paulrad

Membru
  • Content Count

    2,814
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

paulrad last won the day on February 3

paulrad had the most liked content!

Community Reputation

2,036 Excellent

About paulrad

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/01/1993

Profile Fields

  • Localitate
    Baia Mare
  • Biciclete
    Trek 4300, F-Si carbon 2016, Synapse carbon disc

Recent Profile Visitors

6,601 profile views
  1. paulrad

    Io am legat-o în pădure. De altă bicicletă. Mai exact de ghidonul altei biciclete, adică... numa trebuia tras într-o parte antifurtul și-l scoteai. Aveam un First Bike pe atunci
  2. paulrad

    N-avem atâția soldați să-i păzească pe toți...
  3. paulrad

    @Nexus dacă nu dorești să foloești ulterior salteaua în cort (sau dacă vrei pentru cort o saltea mai bună, dar nu vrei să investești acuma prea mulți bani) cred că în situația ta ar fi bună și o astfel de saltea https://www.dedeman.ro/ro/saltea-gonflabila-intex-68758-pentru-camping-2-persoane-191-x-137-x-22-cm/p/7019171 Ar fi varianta cea mai ieftină Am dormit și eu cu salteaua de cort în pat până mi-a venit salteaua comandată pe eMag...
  4. paulrad

    Voi v-ați la poza cu bicicleta omului?
  5. Cremă de bazon înainte de tură + cremă de gălbenele după tură e combinația sfântă mai bine de folosit preventiv.
  6. paulrad

    pt cursieră în niciun caz, îs prea grei. Nici ăștia nu mi se par potriviți, îs prea de trail. La banii ăștia poți lua ceva mai mișto de MTB, cât mai rigizi (că bănuiesc că nu faci pushbike pe cursieră). Edit: https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=149137;menu=1000,18,58;mid[33]=1;page=4;orderby=2 https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=245782;menu=1000,18,58;mid[33]=1;page=5;orderby=2 https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=302339;menu=1000,18,58;mid[33]=1;page=6;orderby=2
  7. paulrad

    Ziua XIII – Vineri, 14 Septembrie: Antibes – Nice – Monaco – Monte Carlo – Menton – Castillon – Sospel, 82km cu 1116m dif. de nivel A plouat și peste noapte așa că încerc să usuc cortul cât mai bine înainte să-l împachetez, iar pe la ora 9:20 pornesc la drum. În scurt timp dau de pista de biciclete și un indicator ce arată 14km până în Nice. Deși pista intersectează multe artere de circulație și avem cedează trecerea peste tot, au fost foarte puține intersecțiile în care am oprit, șoferii dându-ne prioritate. În oraș pista se aglomerează, mulți bicicliști și multe alergătoare. Înainte de a intra în Nisa Aglomerație mare. De la alergători și rolleri, la biciclete de contratimp. De pe o colină mică se vede frumos tot orașul. Aici este și un semn “I Love #NICE” pe care l-am ocolit fiind că era sufocat de o mulțime de oameni. Urmează o urcare serioasă cu pantă de până la 12% unde mă depășesc doi alergători, iar tipa se împiedică alergând și pică în nas. Privind în spate se vede foarte frumos orașul și marea, dar nu mai opresc căci am mult de pedalat și de urcat astăzi. Când ajung în vârful cățărării mă întâmpină alergătorul cu un thumbs up. De aici încolo drumul tot urcă și coboară oferind priveliști impresionante asupra mării și a localităților de la poalele dealurilor stâncoase. Belvedere Princess Grace Memorial Chiar înainte de intrarea în Monaco opresc la o brutărie unde găsesc pentru prima dată pâine care să-mi placă și tot de aici îmi iau și un ecler foarte bun. N-am nici un plan de vizitat, mai mult rătăcesc pe străzi. GPS-ul zice dreapta, așa că dreapta să fie, chiar dacă era un tunel prin care clar n-aveam voie. Deși era destul de lung, până am ieșit afară din tunel a stat un Ferrari răbdător în spatele meu, fiind una din foarte puținele super-mașini pe care le-am văzut pe toată Coasta de Azur. În schimb, câtă vreme am colindat prin porturile Cap d’Ail și Fontvieille am văzut mai multe elicoptere decât am văzut vreodată la TV. Port de Cap d’Ail Port de Fontvieille Muzeul oceanografic Mă gândesc să mă îndrept spre ieșirea către Menton că am pierdut destulă vreme, dar rătăcirea continuă. GPS-ul e pierdut complet, mă arată când pe o stradă când pe alta. L-am pus și pe Gogu Hărți la înaintare, dar nici el n-a fost mai breaz, așa că am sfârșit urcând în Monaco City. Pe la jumătatea urcării opresc și sprijin bicicleta de parapet ca să fac câteva cadre cu portul Hercule. Când ajung în vârful urcării mă oprește brusc un polițist de care aproape trecusem. Câtă vreme verifică datele din buletin prin stație începe cu întrebările: ce caut acolo, dacă sunt turist, de unde vin, unde mă duc, unde stau, cât călătoresc, ce meserie am, etc. Apoi se uită bagaje și mă întreabă ce am în ele moment în care m-am panicat puțin că mă pune să-i arăt bagajele, nu de alta dar mai aveam mult de pedalat și era destul de târziu. Dacă pierdeam vremea cu asta sigur nu mai ajungeam în Sospel, dar s-a mulțumit cu o descriere verbală a conținutului. Îmi spune că n-am voie pe acolo și să mă întorc înapoi în Franța. N-am întrebat de ce n-am voie că nu prea m-a interesat, voiam doar să ies cât mai repede spre Menton. Port Hercule, singurul port cu apă adâncă Tunelul de pe circuitul de F1 După încă vreo 45 de minute de rătăcire am răzbit să iau direcția Menton. Pe drumul ăsta șoferii cu numere de MC mi s-au părut cei mai proști. Termin și ultima urcare dinaintea ultimului oraș de pe Riviera Franceză, dar abia din Menton începe cățărarea adevărată. Din Cape Martin spre Menton Pe Promenade du Soleil e plin de restaurante pe o parte a drumului, iar pe cealaltă, pe malul mării, sunt terasele. Peste tot chelnerii trec într-una strada, iar șoferii așteaptă răbdători după fiecare, deși nu e nici o trecere de pietoni. Trebuie să recunosc că eu am oprit doar de vreo 2 ori pentru că după vreo 2-3 opriri succesive începeau să mă doară genunchii când urneam din loc cele 40kg ale ansamblului bicicletă+bagaje. Menton Musée du Bastion – Jean Cocteau Mă opresc la o terasă să mă răcoresc și să-mi iau adio de la mare. Între timp sun la un camping din Sospel și doamna îmi spune că pot ajunge oricând, poarta e deschisă non-stop așa că scap de un stres. Pornesc spre Castillon, dar văd indicator cu pista de biciclete spre Castellar și o iau într-acolo. După aproape 1km de urcat văd pe GPS că mă îndepărtez bine de traseu și mă întorc. Uitându-mă acu` pe Google Maps, mi-ar fi plăcut să ajung în Castellar, mai ales că puteam ieși în drumul meu apoi. Mă întorc și încep urcarea pe calea cea bună. După ieșirea din oraș încep și serpentinele, iar după câțiva km opresc să alimentez căci mai am 20km cu 800m urcare. Munții sunt impresionanți cu vârfurile acoperite de norii ce au apărut încă din Monaco, lucru care nu mă bucură neaparat. Opresc tot mai des că sunt cam terminat și mă gândesc doar la următoarea localitate de pe drum. I-am așteptat de la începutul turei Localitatea Castellar cu loc în primele rânduri la soare și vedere spre mare Fac dreapta de la drumul principal și intru în Castillon care părea pustiu. După câteva zeci de metri dau de un restaurant foarte frumos pe care am vrut să-l pozez la ieșire, dar stătea o doamnă pe trepte la țigară și n-am vrut să o deranjez. Cer apă și o doamnă mă duce în spate la patron care scoate din camera frigorifică 2 carafe cu apă rece și iau și un Cola. Imediat după oprirea asta se termină și cățărarea. Din vârf până în Sospel sunt două variante: prin pasul Castillon, care sunt sigur că e frumos sau printr-un tunel de 700m urmat de 6km la vale. Pe coborâre am oprit să pornesc Google Maps pe telefon, iar în Sospel opresc doar la o răscruce de drumuri. Deși orașul e foarte frumos, nu-mi mai arde de poze mai ales că până la camping am iar de urcat. Trec pe lângă 2-3 campinguri și mă gândesc cum de n-am găsit unul să nu trebuiască să urc atâta. Ies din Sospel și după încă un kilometru de urcare ajung la Camping Domaine Sainte Madeleine. Locul îmi place foarte mult. E plin de copaci, se întinde mult la deal, iar dacă ridicii privirea în sus dai de crestele abrupte ale muntelui. O noapte de cazare costă 13 euro, iar pentru un euro în plus poți să-ți iei dimineață o baghetă proaspătă. Va urma.
  8. @iacobdoc ieri am instalat powermeterul pe bicicletă. Singura dată când am pedalat pe o bicicletă cu powermeter a fost la testul făcut la nemți, ocazie cu care am văzut cât de praf sunt. 280w am reușit să duc doar 1.5 minute. Să zicem că dacă mă ambiționam mai tare puteam să fac tot intervalul de 4 minute, dar apoi creștea intensitatea la 320w și sigur nu mai rezistam. Lipsa puterii am văzut-o foarte clar pe teren: pe pantă de până în 4-5% mă țineam fără prea mari probleme de prietenii mai antrenați, dar când creștea panta mai mult, eram deja lăsat în urmă că începeam să macin rapoartele cele mai mici. Acu` Maffetone nici nu a fost foarte departe de adevăr. 180 cât zice el minus 25 (vârsta) dă 155bpm, exact la jumătatea zonei de anduranță dată de testul făcut (150-160bpm). Doar că m-am luat după ce a scris el pe acolo și am mai scăzut 5bpm din cauza durerilor de genunchi și a faptului că m-am antrenat la intensitate mare. Așa am ajuns la 150bpm maxim cu metoda Maffetone.
  9. N-am mai răcit de multă vreme, dar anul ăsta am început fiecare lună cu o răceală + am doar 11h de mișcare până acum față de +40h anul trecut.
  10. Tot atâta am maxim și la maraton (173 avg, 198 max pe 2h de concurs). Ating maximul și pe coborâre pe șosea dacă dau 2 pedale mai tare ca să depășesc o mașină sau ceva. Pulsul scade destul de repede. M-am uitat la un maraton, a scăzut de la 198 la 178 în mai puțin de 2 minute în condițiile în care eram tot pe urcare.
  11. Tot 198 ating maxim și în turele pe afară. Anul trecut o singură dată am atins 200, dar asta după o pauză de aproape 2 săptămâni și în condițiile în care m-am ambiționat maxim să urc o bucată tehnică pe MTB
  12. @Mookyama mersi. Am fost în Stuttgart la https://sport-medizin.eu. Consultul la cardiologie a fost 270e + 100e testul de efort. Pulsul maxim e pulsul maxim la care am ajuns în timpul testului. 150-160bpm e z2 sau prima zonă de anduranță. Zona 1 fiind recovery, sub 150 bpm. Nu mi-a zis nimic special de somn/repaos, dar de exemplu în săptămâna a 7-a care e săptămână de regenerare am doar 2 antrenamente pe bicicletă și o alergare.