Alegz30

Membru
  • Content Count

    343
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Alegz30 last won the day on July 26

Alegz30 had the most liked content!

Community Reputation

112 Excellent

About Alegz30

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/30/1993

Profile Fields

  • Localitate
    Pitesti, Bucuresti
  • Biciclete
    Devron Zerga "Custom Built"
  • Ocupaţie
    medic rezident
  • Arii de interes
    XC, sosea, ssp, fixie.

Recent Profile Visitors

3,756 profile views
  1. Alegz30

    Legat de subiectul cu accidentele: https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=3m1Ld6TBh8U Din punctul meu de vedere infrastructura specifica biciclistilor este la ani lumina de noi si nu neaparat solutia acum, solutiile mai simple fiind educatie rutiera pentru intreaga populatie si infrastructura rutiera adusa la zi. Exemplele pe care le prezinta astia sunt greselile biciclistului neprevazator (multi din pacate). Pentru mine cea mai riscanta situatie este lipsa de distanta atunci cand ma depasesc masinile (aproape m-au sters de cateva ori cu oglinda niste narozi).
  2. Alegz30

    O statistica foarte trista. Cate un ciclist la mai putin de 2 zile piere pe soselele patriei.
  3. Ma indoiesc ca este din "fabrica". Dar exista kit-uri pt conversie care merg impecabil.
  4. Alegz30

    Examinand traseul pentru vacanta am gasit asta: Cel mai mare pod rutier din Europa anilor 40. Are o poveste interesanta in spate: https://en.wikipedia.org/wiki/Đurđevića_Tara_Bridge
  5. Posibil sa se indrepte, destul de sigur ca se va stramba la loc, cert ca vei risca sa ti se rupa in cel mai neplacut mod. Aluminiul nu are elasticitatea otelului. In rest impart parerea colegilor, lantul are urme de coroziune si a vazut si zile mai bune. Totusi eu sunt cam nelamurit de faptul ca nu vad marcaje pe zaua aia exterioara. Pana si cele mai ieftine lanturi de o viteza au stantate ceva pe ele.
  6. Ciudata treaba, ala este practic un 105, iar la 3000 de km inca e in floarea varstei. Ai schimbat vreo viteza in sarcina cand s-a rupt? Poti incerca si de la KMC. Mie personal mi se par cele mai calitative.
  7. Salut, Ce marca de lant folosesti ca nu vad marcaje pe el? Oricum din poze nici lantul nu arata foarte sanatos, cam cati km are? Si vezi sa nu fie intins deja. Parerea mea este ca foaia singura nu este atat de indoita incat sa rupa lantul. Ea ii imprima ceva curbura dar nu mai mare decat atunci cand, de exemplu, mergi pe foaia mica si sa zicem al treilea pinion mic. (Nu este recomandat sa mergi asa dar nici nu se rupe lantul daca o faci, doar uzezi transmisia prematur) Este mai scump, dar eu zic sa schimbi foaia odata cu lantul.
  8. Alegz30

    Cel mai probabil pe undeva pe cadru, o camasa de la cablul pt schimbatorul spate s-a miscat si i-a iesit capatul din lacasul ei. Pune-o pe pinionul cel mai mic si misca de camasa aia. Inclusiv la maneta de schimbator e posibil sa iasa din pozitia corecta. Daca nu, vezi ca roata sa fie montata corect in cadru.
  9. Alegz30

    De acord. Pasul de 40-28 nu este foarte mare, depinde doar daca cusca schimbatorului se la intelege cu pozitia foilor mai mari.
  10. N-ar trebui sa ai probleme cat timp capatul furcii nu coboara sub planul ce trece prin mijlocul surubului de sus al pipei. Am pe o bicicleta o situatie asemanatoare, din cauza unui gat de furca foarte scurt si nu am ramas cu ghidonul in brate pana acum.
  11. Alegz30

    @bobalex18 poti incerca si pe facebook: Clubul Biciclistilor - Bucuresti. Sunt vreo 4000 de membri. @pentru.gicu
  12. Alegz30

    @Invitat special Pot niste meme-uri sa revitalizeze acest forum oare? Dar chiar asa cu timpul... azi e joi, duminica am fost pe munte si nu m-am atins de bicla sau echipament de cand am ajuns acasa.
  13. Alegz30

    @bobalex18 scuza-ma dar cum reusesti sa atragi asemenea haite de caini? Cu ce ii ademenesti ? N-am mai auzit ca cineva sa fie atacat de 2 ori... Legat de spalat, ai sapunit-o cam tare. Grosul de noroi daca exista poti incerca sa il dai jos cu jetul de la distanta, dar curatatul general poti sa il faci cu o carpa umeda si un pic de sapun. Totusi nu e nevoie sa sterilizezi bicla, mergi cu ea pe afara totusi . Cum spuneam mai sus, legat de transmisie, pentru a proteja rulmentii de la monobloc/caseta/rotite schimbator daca au, cel mai bine este sa demontezi transmisia cand o cureti.
  14. Alegz30

    @Invitat special a punctat foarte bine. In bugetul asta este foarte greu sa incropesti ceva competitiv cu industria din piese. Marii producatori lucreaza cu volume mari si isi permit un profit mai mic la fiecare unitate. Pe forum cred ca sunt zeci de thread-uri legate de biciclete de 2000-3000, faci un pic de research, vezi daca gasesti o promotie si cel mai probabil ajungi la un b'twin/cross/devron. In timp cand se uzeaza cate ceva poti sa iti faci cate un upgrade cu piese luate din afara, o sa vezi ca e ceva frecvent pe forum. Abia atunci o sa simti ca parca ai pacalit piata Pune bani deoparte, imediat o sa strangi pentru un bike complet.