Kristi

Membru
  • Content Count

    507
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

113 Excellent

About Kristi

  • Rank
    Membru
  • Birthday 07/31/1978

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Niner E.M.D.9
  • Ocupaţie
    Inginer service echipamente de masura (mediu, analiza fizica)

Recent Profile Visitors

5,227 profile views
  1. Kristi

    - au un avantaj, iti elibereaza plafonul pentru bare si cutie portbagaj :D
  2. Kristi

    @@tapiterieauto din experienta mea proprie cel mai bine e sa transporti bicla in masina. Problema mea e ca am acces la doua vehicule nepotrivite pentru asta, si asa am doua seturi de bare transversale... Dar tu cu un golf4 doua persoane si 2 biciclete de ce nu rabatezi bancheta spate, scoti rotile fata si voila... in cel mai rau caz iti poti manufactura un suport de portbagaj ca un coleg de pe forum (cred ca sub 100 lei).
  3. Kristi

    P.S. da' de fapt portbagaju' e de 40$ si nu super sistemele lui de montat bicicleta.
  4. Kristi

    Din pozele si explicatiile lui alea sunt folosite ca ghidaj, nu pentru fixare in toate planurile. Daca avea o brida peste ele sau o chinga, sa fixeze si roata spate in plan vertical, mai venea si el deacas'.
  5. Kristi

    Asta e ca contra-raspuns la sfoara lui iacobdoc? La o busitura frontala, sau posterioara, biclele lui plonjeaza fix in luneta/parbriz propriu. Sa nu mai vorbes de nenorocitii care are avea nesansa sa fie in jurul lui cand aia 40$ au fost consumati. Bine ca bea berea de restu...
  6. Kristi

    Pe mine ma intereseaza chestia asta. Nu ma grabesc prea tare, daca vrei sa dai comanda trece-ma pe lista si da-mi detaliile comenzii.
  7. Nu-s doctor de oase, dar am trecut printr-o operatie de reparare a claviculei (fractura mea a fost cominutiva, clavicula era in trei bucatele, in forma de Z). Avantajele sunt ca de-a doua zi esti "bun de munca" (limitari la ridicat cu mana respectiva, dar e functionala) si risc redus de artroza (asta din urma m-a convins pe mine sa-l duc la cutit). Nu taie muschi, in cel mai rau caz o sa ai umarul amortit o vreme (la ambele operatii l-am avut amortit cu lunile). Dezavantajele, treci prin cel putin o operatie, in cazul meu doua (mi-a scos tija dupa 12 luni), risc de infectie (acum mai mic, dar vara e, si anume, incizia/fermoarul e la baza gatului si acolo se aduna transpiratia, mai e si o zona nu foarte bine vascularizata). Daca te ingrijoreaza aspectul ulterior al tau, apai sa stii ca o sa ramana un fermoar pe umar... Dupa vre-o 5 ani de la eveniment umarul meu operat e brici, problema e ca l-am belit pe celalalt intre timp (dislocat de mai multe ori), si n-am apucat sa-l duc la investigatiuni.
  8. Si ala de la jumatea drumului unde e? Aia de-si zic 27.5' sau 650b, da' de fapt n-au decat un tol in plus... sau unu jumate in minus, depinde de unde privesti...
  9. Kristi

    Pe monitorul meu nu se vede dropper-postul, sau e de la tine?! :-
  10. Kristi

    Io, pe bune, folosesc termenul de calculator, nici ordinator si nici computer... si acasa si la servici. Digital in limba romana e un termen legat de des'te si nu de numere, e un barbarism plebiscian, pacat ca si in domeniul tehnic e adoptat fara nici un efort de a folosi termenii deja existenti... Si NU este corect...
  11. Kristi

    Digitale le zic pieile rosii si vecinii lor de peste lac, noi aveam termenul de numeric pentru ele. Exemplu (literatura tehnica romaneasca): corect este convertor analog-numeric si nu analog-digital. Afisarea rezultatului poate fi analogica (cu cadran si limba/indicator) sau numerica. Tarductorul (si nu senzorul) poate fi mecanic sau electronic. Digit (EN) = cifra (RO) Postul meu nu e ca sa fac pe dasteptu', ci sa folosim termenii deja consacrati si existenti, inainte de era internetului. Si pe mine m-au corectat unii mai batrani, fiindca e foarte la indemana sa folosesti termenul englezesc, gresit.
  12. Kristi

    Edit @otsdr: Referitor la 'ceas comparator digital' Bai nene, da' de ce le ziceti digitale cand ele de fapt sunt doar numerice...
  13. Eu o las, ca n-am nimic de castigat din asta. Dar altii pot sa n-o faca... si au cu ce sa combata. Da-mi voie sa-ti desenez: culpa comuna are rol in despagubiri (cum bine ai mentionat si tu, dar cu concluzie gresita, RCA, Casco sau Tribunal) si logica sau ilogica verificarii alcoolemiei e exemplu real pus in aplicare la nedumeririle din postul #105.
  14. Si la autoturisme nu tot pe trenul fata o fi cea mai puternica? Da' producatorii le pun pe toate rotile... n-or fi aflat nici ei ca spatele nu conteaza... La moto, de multi ani sunt si frane cu dublu circuit fata+spate (aia de pe ghidon). In caz de tamponari/accidente de ce se iau probe de alcoolemie de la fiecare conducator? Nu-i ilogic sa ia de la ala nevinovat? Politistu' bulangiu ar fi de fapt unul care chiar si-ar face datoria si ar mai avea si un spirit de observatie foarte bun, si de fapt noi nu vrem asta cand e impotriva intereselor noastre. Daca vreti sa intelegeti ceva din ce am spus mai sus bine, daca nu, pacat... :|
  15. P.S. Lipsa franei spate cred ca poate fi considerata un defect. HOTĂRÂRE pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice SECŢIUNEA a 4-a Reguli pentru alţi participanţi la trafic § 1. Circulaţia bicicletelor şi a mopedelor Art. 160. – (1) Bicicletele şi mopedele, atunci când circulă pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rând. (2) Persoanele care nu posedă permis de conducere pot conduce mopede pe drumurile publice numai dacă fac dovada că au absolvit un curs de legislaţie rutieră în cadrul unei unităţi autorizate de pregătire a conducătorilor de autovehicule. (3) Dacă pe direcţia de deplasare există o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare, conducătorii vehiculelor prevăzute la alin. (1) sunt obligaţi să circule numai pe această pistă. Se interzice circulaţia altor participanţi la trafic pe pista pentru biciclete. (4) Se recomandă ca, în circulaţia pe drumurile publice, biciclistul să poarte casca de protecţie omologată. Art. 161. – (1) Se interzice conducătorilor de biciclete sau mopede: a) să circule pe sectoarele de drum semnalizate cu indicatorul având semnificaţia „Accesul interzis bicicletelor”; b) să înveţe să conducă biciclete sau mopede pe drumurile intens circulate; c) să circule pe trotuare, cu excepţia cazului când pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor; d) să circule fără a ţine cel puţin o mână pe ghidon şi ambele picioare pe pedale; e) să circule în paralel, cu excepţia situaţiilor când participă la competiţii sportive organizate; f) să circule în timp ce se află sub influenţa alcoolului, a produselor ori substanţelor stupefiante sau a medicamentelor cu efecte similare acestora; g) să se ţină de un vehicul aflat în mers ori să fie remorcat de un alt vehicul sau împins ori tras de o persoană aflată într-un vehicul; h) să transporte o altă persoană, cu excepţia copilului până la 7 ani, numai dacă vehiculul are montat în faţă un suport special, precum şi a situaţiei când vehiculul este construit şi/sau echipat special pentru transportul altor persoane; i) să circule pe partea carosabilă în aceeaşi direcţie de mers, dacă există o cale laterală, o potecă sau un acostament practicabil, ce pot fi folosite; j) să transporte sau să tragă orice fel de obiecte care, prin volumul ori greutatea lor, stânjenesc sau periclitează conducerea vehiculului ori circulaţia celorlalţi participanţi la trafic; k) să circule pe aleile din parcuri sau grădini publice, cu excepţia cazurilor când nu stânjenesc circulaţia pietonilor; l) să circule pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusă, fără să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 14 şi 16; m) să circule atunci când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheaţă sau zăpadă. n) să circule cu defecţiuni tehnice la sistemele de frânare sau cu un vehicul care nu este prevăzut cu avertizor sonor; o) să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă sau moped; p) să circule pe alte benzi decât cea de lângă bordură sau acostament, cu excepţia cazurilor în care, înainte de intersecţie, trebuie să se încadreze regulamentar pentru efectuarea virajului la stânga; r) să circule fără a purta îmbrăcăminte cu elemente fluorescent – reflectorizante, de la lăsarea serii până în zorii zilei sau atunci când vizibilitatea este redusă; s) să conducă vehiculul fără a menţine contactul roţilor cu solul. (2) Pe timpul circulaţiei pe drumurile publice, conducătorii de biciclete sunt obligaţi să aibă asupra lor actul de identitate. iar, conducătorii de mopede sunt obligaţi să aibă, în plus, certificatul de absolvire a cursurilor de legislaţie rutieră şi certificatul de înregistrare a vehiculului.