cross

Membru
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About cross

  • Rank
    Membru Senior

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  1. cross

    Va salut, am si eu un cadru Columbus, aceleasi aliaj ca si al initiatorului acestui topic. Intrebarea ar fi, merita un astfel de cadru o echipare de top, sa zicem Shimano 105 ori Ultegra ? Sau de banii astia, mai bine, cumpar bicla noua echipata Sora sau Claris ? Am gasit pe net un album cu cadrul respectiv. Modelul este Fondriest Wind Cuvetele vad ca sunt Campagnolo Athena.
  2. cross

    Da, dar vroiam sa intre mai lejer, uneori mai schimb roata spate.
  3. cross

    Va salut, am o cursiera veche, din otel, a fost echipata cu Shimano 600 tricolor, probabil 6-7 viteze. Am urmat tutorialul de aici, incercand sa maresc distanta dintre drpout-uri, dar fara nici un rezultat. Mai exact, dintanta dintre dropout-uri este de 125 mm, le-am departat pana la 150 mm ( 2.5 cm ) si au revenit exact la distanta initiala, nu am castigat nici un milimetru. Sa fortez si mai mult sau mai bine ma abtin ? Daca dupa 2,5 cm nu am obtinut nici macar cu un milimetru, cat ar trebui sa le departez astfel incat, dupa revenire sa am 5 mm in plus ?
  4. cross

    Ai folosit chei speciale pentru conuri ? Trebuie sa folosesti exact modelul asta de chei, si nu altul : )
  5. Cum se comporta manetele ST-2300 ?
  6. In acest caz, se recentreaza roata, se reface "farfuria", banuiesc .
  7. cross

    Cu permisiunea inititorului acestui topic, adresez si eu cunoscatorilor o intrebare in lgatura cu butucii Shimano. Uneori, intre con si contrapiulita exista o saiba sau doua. Cat de importante sunt aceaste saibe, rolul acestora este doar de distantier sau ... altceva ? Intreb pt ca eu as vrea sa le scot, butucul fiind putin mai lat decat permite cadrul. Am o cursiera la care butucul spate este Shimano Rx100 FH-A551 Mai exact, ma refer la saibele 4 si 9 din link. O alta fotografie aici. Se pot observa conul, saiba si contrapiulita.
  8. cross

    Asta scrie pe el, exact ca in poza . Ce ar trebui sa aleg ? Poate fi si pe patrat, pentru ca am si angrenaj pe patrat si pot sa il schimb. Deci am un angrenaj pe octalink cu 3 foi, si un angrenaj pe patrat cu doua foi.
  9. cross

    Dar ce inseamna acel 70 de pe butuc ?
  10. cross

    Va salut, am un butuc pedalier identic cu acesta. Nu stiu ce s-a intamplat, pur si simplu s-a blocat. Axul se invarte foarte greu, aproape deloc. Se mai poate repara sau inlocui cu unul nou ? Cred ca diametrul este de 70mm iar lungimea 118,5 mm.
  11. cross

    Da, dar nu cred ca rezista prea mult.
  12. cross

    Multumesc pentru raspunsuri. Am sters cadrul pe interior, atat cat am putut, cu diluant. Asta am avut prin casa. Ce-i drept, pare curat pe dinauntru. Am "turnat" ulei de lant Finish Line. Interesant si acel Frame Saver . In legatura cu petele sau punctele de rugina de la exterior, ar exista un lac transparent pentru metal, cu care sa acopar portiunile expuse ?
  13. cross

    Da, am scos tija de sa, m-am uitat in interiorul tevii, in seat tube, pare curat, dar tot are cateva urme de rugina. Mai exact, arata ca niste firmituri de paine care stau lipite de peretii interiori ai tevii. " Firmiturile" sunt foarte mici. Nu stiu daca m-am facut inteles.
  14. cross

    Va salut, am achizitionat o cursiera de otel, asemanatoare cu aceasta . -problema ar fi ca, pe alocuri, vopseaua este sarita, ciupita, pana la metal si cadrul prezinta urme de rugina. Nedumerirea mea ar fi daca asemenea cadre mai prezinta siguranta in exploatare. Sa zicem ca la exterior indepartez rugina, vopsesc cu grund etc. Dar cu cum ramane cu interiorul ? Cu siguranta e plin de rugina. Exista riscul sa crape din cauza coroziunii ? Cadrul este Columbus, ori din teava Columbus, nu stiu exact care ar fi denumirea corecta.