puterfixer

Administrator
  • Content Count

    3,699
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

puterfixer last won the day on September 1 2020

puterfixer had the most liked content!

Community Reputation

2,666 Excellent

2 Followers

About puterfixer

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 09/29/1978

Profile Fields

  • Localitate
    Düsseldorf
  • Biciclete
    Focus, X-Fact
  • Ocupaţie
    Consultant în proiecte IT
  • Arii de interes
    IT&security, fotografie, ciclism, legislație

Recent Profile Visitors

14,717 profile views
  1. puterfixer

    Las' că au scris alții chestii la fel de valabile și cu mai puțină perdea de-atunci. De exemplu, https://tudorblog.ro/2021/08/24/razboiul-impotriva-prostiei/
  2. Păi cum altfel, mai bine să râdem oleacă de frustrările noastre, ca să nu ne ia plânsul. Plus că de la frig poate intervine și ceva shrinkage... https://youtu.be/85MZ4c1EWkM?t=71
  3. Partea grea e cei 524km înapoi, cu burta plină.
  4. @majikstone Pentru pofte ocazionale, am în urbe un magazin Ardealul care aduce de la muștar Tecuci la telemea veche de oaie sau cozonaci sau pufuleți, și uneori se găsesc și porcisme adevărate. Da' am primit recent pe cale poștală o cutie de jumări, niște cârnați afumați și condimentați cum trebuie, și mai ales două kile de prăjituri asortate, de-alea cu unt și ouă și ciocolată fără număr, care aveau o dată de expirare destul de apropiată și cum să arunci direct la gunoi așa bunătăți, mai bine să le trecem prin maț. Combinat cu 2 săptămâni de vacanță stil carantină fiindcă un sfert din țară avea incidență peste 1500 la suta de mii de locuitori, ghici unde s-au așternut caloriile alea de nu-mi mai văd p...chiloții fără oglindă.
  5. Slăninuța aflată la vânzare a fost obținută (și) prin consum de porcisme, printre altele. Da' nu se mai poate, când cântarul a început să arate 3 cifre înainte de virgulă, n-am mai putut da vina pe uscătorul de rufe care strâmtează blugii.
  6. Vând urgent slăninuță, producție sezonul 2020-2021, ca să fac loc pentru cea din 2022 la cum se arată prognoza vremurilor covidoase.
  7. Nu-s convins că asta ține contul activ Yahoo ține morțiș să-ți arate reclame cumva, altfel lor ce le iese din afacerea asta? Iar dacă tu accesezi mailurile din GMail/Thunderbird/alt program, nu vezi nici o reclamă.
  8. Important de știut pentru oricine folosește un cont de e-mail Yahoo: după o perioadă de neaccesare a contului, Yahoo dezactivează automat adresa de e-mail, astfel încât nu mai poate primi mesaje până când faci login iar (și cu asta se reactivează, dar toate mailurile ce ți-au fost trimise între timp sunt pierdute). N-am găsit prin Help să scrie care e perioada aia; cred că e câteva luni. Probabil e una din metodele prin care vor să încurajeze oamenii să treacă de la conturile gratuite la conturi cu abonament lunar. E alegerea fiecăruia dacă îl deranjează sau nu să piardă e-mail-uri cât timp adresa de mail îi este dezactivată. Dar dacă ai folosit o adresă de e-mail yahoo pentru înregistrare pe forum, și apoi ai activat și notificările prin e-mail când cineva răspunde la vreun subiect la care ești abonat, și dup-aia n-ai mai intrat în inbox la Yahoo timp de 3+ luni încât adresa ți-a fost dezactivată, atunci forumul încearcă să-ți trimită notificări și nu reușește. Iar când se adună zeci și sute de mesaje nelivrabile în coada de așteptare a serverului și asta poate băga serverul în listele de servere ce încearcă să trimită spam, devine problema mea Nu-mi plac problemele, mai ales cele care n-ar trebui să existe Înțeleg dacă vrei să folosești pe forum o adresă de e-mail de care nu-ți pasă și pe care n-o verifici nici măcar o dată pe lună. Dar atunci care e sensul pentru care activezi notificările prin e-mail spre o adresă pe care n-o accesezi? Pentru toți cei cu adrese de e-mail Yahoo în profil, vin cu rugămintea fie de a folosi o adresă de e-mail funcțională (sau să păstrați adresa Yahoo activă) pentru notificările forumului, fie de a dezactiva toate notificările prin e-mail. Conținutul urmărit poate fi găsit aici: https://www.ciclism.ro/forums/followed/ . În stânga sunt categorii de conținut (subiecte anume, categorii ale forumului, etc.) iar în dreapta se poate alege dacă să trimită notificări sau nu. Modalitatea de notificare poate fi schimbată aici: https://www.ciclism.ro/forums/notifications/options/ - dezactivați opțiunea de e-mail la lista lungă de notificări posibile; puteți lăsa notificarea din forum (cea care apare sub simbolul cu clopoțelul din dreapta sus). Schimbarea adresei de e-mail aparținând contului de pe forum se poate face aici: https://www.ciclism.ro/forums/settings/email/ Dacă situația asta persistă, voi fi nevoit să activez o funcționalitate nouă: forumul să detecteze automat toate aceste erori de livrare a notificărilor prin e-mail și, după ce nu reușește de câteva ori să trimită un e-mail, să marcheze și contul de pe forum ca fiind invalid cât timp are o adresă de e-mail nefuncțională. Dar cred că suntem oameni de înțeles și nu e nevoie să ajungem acolo.
  9. puterfixer

    Ești tu un pic cam prea feșăn diva, dacă de la niște țoale funcționale te interesează cum ți se vede fundul din spate
  10. Salut! Asta e fiindcă site-ul are un modul de protecție care banează automat accesul IP-urilor care încearcă în mod repetat să facă login neautorizat în secțiunea de administrare a site-ului. IP-ul de la care ai postat mesajul pe forum a fost banat în 20 ianuarie încercând de mai multe ori să intre cu contul "admin" și diverse parole. Mă aștept că era vreun alt client al ISP-ului tău la momentul ăla, probabil avea calculatorul infectat cu ceva și nici nu știa că îi e folosit calculatorul în încercarea de a sparge site-uri, dar mna, IP-ul a rămas banat și acuma când ai primit tu acest IP la conexiunea ta la internet te-ai trezit că ți se aplică filtrarea. Ban-ul ar trebui să fie de fapt temporar, trebuie să văd cum pot șterge IP-urile banate de mai mult de o săptămână. PS - de ce e necesar un modul din ăsta de securitate? Uite aici cum dau boții în site ca-n tobă: 20 de încercări într-un sfert de ceas. În ultimele 2 săptămâni au fost aproape 10.000 de asemenea accesări încercate. Cine mai crede că-n zi de azi poți sta pe net în deplină siguranță cu un calculator sau server neprotejat și neactualizat este un naiv prost informat.
  11. puterfixer

    Certificatul este generat și semnat la fiecare 90 de zile. Cel curent e din 30 iunie și va expira în 28 septembrie. Certificatul entității părinte e Let's Encrypt R3, al cărui certificat propriu e din 7 octombrie anul trecut și expiră la 29 septembrie anul ăsta. Mai sus cu un nivel este Digital Signature Trust care e un root certificate authority, al cărui certificat propriu e din 30 septembrie anul trecut și expiră la 30 septembrie anul ăsta. Tot lanțul de certificate e valabil. E de la tine, zic - dă un shift-refresh și nu uita să pui actualizările Windows la zi că prin ele primești și actualizările la root certificates. Despre youtube... dați-le niște hate mail, că ei tot schimbă chestii de-a pixu'. Dacă ieri a mers și azi nu mai merge, și de ieri până azi noi n-am schimbat nimic, atunci nu prea are cum să se fi bușit subit ceva la noi în ogradă.
  12. puterfixer

    Pentru cursieră s-ar putea să te avantajeze un suport special făcut pentru ele. Bicla nu se prinde așa cum e, cum e cazul la MTB-uri, ci se scoate roata față și se prinde furca direct de suport. Cu asta scade profilul biclei la frecarea cu aerul, și ghidonul intră cumva în vortexul produs de botul și parbrizul mașinii, încât nu se înfig chiar așa multe muște în ghidolină. Roata o poți pune în portbagaj (sau iei un suport dedicat pentru ea). Am văzut sistemul ăsta doar la Thule.
  13. puterfixer

    La Mazda mea sunt câteva modele de cârlig aftermarket cu sau fără kit electric (care este necesar dacă biclele acoperă stopurile și numărul). Modelele care ar avea cârligul demontabil sunt între 250-400€. Are practic 3 piese de metal zdravăn care se montează în vreo 2 ore pe sub spoilerul spate, cu un decupaj în spoiler ca să treacă cârligul. Apoi vine partea mai laborioasă de făcut conexiunile electrice, inclusiv cu deconectarea automată a senzorilor de parcare când ai conectat suportul în spate. Nu e greu și ai tot ce-ți trebuie în kit, dar îți cere și asta vreo 2-4 ore. La reprezentanță m-ar costa vreo 700€... Pentru cineva care are timpul, spațiul și oareșce îndemânare mecanică, se poate economisi binișor, și dup-aia ai cârlig multifuncțional. Orice fel de prindere ai avea, trebuie să fii atent la gabaritul nou al mașinii. Dacă-s biclele puse pe plafon, ți-a crescut mașina în înălțime. Dacă le ai pe haion sau pe cârlig, ți-a crescut mașina în lățime. Dacă erai obișnuit că Leon e mașină mică și te strecori cu ea peste tot, o să ai o surpriză să vezi că biclele ies în afară în stânga și dreapta vreo 15-30cm, și deci poți lua tufișuri, bicicliști, oglinzile mașinilor parcate, stâlpi... Îmi amintesc cât m-au trecut toate nădușelile când am trecut de la Polo (165cm lățime cu oglinzi cu tot) la Mazda (184cm lățime) și a trebuit să strecor balena pe lângă TIR-uri pe benzile îngustate la <2m din cauza lucrărilor pe autostradă. Cu o biclă în spate, indiferent de suport, mașina e și mai lată de atât.
  14. puterfixer

    O fostă colegă de serviciu avea ceva Skoda hatchback, și și-a luat un suport din ăsta care s-a prins în chingi de ușă. A cărat o matahală de DHS de vreo 17 kile + bicla fetei, alte 12 kile, pe suport, din București până la muntele Penteleu în Buzău și înapoi. Drum de țară, hârtoape, etc. La întoarcere în București n-a mai putut deschide ușa la portbagaj, se mișcase cu totul din balamale și se înțepenise. Apoi am aflat că nu e singurul caz din ăsta. Trebuie să fii atent la modul în care e conceput suportul pentru haion și unde își distribuie greutatea. Unele modele se prind de haion dar au o bară care coboară destul de mult pentru ca să se sprijine pe bara de protecție din spate. Așa, greutatea biclelor e în principal transmisă barei sau spoilerului. Alte modele se sprijină numai și numai pe haion, și atunci toată greutatea biclei/biclelor + inerția în caz de drum mai denivelat se transferă ușii portbagajului, care nu a fost chiar concepută pentru așa ceva. (De fapt n-a fost concepută nici măcar să-și susțină propria greutate exclusiv în balamale atunci când mergi cu haionul deschis din cauza unor obiecte voluminoase.) Dacă mergi ușurel și drumul e bun, ai șanse să nu-ți strici mașina cu un suport gândit pentru țări cu șosele mai bune. Cea mai bună variantă rămâne un cârlig de remorcare + branșament electric + suport de bicle pentru cârlig. Ăla e făcut să țină niște sute de kile, nu are probleme de-astea. [edit] La o căutare rapidă pe gugl, uite un suport care se prinde doar de ușă, în chingi: Dar astea două se sprijină și de bară: Pentru Seat Leon am văzut un suport pentru model mai vechi de Seat Leon care are două piciorușe de sprijin pe bară. Dar aparent un model similar de suport pentru un Seat Leon mai nou nu mai are piciorușele alea, ci stă integral pe ușă, însă apoi în poza de aici are piciorușele de sprijin. Deci... e bine să te uiți.
  15. puterfixer

    De ce ai face asta?! Să pui partea mai grea a biclei - roți, deraioare, pedale - cât mai departe de punctul de fixare? Ca să aibă ce se bălăngăni și smulge? Creativi, creativi, da' n-au prea dus ideea mai departe, și fac pariu că orice autoritate de testare și omologare îi desființează în secunda doi.