Valyk

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Valyk

  • Rank
    Amator

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Biciclete
    Muddyfox Race100
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Deci am avut dreptate. Este noul om de general la Movistar. La anul probabil il vedem team leader in giro si vuelta si daca quintana da rateuri anul urmator o sa mearga in tour.
  2. Cred ca la anul o sa il vedem la Movistar. Pare o situatie win-win si doar incercarea de a obtine un contract cat mai bun sau vreo politica interna a echipei au blocat anuntul plecarii. La Sky nu o sa fie lider, in Giro a fost co-lider, poate in cel mai bun caz in Vuelta dar daca se intampla ceva cu Thomas in Giro sau cu Froome in Tour revine la carat bidoane. Sky nu se ingramadeste sa opreasca cu orice pret un om puternic pe care nu il mai poate tine tactic in frau pe munte cand se simte bine si are deja oameni pentru toate tururile plus rezerve. Thomas, Poels si Froome acopera nevoia de lider rol care poate fi preluat de cel putin 3 componenti din echipa actuala daca este nevoie, mai ales ca un Thomas din Giro poate fi dus si in Vuelta tinand cont ca Froome e de neclintit, cel putin pana pierde primul tur. De cealalta parte Movistar sta in Quintana, Valverde e mai mult retras decat in curse, el este o optiune de ajutor de nadejde in marile tururi si om de clasice, daca isi revina dupa accidentare. Nu poti sa il trimiti pe Valverde sa castige Giro sau Vuelta oricat ti-ai dori, asta este mai mult o tactica de avarie decat un plan cu care sa pleci din start. Landa la Movistar ar fi lider absolut pe Giro si Vuelta si ar putea avea si succes tinand cont ca Froome, Porte si Quintana sunt blocati pe Tour.
  3. Singura etapa cand a parut Froome din anii trecuti a fost ultima montana. A atacat in stilul caracteristic, ia lasat rapid in urma pe Bardet si Uran si am crezut ca se duce la un minut de ei pana la final numai ca a continuat la fel ca si Contador, s-a ofilit dupa cateva sute de metri. Mai cyborg a parut Porte in Dauphine decat Froome in tur.
  4. Ai dreaptate. Dumoulin era la prima isprava, oarecum neasteptata si pentru el dar cand ai 3 tururii castigate cu minim de emotii altfel sta treaba. In plus Froome nici nu tin minte sa fi fost in situatia asta, sa vina din spate si sa astepte sa ajunga liderul pentru a vedea daca a castigat. Daca ii trageau toti boii la caruta pe parcursul turului in contratimpul din ultima etapa era doar etapa bifata castigata si inca 1-2 minute puse fata de urmaritorii sa se vada cine e seful pentru ca oricum avea avans confortabil din primele etape montane. A avut reactii omenesti atunci cand il alerga pe sir Bradley din pozitia de locotenent si ordinele de echipa il tineau pe loc, ceva in gen Landa .
  5. Anul asta chiar a parut uman in cursa, in afara cursei efective cred ca e mai mult fortat de echipa. A castigat turul fara nici un succes de etapa, nici macar la contratimp. Uran a pierdut timp fata de el in contratimpul umed si din bonificatii si ce cyborg este ala care nu ii da distanta lui Uran? Probabil daca nu cadea Porte acum articolul suna ceva de genul "sfarsitul epocii Froome", acolo unde Bardet si Aru au luat zeci de secunde Porte ar fi luat un minut lejer, prelua tricoul si apoi mergea defensiv, ideal pentru un om fara echipa si cu un contratimp favorabil in penultima etapa. Parca si Dumoulin a devenit mai rezervat in aratarea emotiilor, doar Sagan pare tot mai expansiv odata cu succesul.
  6. Rau de tot. Ca sa nu o lungim, eficienta minima la pedalat, pozitie incomoda, pericol mare de accidentari (nu prin cazaturi).
  7. Cluburile de ciclism nu sunt vizibile. Multi ar urmari cluburile, nu neaparat pentru ei personal ci pentru copii dar vizibilitatea este minima. Scolile de fotbal au bannere pe orice teren artificial si recruteaza copii din scoli, sunt extrem de vizibili. Cluburile de ciclism nu le gasesti decat daca esti pornit sa le cauti. Pentru un om trecut de 30 de ani performanta nu mai este o optiune si asa cum a spus un coleg mai sus te poti duce la orice concurs fara sa ai nevoie de club. Poate daca cluburile ar diversifica serviciile si ar oferi consultanta pentru amatori alta ar fi situatia. M-am saturat de cati biciclisti vad prin oras cu full suspension care invart in gol la o placa mai mica decat unele pinioane, pe cauciucuri cu balon imens si in blugi, in drum spre munca. Partea MTB a prins putin mai bine ca sport de masa pentru ca pare mai accesibila si concursurile sunt in fiecare weekend practic, a se vedea cati sunt inscrisi la evadari dar la ciclismul de sosea este tristete mare, nici la nivel profesionist nu sunt concursuri ce sa mai vorbim de amatori. In afara de asta nu prea ai infrastructura pentru ciclism. Pe sosea sunt inca prea multi teribilisti care cred ca daca si-au tras bmw de 20 de ani sunt regii soselelor si soferi de duminica pentru care regulile sunt optionale si oricum nu le-ar ajunge soseaua nici daca ar fi goala. In toata tara asta imensa nu avem nici un velodrom modern si nici nu cred ca o sa vedem vreunul in urmatorii 10 ani. Ca se ne ofticam putin uitati cam ce se face afara:
  8. Nu parea dubios ca ai reusit sa scoti o medie de peste 30 pe MTB? Cum stai cu media in stadion, acolo este cat de cat un mediu controlat, ai vant cateva sute de metri apoi recuperezi pe cealalta parte? Oricum o dai ar trebui sa iesi undeva pe acolo, daca reusesti sa te tii de pluton sa stai la adapost scoti medie ceva mai buna, daca ramai singur o sa fie mai jos dar daca tu mergi in mod normal cu o medie de 20 si acum ai scos 34, mai ales ca nu ai stat la plasa e cam mare diferenta. Cu mtb o sa fie greu sa ajungi la o medie de 30 si sa o si tii mai mult de 10km cu doar cateva luni de antrenament. Ca metoda de antrenament eu cand m-am suit iar pe bicla dupa o pauza de 10 ani si ceva mai mult de 20kg in plus gafaiam dupa 10km la 20 la ora. Am incercat sa maresc intai distanta sa trec pragul de 20 km, apoi viteza si pe masura ce picioarele raspundeau am marit intai distanta si apoi viteza. Cand am inceput sa ma simt ok cu 20 de km pe tura am inceput sa bag sprinturi, cam pe la mijlocul turei, cand dupa sprint poti reveni la ritmul initial fara probleme este cazul sa treci la nivelul urmator, mai adaugi 10km la tura standard, apoi cand esti confortabil cu distanta lucrezi la viteza, apoi rupi ritmul de 2-3 ori pe tura. Iei si tu o roata de cursiera pentru juma de stadion sa iti scuture bine pulsul si apoi incerci sa revii la ritmul initial nu sa cazi sub el.