Lysergo

Membru
  • Content Count

    606
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Good

About Lysergo

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 12/25/1999

Profile Fields

  • Ocupaţie
    no
  1. Lysergo

    Un filmulet facut in vacanta cu XCR 120 (inchiriat)... pe gopro nu prea se vede cat e de abrupt, dar e cam la limita pt un bike cu geometrie de XC. http://www.youtube.com/watch?v=guo7Uj1LpWE Pentru punere in context... baietii care se dau jos pe la inceput nu sunt niste neica-nimeni, au terminat un TransAlp. Si ultimul depasit care merge de parca sta pe loc, face un Iron Man in 9 ore. Eu zic ca se descurca cel putin onorabil. Adica o furca mult mai buna iti ofera un pic mai mult comfort, dar la un pret dublu/triplu. Daca ai hardtail tot nu prea ai cum sa mergi mult mai repede de atat, ca nu furca te limiteaza cel mai tare, deci investitia nu are rost decat daca te intereseaza sa scazi cateva grame pentru concursuri.
  2. Cred ca deja exagerati... pe dorian il stiu de pe iasibike, e un copil de 14 ani... nu stiu ce va asteptati de la el sa posteze util. Orice ar zice va parea ca scrie numai pentru postcount. Poate ar fi bun un tutorial pentru incepatori, sa stie cum sa posteze la obiect. Nu e obligatoriu sa stie mare lucru, macar sa puna intrebari.
  3. Lysergo

    Am incercat eu, daca esti curios iti dau linkul in privat http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Era voba de un picasa cu vreo 40 de biciclete, majoritatea de carbon... am postat una si am cerut o schimbare de username ca sa le pun pe toate, ca era prea usor de gasit cu google cine sunt. I-a durut pe nemti in paispe, nu numai ca nu a zis nimeni nimic dar nici username-ul nu l-au schimbat, dupa mesaje private la vreo 5 admini. Presupun ca pentru ei e mai convenabil sa incaseze asigurarea si sa isi cumpere modelul de anul asta decat sa se zbata pe la politie sa-si recupereze bicicletele.
  4. Eu am facut asemenea transformare prin 2006, a fost primul meu "29er", si am facut cu el in anul ala Transalpina si cerna-jiu cu semislickuri Contact de 40. Incepe de la cauciucuri, daca iti intra macar un smart sam de 1.75 te-ai scos, e destul pentru orice forestier, si daca vezi ca mai ramane loc pe langa 1.75 cumperi kenda karma de 1.9, ala chiar e mtb adevarat deja, merita pe urma investit si intr-o furca mai buna... am eu un fox in plus ;) Nu te lasa convins ca nu se poate pana nu incerci... lasa-l la vanzare dar pana se da cumpara-ti niste cauciucuri si vezi ce iese. Anu' asta am vandut vreo 3-4 trekkinguri la care mi s-a cerut din start cauciucuri de mtb, nu stiu cum e la cube dar in majoritatea cadrelor Focus si Genesis care-s proiectate cam in acelasi loc intra un maxxis beaver de 2.0
  5. Lysergo

    Lucian nu cred ca are rost sa ne pierdem in terminologii, single pivotu clasic e doar ala gen Santa Cruz Superlight. Si la ninety six si la ninety nine ai un singur pivot la bb intre cadru si roata, ai path circular... ele sunt in acelasi timp single pivot si 4bar (cum se defineste termentul de catre ingineri, nu de catre specialized). Cu toate ca un horst (4bar "real") poate avea teoretic un wheel path mai complicat, in practica e foooarte aproape de cel de la faux bar. Deci plasarea pivotului de langa axul spate pe chainstay sau pe seatstay nu e neaparat un avantaj, e doar o diferenta speculata de marketing. Diferentele intre linkuri vin din alta parte, in principal din cum folosesc sau anuleaza influenta fortelor de pedalare si de franare. Si chiar si la un single pivot clasic performanta poate fi superba cu un shock destept, dependenta de performantele shockului eu nu o vad ca pe un punct slab atat timp cat designeru isi face temele si in privinta asta si furnizeaza un shock perfect adaptat la nevoile cadrului... In concluzie... poti sa stai sa analizezi geometrii pana la pastele cailor, ca nu prea ajuta la nimic practic, mai ales cand e vorba de designuri asa de apropiate... e mai important un test drive de 10 minute.
  6. Lysergo

    Nu stiu de ce a durat asa mult la tine, poate au fost probleme cu stocul, mie garniturile astea mi-au venit in 10 zile: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/mp/i/5964-dezmembrez-full-suspension-cadru-giant-nrs-furca-fox-32-roti-hope-dt-swiss/ In 3 ani nu am avut pachet din USA care sa faca mai mult de 12 zile lucratoare.
  7. Salut, multumesc pentru frane.Sunt super!

    Cumparati cu incredere!

  8. Eu am 3k... 12k e impletitura groasa, UD e negru tot ca Santa Cruz Tallboy. Toate vin lacuite glossy. La alti producatori se poate lacui mat cu un ban in plus, dar gotobike nu ofera optiunea asta. BSA e cu filet, BB30 e cu rulmenti presati si ax de 30mm la pedalier. GXP si HT2 au ax de 24mm. Dar exista adaptoare. Tocmai ce am pus geometria cu MTB854 de 21"... la MTB753 nu o am, da mail la ei. Cauta pe site la niner bikes "reducer crown race" e $7.50, mai mult costa posta, vreo $20, chiar imi pare rau ca nu am luat mai multe. Dar macar mi-au trimis niste stickere faine baietii de la niner sa-mi mai treaca supararea http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif
  9. Pentru orice intrebari da-i un mail lui Cherry la gotobike06@vip.163.com si raspunde in maxim 24 de ore. -se pot comanda urechi de rezerva si headset separat -diferenta 3k/12k/UD e doar cosmetica, dedesubtul ultimului strat de carbon totul e la fel. -se poate comanda BSA sau BB30, avantajul la bb30 e ca exista pe piata un adaptor bb30-bsa de la Beer components care functioneaza si ca excentric ca sa se poata face singlespeed. Modelul acesta MTB753 nu se face in mod normal la marimea 21". In mod exceptional pot sa faca pe comanda, dar dupa ce platesti dureaza un pic mai mult. Am inteles ca vor face doua bucati si pentru stocul lor, au dat deja comanda si vor fi gata la sfarsitul lui iunie, dar e posibil sa fie deja acontate, trebuie sa iei legatura cu ei urgent. Sau poti sa iei la marimea 21" modelul MTB854, care e un pic mai scump dar are cablurile trase pe interior.
  10. E o gaurica rotunda, nu stiu ce scop are, ca nu are filet inauntru. Probabil daca vrei sa pui protectie pe downtube ajuta la centrare, sau ceva din procesul de fabricatie, sa poata iesi excesul de rasina dinauntrul matritei, habar n-am.
  11. Cuvetele nu sunt chiar asa greu de gasit, sunt niste cuvete integrate pentru head tube conic, sunt o gramada pe piata de la Ritchey, Campagnolo, FSA... Problema e ca in general cuvetele fully integrated sunt pentru cursiere, si acolo moda gatului conic e la inceput, fiecare incearca sa-si promoveze standardul lui, cu unghi 36/45, cu unghi 45/45, conic cu 1.1/2 jos, cu 1.1/4 jos, si chiar cand se potriveste unghiul si diametrul rulmentului poate diferi adancimea de insertie... magazinele mari nu au intotdeauna toate optiunile astea pe stoc, si sa cauti cu google sau pe ebay e destul de complicat. Oricum gasesti cuvete ieftine la chinezi intre 15 si 25 usd... aceleasi cuvete Token Omega pe care le-am primit eu in pachet erau 40 euro pe ebay.de ( probabil si astea sunt false :P ) Problema vine atunci cand vrei sa folosesti cadrul cu o furca fara gat conic, fiind asa de multe standarde nu stiu daca se potrivesc reductoarele de la cane creek, care-s usor de gasit, pe rulmentii de campy/fsa. Reductie pentru cuvete nu gasesti la chinezi, ei nu au auzit de conceptul asta, au impresia ca trebuie obligatoriu furca cu gat conic si nu-si bat capul. Eu am gasit pentru stadardul FSA intr-un singur loc pe tot internetul, la Niner, si am avut noroc ca mi l-au trimis, in general nu vand decat in SUA direct de pe site, pentru Europa trebuie sa apelezi la un distribuitor. Deci doar daca ai deja furca e un pic de bataie de cap, in rest nu e problema.
  12. Cateva poze pentru carcotasi:
  13. Lysergo

    Pai faceti topic separat si eu va ajut cu tot ce pot. In primul rand cred ca importante sunt adresele de mail, ca la mesajele initiale de pe alibaba se raspunde foarte greu. Recomand sa luati cuvetarie de la producator, mai ales daca e integrata sau daca e cadrul cu head tube conic, sunt pe diferite standarde ciudate. Daca nu aveti furca conica e si mai complicat... fabrica de unde iau gotobike si Hong Fu face cu standard campy/fsa, merge reductia pt cuveta de jos de la Niner Jet9 de 2010, iar producatorul de unde iau Deng Fu si LT Bike face cu standard cane creek 36/45... astea-s mai simplu de gasit aftermarket.
  14. Lysergo

    Am dat la formularul de contact de pe alibaba si mi-au raspuns si am continuat discutia pe mail. Cadrul se gaseste la mai multi producatori (de fapt ei sunt prima mana de intermediari), dar nu am luat in calcul decat companiile care avea cadre pe stoc, sa nu stau cu banii blocati, si care erau raportate pe forumul road bike review ca fiind serioase. La sosea e moda asta cu cadre din china de vreo 3-4 ani, au avut timp sa afle cine nu da tzeapa. Cadrul e 500 usd la bucata sau 400 usd la minim 10 bucati. Acum a aparut altul si mai fain, 390 usd la Deng Fu, cu cablurile prin interior, inclusiv frana spate. Cele de 26" sunt mai ieftine, chiar si 300 usd. Transportul e cam 90 usd pentru un cadru sau 150 usd o cutie cu doua cadre, pentru mai multe se imparte transportul in cutii de 2. Surprinzator a plecat luni cu EMS si vineri seara intra in Romania, marti m-au chemat la posta. Pentru transfer swift se plateste cam 30 usd la ING si isi mai trage 20 usd HSBC. Plus TVA 24% si taxe vamale, care cred ca-s vreo 2.5% la biciclete. Se poate aranja cu chinezul sa nu declare valoarea transportului si sa nu puna factura in pachet, ca sa te duci cu factura cosmetizata de acasa. :P
  15. Lysergo

    Am mers cu furca fixa mult timp si stiu cum e, nu ma mai tenteaza, in primul rand din motive de sanatate a incheieturilor, si uneori o bicicleta un pic mai grea e mult mai rapida.