Trevizes

Moderator
  • Content Count

    6,176
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Trevizes last won the day on September 11

Trevizes had the most liked content!

Community Reputation

2,591 Excellent

1 Follower

About Trevizes

  • Rank
    Velosof

Profile Fields

  • Localitate
    Stavropoleos
  • Ocupaţie
    mint rubbing

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trevizes

    Care decizii? De catre cine? Gibonul a inceput in sfarsit sa si gandeasca doar ca a mers prea departe. Voi credeti ca OMV, care reprezinta Austria, "puterea regionala", care a dat biletul de intrare Romaniei in UE prin cumpararea Petrom adica a resurselor de energie gaz-titei, care numeste ministri de care nu se pot atinge nici prim-ministrii, nici presedintii, indiferent ce prostii ar face persoana respectiva, ... va fi vreodata de acord sa piarda profitul urias pe care il face doar din vanzarea de combustibil in Bucuresti? Cum sa reduci traficul in Bucuresti? Ca inca va mai certati pe subiectul asta ... dupa atitia ani, e doar amuzant.
  2. Trevizes

    apa calda vs piste clar ca nu mai tu puteai pune o astfel de intrebare retorica in stil politicianist. Pai asa pot sa te intreb si eu: ce ai prefera: sa fie razboi si apa calda SAU pace si sa te speli cu apa rece? Ce are sula cu prefectura? Sunt pe bugete, centre de cost diferite, deci daca il intreb pe "nea Caisa" de la primarie de ce nu face una sau alta din ce a promis, sunt legitim pentru ca el gestioneaza niste bani publici, e platit de cetateni dupa ce tot ei l-au preferat pentru citeva idei, proiecte, nu?. Daca vrei parere personala, eu nu ma dau in vant dupa piste, acest proiect poate fi pus pe planul doi dar daca ar fi o retea bine gandita, multa lume ar lua in consideratie sa renunte la masini, am avea cu totii de castigat, Si ca sa nu mai pierdem vremea cu problema "apa calda in Bucuresti" sunt 4000 de kilometri de conducte din care 3000 cu probleme. Pe an se rezolva/carpesc 15, 25, 35 km, etc. E clar, nu?
  3. Trevizes

    Pai @gibonu, tu esti de fapt persoana care face politica pe aici cu astfel de postari. Daca spune cineva ca "primarul X din orasul Y" isi face sau nu isi face treaba intr-o problema de interes public este ... "politica"? Este politica doar cand se posteaza un nume si prenume sau vreun acronim de partid politic? Deci pot sa laud sau sa blamez pe "primarul Clujului", "primarul Craiovei", primarul Brasovului" si scap de eticheta de "politica" pentru ca nu folosesc concret nume de persoane si ne facem ca nu stim despre ce persoana publica vorbim? Uite de aia nu mai povestesc ture cicloturistice, fereasca sfantu' sa zic ceva de bine (sau rau) de cum e administrat Vidinul. Budapesta, Parisu' sau Maglavitu' ... tu dai fuga pe google si vezi cine e primar si pac cu stampila "Nu mai faceti politica!" (de dreapta, stanga) Esti atit de predictibil in a sari in apararea favoritilor tai din plan politic incat postarea cu apa calda a lui @mosu cu plete e fix facuta ca sa te provoace direct . In rest, degeaba va tot spun, imi racesc gura degeaba, nu a decis, nu decide si nici nu va decide "primarul Capitalei" nimic, indiferent de perioada "istorica" la care ne referim . V-am tot scris ca nu se vrea sa se dezvolte nici o retea de piste de biciclete care sa aiba impact. Ca sa se mai cheltuie niste bani, asta da, dar asta e alt "proiect". Era evident cum stau lucrurile inca de pe vremea cand se agitau Florin Leonte si optar. Soselele, trotuarele, traficul din Bucuresti sunt o afacere tot la fel de mare ca si autostrazile.
  4. Trevizes

    "decidentii din Romania" ... hahaha ... cita naivitate la antevorbitori. Voua chiar va e clar cine decide in Romania? Politicienii pentru care uneori sunteti in stare sa va dati in cap unii altora, da, sunt praduitori cum am zis, "calitatea" lor e clara, de ce sa ne ferim de tuse groase,? ... dar de decis ceva? pe bune? decid ei ceva vreodata? Pai hai sa vedem niste cifre: In Bucuresti sunt inmatriculate peste 1.4 milioane masini. Tranzit si nu numai, vedem ca la 10 masini, 1 sau 2 sunt din provincie. Deci ne apropiem de 1.7 milioane masini in Bucuresti. Daca ma uit la masinile parcate, cele mai multe sunt "miscate" in ultimele 3-4 zile, asta inseamna ca sunt active in trafic, nu mai eeste ca acum cativa ani cand zaceau unele parcate luni de zile si pe care era un strat de praf consistent. Deci 1.7 milioane masini in Bucuresti care circula, Aceste masini care circula consuma carburant. Masinile din Bucuresti reprezinta poate 25% din parcul auto total din Romania. Dar in provincie nu ai de ce si nici nu e necesar sa scoti mereu masina la plimbare. Altfel spus consumul cel mai mare de carburant tot in Bucuresti este. Cat ar fi? Sa zicem 40% din consumul total de carburant la nivel national are loc in Bucuresti? Iar voi vreti proiecte si transformari consistente in structura Orasului ca oamenii sa foloseasca mai putin masinile, ca sa se fluidizeze traficul, sa nu mai fie poluare? Daca scade consumul din Bucuresti de la o valoare de 40% la o valoare de 20% cine e cel mai afectat? Pe ale cui interese deranjezi, tu, cu transportul tau alternativ, altul decat cel cu masina personala?
  5. Trevizes

    Nu contest argumentul matematic, dar concetatenii nostri nu gandesc in cifre de acest pina cand impactul la buzunar nu e coplesitor. Cu am zis mai inainte, nu e numai prestanta, confort, fitza ... mai e si placere sa conduci masina. Pe bune, e mai realista imaginea (gluma) cu corporatristii venind la Dragonul Rosu dupa ce posteaza vreun influencer pe Tik-Tok. un park and ride de mii de locuri chiar ar fi un mare tun financiar. Mai bine face o statie de metrou la Therme.
  6. Trevizes

    Clar, nu. Nu-mi pierd vremea cu asa ceva si nici cu cititul turelor altora. Pe bune? Ai incredere in asa ceva? Eu eram hotarit sa nu primesc pe nimeni in casa, sa nu particip la asa prosteala cu toate riscurile. Nu m-am recenzat online, nu m-a cautat nimeni acasa, nu mi-a venit nici o somatie, nici o sesizare ca ar trebui sa raspund cuiva. Am vazut ca la sfarsit au dat o comunicare ca de fapt se puteau lua datele din alte baze de date si se rezolva recensamantul asa. Pai suna frumos, dar cum am mai repetat, oamenii din orasul in care traiesti iubesc masinile, isi doresc masini si de abia asteapta sa le foloseasca. Eu observa la tinara generatia, "viitorul" pe care ne bazam, aplicarea strategiei lui Hagi: "ai n-ai mingea tragi la poarta!". Altfel spus: "Ai n-ai treaba, iesi la o plimbare cu masina in oras". Hai sa mai cascam gura ce e la mall, ca e pe gratis, nu se rupe bilet la intrare Sa stea cineva pe acasa, sa mai citeasca o carte, sa iasa la o plimbare in parc, sa faci o vizita prietenilor, sa te duci sa faci sport ... noooooo, ce-i asta??
  7. Trevizes

    Traseu de-a lungul Dunării de la Vest la Est. Începând de la Timocul bulgăresc unde populația vorbește un dialect romanesc. Sunt multe lucruri de văzut, l-aș mai face odata. Doar ca e o experienta în "regim de aventura" din cauza lipsei condițiilor. Potrivit ciclotrubadurilor care nu au probleme la coloana.
  8. Trevizes

    Exact "By the River" este cel la care am stat si despre care am povestit un pic mai inainte, ca eram singurul lor client si foarte nervosi ca au trebuit sa ma astepte. In ziua respectiva pe booking nu mai aveau nimic liber, chipurile :D, rezervarea mi-a facut-o un bulgar si mi-a mentionat sa nu ajung prea tarziu. Pe drum am primit doua telefoane de la ei ca sa se asigure ca vin. Este la mai putin de 100 de metri de zona de ferry, practic "la granita". Nu era nici un magazin sau restaurant functional in jur de la care sa iau un pachet de biscuiti macar. Te pot servi doar cu cafea, cola si un "nectar" de caise (asta din urma a fost alegerea pentru "cina"). De dimineata, pentru mic dejun, a trebuit sa intru in zona de "granita" unde era intr-adevar un mic magazin bufet unde se putea gasi un sandvis. Asa cum am mai zis, asta e diferenta: tu pe google si booking, iar eu trecand pe acolo.
  9. Trevizes

    O simpla pana Ce le mai sucesti doar doar sa ai si tu subiect ... Hai sa zicem ca nu mai e una chiar asa simpla, a facut explozie camera, s-a taiat pe o lungime care nu mai e compatibila cu un petic, poate s-a taiat si cauciucul pe drumurile alea proaste. De unde cumperi un cauciuc de cursiera sau o camera? Ceva fara pretentii, nu de la cine stie de producator de renume. De la Vidin in nici un caz, trebuie sa iei trenul pina la Ruse Sau mai bine tragi o fuga pina la Craiova.:) Btw, chiar daca sunt apropiate, Vidinul se compara cu Craiova ca anvergura/istorie/etc, nu cu Calafat. Al doilea era un exemplu legat de specializarea unor service-uri de pe la noi. Un bucurestean a invatat asta, stie cam cui sa se adreseze. In Bulgaria, nu stiu cat de specializate sunt pe furnizori sau service de frane hidraulice de exemplu. Si e normal sa fie asa, sa fie ei mult in urma si in acest domeniu, doar ti-a explicat si alt antevorbitor ca nu a vazut ciclisti aproape deloc, iar cei care i-au atras atentia erau cicloturisti straini! Eu cred ca ambitia ta e sa strangi cat mai multe postari off-topic (pe care le generezi) ca sa inventezi un topic nou si sa le muti acolo No comment Toaletele sunt deschise, ai verificat pe facebook?
  10. Trevizes

    asociezi afirmatii din contexte complet diferite si il inciti si pe @gibonu care "vede" conspiratii nu e nici o legatura de cauzalitate, de relatie, de nici un fel dintre UE (ca institutie) si politicienii praduitori/corupti de la noi. Oricum "pe persoana fizica", nu se poate spune ca in tarile europene exista vreo clasa politica model, pot fi si mult mai prosti si hoti decat ai nostri, spun asta ca sa facem distinctia cand vorbim de persoane si cand de institutii care au proceduri. Este o criza generala de leadership la nivel mondial in politica, nu doar pe batranul continent. in UE nu e chiar asa de simplu sa faci autostrazi, ai nevoie de aprobare, lucrezi doar cu anumiti furnizori privilegiati, trebuie sa faci parte din strategia europeana, lucrezi supervizat, etc, mai ales daca apelezi la fondurile "lor." Nu e nici o conspiratie, este o cedare de suveranitate asumata si in acest domeniu catre o birocratie supra-statala. Si eu as ruga lumea sa mai lase deoparte acest subiect cu autostrazile ca e prea prafuit de 32 de ani si nu inteleg ce asteptari spectaculoase mai exista.
  11. Trevizes

    Hai ca si asta cu WC e amuzanta rau de tot Pina si la restaurantele, terasele unde mai opresc autocare cu excursionisti, deci nu cine stie ce "saracii" , se intra doar daca ceri cheia. Unde naiba in Europa mai vezi asa ceva. Plata la toaleta o inteleg, dar sa stai din principiu cu WC inchis cu cheie nu am mai intalnit decat poate tot la noi, probabil e de teama sa nu vina unii sa fure sapunul si hartia igienica Aici suntem 99% pe aceeasi lungime de unda. Doar ca "decidentii" cum le spui tu praduitorilor de politicieni nici nu sunt interesati de vreo solutie. Cu cat esti tu mai frustrat, cu cat sunt mai multe probleme, cu atit au mai multi votanti si ulterior bugete pentru proiecte pentru prostirea populatiei si umplerea buzunarelor proprii. Deci si tu recunosti ca in Europa civilizata s-au dezvoltat orasele in interesul public (parcuri, zone pietonale, etc) nu a corporatiilor sau intereselor financiare: blocuri de locuinte, cladiri de birouri, mall-uri.
  12. Trevizes

    Ruse + Sofia nu inseamna Bulgaria. Iar Ruse este cum este pentru ca pe acolo se trece frontiera si vin foarte multi romani. DimiBike vinde si in Romania. In restul Bulgariei daca faci o simpla pana, ce faci? Daca ai nevoie de niste pinioane Sram ce faci? Nu are rost sa-ti mai dau o lista de orase in care nu gasesti decat service si magazine de biciclete care sunt doar din cele care se vand la Cora. Vad ca alt antevorbitor ma confirma si nu are rost sa intru in detalii. Ca cicloturist in Bulgaria mori de foame si sete. In Vidin dupa ora 18:00 totul e inchis de exemplu cu exceptia unor restaurante atasate hotelurilor. In Kozlodui, chiar nu gasesti sambata si duminica un magazin, o piata deschisa. Iar daca prinzi un restaurant acolo e o nunta deci nu te primeste. Singura salvare sunt benzinariile atit din punct de vedere program cat si oferta. Cazare? Eu am plecat cu o lista de adrese in carnetel. Cand suni la proprietati iti raspunde cineva care nu stie engleza si fara chef. La un hotel de langa Rahova mi s-a spus sa ma grabesc sa nu ajung mai tarziu de 18:00. Credeam ca era ultimul loc si am tras tare. Cand colo, nu era nici client cazat, doar ca nu aveau chef sa stea dupa "programul de lucru" pentru un singur client! Pe booking nu o sa gasesti nimic pentru ca nu deschid "pozitii", nu-i intereseaza. Trebuia sa fac abateri de 30-40 km de la traseu zilnic doar ca sa gasesc unde sa dorm. noroc ca aveam in lista de contacte un bulgar care suna pentru mine la "hoteluri" si imi era de mare ajutor. Cand prindeam ceva liber ... nema internet Dar, nah, tu mergi cu trenul (si bicicleta) ... de unde sa stii? Sper ca acum nu muti postarile despre BG in vreun topic obscur creat de tine Statii de metrou, STB facute fara cap nu inseamna "dezvoltare" asa ca nu e nici o contradictie. Am cunostiinte cu case in Balotesti, Corbeanca, etc, nu stiu pe nimeni sa vina pe A3, dar hai sa nu generalizez. Oamenii astia care au ceva bani de si-au cumparat/construit case acolo crezi ca vin in bucuresti sa-si lase masinile la capatul unei linii de metrou? Ar trebui ca la Preciziei sau Pantelimon sa fie bataie pe parcari si mare aglomeratie la metrou, dar nu e. Sunt atatia si cu case in Ciorogarla sau Branesti dar cati vin pina la intrarea in Bucuresti si se duc sa ia metroul? Bine ca e ideea unei statii de metrou la Dragonul Rosu e doar in mintea ta, pur si simplu nu vad la ce ar folosi bucurestenilor din cele 6 sectoare, sunt atitea mall-uri si magazine, ce naiba sa cauti pina acolo. Poate sa iei mai ieftin si sa-ti deschizi magazin online :). Pe de alta parte, din ce am inteles, noua statie care se face dupa IMGB spre comuna Berceni / Popesti Leordeni (nu stiu prea bine) pe care am contestat-o in alt mesaj, este justificata de faptul ca se demoleaza bucatica cu bucatica ce a fost odata IMGB si se vor contrui cartier nou, sedii de birouri. Asta e altceva.
  13. Trevizes

    Haha, dar aeroporturile, serviciile, cursele si avioanele lor nu fac parte din "realitatea bulgareasca"? Maine poimaine o sa afli si cat costa in leva transportul bicicletei pe avion in BG si o sa zici ca ne depasesc si la capitolul asta.
  14. Trevizes

    Eu nu am spus ca asta e un lucru rau, am zis ca nu poate fi criteriu comparativ cum ar fi acela legat de calitatea soselelor, calitatea ospitalitatii in "hoteluri", restaurante, cunoasterea limbii engleze in randul populatiei care ofera servicii, etc (o lista foarte lunga). La nivelul unui "produs" (parfum de trandafiri, tramvaie, etc) nu se poate face decat o comparatie subiectiva. Ti s-a parut tie ca Bulgaria duduie de biciclisti pe sosele? Mie, nu. Poate pe trenuri, acolo nu stiu ... Cate magazine si service-uri specializate ai gasit tu in Bulgaria? Si daca da, in ce orase? Acum am inteles, sunt ture ciclo-feroviaro-turistice.
  15. Trevizes

    Pai cam da, pentru ca eu am lucrat cu bulgari, pentru bulgari, din Bulgaria cam prin 2008. In alte proiecte am facut delegatii destule, dar la alt angajator. Tu te-ai plimbat pe acolo ca si mine in concedii, esta es la diferencia. Si intamplarea face si ca acum sa lucrez cu citeva echipe din Bulgaria intr-un program de proiecte destul de mare. Sincer sunt dezamagit acum fata de cat de responsabili erau cu ani in urma.