gudi

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gudi

  • Rank
    Amator
  • Birthday 10/24/1978

Informații personale

  • Ocupaţie
    AJUTOR BUCATAR
  1. cu rotile sunt de acord ; chiar am de gand sa-mi iau ceva din carbon si cu profil inalt . IN privinta noului dura ace pot sa spun ca nu ma atrage deloc . L-AM vazut de mai multe ori dar nu imi place si e si scump tare . REFERITOR la '' picioare'' ai perfecta dreptate .PE mine ma atrag biclele usoare si imi doresc astfel de scule nu ptr ca imi imaginez ca as putea merge mai repede ci pur si simplu doar de dragul pasiunii. TREKUL meu are 7,320 kg si cu toate astea am amici care '' ma fac '' pe mtb''. DECI e clar ca greutatea nu tine loc de '' bulan''. NUMAI BINE
  2. cu rotile sunt de acord ; chiar am de gand sa-mi iau ceva din carbon si cu profil inalt . IN privinta noului dura ace pot sa spun ca nu ma atrage deloc . L-AM vazut de mai multe ori dar nu imi place si e si scump tare . REFERITOR la '' picioare'' ai perfecta dreptate .PE mine ma atrag biclele usoare si imi doresc astfel de scule nu ptr ca imi imaginez ca as putea merge mai repede ci pur si simplu doar de dragul pasiunii. TREKUL meu are 7,320 kg si cu toate astea am amici care '' ma fac '' pe mtb''. DECI e clar ca greutatea nu tine loc de '' bulan''. NUMAI BINE
  3. totusi nu e mai mare diferenta de greutate? Eu stiu ca adictu are 790 gr iar CR1 980 gr , insa Adictu e cu tija de sa cu tot in timp ce un CR1 e fara tija . Nu sunt sigur , intreb doar. Multumesc.
  4. totusi nu e mai mare diferenta de greutate? Eu stiu ca adictu are 790 gr iar CR1 980 gr , insa Adictu e cu tija de sa cu tot in timp ce un CR1 e fara tija . Nu sunt sigur , intreb doar. Multumesc.
  5. eu imi imaginez ca greutatea e cu tot cu tija de scaun dar mai stii ??? ORICUM nu cred ca le-ar fi greu celor de la Scot sa stabileasca greutatea cadrului separat de tija , chiar daca e facut dintr-o bucata .Mai multi mi-au zis acelasi lucru ( ca si tine ), dar m-am gandit sa mai intreb si pe altii ca nu strica . Vreau sa fiu sigur suta la suta ca poate '' ma bag '' si eu si in cazu asta tre sa stiu exact pe ce dau banii. Multumesc ptr raspuns si mai astept si pe altii numai bine
  6. eu imi imaginez ca greutatea e cu tot cu tija de scaun dar mai stii ??? ORICUM nu cred ca le-ar fi greu celor de la Scot sa stabileasca greutatea cadrului separat de tija , chiar daca e facut dintr-o bucata .Mai multi mi-au zis acelasi lucru ( ca si tine ), dar m-am gandit sa mai intreb si pe altii ca nu strica . Vreau sa fiu sigur suta la suta ca poate '' ma bag '' si eu si in cazu asta tre sa stiu exact pe ce dau banii. Multumesc ptr raspuns si mai astept si pe altii numai bine
  7. am o intrebare :in legatura cu Scotul Adict , se zice ca are 790 grame cadrul dar nu is lamurit daca aceasta greutate include si tija de scaun ( care e turnata dintr-o bucata cu cadrul -IMP) sau doar cadrul propriu zis , fara tija ? ORICUM in ambele cazuri cadrul e super usor . Am ridicat in cateva randuri bicle echipate cu cadru Addict R2 si m-au apucat toti nervii , sunt super usoare , toate sub 7 kg. Mi-as lua si eu unu dar pretul e '' dramatic''. MULTUMESC
  8. am o intrebare :in legatura cu Scotul Adict , se zice ca are 790 grame cadrul dar nu is lamurit daca aceasta greutate include si tija de scaun ( care e turnata dintr-o bucata cu cadrul -IMP) sau doar cadrul propriu zis , fara tija ? ORICUM in ambele cazuri cadrul e super usor . Am ridicat in cateva randuri bicle echipate cu cadru Addict R2 si m-au apucat toti nervii , sunt super usoare , toate sub 7 kg. Mi-as lua si eu unu dar pretul e '' dramatic''. MULTUMESC
  9. cand am spus ca mi se pare aiurea solutia cu doua lanturi nu am vrut sa zic ca nu e adevarat ceea ce spui tu Misa , ci doar ca e aiurea in sensul ca e mai costisitoare .Totusi pe diverse situri gasesti mereu tot felul de teorii si sfaturi referitoare la cum sa folosesti o anumita piesa dar teoria e una si practica e alta . AM vazut de ex. pipa care nu trebuia sa fie supusa la prea mare stres ptr ca altel ar fi cedat , ceea ce in practica nu s-a intamplat.UN alt exemplu sunt chiar pneurile de pe mtb-ul meu care , potrivit celor de la SWALBE , nu trebuiesc folosite pe jenti de 19 ptr ca vor produce deformarea jantei .EU le-am cumparat de la un magazin din belgia si batranul de acolo , care vinde dar si repara bicle zilnic , mi-a spus sa le pun cu incredere pe jentile mele de 19 ptr ca nimic nu se va intampla ;;.mi-a zis sa nu bag intotdeauna in seama ceea ce vad scris pe situri ptr ca de multe ori practica bate teoria. Si am facut ca el , era in 2005 , si pina acu nu s-a intamplat nimic. IN fine , una peste alta eu nu zic ca nu o fi adevarat ceea ce zic cei de la KTM, POATE CA e asa , sau poate ca nu .;; nu stiu;;CERT este insa ca in practica nu prea gasesti pe nimeni care foloseste 2 lanturi ;; -In ceea ce priveste stabilirea gradului de uzura a lantului ramin la parerea ca tot o cheie e mai buna deoarece ridicand lantul cu mina de pe foaie tot iti trebuie un instrument de masurare , si anume o rigla sau subler ptr a vedea exact daca lantul se ridica mai mult de 10 milimetri sau nu. -DACA ai pinioane ,foi si lant noi si schimbi lantul (imediat ce apar primele semne de uzura , repet, imediat) atunci noul lant nu va'' carai '' deloc pe pinioane sau pe foi .ASTA se intampla atunci cand schimbi lantul prea tarziu si pinioanele sunt deja uzate. CAM asta cred eu si multi altii ptr ca asa ne-a aratat practica> REPET nu vreau sa sa neg in niciun fel teoria enuntata de cei de la KTM ASADAR drum bun si la multi kilometri tuturor si fiecare sa aleaga metoda pe care o doreste de a folosi si intretine tzoacla. NUMAI BINE
  10. subscriu la ceea ce a spus Doruk/ UN powerlink si totul e perfect. Eu il arunc pe domnu lant intr-un borcan cu benzina, pun capacul si il scutur de vreo 5 ori ; dupa asta il scot , il las cateva minute si se usuca imediat deoarece benzina se evapora super repede;( si nici nu cauzeaza rugina); asadar cam in cateva minutele lantul e super curat va asigur , parca ai zice ca e nou; Si sa stiti ca eu locuiesc tot la bloc si fac treaba asta intr-un balconas de acela comunist. In fine la urma il ung cu ulei special si evit sa ies imediat cu bicla ( adica e bine de lasat nitel sa se usuce lantu ptr ca altfel se lipeste praful de el mai usor si apare aceea '' crantaneala '' cand pedalezi. VA sfatuiesc sa procedati asa si veti vedea ca o carpa nu se compara cu un borcan cu benzina SOLUTIA CU DOUA LANTURI MI E PARE AIUREA , iei un lant iar cand incepe sa se uzeze l-ai schimbat imediat ; astfel pinioanele nu sunt deloc in pericol; sunt chei speciale ptr a ''repera'' uzura lantului inca de la primele semne de '' oboseala'' . NU trebuie sa astepti pina ce uzura este evidenta cu ochiul liber ptr ca deja e cam tarziu cam asta e, LA MULTI ANI tuturor
  11. nu pot sa fiu de acord cu '' datu rotund '' Daca folosesti bicla doar ca hobby asta nu ineamna ca nu ai voie sa-ti iei una scumpa Eu am un Madone si nu mi l-am luat ca sa ma dau rotund Doar nu eram nebun sa dau atatia bani ca sa ma dau in spectacol Numai bine la toata lumea....