paulrad

Membru
  • Content Count

    3,210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

paulrad last won the day on September 17

paulrad had the most liked content!

Community Reputation

2,669 Excellent

1 Follower

About paulrad

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/01/1993

Profile Fields

  • Localitate
    Baia Mare
  • Biciclete
    Trek 4300, F-Si carbon 2016, Synapse carbon disc

Recent Profile Visitors

8,503 profile views
  1. paulrad

    să-mi spui peste un an cât mai ține din alea 20
  2. paulrad

    Nu-s eu de acord foarte des cu bătrâneul acesta pus de-a curmezișul evoluției, dar de data asta cam are dreptate în ceea ce privește touchscreen-ul. Exemple - faci swipe printre ecrane și merge uneori (destul de des) ceva de genul: primul swipe, se schimbă ecranul, mai dai o dată, nu se întâmplă nimic, mai dai o dată, se schimbă 2 ecrane. Dă-i înapoi... - te întorci din tură cu battery saver ON, îl pui la încărcat, ajunge la 100% și e atât de deștept încât nu știe să oprească battery saverul automat. Pornești în tură, se oprește ecranul. Să oprești battery saver-ul din mers e o provocare adevărată: trebuie să tragi de bara de sus, apoi cu o precizie chirurgicală să nimerești să faci tap pe butonul de turn off - vrei să intri în meniul unui profil să dezactivezi o alertă de puls, pfiu... iar trebuie precizie chirurgicală și pază divină. - cât despre ploaie, o ia razna rău de nici nu mai poți intra să dai lock screen dacă plouă mai tare. Întâmplare hazlie: mă uitam cu colegul de tură pe harta de pe al lui 530 (cu butoane). Eu făceam tap pe + de pe ecran, colegu` apăsa pe buton. Jur că era sincronizarea perfectă, mă și gândeam ”ce bine merge touch-ul ăsta”. Când n-a mai apăsat ăsta pe buton, am rămas ca prostul dând pe ecran degeaba. :)))
  3. Se mai întâmplă, am pățit și eu la MTB cu un lanț KMC care era către finalul vieții (aproape de 0.75). S-a rupt doar o parte a unei zale, stătea agățat în cealaltă. Nu știam de ce tot pică lanțul de pe foaie, dar măcar am ajuns acasă cu el ”întreg”
  4. @akebono 160 electrified la bătrânețe (sau când m-or lăsa balamalele) că trebe mers și la deal
  5. Astăzi mi-am reconfirmat că cea mai mare frână o am pe umeri. După ce m-am tras pe fese inițial, când am coborât într-un final am zis: ce fraier îs, a fost mega ușor! De asemenea, după ce m-am dat cu bestia aia rezemată de copac (ONE-TWENTY RC 9. 9000), m-am convins și practic (că teoretic eram deja convins) că șchioapa asta trebuie să o schimb cât mai repede cu un full de trail. Altă viață.
  6. paulrad

    Off-topic, dar oarecum în temă cu ce s-a discutat mai sus: discriminarea persoanelor cu dizabilități. Pe alte meleaguri.
  7. Tura de azi a fost pe jos, cu drujba. Zona are potențial mare dacă se strâng oameni puși pe treabă. Video de ”prezentare” al trailului (nu-s parte din acțiune):
  8. paulrad

    @EyesOnly frumos, dar se putea mai bine. Lipsește poza cu ciocolata Făgăraș în cadru.
  9. Suntem cam off-topic, dar nu știu exact pe ce se bazează @Traveller când vorbește de ”limitele bunului simț” în materie de efort, probabil doar o părere personală. În schimb opinia medicală bazată pe un set complet de analize cardio zice că pot să fac efort la orice intensitate vreau, fără nici o grijă, doar că nu mă ajută la sportul de anduranță dacă petrec prea mult timp la intesități mari. Din 15h pedalate săptămâna asta, probabil am adunat în total 1h - 1.5h la puls peste 175. Sunt sigur că nu de aici o să mi se tragă moartea. Pulsul maxim calculat după formulă ar fi 193. Anul trecut, pulsul maxim atins a fost 204bpm. La ce turație funcționezi în mod normal depinde de la o persoană la alta, chiar și de aceeași vârstă fiind. Eu dacă fac 2 zile pauză și sunt foarte odihnit, când ies la pedalat și pornesc gps-ul în fața blocului am puls 130. Alții au pulsul ăsta mediu la tură cu 2000m diferență de nivel și câteva KOM-uri pe strava. Asta nu înseamnă că eu o să mor înaintea lor de la vreo problemă cardiacă.
  10. Cred că am făcut puțină ”lumină” în cazul meu și am tras o concluzie în spiritul celor spuse aici: pe mtb e mai rău. Am făcut alaltăieri un antrenament cu MTB-ul împărțit în 3 părție: prima parte - asfalt - 27 minute: o urcare ușoară apoi câteva suișuri și coborâșuri scurte, pantă medie 1%. Mers lejer, zona 2, a început să se simtă durerea la gluteul mare, dar se simte mai mult sau mai puțin și când stau la birou. partea a doua - asfalt - 38 minute: cățărare cu medie 6% și câteva bucăți de 10-16%, mers puțin peste zona 3 de puls. Aici a început să mă sâcăie durerea mai tare și mă tot ridicam din șa. În plus a început să meargă durerea pe picior în jos. partea a treia - forestier cam bolovănos - 32 minute: pantă medie 7%, tras maxim. Ori de la 175bpm în sus îmi pierd simțurile (că nici scârțâitul pedalierului nu l-am mai auzit), ori chiar s-a diminuat durerea datorită faptului că puneam mai multă presiune în pedale și în multe locuri mai abrupte stăteam aplecat pe ghidon, reducând astfel presiunea pe șa. Prin comparație, făcând același traseu (mai puțin forestierul) pe cursieră, a fost mai bine + e mai bine pe cursieră pe acest traseu decât pe o urcare lungă și constantă.
  11. paulrad

    Noroc că nu-mi place ce fundal sonor folosești la filmulețe și nu mă uit la ele.
  12. Te invit pe tine să mergem acolo și-i faci tu poză din partea cealaltă, ce zici?