csuporj

Members
  • Content count

    1,533
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

csuporj last won the day on July 25 2010

csuporj had the most liked content!

Community Reputation

541 Excellent

About csuporj

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 11/30/1981

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Cluj

Metode de contact

  • Website URL
    http://csuporj.blogspot.com
  1. "Looking around the room there I counted about a hundred people, mostly mere peasants, along with maybe a dozen or so state bureaucrats. That seems to be about the usual crowd in there. Think about what that means. All day, every business day, around a hundred people are sitting around in that room. Of course, it’s not the same people all day, or day after day, but it still means that in that one room, around 800 man-hours of productivity are wasted every day. That is the equivalent of hiring a hundred people, full time, indefinitely, to produce absolutely nothing of value." A Study in Stupidity
  2. Tura de azi, Statiunea Baisoara - Piatra Grosilor. 39 km in aproape 7 ore. Pana in statiune cu masina. Drumul dintre Parcarea Buscat si Muntele Mare te cam zdruncina la coborare, e la fel de bolovanos ca anii trecuti. Pe platoul Pietrei Grosilor drumul e distrus, probabil de masinile care fac offroad, pe o jumatate de kilometru e plin de santuri facute de roti, noroaie si balti. Poze Traseul (am deviat de la drumul militar dintre Parcarea Buscat si Muntele Mare sa vad ce-i in lateral, apoi am carat bicicleta inapoi in drum)
  3. Tura de ieri, Ursoaia - Vf Silha (1670 m) - Matisesti (1025 m), 31 km in 5 ore jumate. Pana la Ursoaia cu masina. Pe Silha a fost ceata. La intoarcere am luat-o gresit, si am coborat pana in Matisesti. Intr-un fel a fost bine, ca oricum eram curios unde duc drumurile alea. Se pare ca Picasaweb a dat ieri faliment, asa ca nu stiu cum pot sa bag poza pe forum (fara imageshack si alte cele, de pe care dispare poza chiar mai repede) Google boss warns of 'forgotten century' with [...] photos at risk Poze: aici. Traseu: aici.
  4. Marisel - Ijar, azi, 26 km in 3 ore. Pana in Marisel am mers cu masina. Drumul dintre Somesu Cald si Marisel e plin de gropi. Ca sa ocolesc cei trei dulai de pe drum, am urcat in varful Ijarului si la dus, si la intors. Mai multe poze: link.
  5. Probabil EPO-ul are efecte la altitudine. La 1500-2000 m, cand mergi vizibil mai incet, ca n-ai aer ca la 400 m. La fel cum dupa doua zile de tura pe jos in Rodnei, Fagaras sau Retezat, mergi vizibil mai repede. Iar cand te intorci in oras dupa o saptamana pe munte simti ca te sufoci in autobuz, ca ai sangele prea gros, si pulsul prea mic.
  6. "As of 1 April 2013, if cyclists violate provisions of the Road Traffic Act (Straßenverkehrsordnung "StVO"), it now is more expensive than previously. Fines may be as follows: failure to use the bike path - €20; riding without light - €20; riding on the sidewalk - €10; not using the right lane - €15; riding the wrong way on a one-way street - €20; riding in a pedestrian zone: €15." German Bicycle Laws
  7. Si unde zici ca e limita ? Pot sa cer 100000 lei subventie pentru ceva, ca o sa-mi dea din profit, zici ? Exact la fel se scad salariile odata cu introducerea subventiilor din partea firmei (la nivel global, ca firmele merg dupa moda), cum cresc taxele la stat odata cu introducerea subventiilor din partea statului. Doar ca e greu de observat. Daca vrei sa arate bine pe hartie, se poate da un bonus la salar alora care nu au cerut loc de parcare, bonus egal cu cat costa in mod normal parcarea minus sanatate si pensie (daca statul dicteaza ca banii cheltuiti pe parcare sunt cheltuiti mai bine decat cei pe altceva, si nu trebuie sa iei pensie din ei).
  8. Un efect interesant al subventiilor, cand statul/corporatia decide prea multe din viata oamenilor, e declinul demografic. Sunt curios cand se va accepta cauza asta oficial.
  9. Multi angajati ai firmelor din Cluj, care nu merg cu/nu au masina (nota: taxa e ascunsa, vezi filmuletul de dinainte).
  10. Concret, in cazul parcarii, cat de corect e sa fii obligat sa platesti abonament anual de parcare, desi nici nu ai masina, vii cu autobuzul la servici ?
  11. Mai toate subventiile sunt cam pe principiul comunist: eu primesc, altii platesc. Dar, cel putin deocamdata, aia care platesc sunt prosti, de aia se bucura toti. Si subventiile astea te fac sa cumperi lucruri inutile, pe care nu le-ai lua, daca ar fi totul la pretul corect.
  12. Pur si simplu sa fie tras din salar plata locului de parcare si al abonamentului la sala, pentru cei care merg, daca "problema" e ca astfel impozitul e mai mic (nu se plateste pensie si sanatate pentru loc de parcare si abonament la sala). Iar aia care nu au loc de parcare, nu merg la sala, sa nu plateasca in locul alorlalti (comunismul in corporatie).
  13. Cei de la Google sunt ca popa, predica una fac alta. Predica: link.
  14. Folosirea masinii pentru sufocarea traficului e incurajata si de Compania de Transport Public Cluj-Napoca. Dimineata la 9 ai sanse mari sa nu incapi in autobuz in Manastur in statia Campului, sau dupamasa la 5 la catedrala, daca vrei sa mergi spre Manastur. Asta cu managementul calitatii certificat Iso 9001, care o are CTP-ul. Folosirea masinii si mersul la sala e incurajat si de firma unde lucrezi: in multe locuri ai parcare gratuita si abonament la sala gratuit. Daca mergi cu autobuzul, bicicleta sau pe jos la lucru, nu primesti nimic. Daca faci miscare mergand in excursii cu bicicleta sau pe jos, dar posibil prima bucata cu masina, iar nu primesti nimic.
  15. In plus la amenda, chiria sa ai loc unde tine bicicleta e de 100 euro/an, la oras. Si e cam greu s-o cari daca stai mai sus de etajul 2 (ori e prea greu de dus pe scari, ori te ameninta locatarii daca o duci cu liftul).