dragancenusa

Membru
  • Content Count

    288
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

66 Excellent

About dragancenusa

  • Rank
    Amator
  • Birthday 01/28/1978

Profile Fields

  • Localitate
    vatra dornei
  1. dragancenusa

    . 180cm, 63-67 kg. Mersi de sfaturi, o sa iau in seama partea cu incalzirea si recuperarea. In ultimele 2 sapt. am iesit doar la asfalt( inca e zapada pe forestiere pe aici), 2-3 ore dupamasa,cum a permis vremea,- in momentul in care tasttez ninge:) - si am mers la puls mediu de aprox 135, max 145. ( asta in urma topicului cu recenzia cartii facuta de @@iacobdoc, mersi pt. munca depusa ). Am de gand sa urrmez chestia asta pana prin iunie, si mai vedem ce iese dupa aia. mersi inca o data de sfaturi. inca o chestie, de exemplu dupa ski de tura, chiar daca exagerez cu efortul, nu ma dor picioarele ca dupa biciclit...
  2. dragancenusa

    Trasee 10% asfalt,70-80% forestier de munte, 10-20% poteci etc., diferenta de nivel intre 600-1200 metri, cadenta incerc sa o tin peste 75 dar am portiuni scurte unde, in funtie de cat sunt de in forma, mai scad si la 60- 65, media pe ceas la cadenta e undeva 70-80 rpm in funtie de traseu. traseele le consider medii (doar portiuni scurte unde rampa depaseste 20-25 %). incerc sa tin pulsul intre 145-165 in cea mai mare parte a turei, maximul fiind de 180-183. Cred ca ajung, in plin sezon, la 15 ore de pedalat pe saptamana plus o tura mai lunga in weekend de 4-8 ore. chestia cu incalzirea si revenirea am cam neglijat-o, mai mult din cauza terenului, ca sa fac 30 min incalzire trebuie sa ma invart pe asfalt in jurul orasului, la mine cum ies din casa incepe urarea...
  3. dragancenusa

    Si eu sunt interesat de topic chiar daca nu fac performanta ci doar incerc sa fac iesiri si " antrenamente " care sa imi imbunatateasca conditia fizica. Sunt interesat pentru ca ma recuperez foarte greu, dupa o iesire medie ca intensitate si lungime - sa zicem 50-70 km la 60-80 % efort- ma dor picioarele 2-3 zile. E durerea musculara gen picioare grele... Am incercat si alimentatie imediat dupa efort (inclusiv zemuri cu absorbție rapida) si hidratare intensa si odihna activa, mari imbunatatiri nu am vazut. Asa ca sfaturile sunt binevenite.
  4. dragancenusa

    pana la urma am luat Trace Ryde XC21 cu butuci Novatech. 1460 g cu banda tubeless instalatata, fara valve si qr. la prima vedere sunt ok, spitele sunt cam cele mai tensionate spite pe care le-am vazut la o roata pana acum(parere de amator). Singurul lucru care ma ingrijoreza e inaltimea talonului care tine cauciucul, e mai mic si pare mai firav fata de Bor. La Bor am reusit sa indoi talonul la o pana si roata nu a suferit la capitolul tubeless, la Ryde nu mai sunt asa sigur... Dar o sa vedem la vara... :).
  5. dragancenusa

    pai am scris nr. de tel. in formular, nu stiu daca il scriu aia pe pachet..
  6. dragancenusa

    o intrebare: prin cine ajunge pachetul in RO? am gresit ceva la adresa cand am plasat comanda si vad ca nu mai pot schimba adresa pentru comenzile date. probabil o sa trebuiasca sa sun eu la curier...
  7. dragancenusa

    Am nevoie de un pic de ajutor: trebuie sa schimb cuvetaria la un cadru scott scale 940. Trebuie cuvetarie pt furca tapered, semiintegrata si singurele care le-am gasit cu diametrul la cupa inferioara de 55mm ( doar Scott si Lapiere parca au asa, restul sunt de 56 mm) sunt pe bile. Eu prefer ceva pe rulmenti. Daca stiti un magazin online unde pot gasi asa ceva la un pret decent ( pana in 50 euro) va rog dati un semn. Eu nu am gasit. multumesc.
  8. Pai un motiv e ce a zis @@h3x0r, cica daca foloseti un lant care se intinde un anumit %, uzeaza putin caseta, si daca pui pe caseta putin uzata lant nou, il aduce mai rapid la uzura primullui lant. In fine, era ceva mai mult de explicat si e doar o teorie, motivul principal pentru care fac aste e sa am un lant curat oricand. Vin intro zi cu bicicleta si lantul necesita spatat dar n-am chef, il dau jos,sterg foile si pinioanele, il pun pe ala curat, si dupa aia am timp sa spal lantul cand am chef... ceva de genul...
  9. Pai normal ca am verificat zaua. Daca avea uzura vizibila o schimbam, am una de rezerva pe care o port cu mine. Cand scot lantul o sa ii fac o poza. e totusi ciudat tinand cont ca lantul KMC cu care a venit s-a uzat cel mai repede. PS. un lant il folosesc cam 2000-2500 km. folosesc 2 lanturi alternativ.
  10. sunt la al 5-lea lant cu un link KMC. n-are nici o treaba.....
  11. pai nu e mai greu pentru ca e roata de 29, atat doar ca la roata de 29 iti trebuie cam 2-3 dinti mai putin ca sa pastrezi acelasi raport ca pe roata de 26. Si, daca stau sa ma gandesc e mai greu cu roata de 29 de 2,2 kg fata de roata de 26 de 1,4 kg. :)
  12. dar nu zice nimeni sa pui foaia mica de 26. pastreaz-o pe aia de 22. nu cred ca e nevoie de mai mullt de 22 cu pinion de 36 chiar si pe roti de 29. daca ai shimano cu dist. dintre gauri de 104 se potrivesc 100%, eu asa merg acum cu foi de 9v 22/36 pe brate de 10 v. pinionul de 40 cred ca te limiteaza foarte mult la capacitatea schimbatorului spate, nu cred ca o sa poti folosi toate vitezele.
  13. Cea mai ieftina solutie e : http://www.bike-discount.de/en/buy/chainring-slx-fc-m665-36-t-32151/wg_id-427 , chiar daca e de 9v merge sigur, am incercat solutia, nu foarte mult, cam 10-15 km. Mai sunt si alte solutii de foi de 36, dar mai scumpe, parca erau pe Bikecomponents ceva foi. Merge si cu shimbatorul de 3 foi dar mai greu si cu posibilitatea de a sari lantul. Cel mai sigur schimbator de 2x10. Oricum nu o sa regreti trecerea la 2 foi.
  14. si depinde si ce lungime au turele. in primii 20-30 km duc binisor rampa de 20% cu foaie de 24 pinion de 34. dar cand rampa aia e in ultimii km dintro tura de 60-80 cu aprox 2000 metri diferenta de nivel ... se cam schimba treaba.