radu2you

Membru
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About radu2you

  • Rank
    Membru
  • Birthday 12/31/1980
  1. radu2you

    Din Izgar este foarte prost. Recomand traseul , peisaje superbe si trafic aproape inexistent ,dar pe un montan , minim un crosser.
  2. radu2you

    Mai baieti , voi faceti si ture de noapte pe cursiere? La ce gropi sunt pe drumuri si ce bizoni in trafic eu unul nu as avea curajul asta. [-X
  3. radu2you

    A se citi : timp = bani :-
  4. radu2you

    Mai fratilor , tot utmaresc topicul asta doar-doar mai organizeaza cineva o tura mai serioasa ... de o luna pauza... Astept cu interes o Tura in Natura : ) Hai , nu mai dormiti ca vine frigul peste noi in curand!
  5. radu2you

    As avea ceva de adaugat si eu la discutia de mai sus legata de pedale. Am avut pe penultima cursiera pedale similare , pe actuala am un model mai vechi de dura-ace. Pe ambele tipuri am aceeasi problema: oricum reglezi arcul , sa clipseze greu sau usor , scartaie din cauza frecarii cu placuta , ambele fiind din metal.
  6. Imi puteti spune va rog daca se mai pot face inscrieri si la fata locului in dimineata concursului sau eventual cu o zi inainte? Daca nu, ajutati-ma cu un link catre locul unde scrie procedura de inscriere ca nu o gasesc .Multumesc.
  7. radu2you

    Salutare! Merge cineva la intalnirea ciclism.ro din 28 iulie cu trenul din Sibiu? Ar fi un tren la ora 7.36 care ajunge aproape de ora 9 in Carta. Timp suficient pentru ajuns si socializat inainte de startul de la ora 11. Intoarcerea in Sibiu pe biciclete :)
  8. radu2you

    Completeaza-ti gama de Canyon. Eu sut cu Specialized acum , atat pe montan cat si pe sosea :)>-
  9. radu2you

    pai cel mai simplu abordezi problema ca la un cauciuc clasic. Schimbi sau petecesti camera si problema e rezolvata. daca si cauciucuri fara camere in sistemul tubeless pe bicicleta atunci se complica putintel problema. ori ii pui o camera si o rezolvi repede sau apelezi la cineva care are compresor sau pompa cu cartuse si bineinteles solutia de sealing ( mai pe scurt un service). succes
  10. radu2you

    urmeaza link Aici se poate vedea ceva asemanator reconditionat . Poate iti da ceva idei . spor :)
  11. radu2you

    Incearca maine la masa critica poate gasesti acolo doritori de ieseala.
  12. radu2you

    Maine ( sambata) este 3 decembrie. Tura e in 4, duminica? ...
  13. radu2you

    Si cele doua bucati despre care am pomenit in postul antrior sunt taiate tot din aceeasi ghidolina.
  14. radu2you

    Nu e nici o problema ca nu ti-a iesit din prima infasurarea ghidolinei. Nici mie :) Partea buna este ca poti linistit sa o dai jos si sa o pui din nou. Nu se strica. In cel mai nefericit caz nu o sa mai lipeasca la fel de bine banda adeziva ce se pune pe capete, sus pe ghidon. Inca ceva: in mod normal in punga in care a venit ghidolina trebuiau sa fie doua bucati gata taiate cam de 5 -7 cmm. Inainte de a te apuca sa infasori pe ghidon pornind de jos, trebuie sa lipesti bucatile respective exact in spatele franelor, unde ti-a ramas tie locul liber. Apoi trei cu ghidolina cand ajungi in locurile respective peste ele si nu o sa mai ramana nici un spatiu neacoperit. Daca nu ai gasit in tutorialele tale nici o referire la ce am zis, mai cauta ca o sa gasesti cu siguranta in altele. Spor la treaba. :)
  15. radu2you

    Acum ca am vazut si eu poza cadrului pot sa iti spun atat: nu e nimic deosebit. Poti cumpara din targ bicle cu geometrei similara cu 150-200 de ron. Daca vrei tu sa iti faci de lucru poti sa mesteresti la ea dar nu va iesi ce iti vei dori tu.