Valyk

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Valyk

  • Rank
    Amator

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Muddyfox Race100

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Valyk

    A aparut ceva de genul pe bucatica de trotuar de pe Petricani. Nu am avut curiozitatea sa circul pe acolo, doar am observat fiind in trecere, regulamentar, pe sosea
  2. Valyk

    Am mers anul trecut pana la Postarnacu, eram in drum spre zimbrarie si a fost foarte ok, in afara de o catea cu pui pe la Crevedia nici trafic nu era.
  3. Valyk

    Salut, Vreau sa ajung de la Bucuresti la Breaza pe Dn1A. Ma intereseaza scurtatura pe la Manesti, bucata Cocorastii Colt-Manesti-Zalhanaua. Este practicabil sa o pot taia apoi spre Poiana Campina sau trebuie sa caut alta ruta?
  4. Valyk

    https://www.gsp.ro/sporturi/rugby/tanarul-decedat-in-groaznicul-accident-de-bicicleta-din-capitala-era-rugbist-jucase-la-steaua-si-avea-21-ani-574137.html
  5. Valyk

    Ineos este echipa cu cel mai mare buget, are in target marile tururi, isi permit tehnologie si isi permit sa aduca un Bernal care era evident pentru toata lumea ca este un fenomen nu ca alte echipe care se bat pe oameni aproape pensionati ca Porte si Nibali. In afara de fenomenele care vin din ciclocross au adunat tot ce era mai bun sub 25 de ani, cu lotul care il au trimit 2 oameni de general pt fiecare tur, indiferent de accidentari, forma, etc. Nu ca Movistar, oameni care vin sa castige, Froome, Thomas, Bernal, Carapaz, Sosa, Sivakov. Aduc pentru trena in munti oameni care la alte echipe ar prinde regulat top 10 in marile tururi sau ar conduce campanii de clasice. Faptul ca isi pun totul in marile tururi aduce rezultate dar si riscuri. Anul asta s-a vazut clar ca pot fi batuti cu armele lor. Jumbo a dus joaca la un alt nivel, ce ne arata Movistar in ultimii ani e o gluma, nu au destabilizat Sky in nici un tur, nici macar o etapa chiar daca aveau trei lideri. Jumbo a curatat oameni de baza la Ineos fara ca ei sa ajunga la treana. Imaginea Ineos a fost salvata de decizia tactica (probabil luata in timpul turului) de al pastra pe Poels pentru ultima saptamana, daca se luau la tranta cu Jumbo in Pirinei Thomas iesea de pe podium. Jumbo se regleaza din mers dar merg exact pe reteta succesului Sky/Ineos. Jumbo cu Groenewegen nu vi se pare un Sky cu Cavendish? Turul asta Jumbo a gresit mai mult decat Ioneos(eliminare Martin, trimis Benet dupa bidoane) si a pierdut. Ramane si intrebarea daca totusi nu se scurta etapa il ajungeau sau nu pe Bernal pe coborare, daca mai era capabil Bernal sa se desprinda pe ultima catarare dupa ce a tras singur multi km, ce ar fi fost in ultima etapa cu traseul complet dar sunt prea multi de "dar", Bernal si-a jucat cartea si a castigat. Ca si Ineos au semnat multi tineri cataratori foarte buni ca Plus, Tolhoek, Kuss, Bouwman plus motoare puternice ( Martin, Van Aert) care se vede ce pot la contratimp. La general vor merge pe Kruijswijk, Roglic , Bennet si probabil cu Dumoulin. La ei chiar se vede o strategie si rabdare, restul echipelor par ca merg la ciupeala. Este interesant de urmarit unde o sa aterizeze Van der Poel, daca face echipa cu van Aert in clasice s-a terminat cu haitele...Bani pentru el nu par sa aiba decat Ineos si Jumbo si cum nu pare genul sa traga sa il tina sus pe Bernal in etapele de tranzit optiunea cea mai probabila e Jumbo, intai ca sa castige toate clasicele pana in 30 de ani si apoi sa ia si marile tururi pana se retrage.
  6. Valyk

    Alaphilippe nu o sa piarda prea mult azi dar maine sigur iese din top 10. Astazi o sa se vada mai bine cine este la limita si cine mai are resurse. Cred ca si azi o sa fie o etapa de "teste" dar mai serioase decat ieri, cine mai are energie o sa lase ceva si pentru maine cand o sa fie toata lumea all in.
  7. Valyk

    Asta nu prea tine, a castigat Jumbo primul sprint cu lansatorul, daca nu e lovit rau Groenewegen nu vad cine ar putea sa ii tina piept. Viviani e mai mult cu gandul la alta echipa si da rateu dupa rateu, oricum la un sprint larg, in forta nu prea avea nici el sanse. Nu mai sunt vremurile cand erau trenulete de 5-6 oameni si se insirau fiecare pe partea lui de sosea dar a devenit evident ca 2-3 in fata sprinterului sunt suficienti, mai ales cand ai in pluton caini de paza ca Tony Martin, Allaphilippe, Oss nu scapa nici o evadare pana in ultimul km si deja de acolo nu mai ai nevoie de mai mult de 2 oameni. Pare in schimb ca o sa fie un clasament general mai interesant, nu mai e Froome sa bage o morisca si sa ucida competitia din prima etapa montana. Este chiar ciudat, atipic, toti oamenii de general par iesiti din forma, revenind dupa accidentari sau inca neconfirmati ca si castigatori.
  8. Valyk

    https://biciclete-ktm.ro/c/lichidare-stoc/ Strada 2000 cu echipare 105 si frane pe disc, daca mai ai 90 de lei peste buget
  9. Stie cineva care a fost problema la mondiale sau asta ne e valoarea? Sa zicem ca il excludem pe Evenepoel care oricum e din alta liga (nu degeaba o sa alerge la QuickStep de la 20 de ani) dar in urma articolului rezulta ca o sa vina niste rezultate...Locul 55, la aproape 6 minute de invingator la contratimp si DNF la sosea....Am sesizat nota extrem de optimista din articol, ca rupem la mondiale pe baza unor rezultate de la balcaniade dar chiar si imbunatatirea aia pe un traseu care ii convine juniorului nostru nu prea se vede fata de europene daca ne raportam la lider.
  10. Daca functioneaza si iti raman piese esti bun. Daca nu iti ajung piesele cand asamblezi la loc e nasol...
  11. Valyk

    Eu am 100% oras,15-19km in functie de traseu si fac 35-50min in functie de trafic. Scot lejer peste 25km/h media si am avut si peste 28, deci o medie peste 30 in afara orasului este normala. Chiar si in oras poti prinde bucati libere pe care sa recuperezi, eu am de exemplu bucata iesire Andronache- parc Plumbuita unde daca este verde semaforul trec de 50km/h sau doamna ghica, dupa baicului, unde iar poti sa faci rulaj lejer la 35km/h.
  12. Valyk

    Nu stiu cum se fac reclamatii la Strava dar si pe mine ma bate gandul sa le zic vreo doua...e plin pe toate segmentele de curse de masini, practic nu mai are rost sa faci vreo comparatie pe un anumit segment...Nu pot sa inteleg nici cum fac cei care isi inregistreaza tura, un sfert din drumul spre casa si apoi posteaza relaxati...inteleg sa uiti dar cand postezi...poti edita...nu iti pasa dar chiar nu vezi ca se aprind beculetele acolo ca esti zeul soselelor, la ce naiba mai bagi pe Strava? P.S. Scuze pt off topic.
  13. Valyk

    Stiu ca cele galbene sunt mai mici si par necoapte dar sunt specii diferite. Partea buna e ca te scapa la fel de eficient de afide.
  14. Valyk

    Confirm, ture de macar 25km. Daca tragi pe angrenaje de forta in scurt timp o sa faci niste picioare de nu iti mai gasesti pantaloni (sunt patit, si asa am picioarele groase si dupa o vara de tras pe 50/14 toceam toti pantalonii, asta daca mai incapea piciorul pe crac...) in schimb daca mergi in cadenta mai mare si te mentii la un nivel de efort sub limita maxima dar constant si mai lung o sa vezi o altfel de transformare. Provocarea este sa te inveti sa mergi in cadenta mare, daca stii si cam cat "duce" fiecare raport atunci poti sa vezi cum stai si sa exersezi treptat mersul la macar 90rpm. Pentru cine nu are o istorie in ciclism 90rpm este o provocare, tendinta este sa tragi tare si rar, mai ales daca iti permite fizicul.
  15. Valyk

    Pe mine m-a ajutat foarte mult in ideea in care dupa naveta de aprox 20km spre casa de la munca nu imi mai e foame, in plus fata de caloriile arse. Asa ca imi e foarte usor sa trec peste imbuibarea de seara si deja se vede pentru ca si eu aveam prostul obicei sa jefuiesc frigiderul seara.