air_wolf

Members
  • Content count

    239
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About air_wolf

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/01/1978
  1. nu merita s-o vinzi. schimba ce ai de schimbat si mergi cu ea asa.
  2. hai sa vedem... eu am o bicla la care cadrul este super. si m-a mincat undeva sa schimb diverse. si acum am o bicla la care cadrul este super... si destui bani bagati. asa ca este mult mai bine sa bagi banii intr-o bicla buna de la inceput, daca n-ai pasiuni si veleitati de mecanic. in plus, piata de sh merita cind dai de ocazii reale si cind te pricepi. cel mai bine este sa ai un furnizor de piese sh reconditionate sau macar verificate. sfatul meu: mergi cu ea pina crapa si vezi dupa aceea ce faci. mai mult, daca o lasi de copac, nu va tenta pe nimeni. $-)
  3. eu sint de parere ca daca nu poti decide tu daca s-o bagi sau nu la apa, fa un poll si vedem noi daca te bagam la apa... sau nu :bici-7:
  4. daca vrei sa te distrezi, fa-o. pina la urma ce-o sa pateasca? se uda, se usuca, apoi o gresezi si cam asta e... have fun!
  5. ^:)^ foarte tare! respectele mele.
  6. @mbz: de acord cu Aristotel si cu tine. @raducanmihai: teoretic, prin antrenament ajungi sa te dai la concursuri. adica acesta este rostul antrenamentului: sa te pregateasca pentru concurs. imi pare rau, dar ceea ce sustii tu da peste cap toata logica sportului. este clar ca antrenamentul nu va fi suplinit de nici un instructor si de nici o rugaciune catre ..zeu. daca vrei sa fii bun, te antrenezi. daca vrei doar distractie, poti sa iesi din cind in cind si sa nu te doara capul. adrenalina te impinge sa faci lucruri pentru care nu esti pregatit si pentru care vei plati mai tirziu.
  7. uite de ce consider eu ca ai nevoie de un instructor. in primul rind un instructor te va invata sa-ti cunosti bicla. de exemplu, ca daca te duci in teren cu un ghidon de oras, s-ar putea ca jos sa te astepte smurd-ul. :disperat: poate inveti de la el si cum sta treaba cu rapoartele, cind si de ce trebuie sa schimbi. am remarcat ca sint destui care nu anticipeaza urcarea si se trezesc ca trebuie sa schimbe in sarcina. un instructor te va invata sa anticipezi. :bici-2: o sa te ajute si cu pozitia in sa sau ridicat din sa. si asa poate or sa afle mai multi cum sta treaba cu centrul de greutate si unde trebuie sa cada G-ul. :bici-4: instructorul a invatat si el fie din experienta, fie de la cineva. te duci la un instructor pentru ca nu ai timp sa experimentezi, si atunci platesti $-) citeva ore in care inveti ceea ce ai invata in ani de experimentat pe pielea ta. stiu ca este mai comod sa te uiti la youtube si sa crezi ca din pat/fotoliu/scaun o sa inveti cum se urca/coboara cu bicla. iluzie. daca era asa, puteai sa faci linistit scoala de soferi cu NFS si cu un thrustmaster. mda, unii chiar au facut-o asa [-O<
  8. componentele sint noi, mai putin lantul. toata linia este noua, din cutie. asa ca am 2 variante: lant nou sau bicla noua :) @serby: pai daca este acolo, il folosim si pe el, nu? :)
  9. nu fac aprecieri la persoana si iau in calcul si faptul ca altus-ul nu este virf de gama. ceea ce ma enerveaza este ca o bicla echipata cu tourney si una cu sram X3 (eu sint fan SRAM dar m-am procopsit cu shimano) au mers fara probleme. o sa iau si alt lant si vad ce se intimpla...
  10. salve astazi am scos bicla la munte si am avut parte de o surpiza neplacuta: in regim de tura s-a dereglat 100%. lantul sare de pe foi si mai grav, de pe pinioane. de 2 ori era sa ajung in cap din cauza blocarii lantului intre pinionul mic si cadru. odata in urcare, odata pe coborire. de pe foi mi-a sarit numai pe coborire. a avut nesimtirea sa revina singur pe foaia mica :-W de citeva ori. inteleg de ce se intimpla asta, dar nu mi se pare normal. schimbatorul spate este un altus, care are cusca ceva mai grea si la vibratii ar putea avea o amplitudine a miscarii ceva mai mare, dar oricum, in sus, nu poate depasi maximul impus prin surubul B. pozitia este reglata corect, nu am remarcat ca lantul sa ramina intre pinioane. desi are rateuri din cind in cind (schimba 2) si am aceeasi problema pentru care am schimbat tot: pedalier, schimbator spate, pinioane - scapa de pe pinoane/foi in sarcina. lantul nu este uzat si am scos deja 2 zale. a mers perfect pe 6 pinioane, nu vad de ce nu ar merge pe 7. este un kmc si merge 6/7 pinioane. bicla este un univega vechi antic si de demult, cu un cadru hard tail CrMo pe care este pusa o furca rock shocks judy XC cu lockout si cursa de 80mm, tinuta cam la 40mm pe tot traseul. presiune in roti: 25psi fata si 20psi spatele. toata linia de la manete la schimbator spate este altus. ceva sfaturi? multumesc
  11. Salve. Posesor de Univega Aplina Sport din 1993, cu mici modificari. Cadru CrMo. Mai am un cadru de Univega Geo G30, trekking, pentru roti de 28", care va ajunge un SS de oras. Ma simt excelent pe Univega si nu mai schimb marca.
  12. 1kg de fulgi = 1kg de fier... maraton la picior = maraton mtb :))
  13. salve, cu parere de rau: "MARATÓNn. Proba atletică de alergări pe o distanță de 42,195 km. /<fr. marathon " [-X deci nu 80km.
  14. salve, sa postez si eu, ca n-am mai postat de ceva timp... 1 bicla intreaga - Univega Alpina Sport: cadru chromoly beton, furca rock shox judy xc (am si furca originala, mult mai usoara dar mai greu cu ea prin balarii), butuci xhiangzihi, jante cu spite, ceva shimano, putin dhs, niste wellgo, lant etc... este un cadru excelent, ma simt foarte bine pe el. si cadru de trekking Univega Geo G30: cadru aluminiu, pipa cu riser 60 grade kalloy (nu este in poza, e prin atelier), pentru roti de 28" - alt cadru foarte confortabil.
  15. uite ceva nou si care cred ca te-ar avantaja: http://www.sportwin.ro/oras-city-travel/1082-bicicleta-city-trekking-univega-cr-7100.html