moromete

Membru
  • Content count

    474
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

67 Excellent

About moromete

  • Rank
    Membru
  • Birthday 11/14/1958

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Sputnick-URSS + Cross Peloton- Bg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. moromete

    Jos palaria/ sapca + felicitari !
  2. moromete

    Cateva locomotive romanesti pe o linie de asteptare in prezent.
  3. Pentru 2 adulti: 1. daca nu montezi bare transversale pe tavan si la 2 biciclete demontezi roata din fata de la fiecare bicicleta . 2. daca vei transporta bagaje/ lucruri mai mari de 0,5x0,5-2 m (masina de spalat, aer conditionat, aragaz...etc) vreodata. Ia Sanderina ! 3. Iei bare transversale pe tavan cu suporti si 2~3 biciclete incap oricand sus . 4. Pui numai valize, plase, rucksaci in port bagaj. Ia Logan ! Succes in alegere. Eu am Renault Megane 2 sedan.... Cand nu pot baga ceva mai mare in port-bagaj / masina...sa transport ii cer Sanderina lui fii-mea... si rezolv treaba.
  4. moromete

    Este vorba de Amortizor spate - LSB 750 ? Site-ul producatorului mentionat de D-vs... cam asa ar zice. Schock-ul cu arc trebuie tensionat cumva inainte de a alinia ochiul lui cu urechea din cadru in vederea introducerii surubului de fixare si apoi a piulitei corespunzatoare. Furca din spate se poate lasa in jos pina se aliniaza ochiul schock-ului cu urechile furcii/ cadrului dupa caz. O poza sau o schita era mai folositoare la cererea D-vs de ajutor... pentru a fi ajutat de colegi.
  5. Asa a decis marele juriu al unei francize "Le Tour " !...sau este cadoul frantei catre C. Froom ?
  6. moromete

    Asa a decis marele juriu al unei francize "Le Tour " !
  7. moromete

    Din proprie experienta va spun ca pedalierul este prost gandit din nastere cu sistemul de fixare a bratelor pedaliere cu pene transversale conice. Cumparati un ax pedalier pe rulmenti nou cu filet englezesc normal (BB UN 25) cu fixare pe patrat + brate noi cu foaia de angrenaj corespunzatoare... si ati scapat de griji.
  8. Ca este magar sau asin... nu stiu sa-i deosebesc, dar Dobrogea este plina si de ei. 1. MARTI ULTORIM[P(erator)CAES]AR DIVINERVA[E] F(ILIUS) N[E]RVATRA]IANUS [AUG(USTUS) GERM(ANICUS)]DAC]I[CU]S PONT(IFEX) MAX(IMUS)TRIB(UNICIA) POTEST(ATE) XIIIIMP(ERATOR) VI CO(N)S(UL) V P(ater) P(atriae)?VICTO EXERC]ITU D[ACORUM]?---- ET SARMATA]RUM---------------------]E rog cititi https://fr.wikipedia.org/wiki/Bataille_d'Adamclisi[/url] par a fii mai aproape de adevar... necunoscut noua. Alea cinci metope lipsa ar fii pe fundul Dunarii de la evacuarea Dobrogei in timpul primului razboi mondial....iar metopa de la Istambul...este o surpriza ca exista !
  9. O initiativa laudabila. Prognoza meteo este cu ploaie sambata si la Constanta. Nu cred ca ajung in acest week-end la Constanta ! Cine este pe 2roti prin zona ar fi pacat sa nu participe. Duminica ar fi vreme chiar de plaje....
  10. moromete

    Ich keine lerne Deutch....Werke ??? O fi germana dar eu imi aduc aminte ca s-a exportat si in RDG. Ceva similar cu poza dvs.http://www.marub.ro/ro/locomotive-diesel-hidraulice/romana/reparatii-material-rulant/locomotive-diesel-hidraulice/reparatie-locomotive-diesel-hidraulice Nu seamana cu poza initiala a lui gibonu....care era de manevra.
  11. moromete

    Off topic. Bag de seama ca si domnia voastra a lucrat/ facut practica prin uzina 23 August inainte de '89....
  12. moromete

    Este o locomotiva Diesel (hidraulica ?) de manevra cum se faceau la Malaxa/ Uz. 23 August in secolul si mileniul trecut.. 1. De manevra ( vagoane) cu putere mica sub 500 CP aveau cutia de viteze sub cabina (se numea mecanism inversor) si transmitea cuplul la roti (2~4 osii motoare) prin biele codificare LD sau LDH. LDH-uri mai puternice pana pe la 1250 CP nu mai aveau biele la roti, erau de tractiune trenuri personale/ marfare mai usoare, mai multe osii motoare, grupate eventual in 2 boghiuri. si se exportau cam peste tot exceptand US, Antarctica si cred Australia. Asta din poza nu-mi dau seama daca a fost produsa la noi, nu sunt ing. CFR-ist, la 23 August am lucrat doar o luna in practica ca student si nu la sectia de locomotive.
  13. moromete

    Delta Văcărești + Asmita Gardens= Gost City sau o chestie moarta din start/ din prezent. Garla asanata + constructie de piste auto/moto/velo... poate ar fi o chestie de success financiar in viitor dar Asmita & Rin nu cred ca ar pune 1000 US$ jos fiecare pentru finalizarea proiectului. Fiecare asteapta cascaval de la buget si RIN va dicta conditiile.
  14. Fantanile in Dobrogea dupa primul razboi mondial se numeau cismele, intretinute anterior de otomani...pe scheletul unor mai vechi lucrari milenare din vremea romanilor. Mama mea era nascuta in 1927 in comuna Dobromir, satul Valea Rea, conform certificatului de nastere. Dota ei de 5 ha. era la CAP Baneasa conform actelor dupa 1990. Prin 2005...am facut o vizita prin Baneasa cu masina. M-am jurat ca nu mai calc pe acolo apoi... si nu am mai fost. Strabunicul luptase in primul razboi mondial pentru pamant, mi-l aduc aminte cand aveam 5 ani la casa bunicilor din Constanta... avea 7 gauri/ urme de gloante de mitraliera din razboi in spate. Cand eram copil... bunica imi facea observatie daca cumparam dulciuri de la turci (anii 1960). In prezent cel mai apropiat vecin de la Constanta... este turc. De 6 luni lucreaza in Anglia...si abia prin Septembrie ne vom revedea.
  15. moromete

    Ca sa-i pandeasca pe concurenti crocodili/ aligatori din smarcuri (adusi din import) ar fi costat de 10 ori mai mult inscrierea pentru concurenti ... dar am fii avut o acoperire globala....buna de vandut reclame TV. Dar va exista o noua incercare la anul viitor, cred eu.