hayvelo

Members
  • Content count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

hayvelo last won the day on October 5 2015

hayvelo had the most liked content!

Community Reputation

472 Excellent

About hayvelo

  • Rank
    Amator
  • Birthday 02/11/1971

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    bucuresti

Recent Profile Visitors

5,463 profile views
  1. Nu m-am gîndit niciodată la o asemenea soluție. Ai încercat și știi din experiență proprie că ține? Oricum mă gîndeam să schimb angrenajul, pentru că e "șters" destul de urît. O să-i pun brațe argintii care estetic se țin în general mult mai bine ca cele negre.
  2. Salutare din nou! Cu riscul de a vă plictisi cu aceeași piesă, revin totuși cu niște poze de exterior (a mai suferit, totuși, niște modificări : alt ghidon, alte manșoane ; pe lista de așteptare se află acum pedalierul care, pe lîngă faptul că e șters și inestetic, mai are și bubă la brațul stîng care trosnește la forțare, indiferent cît de tare este strîns șurubul de fixare - probabil că a mers cîndva slăbit pe ax):
  3. Merci by.ebis. Și Shimano mai are nr. patentului marcat pentru piața americană, așa că e posibil orice. Montajul scripetelui dublu e un chin din cauza durității/elasticității cablului care nu vrea în ruptul capului să-i urmeze conturul. Odată montat e fain, senzație e faină, chiar dacă nu era nevoie de amplificarea forței pe frîna din față. Dar e fancy =:)
  4. Merci, Vlady :) Am aflat acum și ce înseamnă V.A.PO.R. de pe scripetele dublu al pipei : Variable Assist Power Roller. Însă nu am aflat ce producție e șmecheria asta. Mie îmi pare italienească, dar e doar o bănuială subiectivă. Dacă știe careva cu certitudine ce neam e sistemul ăsta Odyssey (să fie americănesc ?), îl rog să-mi împărtășească și mie.
  5. Salut! Frînele sînt bune, însă depinde și de cum se împacă janta cu sabotul. În funcție de rugozitatea/netezimea jantei și de tăria/moliciunea sabotului obții frînări diferite. Eu sînt mulțumit de forța de frînare, mai mult decît oferă frînele cantilever nu am simțit nevoia niciodată. Dar pe ploaie e de rău, frînarea scade drastic.
  6. Salutare! Pentru că topicul reamintit de Muttley despre mtb-urile vintage este mort de prea multă vreme și, în plus, are un caracter mai degrabă tehnic, postez tot în galeria de aici. Scurmam Net-ul în căutarea unei donatoare de organe DX și am dat peste bijuteria asta, lucrată foarte frumos și cu o seamă de detalii foarte italienești: BASSO Rocky Mountain - Columbus Cromor, Shimano Deore DX, Mavic M821 CD (pozele-s făcute în condițiile spațiului limitat din interior - nu prea știu cînd voi avea timp să o plimb relaxat, de plăcere, deocamdată nu mă dau jos de pe calul cel iute)
  7. Salutare! Iată încă o vechitură care mie mi-a plăcut foarte mult, în ciuda urmelor lăsate de abuzurile îndurate: CLUB FUJI 1991 - "Blizzard" - temă de iarnă :) Complet reechipată cu o linie Shimano 105, a ajuns acum calul meu de zi cu zi.
  8. Gropeni, la trecerea cu bacul peste Dunăre : bicicletă de fabricație autohtonă în variantă amfibie... (Fujifilm Superia ISO 200, crop)
  9. Salutare! Iat-o și pe KUWAHARA Hi-Pacer 1991 "High-tech cross country racer" (citat din catalog). Dar la mine are rolul de bicicletă de oraș, e numai bună de așa ceva, așa că iat-o aici. Luată de la un coleg de forum acum un an și jumătate, a trecut prin multe "gîdilături" și abia azi am apucat să o pun prima oară pe asfalt. 11.3 kg Soluția petrecerii cablurilor de schimbătoare prin interiorul țevilor - așa cum au conceput-o "băieții japoneji" - aduce frecări mult prea mari pentru o funcționare precisă. Am ales să le las prin exterior, după ce prim oară le-am tras prin interior și nu mi-a convenit cum schimba spatele.
  10. Oprescu a fost o calamitate pentru oraș, iar unii care se bucură pe față că au scăpat de el nu pot fi blamați pentru asta. Politică ? De unde pînă unde ? Oprescu și-a bătut joc de orașul ăsta mai ceva ca ăia dinaintea lui. Se zice că "a făcut politică" ? Se observă o denaturare generală a noțiunilor pe la noi, unde orice consilier sătesc este considerat "politician". Cu atît mai mult orice vulpoi pus pe chiverniseală într-o funcție publică e "politician". "Șmecher", "învîrtit", și altele asemenea au ieșit cumva din vocabular ? Și "tov. prim vice preș." de la asociația de locatari ai blocului e cumva tot "politician" ? Iar treaba cu gălăgia mi se pare exagerată. Probabil că dumnealor la primărie și-ar dori un marș funebru al bicicliștilor, dar fără fanfară. După care doar liniște, să se audă musca, dar bicicliștii nu. Ceea ce mi se pare mie trist este reprezentarea infimă a categoriei de vîrstă >30 ani. Ăsta și cred că este motivul eșuării evidente și lamentabile a acțiunii care se visa, cîndva, pe urmele mișcării bicicliștilor din Budapesta. Tocmai din acest motiv am renunțat să mai particip, pentru că nu mai am vîrsta la care să mă lupt cu morile de vînt. Dar cîrcoteala pe mărunțișuri nerelevante văd că grăbește și mai mult implozia oricărei încercări de a urni ceva.
  11. Da, așa este. Recunosc că nu mi-am închipit că este deja un topic pe tema asta și nici nu am căutat așa de mult în urmă.
  12. Da, cred că ar fi trebuit făcută o secțiune distinctă pentru mtb vintage, ca pe alte forumuri de afară. Au și astea un farmec aparte, nu numai cursierele vechi. Am văzut destule piese faine vîndute pe net, poate că o rubrică dedicată i-ar stimula pe proprietari să le expună privirilor.
  13. Am înțeles, vin tot eu cu înviorarea pe aici :) KUWAHARA LYNX 1990 (varianta pentru gagix) Echipare de catalog Exage 300LX.
  14. Cea albă da, dar poza aia e doar ca mostră, eu mă refeream la cea a lui @@emu_von_art.
  15. @@emu_von_art Eu zic că după geometrie și furcă e foarte probabil să fie din perioada 85-90, poate chiar puțin sărită de 90, nicidecum de dinainte de 80. Alții vor gagici cît mai tinere, tu te bucuri că baba ți-e cît mai bătrînă ? :))