moromete

Membru
  • Content Count

    476
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Excellent

About moromete

  • Rank
    Membru
  • Birthday 11/14/1958

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Sputnick-URSS + Cross Peloton- Bg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Neofalina (benzina de extractie?) este o fractie mai usoara decat benzina obtinuta prin distilarea fractionata a petrolului. Se folosea la diluanti pentru vopsele in general. Benzina auto in prezent este este obtinuta prin cracare catalitica si se mai adauga niste aditivi. Nu am pregatire de chimist in produse petroliere!
  2. Incearcati sa cumparati neofalina /Neophal denumire comerciala, la 0,5 sau 1l. O folositi ca... combustibil in sarje de 0,1l in rezervor. Minim de 2 ori pentru a curata jegul lasat in interior de combustibilul de la Primus/ Coleman. Succes !
  3. moromete

    Jos palaria/ sapca + felicitari !
  4. moromete

    Cateva locomotive romanesti pe o linie de asteptare in prezent.
  5. Pentru 2 adulti: 1. daca nu montezi bare transversale pe tavan si la 2 biciclete demontezi roata din fata de la fiecare bicicleta . 2. daca vei transporta bagaje/ lucruri mai mari de 0,5x0,5-2 m (masina de spalat, aer conditionat, aragaz...etc) vreodata. Ia Sanderina ! 3. Iei bare transversale pe tavan cu suporti si 2~3 biciclete incap oricand sus . 4. Pui numai valize, plase, rucksaci in port bagaj. Ia Logan ! Succes in alegere. Eu am Renault Megane 2 sedan.... Cand nu pot baga ceva mai mare in port-bagaj / masina...sa transport ii cer Sanderina lui fii-mea... si rezolv treaba.
  6. moromete

    Este vorba de Amortizor spate - LSB 750 ? Site-ul producatorului mentionat de D-vs... cam asa ar zice. Schock-ul cu arc trebuie tensionat cumva inainte de a alinia ochiul lui cu urechea din cadru in vederea introducerii surubului de fixare si apoi a piulitei corespunzatoare. Furca din spate se poate lasa in jos pina se aliniaza ochiul schock-ului cu urechile furcii/ cadrului dupa caz. O poza sau o schita era mai folositoare la cererea D-vs de ajutor... pentru a fi ajutat de colegi.
  7. Asa a decis marele juriu al unei francize "Le Tour " !...sau este cadoul frantei catre C. Froom ?
  8. moromete

    Asa a decis marele juriu al unei francize "Le Tour " !
  9. moromete

    Din proprie experienta va spun ca pedalierul este prost gandit din nastere cu sistemul de fixare a bratelor pedaliere cu pene transversale conice. Cumparati un ax pedalier pe rulmenti nou cu filet englezesc normal (BB UN 25) cu fixare pe patrat + brate noi cu foaia de angrenaj corespunzatoare... si ati scapat de griji.
  10. Ca este magar sau asin... nu stiu sa-i deosebesc, dar Dobrogea este plina si de ei. 1. MARTI ULTORIM[P(erator)CAES]AR DIVINERVA[E] F(ILIUS) N[E]RVATRA]IANUS [AUG(USTUS) GERM(ANICUS)]DAC]I[CU]S PONT(IFEX) MAX(IMUS)TRIB(UNICIA) POTEST(ATE) XIIIIMP(ERATOR) VI CO(N)S(UL) V P(ater) P(atriae)?VICTO EXERC]ITU D[ACORUM]?---- ET SARMATA]RUM---------------------]E rog cititi https://fr.wikipedia.org/wiki/Bataille_d'Adamclisi[/url] par a fii mai aproape de adevar... necunoscut noua. Alea cinci metope lipsa ar fii pe fundul Dunarii de la evacuarea Dobrogei in timpul primului razboi mondial....iar metopa de la Istambul...este o surpriza ca exista !
  11. O initiativa laudabila. Prognoza meteo este cu ploaie sambata si la Constanta. Nu cred ca ajung in acest week-end la Constanta ! Cine este pe 2roti prin zona ar fi pacat sa nu participe. Duminica ar fi vreme chiar de plaje....
  12. moromete

    Ich keine lerne Deutch....Werke ??? O fi germana dar eu imi aduc aminte ca s-a exportat si in RDG. Ceva similar cu poza dvs.http://www.marub.ro/ro/locomotive-diesel-hidraulice/romana/reparatii-material-rulant/locomotive-diesel-hidraulice/reparatie-locomotive-diesel-hidraulice Nu seamana cu poza initiala a lui gibonu....care era de manevra.
  13. moromete

    Off topic. Bag de seama ca si domnia voastra a lucrat/ facut practica prin uzina 23 August inainte de '89....
  14. moromete

    Este o locomotiva Diesel (hidraulica ?) de manevra cum se faceau la Malaxa/ Uz. 23 August in secolul si mileniul trecut.. 1. De manevra ( vagoane) cu putere mica sub 500 CP aveau cutia de viteze sub cabina (se numea mecanism inversor) si transmitea cuplul la roti (2~4 osii motoare) prin biele codificare LD sau LDH. LDH-uri mai puternice pana pe la 1250 CP nu mai aveau biele la roti, erau de tractiune trenuri personale/ marfare mai usoare, mai multe osii motoare, grupate eventual in 2 boghiuri. si se exportau cam peste tot exceptand US, Antarctica si cred Australia. Asta din poza nu-mi dau seama daca a fost produsa la noi, nu sunt ing. CFR-ist, la 23 August am lucrat doar o luna in practica ca student si nu la sectia de locomotive.
  15. moromete

    Delta Văcărești + Asmita Gardens= Gost City sau o chestie moarta din start/ din prezent. Garla asanata + constructie de piste auto/moto/velo... poate ar fi o chestie de success financiar in viitor dar Asmita & Rin nu cred ca ar pune 1000 US$ jos fiecare pentru finalizarea proiectului. Fiecare asteapta cascaval de la buget si RIN va dicta conditiile.