Alegz30

Membru
  • Content Count

    300
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Alegz30 last won the day on December 16 2017

Alegz30 had the most liked content!

Community Reputation

81 Excellent

About Alegz30

  • Rank
    Amator
  • Birthday 08/30/1993

Profile Fields

  • Localitate
    Pitesti, Bucuresti
  • Biciclete
    Devron Zerga "Custom Built"
  • Ocupaţie
    med student
  • Arii de interes
    XC, sosea, ssp, fixie.

Recent Profile Visitors

3,585 profile views
  1. Ieri in timpul unei plimbari prin padurea Chijna am observat ca cineva a "augmentat" o movila inaltand-o pana la aproximativ 80cm, transformand-o intr-o mica rampa. Atunci mi-a venit ideea ca ar merge amenajarea unui mic pump track intr-o zona a padurii. Sunt ciclisti din Chijna pe forum? Astept pareri, legat de viabilitatea ideii. Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  2. Alegz30

    Revin cu o parere legat de saua Fabric Scoop Elite Shallow, dupa cursa de ciclism de la Campulung. Pana la aceasta, nu am avut ocazia sa o testez chiar in amanunt, asa ca am plecat cu multe asteptari... care chiar au fost indeplinite. Precizez ca saua a fost montata exact in aceeasi pozitie ca si cea veche. Am participat la tura de 30km si dupa 2h de pedalat continuu am urmatoarele concluzii: 1. La final nu am resimtit nici un fel de durere pelvina, chiar si durerea lombara fiind foarte mult diminuata (pentru a scadea durerea pelvina, ma miscam in spate pe sa, in pozitii mai incomode pentru spate. Chiar este confortabila. 2. Chiar si cand este uda si plina de nori ofera o aderenta foarte buna. 3. Se spala extrem de usor fara sa ramana pete, iar partea inferioara fiind lucioasa si dreapta nu se incarca de mizerie. Am mers spre acest produs impins de speranta si durere fara prea multe review-uri, dar acum cred ca o sa orientez numai la sei Fabric. Sper ca povestea asta sa ii ajute si pe altii. Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  3. Alegz30

    Recunosc. Cand am inceput sa merg cu bicicleta pe drumuri publice, cam fentam semaforul, nu sunt mandru, dar aveam grija sa nu incurc pe nimeni cand faceam asa. Acum sunt 99% in legalitate cand merg pe sosea. 0.5% pentru ca fentez doar intr-o situatie: noaptea tarziu si cand sunt prea obosit ca sa ma opresc la 2 semafoare pentru trecere de pietoni (nu sunt intersectii) de pe Iuliu Maniu, pe care nu le foloseste nimeni la ora aia si care se fac rosu, foarte convenabil, cand ajung la ele... dar si atunci incetinesc si ma asigur. 0.5% ca nu am ochi de pisica pe pedale ma declar vinovat.
  4. Alegz30

    In cazul in care te recunosti, da-ne un semn Astazi, ora 20, bulevardul Regina Elisabeta, intersectie liceu Lazar. Eu pe ssp, in fata pe un 29er alb frumos, cu furca RS neagra, tricou albastru, ~40 de ani, domnul Mitica, gigea de mascul. Semaforul se face rosu. Domnul Mitica continua in ciuda sfatului dat de omul de tinichea cu 3 becuri. Eu ma opresc si ma minunez. Domnul Mitica face o bucla prin fata un Focus ce franeaza brusc. Bune frane si atent sofer, ca altfel nici acum nu eram acasa, dupa primul ajutor dat "la prost" si declaratii "la Garcea". Speriati 3 pietoni ce traverseaza regulamentar sar sa isi salveze vietile din calea sticlistu... pardon ciclistului "profesionist". 20 de secunde trec si semaforul se face verde. Zic sa il prind pe Mitica, vreau sa stiu care e faza, poate e in misiune, poate circula in regim special, stiu eu... Il prind binisor, mai am 20 de metri, dar ghinion pentru mine, si urmatorul semafor se face rosu inainte sa ajungem in el. El trece, eu nu, povestea se repeta. Mitica mi-a scapat needucat. Ofer recompensa o bere cui il prinde si il educa pe Mitica. Ne intrebam de ce nu ne respecta soferii, de ce nu sunt educati in trafic legat de biciclisti... mai mult decat oricand, este si din lipsa de respect a altor ciclisti. Sunt din ce in ce mai multi ca Mitica. Cand ii prind in trafic le explic ca am stat la toate semafoarele si tot i-am prins din urma. Poate ca azi castigi 5 minute, maine 5 minute dar poimaine pierzi toate minutele pe care le ai in cont. Stai la semafor, bucura-te de orasul pe care nu il vezi din masina. Trimis de pe al meu LG-V500 folosind Tapatalk
  5. Alegz30

    Chiar daca nu am gasit o multitudine de informatii legat de seile Fabric, am decis sa imi schimb veche sa de la RCZ cu sine de Ti (destul de usurica, dar chiar nu exceleaza la comfort, personal resimtind dureri pelvine dupa 25-30km offroad), cu o sa relativ entry de la Fabric, un Scoop Elite Shallow cu sine CrMo. Dupa o scurta tura de incercare tind sa fiu multumit de achizitie, exista o imbunatatire evidenta. Urmeaza sa o supun unor teste mai lungi, si o sa revin cu un review mai detaliat.
  6. Alegz30

    Vazut azi pe Calea Berzi in Bucuresti o bicicleta de la Mobike, n-am apucat sa ii fac poza, fiind sofer, dar sunt 100% sigur de ce am vazut. Din cate stiu eu nu au intrat cu bikeshare-ul si la noi, am atasat o lista cu locatiile lor. Sunt niste biciclete interesante pt bikeshare, mentenanta 0 pentru 4 ani cu transmisie prin cardan. Probabil adusa de baietii cu maini lungi de prin vest. Vazand chestia asta, ma gandesc cat o sa reziste biciclete (1000 la numar) pe care Pegas le arunca acum in strada cu Aperider... pana dispar una cate una. Imi e tare teama ca nu o sa aibe succesul pe care noi toti il dorim. Trimis de pe al meu LG-V500 folosind Tapatalk
  7. Alegz30

    poti incerca sa pui o poza cu discul? in principiu, indiferent cat de incalzit a fost, daca nu s-a subtiat sub minimul de grosime, nu ar trebui sa cedeze catastrofic.
  8. Alegz30

    Ce val de nostalgie m-a luat citind acest post, ce vremuri apuse. Cred ca toti cei nascuti pana in anul 2000, sa zicem, am avut de a face cu un FB sau un DHS, si standardul calitatii acestor marci. Dar la mine cel putin, asa a inceput pasiunea fata de ciclism. Prima bicicleta am avut-o in 96-97, un BMX-like, din piata cum se spune, pe 16". Dupa aceea prin 02 a urmat un FB pe 24", dar din pacate nu gasesc poze din acele perioade. Am stat si am cotrobait prin foldere de mult nedeschise si am niste goodies: aprox. 2010, liceu, incercam marea, ciclismului, cu degetul, concluziile vi le las voua: antrenament: un pic de tuning nu strica: produs final, observati placa de sosea: urmeaza cel mai lung LOL din istorie, o idee foarte neinspirata de outfit, si Maratonul Muscelului: post maraton: o luna mai tarziu era FB s-a incheiat, si maratoanele s-au inmultit: Daca v-a placut, sa ploua cu like-uri.
  9. Salut@akebono, tot citesc povestea ta si o sa incerc sa iti descriu experienta mea cu o ruptura de LIA, la varsta de 17 ani, operata la 3 luni post accident la o clinica privata din Brasov (nu dam nume). Din punct de vedere al recuperarii si al "increderii" pe care o am in picior pot sa spun ca sunt 99,9% acolo, am ramas doar cu un usor disconfort legat de efortul intens inceput fara incalzire. Legat de ce spuneai tu de autogrefele tendinoase, multe studii arata ca in cazul grefelor Hamstring exista o reconstructie a tendonului, urmand traiectul vechiului tendon, exercitiile de flexie activa a gambei pe coapsa stimuland acest proces. In plus mai exista tehnica de tip BPTB (tendon patelar) in cazul in care doresti o recuperare si mai rapida si fara o pierdere temporara de putere la flexia gambei. Concluzionand, punctul meu de vedere este ca in cazul unei persoane active care doreste sa se intoarca la vechile activitati sportive fara nici o limitare, ligamentoplastia este de ales. In plus, tratamentul conservator este grefat de o incidenta mai mare a afectiunilor degenerative comparativ cu populatia general. Studiile legate de incidenta afectiunilor degenerative la ligamentoplastii sunt in curs, dar din ce se pare, ar fi comparativa sau usor mai mare fata de populatia generala. In rest, eu iti urez multa sanatate si bafta in a reveni in forta pe bicla. Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  10. Alegz30

    A.S.R. Principele Mihai. Respecte eterne. (Foarte probabil ca s-a mai postat, nu stiu daca aceasta varianta color.) Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  11. Alegz30

    Habar nu aveam. Lamborghini Countach. Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  12. Buna seara, Din cate vad nu există un tipic pe această temă asa ca o sa pornesc eu unul. As dori niste recomandări pt un freewheel de maxim 16t pentru un single speed pe care îl folosesc ca daily commuter. Problema cu care ma confrunt este faptul că nu reusesc sa gasesc niște variante mai calitative prin shop-urile pe unde am umblat, peste tot numai chinezarii care îmi dau impresia ca o sa faca joc mai rapid decat chinezaria care e pe bicicletă momentan. Multumesc. Trimis de pe al meu SM-A320FL folosind Tapatalk
  13. Alegz30

    Diferenta de care vorbesc este doar pe camera negativa, care oricum are un volum mult mai mic fata de cea pozitiva. O sa o mai testez si revin cu rezultatul in cateva zile. Mersi oricum pentru raspunsuri.
  14. Alegz30

    Furca a venit cu propria pompa RS. Oricum am facut testul si cu un no-name pe care il am si rezultatul e asemanator.
  15. Alegz30

    Ok pentru moment cred ca am elucidat misterul. Apare o diferenta de aprox. 20 psi la reconectarea imediata dupa umplere... in conditiile in care bicicleta a stat cam 5 zile si mai avea cam 60 psi de la un 85 psi, asa ca o sa mai fac un test. Acum am dus-o la 85 psi, ma dau zilele astea mai mult si dupa incerc sa vad daca coboara mai mult de 60.