iuliand

Members
  • Content count

    161
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About iuliand

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 03/25/1980

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Constanta

Metode de contact

  • Yahoo
    iulian_dobre00
  1. Ok. Multumesc de parere. Cam asa gandeam si eu. Oricum schimbatorul il montez la loc ca nu am alta alternativa. Intrebarea era pentru educatia mea plus ca ma intriga lipsa de informatii de pe net cu privire la subiect.
  2. La batranica mea MTB am dat jos schimbatorul fata shimano deore fd-m510 pentru curatare si mentenanta. Am constatat cu ocazia asta ca clema de prindere este pentru diametru de 34.9 mm dar teava cadrului masurata cu sublerul are 35.5 mm. Ce-i drept schimbatorul intra putin fortat pe teava. Intrebarea mea este daca este ok combinatia asta? Am cautat pe net dar nu gasesc informatii despre dimensiunea de 35.5 mm si schimbatoarele compatibile. Am vazut ca shimano oricum nu are cleme mai mari de 34.9 mm. Acum dupa ce am facut constatarea asta imi explic si de ce schimbatorul are usor tendinta de a se roti pe teava cand ii strang surubul de prindere. Lucru deranjant pentru ca pleaca de la pozitia de paralelism cu foile.
  3. Super tare! Multumesc de sfaturi si observatii. Sunt de un real folos. O sa incerc sa caut ca vreau neaparat sa-i cumpar lu pustiu meu :) Chiar nu aveam idee exact cum se prinde pe bicicleta si eram foarte interesat de subiect. Multumesc MBZ pentru detalii. Nu eram sigur cat de practic este (de aici si intrebarea "se merita?"), dar acum sunt convins! :D
  4. Am vazut in Austria o pustoaica calare pe un Half wheeler si am fost fascinat. Recunosc ca pana atunci am fost relativ ignorant cu privire la Trailere si diversele lor forme constructive dar acum ma gandesc ca asa ceva ar fi o optiune demna de luat in seama pentru a-mi plimba copilul. Stie cineva daca se poate cumpara asa ceva de la noi din tara? A folosit cineva? Aveti pareri/sfaturi/observatii legate de utilizarea unui Half wheeler? Se merita?
  5. Eu am reusit sa sar in bot pe plat chiar si cu umilele mele BB7 cu disc de 185. Din experienta mea m-am convins ca sunt importante si manetele la franele pe disc mecanice. Eu am manete Avid Speed Dial 7 cu reglaj de modulatie. Cu toate ca sunt niste manete relativ ieftine fac o diferenta enorma fata de unele clasice. Pur si simplu nu as mai pune alte manete la orice frane mecanice. Per total sunt foarte multumit de franele si manetele mele. Recunosc ca sunt surprins sa le vad catalogate ca "slabe". Poate nu le-am folosit eu pe pante de 45grd... :) Btw, pe ce diametre de discuri ai mers cu BB7?
  6. Pune-l pe ala mare pe fata si ala ingust pe spate. Este mai inportanta stabilitatea si aderenta pe fata.
  7. Suportii aia CAM pe care i-am luat eu de la praktiker sunt certificati TUV si se vand si prin magazinele specializate din UK. Singura lor "vina" e ca sunt ieftini si nu scrie "thule" pe ei. Daca respecti instructiunile de montaj si utilizare sunt foarte siguri. Nu mai tin minte exact cat m-au costat ca au trecut 4 ani de atunci, dar in orice caz au fost f ieftini. Acum am si eu o intrebare pt cei cu suportul pe haion, se mai poate umbla la portbagaj dupa ce montezi suportul?
  8. Hai mai ca nu-i dracu asa de negru cu biclele pe acoperis. Sa nu dezinformam lumea. Despre pret nu te obliga nimeni sa iei bare transversale originale de la reprezentanta auto, respectiv suporti de la thule. Daca mergi pe varianta asta, da, inseamna ca banul nu e o problema. Dar exista si varianta cu bare transversale luate de la praktiker + suporti de bicicleta tot de la praktiker (dc se mai gasesc) sau din alte surse mai no-name. Eu pt doua biciclete merg pe solutia asta si nu am avut de 4 ani incoace nici o problema. In privinta montarii sus, daca nu ai fizic ca al lui Adi Minune atunci nu sunt probleme. Eu pun bicla sus pe sina apoi cu o mana asez prinderea pe cadru. Nici nu e nevoie sa strang prinderea ca deja bicla sta fain mersi in picioare si pot sa-mi iau mainile de pe ea. Apoi linistit ii strang prinderea si legaturile de la roti. Iar cu atinsu pedalei trebuie sa fi chiar neindemanatic sa o patesti. Nu am reusit pana acum nici macar sa ajung sa-mi pun problema asta. Pur si simplu ridic bicicleta la o distanta sificient de mare ca sa nu se puna problema unei eventuale atingeri cu masina. Eu suportii de bicicleta ii las pe masina. Sunt suficient de ieftini incat sa nu-mi pese de ei. Le iau doar piesele mici de la prinderea pe bicicleta (suruburile, rozetele, arcul, protectiile de cauciuc) si le arunc in masina. Pana acum nu am gasit nici macar urme ca ar fi foat cineva curios in privinta lor. Pentru cine este curios, suportii mei sunt astia: http://www.camcar.it/en/M/linee_dettaglio.asp?IDLinea=36 Sunt fabricati de CAM (S.R.L.) COSTRUZIONI AUTOACCESSORI MILANO Sunt foarte ieftini si se gaseau pe vremea cand i-am luat eu la praktiker si la real (nu am mai sondat piata recent).
  9. Da, in final le dau si eu o bila alba, cu toate ca as fi preferat sa nu greseasca nimic de la bun inceput. M-a surprins in mod placut faptul ca mi-au restituit banii pe expedierea coletului fara sa aiba absolut nici o obiectie. Cat le-am zis eu ca face atat am avut restituit pe card.
  10. Finalizez povestea in cazul in care mai pateste cineva asa ceva sa stie ce e de facut. Am expediat coletul prin posta romana pentru ca era cel mai ieftin, fara asigurare. In colet am bagat si o descriere a problemei si le-am spus ca vreau sa imi schimbe piesa. Coletul l-am urmarit pe siteul postei romane si dupa ce a iesit din RO pe siteul dhl.de. Le-am dat pe mail o copie dupa chitanta de la posta cu valoarea transportului si le-am spus ca la cursul BNR din ziua respectiva face 15.1 eur. Intr-un final coletul a ajuns, mi-au confirmat pe mail, mi-au solicitat sa le spun nr de pe stampila de verificare a facturii si dupa cateva zile mi-au confirmat ca mi-au expediat coletul. Am primit nr de urmarire si o factura cu "-15.1 eur" reprezentand valoarea transportului platit de mine. Desi au zis ca imi deconteaza in limita a 15 eur ei mi-au decontat si cei 10 centi care depaseau. Am primit piesa, iar banii pt transport mi-au intrat pe card in cateva zile. Au fost ok, dar toata procedura asta m-a facut sa-mi primesc piesa cu o intarziere de 3 saptamani. Morala este sa verificati cu atentie tot ce va vine in colet de la bike24 si apoi daca sunt probleme sa nu ezitati sa-i contactati. Mie mi-au gresit si unul din cauciucurile comandate, in sensul ca unul mi l-au trimis cu "liteskin" iar altul fara desi ar fi trebuit safie amandoua cu. Dar am vazut problema prea tarziu dupa ce deja le expediasem coletul cu frana.
  11. Eu am curatat cu Cif crema. Unii spun ca matizeaza vopseaua dar mie nu mi s-a parut sa-i faca ceva. Poate sunt eu mai chior sau nepretentios, dar mi s-a parut ok si curata foarte bine. Daca nu iese cu altceva si vrei sa incerci cu Cif, incearca intai intr-o zona mai putin vizibila a cadrului ca sa te lamuresti cum se comporta vopseaua ta la curatare.
  12. Interesant... m-am mai linistit :-W De garantie nu poate fi vorba fiind un model de furca de prin 2001. Ma intereseaza doar sa nu se rupa brusc sau sa se intample ceva care sa-mi riste sanatatea "dovleacului". Daca se indoaie sau face joc in timp nu ar fi mare problema, o schimb cand ii vine momentul si gata.
  13. Interesant... m-am mai linistit :-W De garantie nu poate fi vorba fiind un model de furca de prin 2001. Ma intereseaza doar sa nu se rupa brusc sau sa se intample ceva care sa-mi riste sanatatea "dovleacului". Daca se indoaie sau face joc in timp nu ar fi mare problema, o schimb cand ii vine momentul si gata.
  14. Ok, am citit tot topicul si e interesant, cam tarziu totusi. Mi-am luat BB7 cu disc de 185mm pentru furca fata (furca SR Suntour MG91 cu amortizor pe arc). Practic am facut upgrade de la o frana cu disc de 160mm. Apoi dupa ce l-am montat si eram happy ca tote-s bune imi vine ideea sa verific ce dimensiune maxima de disc recomanda producatorul furcii... ups, zice 160mm. Acum, intrebarea e, ce risc? A mai facut cineva astfel de "combinatii" nerecomandate? Mai traieste? :))
  15. Am mai postat asta in topicul de comenzi bike24 dar cred ca nu era locul cel mai indicat asa ca repostez aici: Bike24 tocmai au reusit sa-mi faca o bucurie. Am comandat un set de frane avid bb7 MTB si una din ele mi-a venit versiune road, cu toate ca e clar in comanda ca am comandat versiuni MTB (chiar si pe factura scrie). Le-am dat mai multe mailuri la care inca nu au raspuns, desi au trecut doua zile. A mai fost cineva in situatia asta pana acum? Pana la urma daca tot nu raspund la mailuri o sa pun mana pe telefon, dar as vrea sa stiu daca au mai fost experiente similare cu ei. Habar nu am cum ar trebui procedat. Ce ma enerveaza e ca nici macar nu imi confirma ca au primit sesizarea. LE: Mi-au raspuns si imi solicita sa le trimit inapoi produsul gresit prin cea mai ieftina metoda cu asigurare. Imi deconteaza ei transportul in limita a 15eur. N-am mai expediat un colet de 15 ani incoace, deci sunt complet pe dinafara. Aveti ceva experiente/recomandari de servicii pentru livrare in afara?