Alegz30

Membru
  • Content Count

    349
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Alegz30 last won the day on September 26

Alegz30 had the most liked content!

Community Reputation

126 Excellent

About Alegz30

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/30/1993

Profile Fields

  • Localitate
    Pitesti, Bucuresti
  • Biciclete
    Devron Zerga "Custom Built"
  • Ocupaţie
    medic rezident
  • Arii de interes
    XC, sosea, ssp, fixie.

Recent Profile Visitors

3,788 profile views
  1. Salut. Tin sa precizez ca in general sunt foarte multumit de lanturile KMC. Dar ce mi s-a intamplat azi nu am mai vazut vreodata. Este vorba de un KMC X10 care nu cred ca are 1500km si poate vreo 5 curse xc. Merg cu 2 lanturi alternativ pt ca intretinerea uzuala merge mai rapid. Azi am facut rocada si am plecat la plimbare, lantul arata foarte bine la plecare. La intorcere am tot observat ca pe ultimii km cam sarea de pe pinioane dar nu am avut chef sa ma opresc, am vazut ca pe pinionul mic era ok si ultimii km erau asfalt plat asa ca am tras sa ajung acasa. Mare mi-a fost surpriza la inspectie, 7 zale partial fisurate dintre care 1 este complet fisurata. Va cer parerea. 1. L-am inspectat ceva mai atent si am vazut niste mici zone de oxidare, dar nu la zalele crapate. Spatiul de depozitare are si rolul unei uscatorii si se mai face condens. Chiar sa fie de la asta? 2. Sa fie contrafacut? Este prima oara cand imi crapa un lant asa, sunt tipicar si in general il schimb la primele semne de oboseala. https://imgur.com/a/lEIaY52
  2. Maxxis prezinta noile cauciucuri cu flap pentru a usura introducerea de tire sealant. Cred ca ai uitat sa ii inchizi fermoarul inainte de tura 😂 Back on topic: pare atinsa janta un pic, ai luat un bolovan taios sau o radacina? Sper ca n-ai cazut urat.
  3. Legat de competitie eu cred ca am aflat de pe freerider in mod intamplator. In rest nimic... organizarea macar a fost ok pentru o inscriere gratuita, destui arbitri si ne-au oferit apa la pct de alimentare si finish.
  4. Dupa evenimentul KOM asociat Turului Romaniei s-a trezit artistul din mine pe la Babe. Pacat ca promovarea a fost minina si au fost mai putin de 40 de persoane la off-road. Plus cateva capturi de la finish-ul profesionistilor, in ordinea sosirii.
  5. Undeva pe langa Saua Pelesului. La intorcere de la 1400m la 1000m am intrat prin Sinaia Bike Resort pe Fairy Trail. Cam picanta coborarea pentru hardtail de 100mm.
  6. Damn, that escalated quickly. Informatiile expuse sunt utile in cazul unei echipe sportive, dar pentru amatori mi se par overkill. Desigur ca oricine poate invata sa construiasca niste roti si este o experienta interesanta ce imbina distractia cu frustrarea. deja ma gandesc la cat de putin documentat am fost cand mi-am construit primele roti acum 10 ani. Nu am construit inca roti la el, dar la cum l-am vazut ca lucreaza pe alte componente nu pot sa nu il recomand destul, la el duc tot ce nu pot sa intretin singur. Pe Razvan il gasesti pe facebook: Spite Trase.
  7. Alegz30

    Legat de subiectul cu accidentele: https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=3m1Ld6TBh8U Din punctul meu de vedere infrastructura specifica biciclistilor este la ani lumina de noi si nu neaparat solutia acum, solutiile mai simple fiind educatie rutiera pentru intreaga populatie si infrastructura rutiera adusa la zi. Exemplele pe care le prezinta astia sunt greselile biciclistului neprevazator (multi din pacate). Pentru mine cea mai riscanta situatie este lipsa de distanta atunci cand ma depasesc masinile (aproape m-au sters de cateva ori cu oglinda niste narozi).
  8. Alegz30

    O statistica foarte trista. Cate un ciclist la mai putin de 2 zile piere pe soselele patriei.
  9. Ma indoiesc ca este din "fabrica". Dar exista kit-uri pt conversie care merg impecabil.
  10. Alegz30

    Examinand traseul pentru vacanta am gasit asta: Cel mai mare pod rutier din Europa anilor 40. Are o poveste interesanta in spate: https://en.wikipedia.org/wiki/Đurđevića_Tara_Bridge
  11. Posibil sa se indrepte, destul de sigur ca se va stramba la loc, cert ca vei risca sa ti se rupa in cel mai neplacut mod. Aluminiul nu are elasticitatea otelului. In rest impart parerea colegilor, lantul are urme de coroziune si a vazut si zile mai bune. Totusi eu sunt cam nelamurit de faptul ca nu vad marcaje pe zaua aia exterioara. Pana si cele mai ieftine lanturi de o viteza au stantate ceva pe ele.
  12. Ciudata treaba, ala este practic un 105, iar la 3000 de km inca e in floarea varstei. Ai schimbat vreo viteza in sarcina cand s-a rupt? Poti incerca si de la KMC. Mie personal mi se par cele mai calitative.
  13. Salut, Ce marca de lant folosesti ca nu vad marcaje pe el? Oricum din poze nici lantul nu arata foarte sanatos, cam cati km are? Si vezi sa nu fie intins deja. Parerea mea este ca foaia singura nu este atat de indoita incat sa rupa lantul. Ea ii imprima ceva curbura dar nu mai mare decat atunci cand, de exemplu, mergi pe foaia mica si sa zicem al treilea pinion mic. (Nu este recomandat sa mergi asa dar nici nu se rupe lantul daca o faci, doar uzezi transmisia prematur) Este mai scump, dar eu zic sa schimbi foaia odata cu lantul.
  14. Alegz30

    Cel mai probabil pe undeva pe cadru, o camasa de la cablul pt schimbatorul spate s-a miscat si i-a iesit capatul din lacasul ei. Pune-o pe pinionul cel mai mic si misca de camasa aia. Inclusiv la maneta de schimbator e posibil sa iasa din pozitia corecta. Daca nu, vezi ca roata sa fie montata corect in cadru.