Alegz30

Members
  • Content count

    290
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Excellent

About Alegz30

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/30/1993

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Arii de interes
    XC, sosea, ssp, fixie.
  • Biciclete
    Devron Zerga "Custom Built"
  • Localitate
    Pitesti, Bucuresti
  • Ocupaţie
    med student

Recent Profile Visitors

3,379 profile views
  1. Buna seara, Din cate vad nu există un tipic pe această temă asa ca o sa pornesc eu unul. As dori niste recomandări pt un freewheel de maxim 16t pentru un single speed pe care îl folosesc ca daily commuter. Problema cu care ma confrunt este faptul că nu reusesc sa gasesc niște variante mai calitative prin shop-urile pe unde am umblat, peste tot numai chinezarii care îmi dau impresia ca o sa faca joc mai rapid decat chinezaria care e pe bicicletă momentan. Multumesc. Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  2. Diferenta de care vorbesc este doar pe camera negativa, care oricum are un volum mult mai mic fata de cea pozitiva. O sa o mai testez si revin cu rezultatul in cateva zile. Mersi oricum pentru raspunsuri.
  3. Furca a venit cu propria pompa RS. Oricum am facut testul si cu un no-name pe care il am si rezultatul e asemanator.
  4. Ok pentru moment cred ca am elucidat misterul. Apare o diferenta de aprox. 20 psi la reconectarea imediata dupa umplere... in conditiile in care bicicleta a stat cam 5 zile si mai avea cam 60 psi de la un 85 psi, asa ca o sa mai fac un test. Acum am dus-o la 85 psi, ma dau zilele astea mai mult si dupa incerc sa vad daca coboara mai mult de 60.
  5. Intre timp am mai vorbit si cu niste baieti de la un service. Si sfaturile lor au fost la asemanatoare. Sa fiu atent sa nu curga, simeringurile sa nu fie crapate, iar la culisare sa ramana acele slabe urme de ulei, semn ca bureteii nu s-au uscat.. Am iesit la ture graduale de pana la 50 km, si primele impresii sunt ok. O singura nelamurire am: furca nu pare sa piarda aer de-a lungul turei, dar imi da impresia asta ziua urmatoare cand verific presiunea. Stiu ca presiunea aratata la reconectare este mai mica, deoarece o parte din aer intra in pompa, dar camera negativa mi se pare ca scade disproportionat de mult, chiar si stiind faptul ca are un volum mai mic, scade de la un 85psi la 50-55 psi. In acelasi timp camera pozitiva scade cu un 5-10psi (am mai citit ca uneori se pierde din una in alta in functie de gradient, am un +5-10 psi in negativa), asadar problema cred ca se leaga doar de cea negativa. N-am avut timp sa vad diferenta de presiune la reconectare imediat dupa ce o umplu, o sa fac asta diseara. In principiu pana la servisarea completa, pentru ca momentan nu ii vad rostul, functioneaza in parametrii, cred ar fi o solutie sa ii schimb doar ventilul de jos. Ma gandesc ca acolo ar fi buba. Voi ce parere aveti?
  6. Din cele 3 variante Focus-ul pare cel mai promitator, sincer. Totusi la bugetul tau nu m-as stresa atat de mult sa fie neaparat un 27.5, si un 26er merge de minune si are sanse mai mari sa fie sub 14kg. Poate gasesti unul ramas pe stoc din anii trecuti, si destul de sigur echiparea e superioara celor de sus. Si faza cu inaltimea rider-ului este pur marketing. Daca vrei sa afli mai multe cauta pe youtube GMBN, au destule clipuri despre avantaje dezavantaje dimensiune roti. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  7. 1. Ai grija cum si cu ce ungi lantul, poti contamina usor discul de pe spate si placutele daca sare ulei peste tot. 2. Daca ai placute Semi-metalice/sintered atunci se poate sa fie si de la ele pur si simplu. Sunt mai dure pentru disc si deci mai galagioase. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  8. Avand in vedere ma rupe spatele cand reglez bicicletele pe care le am in garaj, de pe un scaunel de copil, sa nu ami zic ca e super ineficient, cred ca o sa ma risc. Dupa ce il mai folosesc o sa revin cu niste pareri. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  9. Ne mai dezmortim zic. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  10. Din ce vad pe aici lumea cam alearga dupa standul ala de reparatii. Am mai vazut vreo 2 review-uri, dar o parere dupa o perioada mai lunga de utilizare are cineva? Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  11. Legat de marca nu am nici o idee. In rest sper sa fie doar impresia mea, dar in prima poza din lateral, furca pare ca a suferit in trecut un mic accident frontal. Nu pare extrem de grav, trebuie scoasa de pe cadru si vazuta bine mai bine. Ar merge si o poza dar cu ghidonul drept. Tot din lateral. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  12. Nu. Ai nevoie de o janta de 32. Ai cautat si la magazinele online? Imposibil sa nu aiba. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk Playbike de exemplu parca au si un magazin in brasov. Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  13. Inviem un pic postul asta, deoarece am vazut imaginea de mai sus ca reclama la un magazin autohton. Modelul de mai sus costa aproape 20.000 de lei si cantareste nu mai putin de 24.2 kg. Inteleg foarte bine conceptul de cerere-oferta, dar deja cred ca s-a ajuns prea departe. Ramane sa le mai puna o turela si sa le trimita pe front. Nu sunt impotriva conceptului de eMTB dar mie mi se par destul de periculoase si pentru utilizatori cat si pentru cei din jur. Adica este discutabila experienta utilizatorilor care cumpara asa ceva, parerea mea. Probabil sunt foarte capabile bicicletele, nu neg, probabil o data de doua ori mi-ar face placere sa incerc asa ceva, dar nu inteleg incotro se indreapta producatorii. Upgrade, discutabil? Incotro, la deal preferabil doar cu baterie. Marketing, la fel cum se ucide usor 26"-le, dar ala este al subiect. Trimis de pe al meu LG-V500 folosind Tapatalk
  14. Wow, that is... amazing! not Aia ma face sa nu ma mai simt aiurea cu suportul meu de bicle pentru interior, care m-a costat 30 de lei si 1 ora de asamblat. #hakcs&bodges Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
  15. In primul rand cadrul bicicletei tale trebuie sa suporte o furca/cuveta tapered, si daca suporta, @pinkbike a scris mai sus ca trebuie sa schimbi cuveta de jos cu un una de 1.5", sau tot setul de cuvete cu 1 1/8" sus si 1.5" jos. In rest nu schimba cu nimic geometria cadrului, dar gatul tapered creste rigiditatea furcii si a intregului head-set, ceea ce nu este un lucru rau deloc.