Melchiades

Membru
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Melchiades

  • Rank
    Membru
  • Birthday 07/07/1988

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hai ba 8, 8:15. E dulcea cale de mijloc.
  2. unde va intalniti si cat stati? de obicei scria cineva ceva de academie? aia de la eroilor?
  3. Melchiades

    si, ce va luati la tura? ca sigur merg destui oameni ca sa fie o tura smechera. un mic experiment social. LE: am scris merge
  4. Melchiades

    Eu am Remerx Taurus pe cursiera, invartite ~2000km - 80kg. Am luat gropi oribile incepand cu prima zi, am mers oras 50% / sosea 50% si doar roata spate e descentrata putin. Par ok rotile pentru bivoli ca mine :)
  5. http://en.wikipedia.org/wiki/Skeletal_muscle Da, sorry, fibrele rosii - slow twitch, fibrele albe - fast twitch, am facut o confuzie but you get the point. La cadenta mare - grasime+oxigen, cand incepi sa fortezi, carbo. 60-20-20 e pentru atingerea temporara a starii de cetoza ( http://en.wikipedia.org/wiki/Ketosis ) in timpul efortului aerob (si pana la un punct in timpul celui anaerob) ceea ce imi permite sa am combustibil infinit (sunca de pe mine) + rezervele de carbo pentru "fortat". As putea sa fortez, sa cresc grasimile si sa scad carbo, asta insemnand ca as folosi grasimea ca sursa de energie pt organe + muschi si in stare de repaus (relativ) insa imi plac prea mult legumele :) In plus, iau nutrienti mai de calitate din grasimi decat din legume (aka Omega3). In plus, cand esti obisnuit cu 20% carb, majoritatea din surse cu IG scazut, cei cu IG mare se transforma imediat in glicogen, promovand anabolismul muscular. 20% proteine inseamna pentru mine chiar un pic mai mult decat as avea nevoie pentru refacerea tesutului muscular si asigura folosirea adecvata a lor. 2668kcal, 184.8F, 119.3C (d. care 41.4Fibre care nu se pun la calcul), 153.4P - 61%/17%/23% - un exemplu Fac asta de vreun an jumate si nu am observat decat efecte pozitive. IG - indice glicemic F,P,C - fat, prot, carb
  6. O mica observatie indreptata spre consumatorii de bere: Alcoolul micsoreaza arderea grasimii, combustibilul principal al fibrelor albe (pe langa oxigen). In plus, micsoreaza nivelul de testosteron + multe altele efecte negative. So it's bad for you. Alta observatie: daca mancati proteine inainte de tura organismul le va folosi drept combustibil, asta se traduce prin catabolism muscular si obisnuirea corpului de a folosi proteinele ca energie in loc sa compuna muschi din ele. Eu mananc inainte de tura: o masa completa (60%F, 20%C, 20%P) + enzime digestive pentru a activa folosirea grasimilor ca sursa de energie, in timpul turei (pauze) grasimi+carbo din fructoza (mix de alune + stafide / banana), dupa tura proteine+carbo (cu enzime) cu IG mare si urmatoarele mese prot+fat+carb cu IG mic. De asemenea, vitamine&minerale dimineata + dupa tura (+ alte eventuale "bobo")sunt esentiale daca vrei sa iti cresti nivelul. "Dulciurile" sunt cel mai ieftin si prost combustibil pentru corp, carbo din zahar (forma usor asimilabila ce-i drept, simti energia pe moment insa apoi corpul tau intra intr-o stare de "burnout", ajungand sa fie mai rau decat bine pe termen lung). Imi pare rau cand vad multi ciclisti bine dotati genetic, cu multa experienta neatingandu-si potentialul din cauza ca nu stiu sa se alimenteze corespunzator. La urma urmei este un sport si pe langa tehnica trebuie sa ai cunostinte "medii" de nutritie. De asemenea, vitamine&minerale dimineata + dupa tura sunt esentiale.
  7. Melchiades

    http://www.kaki.ro/categorii/masti.php recomand ultimele doua. pe ultima am folosit-o toata perioada rece (toamna-iarna) trecuta (ieseam aproape in fiecare zi) si face toti banii. Grad de scamosare - mediu si se cam descoase insa are un fel de guleras care e foarte util Iarna asta o incerc pe penultima + un guleras din ala.
  8. Melchiades

    Ce se mai aude cu tura asta? Nu de alta, dar se apropie 1,2,3 octombrie si mi-ar placea sa particip. Rog organizatorii sa posteze informatii in legatura cu orarul, eu pe 1 octombrie sunt sanse mari sa nu pot pleca, urmand sa mizez pe o eventuala intalnire cu grupul a doua sau a treia zi. Din cate vad, cazarea e "asigurata", totusi, ca "tarife", la ce sa ne asteptam? Merci.
  9. Melchiades

    Am comandat eu vreo 4 suporti din aia de pe DX. Transportul e gratis (air mail) numai ca vine intr-o luna, o luna jumatate. Suportul e f. bun pentru ghidon de MTB insa acum am trecut pe cursiera si nu se pot prinde pe drop bar.
  10. Melchiades

    Asta cu cu culturism nu e ciclism e o aberatie: geno e cam acelasi lucru cu pedalatul dpdv mecanic, referindu-ne si la stresul pus pe articulatia genunchiului. Intr-adevar, la recuperare "poate" ajuta. A crede inseamna a nu sti. Cine zice ca e destinat strict culturismului? Acelasi om care "recomanda"? Faptul ca e o "caruta de bani" e o chestie subiectiva. Da accesoriile/piesele/echipamentul ca sa nu mai vorbim de biciclete pt ciclism cat costa daca e sa o luam asa? Cine "recomanda" sa nu iei mai mult de 3 saptamani? Eu sunt de parere ca isi face treaba daca e luat pe o perioada foarte lunga, de luni/ani. Nu exista transformari pe termen scurt cand e vorba de corpul tau. Ce crezi ca ai putea pati daca iei mai mult de 3 saptamani? A, si cine recomanda sa nu il iei mai mult de 3 saptamani? Oricine poate sa recomande. Eu iau de 4 luni jumate si am simtit numai efecte pozitive. Daca esti de parere ca iti cad bilutele de la el nu prea ai o treaba. Nu particularizam vorbind strict de acest supliment (tata lor) ci vorbim in mod general.
  11. Melchiades

    Nu am vrut sa fac polemica si nici sa dezbat care e diferenta intre medicament si supliment alimentar insa recomand Universal Animal Flex... link e mai sus un pic. Si ala e chiar un supliment alimentar serios.
  12. Melchiades

    In calitate de dublu accidentat/semi-recuperat pot oferi cateva sfaturi. Am avut 2 probleme: 1. o inflamatie a tendonului cvadricipital (saua prea jos) transformata in microfracturi de stres din cauza ca nu am asteptat sa ma recuperez si 2. fisura de rotula (vina mea, am cazut de pe bicicleta). Sfaturi pentru cei cu probleme la genunchi: Sfatul 1: primele 2 zile dupa accident nu dati cu gel si gheata, nici nu atingeti zona pentru ca veti zgandari procesul natural de vindecare. Abia apoi masaj cu gel (petrissage, effleurage) si stretching usor pana in punctul unde va doare. Incordati cvadricepsul pt 10-15 secunde apoi relaxati. Faceti 3-6 seturi. Asta va va ajuta sa nu pierdeti masa musculara. Sfatul 2: RMN/Radiografie. Apoi terapie neaparat. Eu am facut 10 sedinte de magnetoterapie si ultrasunete la medicina sportiva. Sfatul 3: Un supliment alimentar serios (nu Artrostop sau alte ape de gura) luat minim 6 luni care sa contina un complex de constructie si lubricatie a articulatiilor: glucosamina/condroitina/grasimi sanatoase/cartilaj de rechin etc. Toate astea ajuta mult la recuperare. Sfatul 4: 2 luni reinvatati sa pedalati la o cadenta mai mare, pe pinion mai mare, whatever, nu pedalati din picioare, nu fortati, daca e urcare pedalati cu bicepsul femural, daca nu mai puteti va dati jos de pe bicicleta. O redeschidere a ranii va va dubla timpul necesar unei refaceri. Sfatul 5: O dieta bogata in colagen (carne de vita, organe) si grasimi (ajuta impotriva starilor de inflamatie). Mai putini carbohidrati simpli (zahar, glucoza, fructoza), acestia produc un spike de insulina, promovand un mediu pro-inflamatie. Sper ca am ajutat cel putin o persoana.
  13. Melchiades

    Consider ca a trecut destul timp incat sa imi permit sa mai intreb inca odata: imi poate recomanda cineva un portbagaj care sa se potriveasca la o bicicleta cu gaura pentru prindere doar pe brake bridge? Eventual unul rezistent care poate sa care 20-25 de kile. Asa arata: http://picasaweb.google.com/110990784563947454841/DropBox?authkey=Gv1sRgCMHGwbjX0t7wag&pli=1&gsessionid=g685fT3NDUOLrFeR2t_b8A#5494517397189163122 http://picasaweb.google.com/110990784563947454841/DropBox?authkey=Gv1sRgCMHGwbjX0t7wag&pli=1&gsessionid=Yot5zyupPyI9tO3hRyiHwQ#5494517397217826706
  14. Melchiades

    Doresc sa pedalez tot acest Tur: 1. OmBun 2. Sulebeb 3. Iuliyia 4. Ratonumarmotat 5. ARMI 6. StefanU 7. beltshatzar 8. ancadogaru 9. feliciaf din data de 3-4 august 10. Melchiades - DHS cycling team Doresc sa pedalez in acest tur doar in zilele ”...” 1. Niji (30.07, 31.07, 1.08, 2.08 și poate și 3.08 din păcate ) 2. MariusScarlat (30 - 31 iulie) 3. Traveller (30.IUL, 31.IUL, 1 AUG) 4.Cube_cube 2008 (Elena) -7.08-14.08 5. AdinA - n-as putea spune acum care si cate zile, caci...n-am apucat sa citesc tot threadul Sunt interesat de idee, dar ma mai gandesc: 1. E-1 (in sensul ca daca apare vreun proiect ce nu-l pot refuza, asta e..) 2. Csuporj, din seara de 2 august, pana in dimineata de 8. 3. Goitta (idem 1) 4. Claudiu Moga (31 iulie si 8 august inclusiv. Insa nu pot fi sigur, caci s-ar putea sa intervina anumite evenimente care sa ma oblige sa nu pot participa.) 5. Wakkah - daca nu apare nici un inconvenient ma voi alatura grupului de la Cartisoara, 1 aug 6. xemax 7. A_lien - daca totul va decurge normal, fara chestii neprevazute 8. ciakah 9. andreyy_geo - daca voi reusi sa-i iau si prietenei mele un bike, daca nu... mai vedem!
  15. Melchiades

    Am luat http://www.bikexpert.ro/catalog/rio-p-2597.html cu lentile negre, transparente si galbene cu 90 RON. Sunt multumit de ei si imi stau bine pe nas.