CipM

Membru
  • Content Count

    590
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

CipM last won the day on March 1 2021

CipM had the most liked content!

Community Reputation

414 Excellent

About CipM

  • Rank
    Amator

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Daca mai e cineva interesat de varianta originala a oglinzii Bike Pedler Take-a-Look, luata de la mama ei, in țiplă, PM me.
  2. Deci acum pot sa-ti urez si 'lant intins' Cam asta se reprosa modelului, traseul lantului. Iti recomand sa pui pe lista furca fara suspensie si roata fata de 26. Eu nu m-am mai intors la 20 pe fata decat impreuna cu 20 pe spate. Auzi, Maricica ... Pe celelalte cum le-a chemat?
  3. Nu cumva asta e exemplarul dar la care ai pus alti butuci de roata cu frana pe disc?
  4. Tu ai fi la polul opus. Mai ai un pic si le schimbi ca pe cămăși:)))
  5. Mircea, nu sunt sigur ca am inteles bine. Din 2011 din cand chibitezi pe topicul asta, nu ti-ai luat/facut o reclinata de niciun fel?
  6. S-o stapanesti sanatos! Nu recunosc modelul, parca Performer aveau contravântuire la furca spate la toate modelele dar nu mai sunt la curent. Ai un link? Parerea mea e ca Performer si Azub (exceptând preturile la nivel european) sunt cam singurii de la care merita sa cumperi ceva.
  7. A legat o baterie la dinam:PPP Sa traiesti Levi, long time no see! Eu m-am cam lasat de ture lungi. In ultima vreme am dat-o pe chestii mai scurte dar mai intense. Asta nu m-a impiedicat ca duminica trecuta, scapat din lanț, cu gand sa nu fac mai mult de 60 km, sa ma intorc acasa cu 140 de km la bord - ca pt prima tura pe anul asta. Asta din greseala, am ratacit putin drumul. Daca eram pe cursiera m-as fi intors cel putin cu dureri grave de posterior si de gat. Cu reclinata doar imi fierbeau putin cvadricepsii.
  8. S-o stapanesti sanatos si lant intins! Daca e cineva interesat, bicicleta e cea din topicul Acum are o alta furca fata (de 26", cea din poze e de 28"), anvelope Kojak 26" x 1.35" noi, manete de frana Avid.
  9. Ti-o dau pe a mea. O stii. Cu furci fata si seturi de roti s-o faci in configuratie 20"-20", 26"-26" sau 20"-26" (factory default). Furca cu suspensia fata e doar pt roata de 20" (cea originala). Suspensia pe spate e pt orice configuratie.
  10. CipM

    until

    No, pai trebuie sa mai astepti ca sa poti merge cu cortul:) Pana pe la vreo 70 ca tipul asta. Alt avantaj cu cortul este ca gasesti lesne companie pe drum, seara in camping, daca esti genul. E mai dragut 2-3 zile cu cate cineva, eventual cu un grup, decat sa te 'intepenesti' 30 de zile cu cineva - mai mult sau mai putin o clona de-a ta. Parerea mea este ca pana in RO nu merita, de la Bratislava incoace e pierdere de vreme cu exceptia Budapestei, mai ales daca vii la vale. Invers macar se imbunatatesc lucrurile pe masura ce avansezi. Daca tii neaparat, te urci cu bicla in tren pana la Budapesta si faci bucata asta alta data. Daca ai retineri sa mergi cu cortul, iti mai dau o idee. Te duci cu masina, daca ai, mai ales daca si poti dormi in ea. Imagineaza-ti simbolul 'infinit' din mate, ca un traseu pt 2 zile. Plasezi masina in intersectia simbolului intr-o seara, intr-un camping (sau pensiune) si dormi acolo, sa zicem la Sigmaringen. Prima zi faci bucla din stanga, sa zicem pana la Donaueschingen, seara revii la baza. A doua zi faci bucla din dreapta, sa zicem pana la Ulm, revii la baza, muti masina in alta parte. Idem zilele urmatoare. Asta pt ca pe traseul propriu zis EV6 nu-s asa multe lucruri de vazut cat sunt pe langa traseu. O parte a buclei poti s-o faci pe EV6, cealalta pe la alte obiective. Poti alege sa te duci intai in dreapta si apoi in stanga sau invers, dimineata pe EV6 si dupa amiaza pe alt traseu sau invers functie de companie, vreme, program de vizitare ș.a. Poți oricand sa faci pauza, nu cari bagaj, ai o 'plasa de siguranta', nu te uzi cand ploua peste noapte in camping, poti sa dormi si in afara unui camping de cateva ori, poti cara provizii si chiar o saltea adevarata daca vrei. Sunt multe avantaje plus flexibilitate maxima.
  11. CipM

    De la Sigma > Global Express > DHL Express UK > DHL RO > DHL la ușă (în Buc). - vezi un tracking de la Sigma Sports De la alte magazine din DE/AT poate si alte tari > DHL DE > UrgentCargus Oradea > UrgentCArgus la ușă vezi un tracking de la Mega Bikes DE
  12. iouman1, dovada ca soferul Opelului s-ar fi asigurat ar fi fost sa nu perturbe circulatia biciclistului si/sau sa nu-l puna in pericol. Nu trebuie sa faci dovada ca te-ai asigurat, important e sa nu perturbi si sa nu pui in pericol. Multi se asigura dar nu te vad, creierul lor nu proceseaza ... Daca poti sa mergi fara sa perturbi sau sa pui in pericol altfel decat prin asigurare (poate te ghideaza careva cu drona) .... Repet, nu conteaza ce a facut biciclistul. De cand biciclistul a intrat pe trecere, a mers in paralel cu Opelul cale de vreo 4-5 lungimi de masina, adica vreo 15-20m, timp in care a fost in permanenta vizibil in oglinda exteriora de pe dreapta. Timp berechet pt sofer sa-l vada daca s-ar fi asigurat. Iti spun eu ca nu s-a asigurat, a presupus ca printre el si duba nu avea cum sa treaca alta masina iar alti participanti la trafic nu mai exista ... Soferul a incalcat o regula de baza pe care actualmente ma chinui s-o scrijelesc in creierul unui membru al familiei: nu dai de volan catusi de putin fara sa arunci o ultima privire in oglinda exterioara (dupa ce ai semnalizat si te-ai asigurat cel putin o data) chiar daca esti singur pe sosea, chiar daca esti singur in propriul garaj unde nu mai e nici macar o musca (cu alte cuvinte, trebuie reflex, nu gandire!). Printre alte motive: biciclisti, scuteristi, moto ...
  13. Legal, conducatorul Opelului a incalcat prevederile Articolul 54 din OUG 195 (1) Conducătorul de vehicul care executa o manevra [..] de trecere pe o altă bandă de circulație [..] este obligat să semnalizeze din timp și să se asigure că o poate face fără să perturbe circulația sau să pună în pericol siguranța celorlalți participanți la trafic. In caz de accident, manevra generatoare a evenimetului ar fi fost schimbarea benzii de catre conducatorul Opelului. Nu conteaza daca biciclistul depasea, semnaliza, se scobea in ...
  14. claudiu71714, iti recomand cu caldura o bicicleta reclinata (recumbent bicycle), eu sunt detinator de multi ani de asa ceva. Nu vei mai avea treaba cu problemele coloanei -- nici macar nu mai ai nevoie de coloana :) -- garantat! Daca nu stii ce-i aia, exista sectiune si topic dedicat bicicletelor reclinate. Ar fi doua variante, depinde daca vrei sa-ti tii si echilibrul sau nu. Adica: 1. pe roller (cu echilibru) -- caz in care iti trebuie o bicicleta completa, ca si cum ai merge pe sosea; 2. pe trainer (fara echilibru) -- iti poti construi doar un cadru cu un scaun, pedale, lant, schimbatoare si o singura roata. Pe roller ar fi cam asa: https://www.youtube.com/watch?v=t9rumB8XeHI iar pe trainer, cam asa (doar ca nu ai nevoie de bicla completa precum in film): https://www.youtube.com/watch?v=6vqcEJipg7A Sper ca problema cu vederea nu te impiedica prea mult sa vizionezi filmele. Daca ai nevoie de lamuriri suplimentare, spune si te ajutam.
  15. Asta e prima trotineta reclinata pe care o vad cu reale posibilitati offroad (si nu doar filme aranjate gen Azub bla-bla): Cum a fost facuta: http://wisil.recumbents.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=5461#50333 Cum merge vedeti in filmul de mai jos. Atentie la secunda 15 la cum traverseaza calea ferata in conditii de ud - putine super-MTB-uri pot traversa asa fara sa te ridici din șa (e adevarat ca mai e si avantajul ampatamentului mai mare).