asta? E posibil ca lantul sa fie de o calitate slaba si sa provoace comportamentul acesta? Acestea sint singurele piese scimbate, lantul si pinioanele...
  9. Dude, in ultimele 3 saptamani am facut trasee in Lom in fiecare week-end, daca scriai te lipeam de grupul care a stat cu cortul la Ivanovo. Doua din cele 3 ture au fost pe traseul antireumatic, Cezar nu indrazneste sa intre in el pana in octombrie :) .
  10. La mine tocmai asta e problema, fac pana aproape la fiecare tura. Toate iesirile mele sint in Bulgaria, iar tot ce e traseu pe malul Dunarii este plin de coltii-babei. Foarte rar am parte de o iesire la care sa nu am pana eu sau prietena mea, si sint absolut satul, toate camerele mele sint peticite de 3-4 ori, iar uneori ghimpii astia nenorociti se ingroapa in anvelopa si abia ii detectezi la mana pe interior si la ochi pe exterior, deci ai sansa sa gauresti si camera urmatoare. Simbata am fost in tura 10 biciclete, si minune, doar o pana, iar duminica 4 biciclete, tot doar o pana, ghimpele avea 3 mm lungime, l-am descoperit la deget pe interior. Prin Giurgiu, in afara de coltii babei, mai e o porcarie, primaria foloseste niste masini cu maturi circulare metalice sa curete drumul de praf si noroi, iar din maturile astea se desprind deseori bucati de sirma otelita.
  11. As dori sa schimb axul normal de la bicicleta mea, un Neuzer Nelson, cu unul quick release. Butucii sint clasici, cu bile, mai precis 9 bile, conurile si piulitele se infileteaza pe axul care cred ca e de 10 mm. Motivul este acela de a nu mai cara chei dupa mine, in plus mi se pare mult mai elegant de montat dintr-o miscare roata in cazul unei pene de cauciuc. La prima vedere as zice de ce nu, e vorba pur si simplu de un ax de 10 mm cred cu un alt gen de piulite de prindere in capat fata de cel normal, probabil ca si filetul difera. Prefer totusi sa fiu nitel mai sigur pe ce fac, de aceea intreb aici. Multumesc. Scuze pentru faptul ca am mai pus aceeasi intrebare inainte de asta la doua topice despre bile, initial am crezut ca era unul si acelasi topic, si acolo nu am primit raspuns, de aceea m-am hotarat sa fac un topic separat, cu titlul sau.
  12. Inca o intrebare, nu are legatura cu bilele. Pot schimba axul normal la acest butuc cu bile cu un ax quick release? La prima vedere e doar un ax cu filet care ar trebui sa se potriveasca, sa fie standared, insa as zice sa intreb mai intai...
  13. Inca o intrebare, nu are legatura cu bilele. Pot schimba axul normal la acest butuc cu bile cu un ax quick release? La prima vedere e doar un ax cu filet care ar trebui sa se potriveasca, sa fie standared, insa as zice sa intreb mai intai...
  14. Mersi mult. As zice ca da, pentru ca probabil e un standard, butucii sint cam la fel, iar bilele trebuie sa stea pe conuri.
  15. Bicla o folosesc road si usor offroad, recreational only, cuvetele si conurile nu au semne de uzura, totusi am indoieli in privinta bilelor din piata...