cgeorgescu

Membru
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cgeorgescu last won the day on April 16 2012

cgeorgescu had the most liked content!

Community Reputation

85 Excellent

About cgeorgescu

  • Rank
    Amator
  • Birthday 05/04/1972

Profile Fields

  • Localitate
    Dusseldorf, Ploiesti
  • Arii de interes
    Singurul interes e sa ma dau pe bicla prin dealuri si paduri, atat. Eventual pe munte. Restul... munca si alte prostii le fac numai ca sa ajung pe bicla.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. cgeorgescu

    Scuze, ce inseamna pentru lumea normala o tura scurte? Sacii astia care-s prezentati pe-aici mie mi se par a fi pentru o zi intreaga (7AM-9PM), eventual doua, asta-i o tura scurta? Daca-i asa, inseamna ca turele mele sunt mini-mini-scurte. 99% dintre turele mele sunt de 6-7 ore cu o pauza de juma' de ora la mijloc, si ma duc cu strictul necesar: camera, doua parghii de scos anvelopa, petice autoadezive, cheie d-aia mica, pompa mica, primavara/toamna o pelerina de ploaie. Lichide: apa din bidonul de pe cadru si, daca stiu sigur ca nu ajung pe langa vreo sursa de apa, un pet de 1 litru. Sculele si pet-ul le tin intr-un fel de borseta care sta la spate, pe noada, o chestie gri smilara cu astea din poza insa mai lata (incat intra pet-ul ala de 1l strambat putin). Am un sac gen Deuter Race (ala de pe veloteca.ro) dar il iau numai la ture de o zi intraga (dimineata devreme-seara tarziu), cand am nevoie de mancare serioasa sau gramezi de lichide, la astea scurte iau numai borseta si a fost mereu suficienta (are, saraca, cel putin 11 ani, am amintiri cu ea din anul 2000). De fapt nici nu cred ca as avea ce sa pun intr-un sac la o tura scurta. Ma duc fara haine de schimb (indiferent de anotimp): vara transpir dar ma usuc, primavara/toamna (cand e racoare) ma dau cu haine in care nu raman ud (d-alea pro in care nu intra ploaia dar iese transpiratia) si iarna... hainele deja sunt waterproof ca, deh, sunt d-alea mai de ski. Doar ce-am fost ieri vreo 4 ore prin nameti tot asa, cu borseta la spate. Eu prefer, pe cat posibil, cat mai putin bagaj. Prefer borseta in locul unul sac fiindca trec des pe sub chestii foarte joase, in care risc sa-mi zgarii spinarea, si cu sacul as ramane agatat in vreo craca. Iar treaba asta cu hydration systems din care bei in timp ce pedalezi... hmm, nu m-a prins. Daca mi-e sete si n-am apa in bidonul de pe cadru, nicio problema, ma opresc cateva secunde si beau din pet-ul ala pe care-l tin in borseta. Iar multe scule nu iau cu mine fiindca ori nu prea stric nimic, ori belesc ceva atat de rau incat nu pot repara indiferent de cate scule am (gen spita sau ureche de schimbator rupta). Am camera, petice autoadezive (fiindca mi s-a intamplat sa sparg mai mult de-o camera) si cheie pentru mici reglaje, atat. Daca rup o spita, o invart pe dupa celelalte si gata. Daca rup urechea de la schimbator, il leg de cadru cu ceva, gasesc eu. Daca stramb un disc de frana in ultimul hal de nu-l mai pot indrepta cu mana, il demontez si gata. Dar iarasi... iau borseta la ture pe care le consider eu scurte, adica 6-7 ore.
  2. cgeorgescu

    Hai sa va zic si de una dintre biclele mele... Ieftina, made in France (ah, m-am udat), grea de mori, d-aia cu marca unui magazin (gen Decathlon dar altul, parca Go-Sport). Mi-am luat-o fiindca era la promotie in Bruxelles si aveam nevoie de o bicla sa ma dau pe-acolo. - cadru de AL ciudat, cu o gaura in mijloc, pe-acolo trece amortizorul spate; - furca Suntour XCR LO (bestiala, btw, a rezistat eroic), cursa cam 11-12cm; - tot cam asa cursa spate, un amortizor de care n-a auzit nimeni, arc cu preloading si un cartus cu ulei, isi face treaba si acum; - frana Avid BB7 cu disc XT de 180 pe fata, super-mega-frana; - pe spate habar n-am, o frana; - butuci, schimbatoare, manete, angrenaj si foi Deore, 3x9; - anvelope initial Michelin Mud-ceva de 2.25, dupa aia Wildgriper de 2.1; - jante Remerx nu numai duble ci si cu model hexagonal - nu le strambi orice le-ai face; - si pedalele alea Shimano ieftine. Din pacate nu prea am poze cu ea, asta e printre cele mai bune: Scuzati ca e cam tremurata poza, imi reveneam dupa accident. Venisem de sus, v-ati prins, usor din stanga, vazusem groapa si urma sa trec fix pe langa ea, nu m-am gandit ca se va surpa pamantul de sub roata fata (se vede acolo sus). Am zburat ca Superman (doar ca n-aveam chilotii pe deasupra). (ce mansoane vedeti pe ghidoane, doh, n-au fost alegerea mea, nu prea foloseam bicla asta si a luat-o la frecat Dragos, un amic, si i-a venit ideea sa-i faca un "upgrade". Cand m-am trezit fara HT-ul meu mult iubit, mi-a trebuit brusc bicla asta si n-am mai stat sa-i dau jos mansoanele)
  3. cgeorgescu

    @Aimeé - "cred ca ori esti ghinionist ori este carcotas din fire" Sunt ambele, believe me. Am mare ghinion la d-astea online, mi-am luat-o p-aia gri (tot un full) de pe chainreaction si a venit cu schimbatorul fata atingand de foaia mare. "Apoi o bicla, [...] necesita reglaje [...]" - Sa stii ca asta de la Canyon n-a necesitat reglaje: schimbatoarele au venit reglate, discurile s-au nimerit la fix in etrieri, totul s-a potrivit perfect. Am stat eu dupa aia sa-i mut shifterele, franele si saua in alte pozitii, dar nici aia n-a durat mult fiindca am avut celelalte bicle ca referinta (plus ca asta noua seamana foarte-foarte mult cu full-ul meu vechi, aceeasi marime, aceleasi unghiuri, doar pipa e mai scurta). "invatat specificatiile tehnice ca sa stii sa o calibrezi optim pentru greutatea ta / tipul de traseu abordat)" - Eh, pana la urma nu-i vorba decat de o furca si-un amortizor cu aer, si d-alea ordinare, fara prea mari reglaje, numai presiune si rebound. Am bagat niste aer cat sa se apese cam un sfert din cursa (cand sunt pe bicla), alea-s specificatiile standard pe la FOX si RS. Eu in general ma dau cu suspensia mai tare insa acum le-am lasat asa, la presiuni normale, ca sa frece pe toata cursa in speranta ca mai dispare din zgomotul ala. Si m-am dat la greu saptamana trecuta si in weekend, furca deja e mai OK, nu prea se mai aude. "apropos de 'furca e cu aer si nu cu ulei'" - neah, era vorba de frana din fata. Dar gata, s-a reparat, am dus-o si i-au bagat ulei. Dar inca ma enerveaza ca manetele au joc, la elixir 5 nu au. "nu justifica sa arunci cu noroi totusi in canyon" - hai, pe bune, ti se pare ca asta a fost noroi? N-au fost chiar cuvinte de lauda insa nici cine-stie-ce noroi. Cred ca posturile mele ii pot ajuta foarte mult pe cei care se reped spre Canyon pe motiv de pret. Daca as fi stiut ca este cu asemenea strings attached, nu m-as fi incurcat.
  4. cgeorgescu

    A venit, intr-un final, Camyonu. Ieri seara. Din pacate nu m-am bucurat prea tare, am comandat-o acum doua luni si m-au tot vrajit in legatura cu termenul de livrare, e frig afara, nu prea mai e vreme de bicla. Era o treaba daca venea atunci, nu acu'. Si, daca mai ramasese vreo urma de entuziasm, s-a dus draq cand am desfacut cutia si am asamblat bicla. De ce? Pai fiindca: - furca a venit cu un mic semn pe crown, pe partea dreapta. Nu o mare zgarietura, nu ceva foarte vizibil insa, la draq, cand dai 2000 pe-o bicla te astepti sa fie brici; - manetele de frana (elixir cr) clampane putin, au un mic joc. Cam aiurea pentru niste frane care costa 250 de e-uri perechea; - cred ca e aer in frana fatza, se apasa maneta pana la ghidon. Incep sa apas, dupa vreo 2cm incepe sa tina frana (ating placutele de disc), se apasa mai greu dat tot se apasa, si tot nu tine frana complet. Apas pana la ghidon si nimic. Si asta cu reach-ul la maxim si contact point-ul la minim. Aia din spate nu, dupa ce ating placutele de disc gata, nu se mai apasa; - ghidonul nu-i chiar drept, pipa e montata putin (foarte putin) la stanga; - abtibildurile de pe marile jenti dt swiss au venit dezlipite ici si colo. Iarasi, nimic vital dar cam urat pentru niste jenti cu pretentii de fitze. Dar chestiile care mi-au lasat un gust amar au fost furca si amortizorul. M-am mai dat pe bicle cu furci fox, chiar am avut talas, toate au fost foarte smooth dar furca asta nu, asta nu reactioneaza decat la denivelari mai mari, p-alea mici le iau din plin. Tot asa si shock-ul, lasa impresia ca e activat propedal-ul mereu (chiar daca nu e). Ah, si ambele se aud, fasaie tare cand "lucreaza". Sper sa se schimbe dupa ce le "obosesc" putin (m-am dat o juma de ora ieri si o ora azi, numai prin oras, adica nimic). Per total am ramas cu o impresie cam nashpa dupa experienta cu camionu'. Furca si amortizorul se urnesc greu si fasaie, manetele de frana au putin joc, frana fata nu e cu ulei ci cu aer, abtibildurile de pe jenti au venit dezlipte ici si colo... Din descrierea asta n-ai zice ca mi-am luat bicla de 2000 de euro. Satisfactie... zero. Si, ca sa fie tacamul complet, am reusit sa ma tai in discu' de frana din spate.
  5. cgeorgescu

    Si inca n-a venit (comandata la inceputul lui august cu livrare din stoc). Au venit toate item-urile care "intarziau" livrarea biclei, am de vanzare gear indicators si o geanta. Vreti?
  6. cgeorgescu

    Aaaaah, Canyon. M-au vrajit cum ca de fapt bicla e in stoc dar comanda n-a fost livrata din cauza unui bike bag care nu-i in stoc, de-aia au pus bike bag-ul pe un order separat ca sa nu mai intarzie bicla. Au zis ca livreaza bicla saptamana asta si ca bike bag-ul vine mai incolo, nu se stie exact cand. Evident ca n-au trimis nicio bicla. Dar acum am primit mail ca mi-a fost livrat bike bag-ul. Da, item-ul ala care intarzia livrarea biclei.
  7. cgeorgescu

    Neah, i-am intrebat, nu se aplica la astea deja comandate. Sunt reduceri la ce mai au in stoc (ma rog, ca le au in stoc... parerea lor). Ma rog, eu mi-am tras un ditamai discount-ul de la Canyon, va dau detalii daca ma calmez si nu anulez comanda. As cam anula comanda la Canyon fiindca, acu' toamna, apar discount-uri la mai toate brand-urile, uneori discount-uri mari, si avantajul Canyon (si anume pretul putin mai mic) dispare sau nu mai e asa de mare. Chiar ma oftic ca am ratat un lapierre x-control 510 la 2100eur (redus de la 3000). E similara cu nerve xc dar arata mai bine, are cadrul smooth, nu se vad sudurile ca la canyon.
  8. cgeorgescu

    Prima bicla, nerve MR, era in stoc, de-aia am cumparat-o. Nu vroiam chiar modelul ala insa, fiindca era in stoc, si fiindca au zis ca o livreaza imediat, am cumparat-o. Vroiam sa platesc prin banca (ca platea firma), la telefon cu Canyonul mi-au zis ca nu, ca plata prin banca dureaza, ca trebuie sa platesc cu cardul pentru ca ei sa aiba confirmarea imediat. Mi-au dat un link la o interfata de payment cu card, mi-a venit imediat confirmarea, mailul ala cu PDF atasat, livrare in aceeasi saptamana. M-am sunat cu ei iar, totul OK, se livreaza imediat. Au ratat termenul de livrare cu aproape o luna si, surpriza, pana la urma n-au mai livrat deloc fiindca n-a mai fost in stoc. Dar ei au zis, cand am comandat si cand am platit, ca e in stoc. Si chiar pe situl lor a tot fost in stoc modelul ala (marimea aia) si dupa ce am platit. Si, in fiecare zi in care-i sunam, mi se spunea ba ca nu vine UPS-ul azi, ba ca maine e planificata livrarea, vrajeli d-astea. Iar la a doua bicla, care nu era in stoc, inteleg ca ei n-au nicio obligatie sa respecte vreun termen de livrare, doar clientul este obligat sa plateasca. Foarte fair. Azi, la telefon cu Canyon, omul de la customer support mi-a zis sa citesc mai "adanc" pe situl lor si-am sa vad ca nu numai ca ei n-au nicio obligatie de a respecta termenul de livrare... dar si mai mult, ei nici macar nu trebuie sa livreze. Si da, asa e, ei au dreptul de a nu livra daca itemul nu mai e in stoc. Adica vezi itemul in stoc, dai comanda, platesti si, dupa niste timp, iti vine un mail cum ca nu-ti mai pot livra acel rahat. Atat. Deh, scrie acolo. Ah, parca suntem pe-un forum d-ala despre produse apple... Cum zici ceva de rau, iti sar toti la gat. Nu trebuie sa ma duc la banca, firma (ca ea a platit) are serviciu contabil. Chiar daca nu se uita contabila, ma uit eu zilnic, avem multe plati in/out de monitorizat, plus ca-mi vine automat un SMS la orice plata. Fiindca firma are clienti mai mult din afara Romaniei, noi lucrand 99% din timp in diverse orase prin EU, automat suntem foarte uzati cu platile pe SWIFT, abonamentul de internet banking pe care-l avem ne prezinta toate detaliile din SWIFT, stiu ca vin niste bani din momentul in care SWIFT-ul anunta plata, adica cam cu 2 zile inainte de a aparea in cont. Pe mine chiar nu m-ar deranja foarte tare ca nu returneaza banii repede, nu stau in aia 2000eur, dar ma freaca la cap contabila pe nu-stiu-ce motive de raportari lunare ale platilor/incasarilor in alte monede decat RON (se pare ca operatiunile cu clienti din RO se raporteaza trimestrial insa alea cu clienti din afara trebuie raportate lunar, si devine o problema cand ai platit dar n-ai factura). Long story short: au returnat banii pe 31 august, au intrat in BTRL pe 5 septembrie. Ultimul pocinog s-a intamplat tot azi, dupa ce, evident, m-am certat la telefon cu tot Canyon-ul... Au balmajit cum ca s-au prins de ce nu s-a livrat bicicleta la timp, cum ca mai era un item pe comanda si itemul ala, desi era in stoc la momentul comenzii, n-a mai fost in stoc dupa aia, iar comanda depindea de acel item. O geanta de bicla. Mi-au zis ca impart comanda in doua, lasa acel item pe o comanda separata si trimit ce au in stoc acum, adica vine bicla imediat. O trimiteti azi? Ah, nu, saptamana viitoare. OK, le-am mai dat o sansa. Prost! Am primit un set de mailuri cu PDF-uri, alte numere de comenzi, alte proforme, alte multumiri ca am platit, etc., si alte date de livrare, tot estimate. Si evident ca nu-i cum a zis omul de la customer support la telefon, nu trimit saptamana viitoare (week 37) bicicleta ci in week 39. Adica ala m-a mintit asa, fara nicio problema. Una mi-a zis la telefon si cu totul altceva scrie colea in mailul de confirmare. Si sa vedeti ce magari sunt... La telefon mi-au zis bicla e in stoc dar de vina a fost geanta, ca aia nu-i in stoc si mi-o livreaza mai tarziu, dar mailurile automate spun ca geanta va veni mai repede decat bicla. Geanta e anuntata ca vine in week 38 iar bicla, din stoc, vine in week 39. Dar am si cuvinte de lauda pentru Canyon, uite, ca sa se bucure si fanii... Mi-au livrat azi ceva. Dupa ce am comandat bicla a doua, am remarcat ca se livreaza fara gear indicators (si mie-mi place sa vad alea) asa ca am comandat, la cateva zile dupa, si indicatoarele. Vai, ca nu-s in stoc, ca nu trebuie sa le punem pe aceeasi comanda fiindca vor intarzia livrarea bicicletei, OK, au fost puse pe alta comanda, alta livrare, undeva in saptamana 39. Dar surpriza, bicla n-a venit dar au venit indicatoarele. What?! Da, m-a sunat UPS-ul astazi sa vada daca e cineva la adresa. Adica indicatoarele care erau planificate pentru week 39 au venit in week 36, mult mai devreme fata de bicla planificata pentru week 34. Sunt tare, am gear indicators de XT d-asta nou, cu 10 pinioane. Pacat ca n-am la ce sa le montez.
  9. cgeorgescu

    Experienta mea cu Canyon: - am comandat nerve mr 8 la inceput de iulie, era in stoc, livrarea imediata, mi-au zis sa platesc cu card ca sa nu dureze plata prin banca. OK, cu card, mi-au zburat 2000 de eur. Dupa o luna (pe bune) nu o livrasera inca, m-au tot tinut cu d-astea de genul "ah, maine". Pana la urma mi-au trimis un mail automat cum ca le pare rau dar nu mai e in stoc, imi returneaza banii. What? - m-a mancat in cur (ca altfel nu pot sa zic) sa comand alta bicla, nerve xc de data asta. Tot 8, tot 2000 de eur, vine in doua saptamani, si oricum aveam 2000 de eur la Canyon. Dar nu, mi-a venit mail cum ca-mi debiteaza 2000 eur de pe card. M-am speriat si i-am sunat, mi-au zis ca nu mai sunt banii aia la ei, ca au returnat plata (a fost vrajeala, banii au venit inapoi acum cateva zile), ca plata are alt ID, vrajeli d-astea. M-am cam speriat, nu prea aveam incredere si, pentru ca oricum ma cam spargea VISA pe comisioane, am platit din banca. Asta era la inceputul lui august, planned delivery date week 34. - Mare prostie am facut, inca nu au livrat-o. Doar ce se termina week 36 si acum 5 minute mi-au zis la telefon ca "poate dar nu sigur" saptamana viitoare. Banuiesc ca si la asta or s-o bage p-aia cu "nu mai e in stoc, ne pare rau". - daca anulez comanda, cica imi returneaza plata dar nu imediat, in 2 saptamani. La cealalta plata au zis ca s-a returnat deja, nu stiu de ce la asta dureaza mai mult. De fapt e o mare vrajeala, banii de pe VISA au venit inapoi in septembrie, la aproape o luna dupa ce-au zis ca i-au returnat. Asa ca, daca vreti sa va riscati cu canyon, treaba voastra...
  10. cgeorgescu

    Nicio problema, ma dau cu ditamai placerea, nu sunt mare amator de coborat in viteza pe vreun drum, neah, oricand prefer o coborare tehnica. La naiba, prefer chiar sa urc, marea mea problema cu Bucegii o reprezinta faptul ca nu-s multe variante de coborare pe fata estica, iar Dichiu, hell no, urasc drumul ala. E drum! E mult mai frumos pe fata vestica a Bucegilor sau chiar mai bine pe aia vestica a Baiului, unde poti sa cobori pe oriunde vezi cu ochii. Splendid. Cat despre amator fara pretentii... pardon da' pretentii am gramada. Adica mi-am comandat din state Ritchey SpeedMax Alfa si Omega (acu' vreo 5 ani) si le am inca, le pun din cand in cand vara. Fata de astea noi, alea vechi sunt mai usoare (50g each), sunt bestiale pe uscat si teren tare, zici ca merge bicla singura. Se tocesc singure, asta-i singura problema, nu poti sa ai si aderenta mare, si profil semi-slick, si toate alea, si sa mai si coste nimic. Ghinion. Da' mi-am luat doua perechi, inca mai tin :)
  11. cgeorgescu

    Aaa, I see, era vorba de drumuri forestiere si asfalt. Eu am crezut cu totul altceva... Vazand ca-i vorba de cauciucuri de MTB, aderenta, compizitie, presiuni si alte chestii foarte trail-specific, m-am gandit ca-i vorba de 50-60 km/h pe poteci de MTB, nu pe drumuri de masina. Ma panicasem ca io-s cel mai fricos, ca nu ma dau klumea. Acum m-am linistit, merci de clarificare. Da, pe drumuri d-alea e lejer sa te dai chiar cu 65 (tin minte de pe Dichiu). Da' e urat, drum, nashpa, neah, not for me. Evit pe cat posibil orice drum, bleah.
  12. cgeorgescu

    Bai frate, da' unde naiba va dati cu jdemii de km/h? Ca ma faceti sa ma simt bosorog rau de tot. Am impresia ca nu ma dau pe unde trebuie, io nu gasesc trasee cu coborari suficient de lungi in linie relativ dreapta (ca sa prind ceva viteza), fara pomi, fara frunze uscate, fara denivelari mari (ca sa nu-mi rup gatul). Pe unde draq prindeti astfel de viteze? Hmm, poate pe vreun drum de masina (gen dichiu)? Sau la kamikaze downhill? Desi nici acolo nu prea vad cum s-ar da oamenii aia cu 60 km/h. Apropos de anvelope: io vad ca-mi tot iau Michelin Wildgrip de 2 pe fata. Nici prea moale, nici prea tare, nu se sparge una-doua, tine binishor la curbe, o anvelopa decenta pentru pamant uscat, usor ud/moale sau iarba. Merge OK pe platou in Bucegi sau pe coborari tehnice, nefiind nici ditamai balonul sau cu ditamai crampoanele (ca sa mori impingand la el pe plat). Da' io sunt amator de baloane mai mici, rar pun cate-un 2.1. (Da' sa fie clar, sunt amator de baloane mici si cu crampoane pentru roti la bicla, sa nu se inteleaga altceva... La chestia cealalta am nevoie de un balon foarte-foarte mare. Si fara crampoane, evident :P )
  13. cgeorgescu

    Dupa ce ca-s putine trenuri anuntate ca avand vagoane de bicle, nu neaparat chiar le au in componenta. Pana acum n-am reusit vreodata sa prind un astfel de tren, ultima data am incercat anul trecut in septembrie/octombrie si ghinion, mi-au zis la informatii sa stau linistit ca trenurile cu care vroiam eu sa merg nu aveau vagoanele. Mi-au mai zis ca trebuie sa verific mereu, sa nu ma bazez pe ce scrie. Ma rog, mai am o problema (pe creier)... si anume ca prefer sa platesc o amenda oricat de mare decat sa-i dau nasului o spaga oricat de mica. Posetuta lui Xemax e fix ce trebuie, pana acum vazusem numai genti de bicle d-alea tari, ma bucur ca exista si unele care se pot plia complet.
  14. cgeorgescu

    A mai zis cineva pe-aici... Dar daca am pune MTB-ul demontat intr-o geanta d-aia mare? Nu geanta speciala de bicla pentru ca aia nu poate fi stransa prea eficient, ar fi incomoda odata ajuns in Sinaia. Ma gandesc la o geanta in genul alora mari chinezesti, din rafie, doar ca si mai mare. Subtire, usoara, in Sinaia as strange-o si-as pune-o pe fundul rucsacului. Nu o geanta frumoasa, nici rezistenta, nici bike-specific, doar cat sa tina in ea un cadru, doua roti si o tzeava de sa din gara Bucuresti pana in gara Sinaia. Eventual si vreo 3-4 bride elastice sau arici cu care sa prind fiarele intre ele. Scopul ar fi sa nu vada nasul bicicleta, atat, fiindca cred ca asta e marea problema. Sunt multi calatori cu bagaje care cu greu se pot ridica de jos (si totusi ei reusesc sa le puna pe suportii aia de deasupra), nasii sunt obisnuiti cu papornite in tren, nu i-ar deranja daca ar mai fi inca una. La naiba, sunt obisnuiti cu LCD-uri d-alea mari cumparate in Bucuresti si carate in provincie cu trenul. Cred ca cu MTB-ul demontat si mascat intr-o astfel de geanta am putea merge linistiti la clasa I cu intercity, nimeni n-ar zice nimic. Si ar fi chiar practica la intoarcere, tot pamantul ala care s-ar scutura prin vagon ar ramane in geanta. A incercat cineva?
  15. Evident ca ture scurte, doar am zis ca vin cu buruieni in schimbator :) Asa, de weekend, merge. Am avut si tot felul de inventii d-alea "speciale", Pedros nu-stiu-cum si FinishLine d-ala cu teflon, mici si scumpe, dar n-am remarcat vreo diferenta, la prima apa se duc toate. Faza e ca ma dau numai in ture scurte (in niciun caz 100km), numai offroad prin jeguri si balarii, numai cu pantaloni lungi fiindca altfel vin plin de zgarieturi pe picioare... de-aia prefer un lubrefiant mai dry care se ia la apa decat un ulei serios care ramane acolo da' de care se lipeste totul. Daca m-as da pe sosea, clar as pune un ulei, in niciun caz glume d-astea "dry" (care mai si costa de genul 7-8eur 100ml).