Trevizes

Moderator
  • Content Count

    5,579
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Trevizes last won the day on May 23 2016

Trevizes had the most liked content!

Community Reputation

2,363 Excellent

About Trevizes

  • Rank
    Velosof

Profile Fields

  • Localitate
    Maidanul lui Oprescu
  • Ocupaţie
    mint rubbing

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trevizes

    Daca pista aceea nu e omologata, poti contesta amenda de 870 lei. Soferul nu prea isi poate contesta amenda deci ar fi bine sa se inteleaga cu tine, daca vrea sa nu-i apara fapta la dosar. Pina la urma care e paguba si la cat se ridica valoarea? Eu as fi diplomat si as incerca sa ma inteleg cu el dar stii cum e, pe masura ce timpul trece, sentimentul de responsabilitate incepe sa se topeasca. In afara de bani, trebuie sa pui la socoteala si timpul pierdut si nervii tai. Pe de alta parte insa nici nu-i poti imputa pretul unei roti noi ca doar nu ieseai din magazin cu ea in brate.
  2. Noi nu am rezolvat pasul nr. 1: infrastructura urbana pentru deplasarea cu bicicleta in orase. Avem foarte putini navetisti pe bicicleta din acest motiv. Si voi vreti ca sa fie cicloturismul popular sau macar identificat corect? In plus nu e un hobby ieftin. Cat despre Decathlon ... aici e vorba si de prostia si incompetent locala
  3. Trevizes

    Nimic despre mancarea evreiasca? Sakshouka? Ciolent? tot felul de covrigi dulci?
  4. Trevizes

    Unul dintre cele mai plicticoase tururi. Nici cea mai mica zbatere, surpriza, emotie, hai cu Vuelta.
  5. Trevizes

    Santa Cruz Stigmata, si cyclocross si gravel bike in acelasi timp, si am inchis discutia. intresant si acest producator OPEN
  6. Trevizes

    Nu e nimic contradictoriu in ce am spus pentru ca "inghesuiala" e perceptia ciclistului, in cazul Cube m-am dat pe mine ca exemplu cand am zis ca numai pe un 64 as gasi aceea lungime de top tube potrivita. In alta ordine de idei, teoria ca lungimea top tube nu mai conteaza :) :) ci doar raportul stack/reach mi se pare relativa si nefolositoare. Aproape oricine care se suie pe o bicicleta isi va da seama daca TT e mai scurt sau mai lung fata de ce se asteapta, nu va spune "ah, pe cadrul asta am raport stack/reach de 1.51". Spacerele nu fost niciodata subiect in ce am sustinut eu, dar am sa ma uit pe geometriile modelelor de acum sa vad cat de dramatic s-au schimbat
  7. Trevizes

    Am totusi o curiozitate: Froome chiar are astm sau nu? Pentru ca e evident ca unii iau salbutamol doar pentru ca e acceptat in anumite cantitati.
  8. Trevizes

    Cube au avut tot timpul niste biciclete inghesuite cu top tube foarte scurt. Este ultimul producator pe care l-as lua ca referinta. Daca as fi luat vreodata ceva de la ei, trebuia sa iau masura 64, la acest nivel as fi gasit in TT rezonabil de macar 57.5. Ciclocros inseamna Kona, Stevens, Ridley, Cannondale si chiar Trek sau Focus. Restul experimenteaza ca sa tina pasul cu piata, Canyon.
  9. Trevizes

    Prea multe aberatii pe un singur topic. - Geometria de ciclocros e mai confortabila decat aceea de cursiera. Ce inseamna pentru voi "geometrie agresiva"? Nu aveti proprietatea termenilor. - Ciclocrosul e o bicicleta versatila, nu e destinat doar concursurilor. - un Ciclocros e mult mai stabil. - nu exista geometrie "inghesuita", decat ciclisti care nu folosesc marimi de cadre potrivite. - Despre ultima gaselnita, "gravel" bike m-am mai pronuntat, dar in principiu at trebui sa aiba geometria de cursiera de "endurance" Ciclocrosul e totusi bicicleta de tavaleala. nu-i vad sensul carbonului sau groupseturilor scumpe, greutatea nu e chiar asa de importanta.
  10. In Napoli mi-au furat portofelul chiar in bus de Aeroport la intoarcere (card identitate, card bancar, bani). Noroc ca aveam pasaportul in geanta, cu totul intamplator. De atunci nu mai plec decat cu ambele acte la mine. Cardul bancar nu e problema pentru ca se poate bloca de pe telefon iar in plus eu nu il "leg" decat de unul din conturi in care nu tin decat strictul necesar, o suma mica altfel spus.
  11. Trevizes

    eh, e un pic si de "talcioc" pentru cine stie sa citeasca printre randuri
  12. Trevizes

    Nu-mi voi lua niciodata cursiera cu frane pe disc, astept sa treaca moda asta
  13. Trevizes

    Orbea Avant a fost printre primele modele innovative europene care au precedat "isteria gravel" si frane pe disc. Ei si GT Grade.
  14. Niste ratzoi ... mecanici
  15. si din pacate si un tanar ciclist care a decedat