abuwz

Members
  • Content count

    1,117
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

abuwz last won the day on May 6 2014

abuwz had the most liked content!

Community Reputation

560 Excellent

About abuwz

  • Rank
    Amator

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Sa presupunem ca as fi umblat la ventilator, cred ca e mult mai cinstit sa arunci cu cacat decat sa manamci cacat si sa pozezi in victima. din nefericire par sa fiu printre singurii care isi asuma rolul de avocat al diavolului. restul pare sa fie fiert incet, precim broastele: incet dar sigur. Vreau doar sa atrag atentia ca ignoranta nu e deloc sanatoasa.
  2. ce tot atata +/- 2kg... Cyanitul arata cel mai bine. cumpara-l. pacat ca nu-l fac si cu frana pe janta, dat tot merita.
  3. Nu va mai faceti griji. societatea civila nu doarme! optar va declara pista de pe victoriei ilegala si va cere desfiintarea.
  4. eu cred ca tu nu stii cum s-o dai intoarsa. ca raspunzi in dodii. eu am zis clar ce cred si despre MT si despre ce ai postat. Tu, in schimb, nu prea bagi foarte multe detalii, rezumandu-te la "presupuneri" vagi.
  5. eu stiu foarte bine ce vrea sa zica. dar cel mai grav mi se pare faptul ca i se pare normal sa fie asa. la fel cum mi se pare foarte trist si ce a zis @@Dr2005 mai sus, ca e nasoala situatia cu fondurile europene, ca nu se dau inainte ci dupa. administrativ avem o romanie foarte slaba, care ba ma intrista, ba ma infurie ... mai scapa o supapa aici pe forum. de societatea civila nici nu mai zic.
  6. Am mai citit inca o data ce ai scris si inteleg asa: tu zici ca mediul privat influenteaza directia baniilor publici,deturnandu-i spre achizitia de produse si servicii neperformante calitativ si financiar. onteleg bine?
  7. deci mediul de afaceri privat strica statul? d-aia nu poate ponta face treaba la guvern pt ca mediul privat ii corupe omaenii din ministere?
  8. nu e vb de niciun trollat. deci daca ei se astepta sa primeasca banii de la UE fara niciun efort si fara nicio implicare. sau ce intelegi tu din ce posteaza @@Dr2005? si care-i relaitatea in transportul feroviar? deci poti pune linistit inapoi postul meu.
  9. foarte corect ce zici. dar cine trebuie sa enforce-ze toate astea - pretul, mersul cu nasul, parcari sau trenuri? eu? care bag la privat si da bani la bugetul de stat? sau statul prin angajatii pe care ii are? la privat e foarte simplu: nu esti competitiv? atunci n-ai ce cauta in piata. si asta se aplica atat pentru antreprenor cat si pentru fiecare angajat al lui. la stat, in schimb, e restul, sau majoritatea. cum ziceam, nu trebuie sa intram in detalii. avem 25 de ani post comunism si inca nu putem merge cu trenul. deci au fost intrebati cetatenii ce vor? parcari sau transport public? si ei au raspuns ca vor parcari si, in consecinta, MT-ul face doar parcari? lol
  10. Nu prea inteleg si nici nu cred ca ar conta prea mult daca as intelege ce ai vrut sa spui. Ce vreau eu sa zic e simplu. statul trebuie sa isi faca treaba. specific MT-ului in romania nu avem autostrazi si nu avem un serviciu de transport feroviar. nu poti veni sa spui ca e vina societatilor comerciale private ca nu avem nimic. statul ar trebui sa fie ca zanul camatar din clipul asta: https://www.youtube.com/watch?v=v8mn6jqGjqs#t=30 Si nu inteleg ce il opreste sa fie. In schimb el vine si ne poveste aici pe forumuri de ce timp de 25 in romania nu s-a facut nimic. nici la autostrazi nici la cai ferate... ca eu daca timp de 25 de ani faceam, ca privat, un brand de bicicleta de kko pe care nu o cumpara nimeni, nu venea nimeni sa ma mangaie pe crestet si sa ma ajute si cu bani. eventual sa-mi cumpere si o flota de touarege, ca saracul de mine nu imi pot vinde bicicletele... sunt insa optimist, probabil o sa fie angajati niste camatari din astia dar ca sa-i supravegheze pe diversi prin diverse ministere. cum intarzie un tren ... bang. un deget ... sa vedem atunci cine mai vrea sa lucreze la stat...
  11. Ba vorbe goale ce esti. Ia zi-mi, cat buget a alocat pmb pentru acest studiu de prefezabilitate pe 2014? De astepti tu sa se termine luna asta studiul? Hai sa-ti dau un hint:
  12. inainte de toate presupun ca @@Dr2005 lucreaza la MT, adica este functionar la stat, bugetar adica platit din bugetul statului, la care contribuie fiecare romanas, adica platit si de noi. buun. de partea celalalta sunt eu, contribuabil, angajat in sistemul privat, care isi doreste un serviciu de transport feriovar decent si previzibil. Acum, functionarul MT ma trimite sa citesc niste HG-uri emise tot de MT prin care el incearca sa justifice imcompetenta intregului minister cum ca nu ar avea parghiile necesare sa "elaborează şi implementează strategii, politici şi programe de dezvoltare în domeniul infrastructurii de transport", sa "elaborează politici pentru dezvoltarea transporturilor multimodale şi a transportului combinat, care fac parte integrantă din sistemul naţional de transport,", sa "exercită drepturile şi obligaţiile statului ca acţionar la companiile naţionale, societăţile naţionale şi societăţile comerciale aflate sub autoritatea sa", sa "elaborează şi promovează cadrul legal în vederea stimulării investiţiilor în domeniul său de activitate", sa "avizează şi urmăreşte realizarea programelor şi proiectelor de construcţii şi infrastructuri, inclusiv din punct de vedere al protecţiei mediului", sa "asigură administrarea, dezvoltarea şi gestionarea infrastructurilor de transport aparţinând domeniului public şi ale echipamentelor de interes naţional din sistemul naţional de transport", sa "îndeplineşte funcţia de autoritate de implementare a proiectelor de infrastructură din domeniul transporturilor", sa "coordonează programele de asistenţă tehnică acordate de Uniunea Europeană şi de alte organisme internaţionale", sa "planifică, pregăteşte, atribuie, negociază, implementează şi urmăreşte derularea contractelor de parteneriat public-privat şi a celor de concesiune de servicii şi lucrări publice din domeniul său de activitate, în condiţiile legii" ... citate din atributiile MT : http://www.mt.ro/web14/despre-noi/despre-noi-atributii/organ-de-specialitate Deci MT are painea si cutitul dar se plange ca nu poate urmari si, la nevoie, sanctiona diversi operatori privati in activitatile lor, de la transport de persoane la construirea de intrastructura feroviara. In tot acest timp, operatorii privati primesc subventii de la bugetul de stat pentru ca transportul feroviar de persoane este considerat serviciu strategic de interes national. Situatia pe scurt: - infrastructura praf (cine e vinovat? natrua evident) - operatori privati care nu pot furniza un serviciu de calitate dar care primesc subventii de la bugetul de stat - un minister impotent care nu poate coordona activitatea feroviara si nu poate aplica legea (facuta in parte tot de minister prin hg-uri) in vederea furnizarii unui serviciu decent, indispensabil polulatiei Aici vorbim ori de incompetenta ori de rea vointa, ca, dupa 25 de ani s-a inregistrat doar regres in domeniul feroviar romanesc. In ambele cazuri mt-ul ar trebui desfiintat si inlocuit cu ceva ce merge. Deci prietenas, te rog eu, nu ma mai trimite sa citesc HG-uri. alea sunt pentru voi si pt cei care activeaza in domeniul transporturilor. Eu, ca simplu contribuabil vrea doar as pot folosi trenul ca mijloc de transport. PS: In timp ce scriam acest mesaj ma suna un coleg sa-mi spuna ca nu ajunge azi ca e inzapezit trenul la buzau. :) PPS: undeva prin judetul sibiu sau brasov, timo de vreo 2-3 ani, un pod de cale ferata a fost rupt. In tot acest timp, trenul sibiu - bucuresti facea 8-10 ore. repet, timp de 2-3 ani.
  13. @@ombun te rog eu mult. lasa-ne. ocupa-ti timpul liber cu altceva, da-te cu bicicleta, mergi la pescuit dar nu ne mai incurca... multumesc.
  14. Hai ca iti raspund eu repede, ca ong-urile abilitate cum ar fi optar au treaba si nu pot dedica 5 min cautarii pe internet pentru furnizarea de clarificari pe forumuri publice. ele, ong-ruile, vin doar dupa ce se construiesc pistele ca sa poata arunca cu cacat. ca altceva nu stiu sa faca. revenind, autostrada verde face parte dintr-un proiect mai amplu asociatia pentru promovarea si dezvoltarea truismului in bucuresti aka APDTB. pt 2014 nu s-a alocat niciun leu pt autostrada verde :D, pt anii urmatori sunt aprobati doar 66450 lei adica vreo 15000euro pentru studiul de prefezabilitate. Documentatia proiectului - autostrada verde Obiective specifice: -Conectarea parcurilor bucurestene prin pista de biciclete -Cresterea mobilitatii pe bicicleta intre zonele din buc aflate in vecinatatea parcurilor -oferirea unui produs accesibil turistilor interesati de segmnetul leisure Grup tinta: -cetatenii buc interesati de folosirea bicicletei ca mijloc de transport -turistii aflati in buc, interesati de programul Bucuresti Leisure Indicatori de realizare propusi ai proiectului: -evolutia numarului de biciclisti in Buc -gradul de satisfactie al tursitilor din programul bucuresti leisure Descriere: -realizare unor piste de calitate A .... -caracteristicile pistei vor respecta Manualul Crow NL 2007 (iaca, domnule @@ombun, niste material ... de rumegat) -zonele de conflict cu arterele importante vor fi rezolvate prin lucrari de arta. LOL!!! Buget estimat: (foarte interesant) In confirmitate cu rezultatul studiului de fezabilitate (studiul de prefezabilitate al pistelor, din cate inteleg din bugetul proiectului APDTB, va fi realizat incepand cu 2015-> deci care studiu de fezabilitate ... ceva nu se leaga -> mai caut. *** @@ombun pare a fi o oportunitate sa arunci cu ce stii tu mai bine...), aproximativ 300000 lei/km + valoarea lucrarilor de arta. Investitiile se vor realiza prin serviciile de specialitate PMB
  15. pe asfalt cum se comporta anvelopele? pot fi folosite pe toata durata iernii chiar daca e asflat uscat? thx