jack_in_the_green

Membru
  • Content count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About jack_in_the_green

  • Rank
    Amator
  • Birthday 01/19/1978

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Localitate
    Bucuresti
  • Ocupaţie
    traducator

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    radoyus
  • Skype
    ion.radoi
  1. Salut. Pentru weekend am in plan turul lacului Sinoe (Sinoe - Grindul Lupilor - Gura Portiţei - Grindul Chituc - Vadu - Cetatea Histria - Sinoe). Aprox. 100 km pe plat, drum neasfaltat cu tzantzari, tauni si ciulini cauzatori de pene. Traseul il impartim in 2 si dormim pe plaja unde ni s-o scula. Ritm super lejer. Suntem deja 2 si mai am 2 locuri in masina. Cine e interesat, sa bage un PM si discutam mai multe la telefon.
  2. Caut partener pentru o tura de o zi, saptamana viitoare, in timpul saptamanii. Tura medie, max. 40 km si 600 m diferenta de nivel, pentru ca sunt legat de plecarea si sosirea in Bucuresti (plecare la 9:00, intoarcere maxim 18:00). Ma gandeam la ceva pe la Breaza sau in Baiului. Masina am eu.
  3. Foarte tare tura. Am si eu in plan o traversare de la Portita la Sulina sau chiar Chilia, de vreo 2 ani. Cum a fost cu tzantzarii, si mai ales cu taunii pe bucata Sulina - Sf Gheorghe?
  4. Am terminat-o, in sfarsit, dupa un an - cadru Cube SL Road Race vopsit albastru de Han - furca Blackspeed de carbon, neagră - ghidon Truvativ - schimbatoare si foi SLX - butuci si pinioane Shimano Sante - jante Remerx - anvelope Maxxis Detonator - ergopowere Shimano Tourney (o chestie noua, 2x7, facuta special pentru cei cu grupuri de 7 la care nu vor sa renunte) - greutate finala 8,2 kg (tre sa mai studiez cu pusul pozelor, ca vad ca nu-mi iese)
  5. Track nu am, dar iti pot face o descriere scurta cu timpi. Noi am lasat masina in Ciunget si am urcat pe valea Rudaresei, cu bicle de trekking cu coburi, cort si tot tarhatul de rigoare. Am facut cam 8 ore cu tot cu pauze pana la vf. Zanoguţa (un punct aflat cam cu o ora inainte de saua Stefanu, unde Strategica se varsă in Transalpina). Acolo am pus cortul, pentru ca era singurul loc in care Strategica se apropie cat de cat de liziera padurii, ca sa avem lemne. A doua zi am coborat pe Transalpina pana la Obarsie, am continuat pe DN pana la fosta statiune Vidra, unde am iesit de pe DN (care merge pe valea Manaileasa), ca sa o luam pe forestierul de pe valea propriu-zisa a Lotrului (direct pe sub barajul Vidra). Valea Lotrului e portiunea care mie mi-a placut cel mai mult. Imediat dupa barajul Balindru, la dreapta se face un forestier care urca spre fosta colonie miniera Cataractele Lotrului (acum parasita). Noi am mers pana acolo, starniti de articolele cu "orasul fantoma" de pe net. Dar am fost cam dezamagiti - sunt 5 cabane de lemn si vreo 3-4 anexe parasite, pazite de un paznic. Pompa aia de bezina e singura chestie mai fotogenica. Apoi am coborat in Voineasa si apoi inapoi la Ciunget. Tot 8 ore si ziua a doua. E un traseu de 2 zile excelent, fara sa tragi prea tare de tine si cu peisaje exceptionale. Uite niste poze facute de unul dintre colegii de tura .
  6. Mda... cam scump. Am gasit si eu una la vreo 2 mil, dar nu sunt inca foarte sigur ca e o varianta buna. Eu o iau mai putin pentru tractat cat mai mult pe post de zgarda, ca sa nu sara cainele cu bicicleta in fatza masinii. Pe de alta parte, pare o scula foarte imprevizibila... Parca vad ca fi-miu o sa se considere in remorca, n-o sa mai dea deloc din pedale, o sa inceapa sa faca tot felul de lucruri (altele decat sa stea cu mainile pe ghidon) si o sa ma trezesc cu tot felul de accidente gen cazut de pe bicicleta, picioare bagate in roata din fatza, etc. Cred ca o sa renunt, mai ales ca, mai mult ca sigur, n-o s-o folosesc decat vara asta.
  7. Si pe mine m-ar interesa o bara... are cineva doua :)) ?
  8. Da, as putea... Doar ca e destul de departe de scopurile mele. Adica, in primul rand vreau sa mut o parte din greutatea din spate pe ghidon. In al doilea rand, in rucsacul ala am de gand sa tin chestiile necesare pentru desprinderi bruste si rapide de bicicleta (geaca de ploaie, un polar subtire, mancare, bidon cu apa, lanterna, portofel), in asa fel incat daca ma hotarasc sa las bicicleta undeva si sa fac un traseu de 1,5 h pana pe un varf, sa nu am nevoie sa desfac coburii si sa trambalez toate alea din coburi in rucsac.
  9. Ma bag si eu putin in seama, chiar daca topicul e vechi. Eu sunt la a 3-a tura cu bicicleta si cu cortul si (pana acum) am ajuns si eu la concluzii similare cu ale altor colegi care au postat pe topiul asta sau pe altele. Adică: e incomparabil mai comod cu bagajele in coburi, fata de varianta cu rucsac. Mai mult, dupa cum a mai spus cineva, desi merg de 20 de ani pe munte si nu concep sa merg fara rucsac nici macar prin oras, rucsacul, oricat de mic, mi se pare insuportabil in turele pe bicicleta. Asa ca setupul meu include portbagaj spate cu 2 coburi de 15l, intre care pun cortul, pe lung. Perpendicular pe portbagaj prind izoprenul. Pe ghidon am o geanta foto adaptata, cu o rigidizare pe peretele din spate, cu prindere "de unica folosinta", cu soricei de plastic (imi iau si soricei de rezerva cu mine, dar nu s-a intamplat pana acum sa se rupa). In general, geanta de pe ghidon ajunge cam la 1-2 kg greutate.Toata socoteala e destul de stabila, chiar in conditiile unei coborari destul de agresive pe un forestier bunicel. Totusi, la urcare, bicicleta e destul de dezechilibrata. Pentru turele mele de 2-3 zile, nu e cazul sa ma gandesc la portbagaj pe faţă, insa as vrea sa mut cumva o parte din greutate pe faţă, ca sa echilibrez magaoaia. Mai mult, m-am gasit de vreo doua ori in situatia in care as fi lasat bicicleta (o dată in nişte boscheţi si a doua oara la o stâna), ca sa urc in 1-2 h pe un vârf - caz in care m-ar fi aranjat teribil sa am totusi un rucsacel. Dupa niscaiva studiu, am gasit urmatoarea solutie: http://www.klickfix.de/index.php?mod=14〈=en. Se cheamă KlickFix Vario Rack si e un portbagaj care iti permite sa transformi un rucsac de 20-30 l in geanta de ghidon si sa-l scoti cand ai nevoie sa-l folosesti ca rucsac. Totusi, pretul mi se pare prohibitiv, si as cauta pe cineva care sa-mi faca scula cu pricina din teava de dural sau ceva otel usor. Stiti pe cineva prin Bucuresti capabil sa faca asa ceva?
  10. Mmmm... da... Alde Sheldon Brown zice ca ar merge. Cred ca o sa iau ST-A070, dar abia saptamana viitoare, ca acum stau cam prost cu banii. Mai astept ceva pareri pana atunci, poate or mai fi si variante mai bune.
  11. Asa banuiam si eu, dar vroiam o confirmare de la cineva mai experimentat. Pe de alta parte, termenul de "indexare" am avut intotdeauna senzatia ca se aplica nu doar pentru manete, ci si pentru deraior in sine. Si de-asta ma gandeam ca daca slx-ul e facut pentru 9 viteze s-ar putea sa fie ceva probleme sa fie tras de maneta in pozitii mai "cracanate". Daca are cineva rabdare sa-mi explice cum vine cu indexarea asta, i-as fi recunoscator. In ce priveste lantul... Daca pun lant de 9, ce se intampla? Lantul de 9 e evident mai ingust decat cel de 7, dar mi se pare ca e doar din motiv de distanţare a pinioanelor. Cu alte cuvinte, pinioanele in sine sunt la fel de groase si pe caseta de 7, si pe aia de 9. Deci daca cumva sunt constrans de cusca schimbatorului la lant de 9, lantul ala o sa mearga sau nu pe caseta de 7?
  12. N-am mai scris de mult pe topic, pentru ca intre timp situatia a evoluat. Sa rezumam: in acest moment, ciclocross-ul meu este la stadiul urmator: - cadru de aluminiu Cube SL Road Race (vopsit albastru metalizat la Han - n-am vazut in viata mea un cadru vopsit monocrom care sa arate mai bine ca opera lui Han) - furca carbon Blackspeed - frane cantilever Avid Shorty 4 - ghidon Truvativ (dropbars) + pipa Bergamont Tatoo - roti: jante Remerx Taurus pe butuci Sante, cu caseta Uniglide 7s - schimbatoare SLX 3x9 - angrenaj Deore Hollowtech 2 Intrebarea de baraj: pe combinatia 7 pinioane + schimbator SLX de 9, ce manete combo de cursiera pot sa pun? Initial vroiam sa iau orice manete combo de la Shimano pe 9 viteze (de pilda Sora ST-3400), ca sa mearga cu schimbatorul, si sa blochez ultimele 2 poziţii. Dar am impresia ca manetele de 9 nu merg cu 7 pinioane, pentru ca la caseta de 9, distanţele dintre pinioane sunt mai mici decat la caserta de 7. Pe urma, am mai studiat si am gasit niste manete mai vechi pe 7 viteze, Shimano RSX (doar ca tre sa le pandesc pe ebay ca la noi nu le gasesc neam, si oricum nu stiu daca o sa mearga cu SLX-ul). Acum 2 zile insa am aflat ca shimano tocmai a lansat niste manete noi pe 7 viteze, ST-A070, care par a fi exact ce-mi trebuie mie (doar ca pe fata au 2 viteze in loc de 3, dar sunt dispus sa renunt la foaia mica). Problema e ca nu am certitudinea ca treaba o sa mearga cum trebuie cu niciuna dintre variante. Deci, a montat cineva manete combo de cursiera pe caseta de 7? Si in ce combinatie?
  13. O noua intrebare care ma framanta: vreau sa pun grip shiftere pe drop bars. Vad totusi ca nu exista decat foarte ieftine... deci banuiesc foarte proaste. N-am avut decat manete normale, tip trigger, pana acum, insa de fiecare data cand m-am urcat pe o bicicleta cu grip shiftere m-am simtit excelent. Intrebarea e care sunt cele mai bune schimbatoare de tipul asta?
  14. Gata si cadrul nou <:-P In loc de fieratania galbena, acum am o aluminitanie argintie Cube SL Road Race cu furca de carbon Blackspeed >-) M-a secat la buget, asa ca poate in toamna sa fie gata.
  15. Da... Deci imi trebuie alt cadru. Numai pe maruntzisuri mi se duce peste juma' de buget. Stie cineva cam cat sunt taxele postale din Marea Britanie la noi, pentru un cadru? Ca sa stiu pana unde ma intind cu licitatia pe ebay, ca am gasit acolo niste frumusetzi....