-
Content Count
212 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
74 ExcellentAbout luci1606
-
Rank
Amator
- Birthday 06/16/1980
Profile Fields
-
Localitate
Suceava
-
Biciclete
Specialized Camber , Klein Quantum Race
-
prima zi de primavara : 5 grade, ceata si ploaie
-
pun si eu una cu zapada :)
-
Eu si un prieten ne-am inoit cu 2 biciclete Canyon. Eu cu a lui veche ( sau mai exact cadrul si furca) si el cu una noua. A mea: si a lui
-
luci1606 started following Filmuleţe realizate cu prilejul ieşirilor noastre cu bicicleta
-
Cat poate sa fie de frumoasa
-
Pipa e de 10. Mi-a spus cineva sa schimb ghidonul cu unul compact, dar mai incolo
-
Masurat clasic, ca la MTB, e 56*56. Masurat cum spune Traveller e 52*56... si top tube-ul nu e chiar paralel cu solul, e putin mai lasat in fata. Pe cadru nu scrie nicio dimensiune. Si care e pozitia corecta? Chiar nu ma pricep :)
-
E 56 sigur.Masurata. Eu am 1.72 si stau intins bine pe ea.
-
Marimea 56 , pretul a fost bun, zic eu : 2000 in patru rate :)
-
De anunl acesta am hotarat sa incerc si cursiera dupa ce am mers la o tura cu una si mi-a placut. Am gasit la prietenul unui prieten un Klein Quantum Race care statea mai mult pe dreapta. Are o supa de componete Shimano( fiind facuta pe bucatele), mai exact toata gama de la Tiagra la Ultegra :)))) dar e perfecta pentru mine.
-
Ce inteleg eu prin revizie completa: demontat toata bicicleta,schimbat ce e defect ,schimbat consumabilele, gresat, apoi montat tot inapoi. In Decembrie m-am ocupat de sevisul la bicicleta,acasa bineinteles. Am facut-o bucatele pana la ultimul surub si apoi am luat piesele pe rand la curatat/spalat/gresat : -la furca am schimbat foam ring-urile si uleiul din brate plus curatat sistemul de travel adjust -la shock am pus doar ulei nou in camera de aer deoarece kitul de garnituri a fost schimbat in vara -cadrul a primit un set nou de rulmenti -butucii rotilor au fost desfacuti, curatati si gresati -tija ajustabila a fost curatata si i-am pus ulei nou plus un sistem homemade de remote travel -schimbatorul spate a fost desfacut ,curatat si gresat -franele au primit doar aerisire si curatare ca nu mai erau bani de placute :) -am mai schimbat: placa mica( de la 28 la 26) ,camasi,cabluri, mansoanele Total a fost cam 400 ron piesele/consumabilele si 0 lei manopera cu un timp de munca de 2 zile. Cel mai scumpi au fost rulmentii de la cadru mai ales ca nu erau prevazuti in buget. Cam asa arata dupa: si asa arata acum:))
-
Azi am aflat cu adevarat ce inseamna sa ai full suspension,adica sa schimbi toti rulmentii de la articulatii :( Am facut o gaura in buget de 240 lei si doi dintre ei nici nu se gasesc pe la noi. A trebuit sa iau ceva apropiat si ma merg si pe la strungar sa-mi faca niste saibe.
-
Frumoasa...si cu ditamai cursa la suspensii.
-
Cine te-a pacalit ?:)
-
Nu, pentru noroi o folosesc pe asta :)
-
Pentru ca m-am saturat sa umblu cu full-ul la ture prin oras si la munca si nu imi permit momentan un hardtail decent, am scos de la naftalina vechiul DHS ( prima bicicleta ). L-am upgradat putin: transmisie Sram X4,angrenaj FSA (din arhiva ), roti cu butuci Shimano Paralax si qr ( tot din arhiva), anvelope Schwalbe Returner si un gidon Promax de 660mm ( cel vechi era de 580 mm si avrea 450 grame!!). Troaca portocalie e perfecta pentru oras. Pe viitor voi inlocui si furca cand va ceda actuala cu totul.