paulrad

Membru
  • Content count

    2,404
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

paulrad last won the day on May 21

paulrad had the most liked content!

Community Reputation

1,501 Excellent

About paulrad

Profile Fields

  • Localitate
    Baia Mare
  • Biciclete
    Trek 4300, F-Si carbon 2016, Synapse carbon disc

Recent Profile Visitors

6,247 profile views
  1. paulrad

    Poi nu i-am oprit eu pe ăia de parcurg sute de kilometri să mănânce și ei o plăcintă
  2. paulrad

    Sigur. Dacă le ai cu pălinca te adaptezi repede
  3. paulrad

    Azi am băgat o tură lungă prin Maramureș, pe ulițe pe care n-am mai fost. Deasupra orașului Tg Lăpuș (care e ceva mai jos-stânga). Vf. Șatra (trapezul) Peisaj ”original” O ciurdă de vaci și bivoli (care sunt foarte rari în alte părți) cu Munții Țibleșului în spate la orizont. Urcarea și coborârea Pasului Botiza au fost superbe. Asfalt bun, trafic aproape inexistent, dar am avut azi și asfalt de ne-a scuturat bine de tot. Coborârea A plouat un pic, pe o rază de 1-2km, dar am stat într-o stație de autobuz. Am pornit apoi spre Bârsana unde am savurat o plăcintă și am tras o poză la poarta de la intrare, n-am prea fost curioși și nici chef n-am avut de vizitat. O coborâre superbă și Masivul Gutâi la orizont. Norii de ploaie ne-au dat emoții în continuare. Izvorul ăsta e în Pasul Gutâi la 1km de vârf, n-am oprit niciodată la el, dar astăzi, după 155km pedalați, am avut nevoie de puțină ”tămăduire” ca să răzbesc ultimul km de urcare. A fost cea mai lungă tură pe care am făcut-o până acum. 183km cu 2,293m.
  4. paulrad

    Merge pe bicicletă? Întreb pentru un prieten.
  5. paulrad

    Că e deosebită, e clar. Că e frumoasă sau nu, ține de gusturi. Mie mai mult îmi place cu 2 coroane, mai ales varianta de carbon. La asta nouă văd că și cea de carbon e vopsită și nu mai are aspect de carbon.
  6. paulrad

    Au scos cei de la Cannondale o nouță biță de XC și a 8-a versiune de Lefty (Ocho), care nu prea îmi place cum arată și nici nu pare a fi mai rigidă. The biggest story is, of course, the move from a dual-crown setup to a more conventional single-crown configuration. This has dropped a not-insignificant 250g from the previous fork while surpassing it in stiffness. The Ocho comes in at a claimed 1,446g in the carbon chassis and 1,735g in the alloy version. Nu știu cum o tăiat 250g, dacă Lefty 2.0 PBR 100 29" are 1835gr (aluminiu). The new Lefty Ocho is claimed to be stiffer laterally plus fore and aft than the previous generation. If true, this is an impressive feat for a platform that was already stupendously stiff in its short-travel guises. However, in a fairly unconventional move for the world of cross-country (where stiffness triumphs over all else), the torsional stiffness of the Lefty Ocho is 14% lower than the old fork in a bid to improve tracking in rough terrain. Chief among the changes to the internals of the fork is the move from four to three roller-bearing assemblies. This triangulated arrangement is said to significantly reduce friction as well as weight. The new fork ditches the proprietary steerer of old in favour of a regular 1-½” to 1-⅛” tapered steerer. This means that the new Lefty Ocho will work with pretty much any modern cross-country bike out there. Review complet pt furcă aici Review complet pt F-Si Hi-MOD World Cup aici
  7. paulrad

    A doua ploaie pe săptămâna asta...
  8. paulrad

    Poate o soluție ar fi să pui telefonul pe DND (Android) și să accepte call-uri doar de la contactele favorite, dar nu-s sigur ce o să apară pe Garmin și ce nu.
  9. paulrad

    @DAMIAN mi s-a părut mie cunoscută bicicleta când am văut-o în poză la Emilia
  10. paulrad

    Depinde: te duci la ”socializare” sau la mișcare. Ceasul vibrează când vine notificarea + stă pe ecran câteva secunde (nu știu dacă se poate alege câte secunde să fie vizibilă), deci e cam greu să o ratezi. Pe mine unul nu mă interesează notificările, dacă sună telefonul de 10 ori, apoi răspund că înseamnă că arde ceva, dacă nu, nu. Totuși, la furtuna din septembrie a fost util că un coleg de tură a văzut pe Garmin mesajul de la nevastă care-i zicea să ne adăpostim undeva.
  11. paulrad

    La Fenix 3 ai widget (ecran) cu notificările. Când ești într-o activitate, ții apăsat butonul stânga-jos să te ducă la ceas și apoi cu celelalte 2 de pe partea stângă navighezi până la ecranul cu notificări (dacă îl ai activat).
  12. paulrad

    Chiar așa. Dacă într-o zi nu alerg/pedalez, nu am de mers după pâine sau cu gunoiul, mă descurc cu vreo 1000 de pași :)))
  13. paulrad

    Da, citind pe forum la Garmin pare că problema e la toate device-urile pentru care a fost trimis update-ul.
  14. paulrad

    Da, ar putea fi și asta o problemă, oricum, după cum ziceam, nu prea țin telefonul conectat la GPS, dar ieri l-am conectat și era când on când off, de mă dispera, am oprit bluetooth-ul pe telefon și gata. Cert e că la ceas (Fenix 3) n-am avut astfel de probleme niciodată, iar la ceas am folosit bluetoothul mai mult
  15. paulrad

    Am rezolvat. Am dezinstalat Garmin Connect și instalat iar, am dat forget la telefon de pe GPS și la GPS de pe telefon și apoi după 1000 de încercări am reușit să fac iar pair. Conectivitatea bluetooth e muci (am BT 4.1), se conectează și deconectează telefonul într-o veselie, dar nu prea o folosesc oricum. Mai mult mă interesează WiFi să se uploadeze turele când ajung acasă (acu pare că merge).