olllllo

Membru
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About olllllo

  • Rank
    Membru
  • Birthday 08/12/1993

Profile Fields

  • Localitate
    Agnita
  • Arii de interes
    MTB, OFF-ROAD, ENDURO...etc
  1. olllllo

    Buna seara! Am o maaare rugaminte la voi... Daca aveti pe acasa o caseta cu pinioane pe filet, in orice stare, nu ma intereseaza cum arata dar sa aibe daca se poate, toate bilutele si pastilele alea de la clichet cu sarma aia ce le tine unite pe butuc, l-as vrea eu. Defapt, ma intereseaza mai mult bilutele si clichetul cu sarma aia. Multumesc anticipat !
  2. olllllo

    Asta am patit-o eu din pacate si mi-am cam "nenorocit" bicicleta. Se intampla in vara trecuta cand de la o creanga in padure, mi-a impins deraiorul in spite si mi l-a intors peste cap si mi-a indoit si urechea unde se prinde schimbatorul. Cu toate acestea inainte de faza cu creanga il mai strngeam din cand in cand fiindca aveam filetul cam dus. ...sa revin Ajung acasa, dau schimbatorul jos si ma duc la cheia franceza sa indrept urechea care era indoita asa de tare ca aproape imi freca de pinionul acela mic. Am dat si roata jos sa pot prinde bine cu cheia , dau sa o aduc pe pozitie si se rupe urechea. Cam atat i-a fost am incercat sa o sudez, dupa cateva pedale s-a rupt din nou. Am mai modelat umpic locul unde vine axul (mi s-a rupt chiar in zona de sus unde se reazama axul rotii). Acum amerge...dar de la punctul de sudura care oricum l-am polizat si razpolizat, imi sta roata din spate inclinata spre dreapta. Daca ma uit atent din spate imi stau rotile in X. Asadar cadrul de otel e miezul parerea mea, ca il poti modela mia usor daca se strica si eu nustiu, poate asa sunt eu cu mentalitatea asta, dar nu am incredere in Al, carbon sau alte materiale super-hecta usoare. Otelul e pentru mine pe primul loc. O seara buna, am cam luat-o pe off-topic.... ;)
  3. eu folosesc motorex off-road enduro/cross pentru motoarele de enduro sau cross si sunt foarte multumit de el. Daca are grija de motoare care merg prin conditii mai grave decat bicicletele atunci e suficient de bun pt. bicle, il folosesc pentru ca mi-a ramas de la fostul meu motor de enduro.
  4. salutimg0032xr.jpg

    stai ca iti arat imediat cauciucul

    acolo cand ti-ai prezentat bicicleta asta , ai cauciucul de pe fata

  5. Care cauciuc? Am tocit multe anvelope pana acum, si fata si spate. Banuiesc ca te referi la cauciucul ala portocaliu. Este un Continental Explorer Pro 2.1, achizitionat de la PlayBike Brasov.

    progress.gif

  6. salut , am vazut bicicleta ta , si mi-a tras cu ochiu, cauciucu de pe fata....ce model , este si de unde l-ai procurat ?, multumesc, Cristi