pac

Members
  • Content count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Good

About pac

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 07/02/1989

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Cluj-Napoca

Metode de contact

  • Yahoo
    iustinstanciu
  1. ar fi astea http://www.probike.ro/cumpara/mansoane-shimano-st-7700-4092Daca manetele sunt din aceeasi generatie cred ca se potrivesc.
  2. Datele problemei privind franarea se schimba radical daca vei folosi mini-v; combinate cu parghia manetei de cursiera sunt niste frane foarte eficace. Detin o cursiera si un cx transformat in bicicleta de oras, ambele cu ghidon de cursiera si manete asemenea. Desi cursiera are piese de calitate (frane+manete) performanta franarii e inferioara celei a cx-ului dotat cu manete shimano rx100 si mini-v no-name. Silit de imprejurari, in trafic, am reusit fara prea mari eforturi sa fac stoppie cu cx-ul cu mini-v Restul nelamuririlor ti le poti clarifica cel mai bine incercand.
  3. Sunt montati invers. Un capat al partii metalice e deschis, iar celalalt e inchis. Cel deschis trebuie sa fie orientat spre spatele bicicletei
  4. Salut, Ar fi cateva ture care se pot face in jurul Clujului, dar in general, cand te abati de la soselele principale, vei intalni portiuni de drum mai rau. Din punctul meu de vedere majoritatea drumurilor secundare sunt abordabile*, desi sunt portiuni care iti incearca rabdarea. Am facut cateva trasee pe bikemap, altele decat cele evidente (dus-intors pe drumurile principale) 1. O tura pe centura de est, pana la mijlocul acesteia. Calitatea drumului: asfalt bun si foarte bun pe 90% din traseu, doar in oras vei intalni portiuni cu probleme. Dificultate: mica/medie Trafic: (inca) destul de redus. http://www.bikemap.net/en/route/2674476-tura-pe-centurascurta/#gsc.tab=0 2. Tura care include toata soseaua de centura, coboara in Valcele ->Feleacul->Cluj. Calitatea drumului: In afara de Calea Turzii, care cu putin noroc va fi asfaltata anul acesta, asfaltul este foarte bun. Dificultate: Sesizabil mai mare decat in cazul turei anterioare. Dupa intersectia cu str. Borhanciului, rampa se accentueaza, urcarea devenind destul de dificila. Trafic: pe soseaua de centura destul de redus, in rest specific drumurilor principale http://www.bikemap.net/en/route/2674488-tura-pe-centura-lunga/#gsc.tab=0 3.Cluj-Vistea-Capusu Mare-Cluj. O clasica pentru "soselarii" clujeni si nu numai. Include drum european+centura de vest. Calitatea drumului: Personal consider aceasta tura practicabila* daca e parcursa in sens antiorar; din Vistea pana in varful urcarii drumul e din dale de beton peste care a fost turnat asfalt -> s-au format santuri transversale pe drum, dar nu pun probleme mari la urcare. Coborarea pana in Capusu Mare e in stare mai buna, desi destul de denivelat. In rest asfalt bun, de drum european. Dificultate: Medie. Urcarea nu e abrupta, nici foarte lunga, iar umbra copacilor de pe urcare e binevenita in zilele calduroase Trafic: De preferat planificata a.i. sa se evite orele de varf la traversarea Florestiului si a Gilaului (regula generala pentru orice tura care presupune traversarea acestor localitati). In weekend centura e putin circulata, in timpul saptamanii sunt destul de multe tiruri. http://www.bikemap.net/en/route/2674501-cluj-vistea-capus-cluj/#/z12/46.79394,23.39521/terrain 4. Cluj-Turda-Petrestii de Jos-Salicea-Cluj. Contine drumuri principale aglomerate, catarari, segmente fara asfalt, drumuri aproape pustii in stare buna. Calitatea drumului: pe segmentul Cluj-Turda asfaltul este foarte bun. Odata parasit drumul principal, vei intalni pana in Petrestii de Jos asfalt foarte bun, asfalt cu gropi si drum de pietris. Drumul de pietris nu are mai mult de 3-400 m lungime, deci cu un pic de atentie si prudenta e abordabil cu cursiera. Din Petrestii de de Jos pana la intersectia cu drumul ce urca spre Ciurila, asfaltul e decent, cu cateva gropi de diferite dimensiuni (de la crapaturi in asfalt, la gropi pe toata latimea drumului). Dat fiind traficul aproape inexistent pe aceasta portiune, ocolirea lor nu e o problema; ai tot drumul pentru tine. Facand dreapta pe sub autostrada, vei fi intampinat de asfalt aproape perfect pana in Cluj. Dificultate: medie spre mare; tura contine cateva catarari destul de solicitante (Feleacul, Turda-Petresti, Salicea si Ciurila) Trafic: Intens pe Cluj-Turda, aproape inexistent din Turda pana in Salicea, redus pe Salicea-Cluj. Pe bucata fara asfalt dintre Turda si Petresti vei intalni soferi care fie nu gasesc Cheile Turzii, fie nu stiu pe unde se intra cu masina in ele si vor cere indicatii. http://www.bikemap.net/en/route/2674836-cluj-turda-petrestii-de-jos-salicea-cluj/#gsc.tab=0 5. Cluj-baraj Tarnita-Cluj. Mare parte pe E60, trafic intens. Ajungi intr-o zona frumoasa deci merita sa induri E60-ul vreme de 30km Calitatea drumului: Bun si foarte bun, dupa parasirea soselei principale calitatea asfaltului are de suferit(valabil pentru majoritatea drumurilor din judet). Dificultate: medie. Urcarea la baraj este marca acestei ture, pana acolo vei intalni totusi cateva urcari scurte. Trafic: Intens in weekend-uri pe segmentul Gilau-Tarnita; sunt foarte multi oameni care merg/vin de la cabanele din zona, cativa destul de ostili. http://www.bikemap.net/en/route/2674859-tarnita/#gsc.tab=0 6. Cluj-Dangau Mare-Cluj. O tura la munte cu o catarare pe masura. Pana in Capusul Mare nimic spectaculos, 22 km pe E60. Drumul urca apoi prin padure, umbra copacilor fiind o binecuvantare in zilele de vara. Prima parte a urcarii e mai dificila, dar de la jumatate incolo se „indulceste” putin.Tura se poate continua pana in Belis. Locuri frumoase care merita vazute si revazute. Calitatea drumului: Foarte buna pe tot parcursul Dificultate: Ridicata. Urcare din Capusu Mare pana in Dangau are 10 km si prezinta pe alocuri rampe de pana la 15%. Ca orice tura, se poate face incet si pe treaba buna chiar si cu mai putina pregatire. Trafic: Tipic pe E60, redus pe Capus-Dangau http://www.bikemap.net/en/route/2674879-dangau-mare/#gsc.tab=0 7. Sf. Ion-Faget-Salicea-Cluj. Tura de dupa-masa, scurta si intensa. Calitatea drumului: pe prima portiune, pana dupa acul de par, asfaltul nu e tocmai grozav. Gropile si denivelarile se pot evita, totusi. Dupa acest punct, asfaltul este bun. Dificultate: Medie. Urcarea e destul de sustinuta, dar nu foarte lunga. Trafic: Redus. http://www.bikemap.net/en/route/2674886-sf-ion-salicea/#gsc.tab=0 8. Cluj-Mociu-Cluj. Aceasta tura ofera peisaje si relief destul de variate; de la drumuri principale si plat la urcari sustinute odata ce faci dreapta in Apahida. Drumul traverseaza cateva sate frumoase si linistite. Calitatea drumului: buna pana in Apahida, dupa aceea asfaltul este destul de rugos, insa fara gropi sau denivelari. Dificultate: Medie Trafic: tipic pe drumul principal, destul de redus in rest. Recomand atentie sporita, drumul fiind ingust. http://www.bikemap.net/en/route/2674899-mociu/#gsc.tab=0 9. Cluj-Zimbor-Huedin-Cluj. O tura mai lunga, de weekend sau zi libera, faina de facut in grup. Calitatea drumului: buna si foarte buna. Din Zimbor pana in Huedin vei intalni calitatea specifica drumurilor secundare. Dificultate: Ridicata. Este o tura lunga care are cateva urcari demne de luat in seama, fiind recomandata celor cu o oarecare experienta. Trafic: tipic pe E-uri, pe Zimbor-Huedin foarte redus. http://www.bikemap.net/en/route/2674919-cj-huedin-zimbor/#gsc.tab=0 *practicabil(a)/abordabil(a) – tineti cont de doza de subiectivism aferenta unei astfel de aprecieri Din pacate judetul Cluj nu are o infrastructura grozava, drumurile secundare fiind lasate de izbeliste, sau asfaltate prost. Acestea sunt cateva trasee pe care eu le parcurg regulat de ceva vreme cu cursiera/cyclocross-ul. Multe dintre ele nu sunt chiar ideale pentru cursiera, dar personal nu as cara mtb-ul dupa mine pentru cateva portiuni cu gorpi/denivelari/fara asfalt. Cu presiune corespunzatoare in roti (6-7bar) nu am stricat roti sau cauciucuri, desi nu o data m-am trezit cu cursiera pe drumuri de bolovani/pamant in incercarea de a gasi noi drumuri de dat (nu sunt incluse in lista de mai sus). Eu incerc pe cat posibil sa nu ma intorc pe acelasi drum pe care plec, dar daca acesta nu e un criteriu ar mai fi cateva ture care pot fi adaugate.
  5. Am fost azi pe prima jumatate a traseului scurt si pot spune ca se poate parcurge in conditii bune! Noroi este doar din loc in loc si nu pune niciun fel de probleme. Maine nu se anunta ploi, deci ar trebui sa fie destul de uscat pe duminica.
  6. Cyclocross-ul meu: Cadru: no name Cauciucuri: Schwalbe Racing Ralph 35 Manete: Sram Rival 2007 Angrenaj: Shimano R550, 46/34, placa mare e de pe un angrenaj mai vechi de mtb Schimbator spate: spate Sram X5 pentru offroad si pinioane 12-32/ Rival+pinioane 11-25 pentru sosea Schimbator fata: Microshift Frane: fata - un mini-V ieftin si no name care isi face treaba de minune, spate - canti Shimano LX vechi, care cam lasa de dorit Furca de otel care trage mult la cantar, dar geometria e corecta (am avut de carbon, ca si a lui @Hipopotamu, dar era scurta, geometria era aiurea si nu incapeau cauciucuri de 35).
  7. parca era vorba de manete, nu vorbeam de groupset. de exemplu: http://www.bike-components.de/products/info/p25837_Athena-Power-Shift--Ergopower--Carbon-2--11-fach-Brems--Schaltgriffe-.html Campagnolo http://www.bike-components.de/products/info/p24999_105-Schalt--Bremsgriffe-STI-ST-5700-2--10-fach-.html Shimano Si o pereche de manete Veloce se pot gasi in jur de 100 eu, pe cand de la shimano nu poti cumpara nici Tiagra cu banii astia
  8. ...doar ca a spus in 2011, acum altfel stau treburile.
  9. ce conteaza daca se simte omu' comod sau nu, ziceti-i sa-si intoarca pipa ca doar asa ati citit pe forumuri din afara - "flip it & slam it", ca trebe, ca nu. Ce ti-e si cu moda
  10. Pai nu presedintele federatiei numeste secretarul general?
  11. mie schwalbe racing ralph de 35 nu imi incapeau. am mers o vreme cu un cauciuc de trekking fara crampoane de la kenda, apoi am schimbat furca cu una de otel, asta de carbon fiind si prea scurta.
  12. dupa cum vad, vei avea ceva surprize cand vei incerca sa pui cauciucuri de cx in furca aia. intreaba-ma de unde stiu ;)
  13. Imi pare rau pentru cele intamplate. Am vazut bicicleta de cateva ori in balconul respectiv si de fiecare data ma soca 'curajul' respectivului. Fara suparare, dar asta era unul dintre cele mai clare exemple de 'asa nu'. Era un balcon deschis, la parter, la inaltime mica. Bicicleta mi se pare ca nici nu era legata, o vedea oricine trecea pe strada si pe deasupra era o bicicleta scumpa si aratoasa care atragea atentia. Sper sa o gaseasca, sa-l prinda pe hot si sa-i fie invatatura de minte amicului. Eu unul nu as depozita in conditiile alea nici macar gioarsa de oras care face 200 de lei.