gibonu

Moderators
  • Content count

    3,558
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    180

gibonu last won the day on January 18

gibonu had the most liked content!

Community Reputation

4,090 Excellent

About gibonu

  • Rank
    Membru Senior

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    Trek 4300
  • Localitate
    Bucuresti

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

9,648 profile views
  1. @diorgulescu Multumesc pentru apreciere si completare. Stiu Egnatia Odos, am parcurs-o, cu mai multe ocazii, aproape in totalitate, de la granita cu Turcia pana la Ioanina. Putea sa fie finantata si cu bani de la martieni, important este ca exista si ca te poti folosi de ea. Desi ma repet, noi romanii ar trebui sa lasam capul jos si sa ne vedem de treba, pentru ca suntem praf in ceea ce priveste infrastructura. Pe langa greci, si bulgarii ne dau rusine (centura in regim de autostrada a Sofiei, trenul dintre aeroport si centrul Sofiei, etc). Ca sa nu mai vorbesc despre turci, ca aia sunt Star Trek pe langa noi (3 poduri peste Bosfor, un tunel feroviar si unul rutier pe sub Bosfor, drumuri express cu doua benzi pe sens si separatie intre sensuri in aproape toata tara, etc).
  2. @EyesOnly Poate te ajuta la documentare si filmul asta facut de Jeremy Clarkson despre actiunea britanica din 1942:
  3. @EyesOnly Multumesc pentru topicul nou creat. Cat despre cele cateva postari de aici, nu-i nicio problema. Bafta.
  4. @EyesOnly Foarte tare si bafta la planificare. Intr-adevar, ai ales o perioada cam aglomerata, insa stiu si io cum este cand depinizi de altii. Ca sugestie, nu poti aranja cu gazda de la Beauvais sa lasi acolo husele si sa le iei la intoarcere? In final, daca tot ajungi langa Saint Nazare, poate vezi ce a mai ramas pe acolo de pe urma actiunii britanice din martie 1942 (Operatiunea Charriot). Detalii: https://en.wikipedia.org/wiki/St_Nazaire_Raid
  5. Vineri, 22.09.2017 Ziua plecarii, cu regret, din peninsula Pelion. Inainte de plecare ne-am oprit la biserica Sfantul Andrei, pe langa care trecem in fiecare zi in drum spre cazare. Ultima baie. Pretul apei plate sub cel din RO. Pentru final, inca un exemplu despre cat de lenesi sunt grecii. Bucata de autostrada Volos - Salonic acum este acum completa iar cireasa de pe tort sunt niste tuneluri. Primul tunel are 1,9 km lungime. Al doilea tunel are 6 km lungime. Al treilea tunel are 2,8 km lungime. Aşadar, dupa un calcul simplu rezulta ca grecii au reuşit să construiască (în total) 10,7 km de tunel de autostradă. Iar Bucurestiul nu are nici macar o centura continua decenta. Pentru ca inca mai exista romani care sustin ca centura Salonicului nu este deloc semnalizata si ca ratacirea este inevitabila. Cam asta a fost. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
  6. Corect. Merinos-ul este cam pretentios si trebuie sa ai grija de el. Am uitat io sa mentionez ca acele izmene sa fie folosite ca primul strat de protectie, peste care sa vina pantalonii. Concret, iarna la munte folosesc o pereche de izmene de merinos si niste pantaloni de carpa de la Lidl. Pana acum n-am avut nicio problema, disconfort, senzatie de frig, etc.
  7. @Marmo Poate te ajuta niste izmele lungi din lana de merinos: https://merino-shop.ro/ro/barbati/70-pantaloni-jogger-barbati.html Sau alte izmene similare. Bafta.
  8. Sambata, 13.01.2018 Am revenit pe traseu, la fix un an de la plimbarea de anul trecut. De data asta n-am mai fost singur, cu insotit de un prieten maistru foto. Caminul Alpin tot inchis este, nici n-a avut rost sa-l fotografiez. Pacat. Un format nou de indicatoare. In prima parte a traseului, zapada aproape deloc. Doua bucati de la maistru foto. Poiana Costilei. Arzatorul sovietic la treaba. Aproape de Pichetul Rosu stratul de zapada a mai crescut putin. Probleme mai mari au fost cu stratul de gheata de sub zapada, bine dezvoltat in anumite zone. Am reusit odata sa alunc si sa ma intind pe burta si sa dau bine cu un genunchi de pamant. Plus alte cateva ocazii in care am reusit sa ma redresez cu ajutorul betelor. O noutate la Pichetul Rosu. Dacii si Bucegiii. A urmat Poiana Izvoarelor, Gura Diham si cei cativa km pe plat pana in Busteni. Nimci deosebit, doar ca n-am mai ajuns la clatitele minune din Busteni. Inapoi la Bucuresti cu IR 1635, care intre Ploiesti Vest si Bucuresti Nord, circula fie cu 140 km/h fie cu 11 km/h. Se pare ca exista o mica problema pe un segmet scurt de linie, altflel 140 km/h intre Bucuresti si Ploiesti [posibil si Campina] pare un mic pas inainte spre un transport feroviar contemporan.
  9. Cum spuneam, tipic romanesc. Pe de o parte ridici viteze de circulatie de la 120 km/h la 140 km/h iar pe de alta parte nu poti sa repari o bucata scurta de linie. Foarte tare.
  10. Sambata, 13.01.2017 IR 1635, intre Ploiesti Vest si Bucuresti Nord circula cu 140 km/h. Si ca sa fie treaba romanesca pana la capat, tot acelasi tren reuseste performanta de a merge si cu 11 km/h [la nici 5 minute dupa ce alerga cu 140 km/h]. Sper doar sa fie o problema termporata a caii de rulare.
  11. Paste cu ciuperci de la Adventure Food, 28 Lei de la MMSport. N-am ales io sortimentul de mancare, ci un prieten care a si platit-o. I-am sugerat un gulas, insa omu' a ramas la paste. Si nici nu a percutat la argumentul meu ca 28 de lei este cam mult pentru o portie de paste. Mancarea din punga, inainte de turnarea apei calde. Varianta finala inainte de consum. Desi nu arata prea apetinsant, gustul mi s-a parut foarte bun, aproape similar cu mancarea gatita acasa.
  12. Foarte tare. Am stat 23 de ani peste drum [in diagonala] fata de acel bloc. Pentru cunoscatori, la parterul acelui bloc turn era cofetaria Florentina, care avea terasa si etaj iar putin mai sus era restaurantul Amfora. Acum, daca nu ma insel, cofetarie este sediu de banca iar carciuma este supermarket. Scuze pentru off-topic.
  13. @EyesOnly Corect. Un drum cu trenul prin Franta, chiar si cu bicicleta dupa tine, este mult mai comod ca un drum cu masina de la Sibiu la Bucuresti. Ca sugestie, in cazul in care ti se pare util, poti deschide alaturi [la propuneri de ture] un topic cu tura pe care vrei sa o faci prin Franta. Pe de o parte, este foarte posibil sa primesti niste informatii care sa te ajute, iar pe de alta parte, acele informatii pot fi utile altora. Bafta.
  14. Joi, 21.09.2017 - Partea a III-a Din Trikeri am taiat-o cu masina spre Agia Kyriaki. De pe drum. Bucata de "montagne russe" vazuta pe lumina. Probabil ferryboat-ul care venea din Sporade. O troita de pe margine drumului. Cina din seara respectiva, in aceiasi carciuma in care am fost cu doua zile inainte. Grecul, chelner si patron in acelasi timp, s-a bucurat sa ne vada si am stat vreo juma' de ora de vorba. Ne-a povestit omu' multe lucruri interesante, cum ar fi ca in sudul Pelionului se mai intampla ca iarna temperatura sa coboare uneori sub zero grade iar rezultatul este ca se sparg tevile de canalizare care sunt montate pe exteriorul cladirilor. Si Jerry s-a inteles bine cu acel grec, deoarece l-a lasat sa-l mangaie, ceea ce nu prea face cu alti oameni. Conflicul cu pisicile de la carciuma a continuat, insa deja eram obisnuiti. Cel mai tare a fost ca omul ne-a considerat prietenii lui, drept pentru care nu ne-a lasat sa plecam pana nu ne-a dat cadou o sticla de vin. Frumos din partea lui. Inca n-am baut-o.
  15. @EyesOnly In masura in care este posibil, ia legatura cu colegul nostru de forum @majikstone Cu siguranta el stie mai bine ca mine sa te lamureasca cu mersul trenurilor din Franta. In alta ordine de idei, pentru ca ai vorbit despre Nantes, nu te ajuta un zbor la Bordeaux?