Simmy

Membru
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Simmy

  • Rank
    Membru
  • Birthday 06/03/1987

Profile Fields

  • Ocupaţie
    Quality Assurance
  1. Nu sunt din Bucuresti, daca va intereseaza hanoracul va mai pot trimite poze, platesc transportul prin posta, mai negociem...

  2. Simmy

    Pai tocmai pentru aia o vrea si ea: mers la serviciu si iesit cu fetele la pedalat/rolarit/etc. Nu e ca si cum in momentul in care iesim la ture de cativa zeci de km o sa vina cu aia ca o trimit cu maxi-taxi acasa daca tot o poate plia :D @addrian (deoarece am postat in acelasi timp): e cam exclusa varianta aceea. A avut boala la un moment dat pe 29ere dar i-a trecu din fericire. Chiar nu mai avem unde sa punem o a patra bicicleta (doua ale noastre in casa si a mamei mele la o vecina :D). Daca aveam casa era altceva, gaseam eu o varianta. Dar la bloc, exclus.
  3. Simmy

    Va multumim tuturor pentru opinii. Am ramas deocamdata sa ne decidem intre Dahon si B-Twin...bineinteles asteptam (mai ales eu :)) ) cu nerabdare parerile lui Maurice dupa ce iese prietena lui cu ea. Cat despre cea cu roti de 12"...cred ca nu e mare diferenta intre aia si o pereche de role care apropos deja le are :)) Iar Lucian cu unicycle: Cu asa ceva ai fi kamikaze in Bucuresti si nu numai (desi am vazut un baiat la costum in toamna pe un unicycle prin Romana. Arata foarte chic omul :) ) OFF: Tot nu inteleg cum ai putea iesi cu o astfel de bicicleta pe vremea asta. Azi am facut 35 de km cu DaBombul peste toate nenorocirile din orasul asta (borduri, gheata, zapada apoasa) si-mi simteam ca am facut 70 si totusi am cauciucuri de DH pe ea...cu o astfel de mini-bicicleta, cred ca iti dai duhul in conditiile astea in primii 15 (nu mi-o luati in nume de rau poasesorilor de pliabile, dar nu ma pot imagina fara furca Fox sau oricare alta cu macar un arc de saltea in ea si roti de 26" in Bucuresti).
  4. Salutare baieti si fete, Va deranjez si eu cu o problema mai delicata. Scumpa mea logodnica isi doreste cu infocare un Brompton Pliabil ca sa nu se mai duca la munca cu Scott YZ1 si sa nu mai stea cu teama ca i se poate fura bicicleta pana si din rastelul din fata firmei. Unicul meu comentariu ar fi: ce avantaje imi prezinta o bicicleta de 35 de milioane (pretul celei mai "saraci" reprezentate a gamei de plaibile Brompton) cu echipare identica sau apropiata de una de maxim 25 de milioane (ma refer strict la pliabile, cu HT si Full Susp stiu mult prea bine cum sta treaba). De ce nu i-as lua un Dahon Vitesse D7 la 2000 de lei...... sau un Dahon Briza D7 la 2300 de lei...... sau un Oyama St James la 2400 de lei..... sau un Giant Halfway 2la 2100 de lei.... Cu ce se justifica cele 10-15 milioane in plus? Este vorba doar despre brand? Sau este vorba despre fiabilitate? despre garantia indelungata? Va rog frumos, lamuriti-ma si pe mine ca sunt mari dubii si nu stiu ce sa ii iau. mentionez ca o sa o foloseasca la plimbari lejere prin oras, pentru deplasari mai mari in conditii mai lispite de asfalt are deja Scott-ul. Multumiri anticipate.
  5. Salutare baieti si fete, Am si eu o mare problema. Am schimbat Kona mea de XC pe un RAM DH FullSusp. Momentan e incaltata cu IRC Tamashi 2.35 pe fata si WTB Dissent 2.50 pe spate. Pentru vreme uscata e super ok combinatia, dar de cand cu ploile parca le-as schimba. Am nevoie de niste cauciucuri pe undeva pe la 2.35, cramponate (caci voi merge si pe zapada, namoale, etc) dar si cu rezistenta la asfalt (adica sa nu pun frana si sa las jumatate de cauciuc - cazul Dissentului). Imi puteti recomanda ceva? Stiu ca e greu sa imbini cauciucul de vreme ploioasa (compozitie moale) cu rezistenta la franare (compozitie dura) dar poate aveti voi idee despre alte modele in afara de ce am gasit deja. Multumiri anticipate.
  6. Simmy

    Salutare baieti, Nu credeam ca voi posta vreodata aici, dar uite ca a venit si randul meu. So here it goes: S-a furat astazi, 24 august 2010 in intervalul 12:00 - 18:00 o bicicleta marca Cube Team 260 Girl (Kid) Creme 2010 din curtea firmei Ubisoft (B-dul Expozitiei nr. 2A, sector 2, Bucuresti). Mentionez ca era pusa perpendicular pe rastelul "special" pentru biciclete si asigurata cu un antifurt destul de rezistent. Rastelul de biciclete se afla la 5-6 metri de postul de paza de la intrarea in parcare, dar "agentul" (a se citi: pandarul cu 2 clase) nu a vazut nimic suspect cand prin fata sa a trecut un barbat pe o bicicleta cu roti de 26" si cadru de 14" alb cu roz si suport de sticla mare si roz. SERIE CADRU: WOW71437D Mai jos puteti gasi o poza cu respectiva bicicleta si echiparea pe care o avea in momentul furtului mai putin setul de far+stop marca GIANT, aparatoarea de lant marca BONTRAGER si suportul de rezervor ROZ marca BONTRAGER. Pentru detalii urgente, ma puteti contacta pe messenger (Y!id: alexsimmy), mail (alexandru.simion@ubisoft.com) sau pe PM. Va rog sa lasati un numar de telefon pentru a va putea contacta mai repede.
  7. sa speram ca reusim in 4 ore. nu cred ca suntem chiar atat de rookies :D Anyways, ceva detalii cu cazarea? Ca asta e singurul impediment ramas. Cum pe restul le-am hotarat deja, daca aflam si despre cazare si e totul ok, cred ca putem si noi sa ne trecem pe lista.
  8. Merci. Ideea e ca antrenament este, facem cam 25-30 de km in fiecare zi, doar ca ii facem mai mult pe plan.....deci nu e antrenament de "climbing".
  9. Salutare baieti, Doarece anul acesta avem mijloace de deplasare adecvate, am vrea sa venim si noi (eu si logodnica) la intalnire. Ma intereseaza insa cateva detalii. 1. Neavand cort am dori sa gasim cazare in zona. Vrem sa luam parte la toate "actiunile" grupului, deci ne-ar avantaja o pensiune cat mai apropiata de locul de camping. Ne poate oferi cineva ceva detalii despre acest lucru? 2. Am vrea sa venim cu trenul pana la Fagaras sau Sibiu si de acolo sa biciclim. Nu de alta, dar nu prea e obisnuita "mandra" cu distante de genul Curtea de Arges - Cartisoara (MapMyRide arata ca ar fi ~115km). Distanta de la Fagaras la Cartisoara (~35km) sau cea de la Sibiu la Cartisoara (~45km) nu ne va da absolut nici o bataie de cap. Un sfat despre care ar fi cea mai frumoasa ruta de ales dintre cele doua? 3. Referitor la urcarea de la Cartisoara la Balea (~30km, ascensiune ~1600m), credeti ca niste "incepatori" in ale bici-cataratului o vor putea face? Distanta nu ar fi problema, dar urcusul imi cam da de gandit... Scuze daca par "prea incepator" dar este o excursie pe care chiar am vrea sa o facem...
  10. Simmy

    Si "drumul e pentru toti" mi se pare corect, mai ales in Bucuresti. Si mi-as face o colectie de astfel de tricouri avand in vedere ca schimb cam 3 pe zi.. Daca cineva din Bucuresti se baga la facut tricou, sa ma contacteze si pe mine pe PM :))
  11. Ca sa revin la titlul toicului, am gasit cea mai usoara varianta de promovare. Pot spune ca sunt un banner mobil printre colegii mei mai corpolenti :D Din martie cand mi-am luat monstruletul si pana acum am reusit sa produc profit pt cateva magazine. Cum? Slabeste de la 105 kg la 82 si ia sa vezi cum toti te intreaba cum ai reusit. "- Pai sa vezi, cam 20/30km pe zi si incet incet reusesti?" "-Aaaa, da? Ia sa-mi iau si eu".....Deja 2 din cele 5/6 achizitionate de prieteni si colegi si-au luat zborul spre curtile cine stie caror ciori, deci asta inseamna iar profit pt magazinele de biciclete.......poate o sa incep sa cer procent :P
  12. Din pacate de Ion am aflat prea tarziu ca ar avea deschis si nu am mai avut timp sa ajung ieri. Ar fi o treaba sa intrebam lumea, mai ales proprietarii de magazine care CHIAR AU clienti daca nu ar vrea sa tina deschis si duminica pentru oamenii care muncesc in restul timpului.....banuiesc ca nu sunt singurul in imposibilitatea de a ajunge. Dupa cum am observat, fata de acum cateva luni, d.p.d.v. al programului din timpul saptamanii oamenii s-au mai adaptat la cerintele pietei, dar daca totusi nu poti ajunge pana in ora 19 la magazine, ramane weekendul.......si duminica ramane lipsa din cate am observat ieri......macar am vazut si eu noul pasaj de la Baneasa ;))
  13. Merci Seb, ideea e ca vroiam sa ma si uit dupa ceva mai profilat. Intr-adevar pentru Bucuresti sunt beton Crazy Bob si m-au tinut cam 1500km, nenumarate cioburi si cuie, etc. Dar parca as fi optat pentru ceva mai profilat.....cel putin aia era ideea cand am facut threadul aseara. Oricum azi dupa ce am dat reply-ul de mai sus am dat comanda la magazinul meu de suflet pentru o pereche noua de Bob-uri. Macar asa pentru doua luni, la toamna oricum ceva mai profilat e un mare "must".
  14. Va multumesc tuturor. Pentru cei interesati urmeaza cateva detalii: - La BUS (Bike urban station) gasiti o gama variata de produse mai putin cauciuce variate....dupa cum am inteles e jale mare, mai ales la Schwalbe.....cica ar fi nu stiu ce probleme cu importatorul...... - La Hypersport n-au MAI NIMIC (a da, am facut 20 de km doar dus ca sa-mi iau o banda reflectorizanta) - La Ciclop se ocupa numai cu City Bikes nu si MTB (asa mi-a zis tipul care mesterea la un MTB O.o ) Mii de multumiri inca o data, dar "norocul meu" iese iar la suprafata. Se pare ca voi merge "descult" in curand...
  15. Am fost acum o saptamana la Surmont Workshop cu un Cube 260 Kid WLS 2010 si o Kona BLast Deluxe 2009 (deci clar nu erau cumparate de la ei) si am centrat ambele roti de la Kona, reglat schimbatoarele la amandoua, verificat frane Kona, curatat + gresat lant la amandoua. Nu stiu ce ati patit voi si chiar daca ce am avut eu de facut nu mi se par chestii complicate, baietii m-au servit prompt si nu am avut nici un fel de probleme dupa. Deci da, la Surmont SE REPARA SI ALTE BICICLETE. PS: A da, e criza, nu v-a zis nimeni? :|