e404rror

Membru
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About e404rror

  • Rank
    Membru
  • Birthday 01/01/1984

Profile Fields

  • Localitate
    Iasi
  1. e404rror

    Felicitări organizatorilor pentru concurs! Traseul ales a avut asfalt bun și trafic redus iar profilul a fost destul de solicitant (multe "gâlme" care te țineau în priză) Lipsa de experiență și-a spus cuvântul în pluton, au fost mai multe situații periculoase dar nu s-a ajuns la accidente. Pe măsură ce mai apar concursuri de șosea pentru amatori lucrurile se vor regla.
  2. e404rror

    Dacă s-ar face un clasament la viteza maximă pe coborâri tehnice probabil s-ar suprapune cu clasamentul de lipsă de experiență. 95% din traseu era clar, legăturile erau mai greu de găsit dar n-aveai unde să evadezi din 2 viraje rapide. Nu dați vina pe organizator pentru lipsa voastră de experiență (traseul scurt a fost destul de lung, se neutralizau 2 coborâri făcute cu doar 20 la oră)
  3. e404rror

    Traseul a fost ales în același stil ca anul trecut - frumos și variat dar destul de greu de marcat Nu știu ce a fost la tura scurtă dar la tura lungă s-a mers în pluton un pic mai relaxat și fiecare a contribuit la orientare. Lucrurile nu s-au precipitat, nu s-a mers la maxim pe porțiuni unde existau mai multe variante (am frânat des prin pădure la variante, mi-a scăzut viteza medie dar cam aceeași problemă au avut-o și ceilalți. Dacă ar fi fost cineva care să fi știut foarte bine traseul ne țineam de el, simplu). Cu o mentalitate de XCO era imposibil să nu te rătăcești, era necesar să te adaptezi la condițiile de pe teren (atenție la traseu, eu am întrebat fiecare arbitru "tura lungă unde? tura lungă unde?" și am evitat posibilitatea să fiu indrumat pe traseul scurt în îmbulzeala oamenilor de la scurtă care cereau apă). De 2 ori am pierdut firul marcajelor însă imediat m-am întors, le-am căutat și le-am găsit în maxim 1 minut. Marcarea a fost în general bună/suficientă pentru genul ăsta de traseu (am admirat natura din necesitate mult mai mult decât fac la alte concursuri și asta mi-a plăcut) Felicitări organizatorilor!
  4. e404rror

    Deși Chișinăul nu e prea diferit față de un oraș mare românesc (are cu mult mai mult spațiu verde...) atmosfera de la concurs a fost diferită, traseu tehnic și concurenți tehnici, mai mult talent și mai puțină filozofie a chibritului (în format de feedback dus până în pânzele albe, solo). Doar în România (și nu în cel mai sărac stat din Europa) urlă foamea într-un sport (în România) neperformant în care se vrea statutul de pro UCI și amator colector de premii ușoare în același timp (care contravine cu regulamentul UCI). Mi-a plăcut orașul, traseul, atmosfera și voi reveni! E un concurs internațional pe care-l recomand cu căldură oamenilor care vor mai mult decât să bifeze încă o competiție.
  5. Maratonul de la Botoșani a fost o surpriză din mai multe puncte de vedere - vremea a fost superbă, teren 100% uscat (în Iași plouase serios, pădurea era plină de noroi, impracticabilă, eu mă așteptam la măcel) iar traseul foarte variat (tehnic în sensul de fain nu neapărat de dificil). E un exemplu de cum să faci un traseu fain într-o zonă geografică destul de modestă (cu dezavantajele legate de dificultatea de a marca drumuri încâlcite). Felicitări echipei de organizare și succes la următoarea ediție!
  6. e404rror

    Am uitat să precizez că victima nu a fost identificată, dacă puteți să ajutați la identificare - bărbatul avea 1.85 m, 110 kg, aproximativ 25 de ani și mergea pe o cursieră focus albastră.
  7. e404rror

    Imagini cu accidentul de pe Bucium http://www.bzi.ro/bi...to-video-288942 Curba în care s-a produs accidentul are vreo 120 de grade și este foarte periculoasă nu pentru că nu ai vizibilitate din cauza pădurii ci pentru că începe larg și se termină brusc foarte strâns. Viteza cu care te încadrezi în curbă și cu care ești confortabil ajunge să fie la final prea mare (și odată angajat în curbă nu prea mai poți frâna semnificativ și nici să schimbi trasa). Mi s-a intâmplat de câteva ori să mă fure curbă, uitând că "se termină drumul brusc" și am ajuns să mușc din linia continuă (într-o zonă în care mașinile de pe contrasens accelerează pe urcare mușcând și ele din linia continuă). Singura diferență a fost că la momentul respectiv n-au fost mașini pe contrasens... Victima accidentului a căzut în curbă dar asta e un detaliu (dacă redresa tot era împinsă pe contrasens). Explicația oficială este excesul de viteză și neatenție însă sunt și alți factori care cred că se pot ajusta. Urcarea de pe Bucium e de departe cea mai frecventată urcare din zonă, potențialul de noi accidente e ridicat. Curba respectivă nici nu are un marcaj de periculozitate (când începi să cobori Buciumul scrie pe un panou coborâre 2km periculoasă însă doar în curba aia poți lua țeapă (e după mai bine de 1km de semn) - în rest ține de experiența de a aborda curbe pe coborâre). Nu e singura curbă în coborâre periculoasă (mai știu una la ieșirea din Aroneanu) și mă întreb dacă nu e o problemă de proiectare? Adică șoselele n-ar trebui să fie făcute pentru șoferi de TIR cu minim 20 de ani experiență, chiar și în țări cu complex de inferioritate ("da' ce, ești prost, nu știi să mergi cu atenție?!"). Adică poți să mergi pe gheață și să nu cazi însă e o chestiune de statistică PS: vreau să evit suspiciunea de exagerarea realității - am fost pe Transfăgărășan și Transalpina de mai multe ori (nu e mare realizare), am coborât agresiv, n-am avut probleme și nici nu mi-am luat țepe pe coborâre (sunt coborâri sincere, nu te mint)
  8. e404rror

    Dacă toate manetele erau la fel era trist. Mi-a plăcut sram prin faptul că poți schimba doar cu degetul mare menținând mâna ferm pe ghidon, fără să muți arătătorul de pe maneta de frână (iar ca bonus ai deraioare spate mai bune) Încearcă să găsești o poziție potrivită (Îl poți roti pentru al alinia cu degetul mare și-l poți muta pe ghidon să nu-l agăți involuntar - ultima setare o poți verifica pe offroad)
  9. e404rror

    O altă variabilă importantă pe lângă proporții și unghiuri este flexibilitatea pe care o ai (și care variază în timp). Spre exemplu la contratimp flexibilitate este luată serios în calcul, uneori se sacrifică din aerodinamicitate pentru a păstra puterea dezvoltată. Ideal ar fi să testezi mai multe variații de geometrii... în fiecare an :) Dacă-ți place să experimentezi poate fi interesant
  10. Au scos angrenaj de 2 foi adaptat roților mai mari de 29, foaia de 26 era prea mare (însă e o diferență de 14 dinți intre 24 și 38, trecerea e cam bruscă)
  11. e404rror

    Peticele autoadezive-s bune pe uscat, eu am avut însă ghinion când am făcut pană lângă o nervură de sudură a camerei și nu a ținut mult lipit (~30 min, încă un petic și am ajuns acasă...)
  12. A ieșit un concurs reușit, la -18. Am avut ca mulți alții reticențe legate de înghețatul mâinilor (la picioare poți băga un bocanc, o șoseată de lână) și am mers cu gândul la tura de onoare însă n-am avut nicio problemă până la final, m-am încălzit bine pe zona intermitentă de pushbike. Deci merită încercat chiar dacă pe hărtie pare imposibil (poți afla că ești simulant) Niște poze https://picasaweb.go...CJbljZehqpj5DA#
  13. Poze de la marcarea traseului sâmbătă: https://picasaweb.go...euRotiPeGheata# Între timp a mai nins un pic...
  14. e404rror

    Nu te costă suplimentar comanda unui cadru, e tot 12 euro (și vine bine ambalat la cutie + învelit în folie protectoare cu bule de aer).
  15. Traseul lung de la Maros nu e cel mai greu însă rămâne cel mai frumos traseu de maraton (tehnic dar foarte ciclabil, foarte variat și cu multe zone de belvedere. Clujenii au noroc cu zona asta). Marcajul a fost pro iar soarele răcoros de septembrie au contribuit la o tură memorabilă. PS: slana prăjtă cu care au venit pastele cu brânză de la finish a fost toată treaba (mai lipsea ceapa http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif )