adipe

Members
  • Content count

    296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

adipe last won the day on August 9 2010

adipe had the most liked content!

Community Reputation

30 Excellent

About adipe

  • Rank
    Membru

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Biciclete
    singlespeed focus cross expert
  • Localitate
    Bucur Est
  • Ocupaţie
    sovietica

Metode de contact

  • Yahoo
    mailu_lu_adi
  1. manetele avid speed dial 7 vin la pachet cu acele frane: xlc br v1, toate la 100 lei sh. ghidonul e gen flat/riser, pentru asta vreau sa ma asigur, ca nu e musai sa fie frane v MINI daca inlocuiesc tektro 720, ce am acum. furca e de focus cross expert (varianta mai veche, fara disc).
  2. stie careva daca pot fi montate V brake pe furca ciclocross? atentie, nu mini. manetele de frana pe care le voi folosi sunt avid speed dial 7. mai exact frana pe care o am in vedere este XLC BR-V01.
  3. ma bag si eu la o comanda.
  4. eu am ramas de caruta, astept un alt trenulet. s-ar parea ca suntem 5: gerula, droom, gelus, corrado... si cu mine.
  5. ma alatur si eu (pt bucuresti)
  6. eu LE: am vazut ulterior ca esti din mures
  7. http://cdn.velonews.competitor.com/files/2013/09/118-659x440.jpg usoara. si rezistenta. si confortabila. dar nu e ieftina. ce e bun nu e ieftin decat daca vanzatorul nu stie ce vinde. asta e norocul unora dintre noi si ghinionul altora, celor mai multi. zic ghinion in primul rand datorita fenomenului numit economie de scara. cu cat produsul e mai atipic cu atat e mai scump per unitate in ce priveste raportarea la investitia fixa in 'linia de productie' si totodata in ce priveste comunicarea - marketing per unitate - cu consumatorul final.
  8. si eu imi mentin parerea si imi cer scuze fata de seby80 si fata de tine si fata de coste vlad si fata de toata planeta pentru faptul ca poluez nocturn si diurn. de fapt imi cer scuze pentru faptul ca exist. iertare. foarte tare bicicloanta aia si campionul ala de track, ne arata inca o data ca unui amator ii este mai mult necesara o bicicleta motivanta decat unui experimentat. si ca marketing-ul ne-a distrus aproape total. bicicletele la moda au performante get-go mari, dar ofera un raport nefavorabil kilometri_parcursi/pret_de_intretinere decat a unui profesionist care nu e platit sa se 'dea' sau nu are vreun contract sa nu foloseasca decat anumite piese cu care e sponsorizat. inca o data: pay less, ride more. nu in ultimul rand, sa nu credeti ca bicicloanta aia din poze e proasta, doar pt ca are aparenta de hoashca batrana, aproape de moarte. e un foarte eficient antifurt. concluzia: seby80, pe la noi toti aproape toti sunt amatori-incepatori, simte-te in largul tau. nu pune botu la vrajeala ca bicicloanta nu e buna. atat doar ca mai tarziu, dupa ce vei capata experienta, in 2-5 ani, vei cauta sa treci pe altceva.
  9. in primul rand e vorba de chainstay foarte scurt si deci de viraje stramte. in al doilea rand furca nu are offset, e zero. asta pentru ca greutatii e distribuita mult pe roata din spate si mai putin pe roata din fata, mai ales la acceleratii. deci trail-ul nu va fi mic incat la acceleratii in viraj roata sa aiba tendinta sa se puna de-a curmezisul daca nu o tii bine din ghidon. cand intr-o mana ai o crosa si tii ghidonul cu o singura mana e mai greu de manevrat. daca s-ar intepeni roata trecand de-a curmezisul ai lua ditamai tranta. cu alte cuvinte geometria e de asa fel incat e strict pt polo. nu prea are rost sa fie folosita bicicleta pentru ca nu se comporta bine decat la viteze mici, pana in 15km/h, si acceleratii puternice. si, evident, roata aia din fata e pt polo. unii au impresia ca ar avea rost sa isi chinuie sufletul cu mtb-ul la polo neavand ceva adecvat. fara ceva care sa semene cat de cat cu jucaria asta... nu prea cred ca are rost. trist e ca nu prea sunt la indemana jucariile astea. o distractie scumpa in raport cu satisfactiile oferite, pana nu apare un numar semnificativ de amatori, dotati cu biciclete de asa fel incat sa nu se tamponeze frecvent, sa nu dea sportului o reputatie proasta prin generalizare. un polo bike pt 'defense' (fixed gear, no brakes, low handlebars) in video-ul asta, minutul 2:50: http://www.youtube.com/watch?v=zZViOHCbTOo il vezi cum se ridica foarte incet pe roata din spate stand aproape pe loc.
  10. in ce priveste jantele alea crest, sunt bune pt tubeless dar - la modul generic - maxim 70 kg rider-ul. si trebuie neaparat ca spitele sa aiba o tensiune cat mai echilibrata, o medie de 95kgf, un maxim de 100, minim de 90. depinde si cine iti face rotile, ce stress relieving ai la ele etc. dar nu am chef sa mai intru aici in detalii legate de construirea rotilor, ar fi offtopic. or tine la 100kg rider-ul crest-urile dar nu va avea omul siguranta ca nu raman rotile centrate si nevatamate la vreun accident neprevazut: stupidly light bigkes are shit.
  11. voi lua acest sfat in context interpretandu-l in felul urmator: "lasa troll-ii, nu merita atentia". i do give a shit. i give it to you. now, now, don't be upset. i just felt the urge to help a troll in need. a troll, indeed.
  12. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxl6tuuZMi1r9h8bmo1_1280.jpg
  13. Pink bike (Alecia Moore)