Carbune

Membru
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Carbune

  • Rank
    Membru Senior
  • Birthday 01/01/2009

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Carbune

    Multumim din tot sufletul tuturor ciclistilor pentru solidaritatea afectiva de care au dat dovada in momentele tragice ale trecerii in nefiinta a mult iubitului nostru fiu si nepot,ingerasul Octavian,cunoscut sub nick-ul "Carbune". Noi,in momentele cumplit de grele,v-am simtit ca pe fiii si fratii nostri si nu au fost putini care ne-au fost alaturi cu cele mai pure si delicate ganduri si incurajari... Dumnezeu sa-l odihneasca,dupa o viata atat de tumultuoasa si meteorica... Mama,tatal si bunica
  2. Carbune

    Oooo, au secat fantanile cu bere **== Trebuiau secate si cele de la Babele, deoarece s-a renuntat la Omu, invocandu-se diverse motive: portiuni de pushbike, vant+frig ~:> In schimb s-a urcat la antena Costila. Cateva poze: Mai sus nitel de sanatoriul Moroeni: In dreptul carierei Lespezi: "Punct de alimentare" in saua Dichiului: Pe vf. Costila:
  3. Carbune

    Oooo, au secat fantanile cu bere **== Trebuiau secate si cele de la Babele, deoarece s-a renuntat la Omu, invocandu-se diverse motive: portiuni de pushbike, vant+frig ~:> In schimb s-a urcat la antena Costila. Cateva poze: Mai sus nitel de sanatoriul Moroeni: In dreptul carierei Lespezi: "Punct de alimentare" in saua Dichiului: Pe vf. Costila:
  4. Carbune

    Oooo, au secat fantanile cu bere **== Trebuiau secate si cele de la Babele, deoarece s-a renuntat la Omu, invocandu-se diverse motive: portiuni de pushbike, vant+frig ~:> In schimb s-a urcat la antena Costila. Cateva poze: Mai sus nitel de sanatoriul Moroeni: In dreptul carierei Lespezi: "Punct de alimentare" in saua Dichiului: Pe vf. Costila:
  5. Carbune

    Oooo, au secat fantanile cu bere **== Trebuiau secate si cele de la Babele, deoarece s-a renuntat la Omu, invocandu-se diverse motive: portiuni de pushbike, vant+frig ~:> In schimb s-a urcat la antena Costila. Cateva poze: Mai sus nitel de sanatoriul Moroeni: In dreptul carierei Lespezi: "Punct de alimentare" in saua Dichiului: Pe vf. Costila:
  6. Carbune

    O varianta pt. vf.Omu ar fi tren la 5:20 spre Pietrosita ( Mersul Trenurilor - Trenul 1891-1881 - Accelerat (A) ), dupa care pe bicle pe varianta Pietrosita-Moroeni-Sanatoriul Moroeni-Babele-Omu. Varianta finala de traseu la: Traseul:storage.to - Download
  7. Carbune

    O varianta pt. vf.Omu ar fi tren la 5:20 spre Pietrosita ( Mersul Trenurilor - Trenul 1891-1881 - Accelerat (A) ), dupa care pe bicle pe varianta Pietrosita-Moroeni-Sanatoriul Moroeni-Babele-Omu. Varianta finala de traseu la: Traseul:storage.to - Download
  8. Carbune

    O varianta pt. vf.Omu ar fi tren la 5:20 spre Pietrosita ( Mersul Trenurilor - Trenul 1891-1881 - Accelerat (A) ), dupa care pe bicle pe varianta Pietrosita-Moroeni-Sanatoriul Moroeni-Babele-Omu. Varianta finala de traseu la: Traseul:storage.to - Download
  9. Carbune

    Punct ochit, punct lovit, 200$ pe o presa de lant cu functie de nituire e ridicol de scump. Fraier e cel care da :-bd Dar exista si unealta de nituire de la Parktool pentru lantul Crapagnolo: Park Tool Website care e de la 36$ in sus : Tool & Repair, Park Tool CT-11 Rivet Peening Tool for Campy 11 sp, TL8304 @ eBikeStop.com - The online supplier for all your cycling needs...
  10. Felicitari =D>, pentru locul unu la categoria "Cel mai frustrat competitor".
  11. Carbune

    Mi s-au parut prea apropiate butoanele de urcat si coborat. In rest totul ok. Problema mare a fost in alta parte. Seaua era pozitionata prea sus ca sa pot sa incalec, iar quick-releaseul necesita o forta animalica pentru a fi deschis. Am abandonat lupta cu quick-releaseul. Buna ideea cu trainerul, nu se stie niciodata de unde sare ciumpalacul de uita ca e pe cursiera si nu pe MTB, si se da pe traseul de concurs :)>:)
  12. E foarte exagerat, franele v-brake isi fac foarte bine datoria. Uite acilea, basso pe podium & a utilizat frane v-brake. Sa nu mai zic ca printre premiile pe care le-a primit se numara si o pereche de v-brake. :-/ Cat despre suspensie e clar ca e necesara, dar nu vad de ce ar fi interzicere la cele rigide, poate unii vin doar ca sa "evalueze" traseul, nu sa concureze. Sau poate au fost multe accidentari la cei ce au utilizat furci fixe? B-(
  13. E foarte exagerat, franele v-brake isi fac foarte bine datoria. Uite acilea, basso pe podium & a utilizat frane v-brake. Sa nu mai zic ca printre premiile pe care le-a primit se numara si o pereche de v-brake. :-/ Cat despre suspensie e clar ca e necesara, dar nu vad de ce ar fi interzicere la cele rigide, poate unii vin doar ca sa "evalueze" traseul, nu sa concureze. Sau poate au fost multe accidentari la cei ce au utilizat furci fixe? B-(
  14. Carbune

    As curios daca se regleaza automat pe un pinion mai obez cum e cel de la Campagnolo. Hmmm, la maneta schimbare foi au pus doua leviere de schimbare. Era suficient un singur levier, la apasare e limpede ca se doreste cealalta foaie. E posibil ca in viitor sa existe si triple. E vreo mufa, pentru un update de bios, daca se baga 3 foi, sau cine stie, pinion de 11 ? Mai trebuie si frane electronice, cu sistem antiblocare roata, & grupul devine complet electronic :D >:) O idee diabolică >:) , dar mai e pana la Dura-Ace DI3 . Comenzile probabil vor fi encriptate, iar boscheti vor fi populati cu hackeri /:).
  15. Nah, cautau un motiv, poate pica o şpa**. ;)