hipopotanu

Membru
  • Content Count

    2,185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Everything posted by hipopotanu

  1. hipopotanu

    dupa amiaza o sa inchei si eu anul cu o alergare lenesa, de relaxare. la mine anul a acumulat 1372 km pe bicicleta, numai plat, ca deh SSP si 2250 km de alergat.
  2. hipopotanu

    nu recomanda nimeni nimic, ca ce e mega bun pentru mine, este posibil sa fie distrugator pentru tine. Dar, daca as avea bani, as lua ultraboost, nu ca saracu de mai sus.
  3. hipopotanu

    eu ma dat un semn cu cuiul si am taiat la ochi cu bomfaierul. Investitie vreo 5-6 beri, ca tare mi's mandru de mine.
  4. hipopotanu

    Mai OAMENI BUNI, mai lasati-o dracu cu alergarea asta, mai ales cu sase shaorma la purtator. Pai cand esti gravid in luna a saptea (la barbati ma refer) tu te apuci de alergat si vrei sa faci avort spontan. Hai pe bune acum, ce dracu ca oameni suntem. Hai sa o luam un pic logic (vorbeste dobitocul din mine), alergand cu 7-8/km mi se pare distructiv al dracu, sa nu mai zic de cat de plictisitor e, a doua oara chiar nu mai iesi din casa, orice ar fi, sa fim seriosi, nu vine nicio superbunaciune sa alerge in fata noastra la 5-6 metri, ca sa mai ai motivatia sa alergi sau mai bine zis sa "merite" sa iti vomiti ficatii. Vrei sa slabesti, foarte simplu, fa ce ai facut de te-ai ingrasat, doar ca invers, adica lasa dracu shaorma aia din mana (iti dai seama ca aici intra si mac-ul, kfc si toate tampeniile de le mananci) da, da, da, stiu ca iti pare ca viata nu mai are sens, sunt cel mai in masura sa spun asta, lasa dracu berile alea seara (drojdia aia care ramane toata noaptea in stomac ...), de fapt redu la minim consumul de bere (adica mai deloc, spre nimic) un paharel de vin la pranz eu zic ca e ok (paharel = maxim 200 ml, nu de alta dar fiecare avem cate o halba pe care o consideram paharutz) baga fibre in tine, in loc de zahar (zahar gaseti in mai orice lucru semipreparat, mancare si bautura), o sa te caci ca imprastiatul, o sa te zgarii pe fata de foame, o sa fii un car de draci (macar o sa stai mai mult pe buda). Pana mea, daca voua vi se pare usor sa slabiti, ganditi-va cam cate sacrificii ati facut sa va ingrasati, serile lungi la bere cu amicii, ei se duceau acasa, voi mai ramaneati la o saorma in drum spre casa, mesele in familie, in care lumea manca 2-3 feluri si tu te chinuiai sa mananci cate 2-3 farfurii din fiecare, deh gazda buna, ce ... ta, ca sa inchei dupa cu 3-4 feluri de prajituri si vreo 2 felii de tort, si asezonate toate la greu cu niste lichide (a se citi alcool) sa se duca bine pe gat, doar nu ai fi vrut sa te ineci. Asa ca baieti, daca vreti intr-adevar sa slabiti (am mari dubii aici) burta pe carte, ca VIATA E GREU, a scris doctorul pe aici la lucruri interesante, de ar trebui platit, sau cinstit macar, desi la ce bautor e ... Nu va pup, ca sunteti nasoi, dar va urez succes
  5. hipopotanu

    Vorba lunga, saracia omului, Rezultate, nu vorbe! Eu, de exemplu, intr-un an de zile am reusit sa scap de barba
  6. hipopotanu

    intrarea la Zoo este/era moca, se poate face si escala la padure. traseul este ideal pt cei mici, trafic 0 si posibilitati de relaxare infinite
  7. hipopotanu

    Care dintre cele 2 frane sunt mai bune, care se recomanda, care sunt cele mai eficiente? Daca judecam dupa aspectul de ciclocros pur, care implica adesea si noroi, e clar ca cantilever au un avantaj imens, nu se mai blocheaza franele cu noroi si atunci forta la inaintare nu mai e asa de scazuta, plus ca nu sunt probleme sa nu incapa vreun cauciuc mai lat. Multi sustin ca mini-v-urile ar fi o idee mai puternice si clar, sunt mult mai usor de reglat. Insa, multi afirma ca cantileverul ar fi trecutul si mini-V-ul ar fi prezentul, cum este la MTB v-brake-ul in comparatie cu discul. Altii se ghideaza strict dupa aspect, considerand catileverul fiind inima ciclocrosului si farmecul acestuia. Eu nu am avut pana acum, nici mini-v si nici cantilever, am reglat o singura data unui pici in parc un cantilever, de pe o bicileta de la decathlon si mi s-a parut incredibil de greu de facut, poate si din cauza faptului ca, probabil era de cea mai joasa speta. Alte pareri, impresii, sugestii de la cei care au folosit sau folosesc deja una din ele, sau poate pe amandoua si atunci isi pot da cu parerea la subiect.
  8. hipopotanu

    defineste te rog cu cap, ca aici e o confuzie majora pentru multi. toata lume are impresia ca daca baga volum in sport o sa slabeasca, ceea ce e complet gresit. Eu am descoperit, mai bine zis gasit pe net, un mod in care in 30' cu tot cu incalzire si strecking-ul de dupa sa poti slabi relativ usor, bine-nteles combinat si cu un pic de atentie pe la shaorme si mici, dar nu prea multa.
  9. hipopotanu

    Sunt curios cum ai ajuns tu la concluziile astea, mie mi se par complet eronate, nu are rost sa incepem o discutie inutila, dar din experienta mea de biciclist/alergator de ocazie nici unul din aceste sporturi nu "te" slabesc. Sunt curios ce inseamna pentru tine alergarea e mai dura ca ciclismul? O tura de MTB montana e mai dura ca o alergare pe potecile unei paduri? eu as zice ca e chiar opusul, dar e doar parerea mea, desi le-am incercat pe amndoua, deci as zice ca's in cunostinta de cauza.
  10. hipopotanu

    e simplu, alerga mai repede. Stiu ca o sa ... oricum nu am carne in congelator, dar o sa intelegi tu, cand o sa te faci mai mare.
  11. hipopotanu

    Mai oameni "buni", nu mai folositi cuvinte, al caror inteles nu il intelegeti!
  12. hipopotanu

    din iunie am revenit pe bicicleta, SSP sa fiu mai exact si am 2316 km. din oct am cam revenit si cu alergatul ~200 km pe luna si un total de 1024 km pe an. anul acesta daca imi permit financiar vreau sa ma axez mai mult pe concursuri: triatlon si ultra trail.
  13. hipopotanu

    din iunie am 2316 km pe SSP
  14. hipopotanu

    Nu ma pot opri din ras ... prietenii stiu de ce!
  15. hipopotanu

    mie nu imi place sa vorbesc doar sa ma aflu in treaba, pot sa ies la alergat daca nu am ce face, ceea ce cam si fac. si acum sa ma explic un pic, cand zic ca atunci cand acidul lactic se instaleaza, muschiul e pa, stiu exact ce zic, pentru ca stiu cum reactioneaza muschiul la acest "fenomen" si nu am nevoie sa intreb pe nimeni, ma intreb pe mine destul in multele ore de antrenament. salut Eugen, imi cer scuze, nu am vazut postul, un an am renuntat la bicicleta, de asta vara sunt madru posesor de single speed/fixie cu care am dovedit 2000 de km anul asta dintre care o tura de peste 100 de km
  16. hipopotanu

    eu as recomanda altceva, ce stiu ca a mers pentru mine, cel putin o vreme si anume intarirea musculaturii acolo unde sunt probleme, foarte multe exercitii de mobilitate pentru zona afectata si niciodata nu pornim la niciun antrenament fara sa ne incalzim adecvat. acum in cazul in care nu stiati deja, mega firmele producatoare de incaltaminte de alergat, incearca sa le faca cat mai personalizate, de la branturi speciale pentru pronantie, sau chiar inclinate din fabrica, pana la spuma din talpa special pentru tipul de calcatura. daca gasiti filmulete o sa vedeti ca pentru marii atleti/ciclisti se fac analize pe talpa de forma calcatura, etc si se fac branturi printate 3D sau chiar talpa este printata, deci ...
  17. hipopotanu

    cand se instaleaza acidul lactic, muschiul e pa, deci ... poate ar fi bine sa stii.
  18. hipopotanu

    pentru alergare eu nu prea iau nimic la mine, cheile de acasa le bag in adidasi intre limba si sireturi, stau f bine, imi iau ceasul si ma hidratez de acasa, apa de la robinet, asta e tot ce am nevoie. daca e sa ma lungesc cu alergarea, caut cismele pe unde alerg, Poli sau Moghioros, si alea sunt tot ce imi trebuie. Imi mai bag niste bani prin poznare, dar nu m-am oprit niciodata sa imi iau apa de la chiosc, ma mai opresc in drum spre casa la vreun chiosc sa imi iau lucruri pentru revenire, eu o fac cu un smoothie - adica bag la blender niste banane, lapte, miere si un plic de ciocolata calda (se dizolva mai bine decat cacao) si cam asta e tot ce im trebuie pentru alergare. a si sa dispara vremea asta, ieri ma echipasem corespunzator de alergare si cand ma uit pe geam deja incepuse ploaia, va dati seama ce sentiment am avut, noroc ca dupa 5 min s-a oprit, cat de cat, am luat sapca pe cap sa nu fac insolatie si cand a dat cu bobul mai mare am luat-o spre casa. spor la antrenamente.
  19. hipopotanu

    Felicitari inca odata Doctore, lasa odiosii necunoscatori sa creada ce vor ei. Si pentru cei care sunt saraci si nu isi pot permite sa plateasca taxa enorma de la maraton, se poate face unul moca cu apa de fantana https://www.strava.com/activities/739161232 Satisfactia este si mai mare, parol.
  20. hipopotanu

    Am uitat cat e BCD-ul :- , ca sa revin cu o intrebare mai tehnica, pot pune o foaie de mai multe viteze (8-10) pe un angrenaj de SSP (cu acelasi BCD evident), adica au acelasi tip de prindere, mie mi s-a parut ca ar merge, dar aici mai intervine si grosimea placii, care nu stiu daca e ok pentru lant.
  21. hipopotanu

    intrebare intrebatoare: am un angrenaj cu foaie de 46 si brate de 170, mie mi-ar trebui unul cu foaie de 50 si brate de 175, nu ma astept sa gasesc sa fac un schimb pe aici, dar daca stie cineva unde pot gasi (in tara) o foaie de 50, sau chiar un angrenaj la un pret decent (~100 lei) se mai gaseste o bere la rece prin frigider. am tot cautat, dar sincer am cam epuizat sursele cunocute de mine, deci ....
  22. hipopotanu

    felicitari doctore, sa ne zici pe unde alergi ca poate te acompaniez in vreuna din zile. De unde de abia alergam 5 km joi seara am reusit sa bag 18 km, dar si o mare arsura intre picioare de nu mai alerg vreo saptamana.
  23. hipopotanu

    Doctore, ai tot respectul meu, felicitari maxime. Nu te descuraja, doar la inceput e greu, dupa aceea vine durerea, gandurile negre ... intelegi tu ce vreau sa zic. Important e si psihicul de lucrat un pic la el, stii cum se zice corpul mai duce, dar dracusorul te indeamna la bere, saorma si alte bunaciuni. De azi ma reapuc si eu de alergat, sa le arat ciclicstilor pe Transfagarasan cum se duce trena :-
  24. hipopotanu

    intreb si eu ca ofticatul care-mi bate vantul mereu din fata cand merg pe bicicleta, cand vreodata am alergat noi bine si ne arata ceasul si mai bine. Asta e o utopie. Alerg la sala cu 10km/h timp de 1h, crezi ca distanta e de 10 km, asa as fi zis si eu, dar in niciun caz.
  25. hipopotanu

    @@diorgulescu@@Traveller Sa nu ma intelegeti gresit URASC DE MOARTE INTERVALELE, nu imi vine sa le fac neam, prefer sa alerg in ritmul meu de melc turbat, dar am observat o imbunatatitre a rezistentei dupa o perioada de bucati, la modul ca pot alega in acelasi ritm de dinainte dar o tzara mai mult. Sincer nu imi place sa ma fortez, dar am observat ca nici nu poti progresa prea mult prea repede daca nu iesi un pic de zona de confort. Intr-adevar o sa ai o crestere valorica la inceput, dar ajungi sa te plafonezi la un moment dat, la fel ca si in cilcism, cat te apuci ai un salt fantastic, dar iti atingi limita si nu o mai depasesti. Eu in mod normal alerg cu 6'/km si pot alerga momentan cam 10 km. daca continui sa alerg tot in ritmul asta, o sa ajung la un 15-20km maxim alergati la tura, dar daca trag de mine ca de ciorapi si bag si un pic de intervale (atat cat poate baga un shaormar la +100kg) pot alerga aceasta distanta intr-un timp mai scurt, cu mult mai putin efort si ma refac mult mai bine dupa, dar, ma repet URASC INTERVALELE imi place sa alerg de placere. Si la bicicleta la inceput sa fac 100 de km era aventura de o zi, dupa ce am inceput sa ies cu bagabontii am inceput sa ii fac in 3 ore dupa care aveam toata ziua la dispozitie si pentru alte lucruri, lucru care ma bucura f mult. Acum fiecare stie mai bine cat e dispus sa traga de el si mai ales pentru ce vrea sa traga de el si ce vrea sa obtina. Eu in toamna am terminat un maraton (am terminat nu alergat) in 5h 20'. 20 km am putu alerga restul i-am mers-alergat, cu accent pe mers. La toamna doresc sa pot alerga tot maratonul in 4h, realizabil dupa mintea mea de habarnist doar daca ma antrenez "cum trebuie", adica sa fiu dispus sa trag de mine si sa bag si intervale in alergari. Eu intervale fac tot in alergarile lungi, de exemplu alerg dintr-o ora primele 10' cu 10km/h de incalzire dupa acre incep sa alerg in intervale de 12km/h timp de 1', 13.5km/h timp de 1', 12km/h timp de 1', dupa care imi fac revenirea in 10km/h pana imi revine pulsul si o tin tot asa atat cat pot trage de mine si mai ales cat ma lasa creierul, ca vorba aia de putu as putea trage, dar imi place prea mult de mine ca sa ma chinui in halul asta. In fine, hai ca mi-am sucit degetele in taste scriind atat, mai mult discutam la un ceai, ca cica berea nu e buna la atleti (cand l-oi prinde pe ala de a conceput ideea ...)