CipM

Membru
  • Content Count

    576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

CipM last won the day on July 18 2015

CipM had the most liked content!

Community Reputation

382 Excellent

About CipM

  • Rank
    Amator

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. CipM

    Mai ai de exersat E o bicicleta de supermarket. Mustang e o marca proprie Coop in Danemarka (un fel de Carrefour). https://shopping.coop.dk/vare/mustang-manaslu-27,5-mountainbike-med-24-gear-sort-mtb-med-stoeddaempende-forgaffel-med-lockout/5700381512776
  2. CipM

    +1 Cam la toate astea accesibile la pret ai surprize cu rotile, chiar si la case cu renume si bicle de 2k coco. Mie, ca amator, imi ia ~4 ore sa fac o roata de la zero, in fabrica o fac aia in 4 minute (semiautomat). Dar ma si tine 4 ani ... Mai plusez si la tot ce ti s-a raspuns intre timp, in caz ca mai era nevoie
  3. CipM

    Vezi ca emag are 3 bicle resigilate la 800-900 lei, numai marimea 52 din pacate. Nu stiu daca ar fi buna masura pt tine pt ca nu se ia numai dupa inaltime. S-ar putea sa fii intre masuri. https://www.emag.ro/bicicleta-cross-devron-urban-men-u2-8-shimano-sora-28-mistyc-black-52cm-m-216um285216/pd/D3ZFGKBBM/#used-products
  4. CipM

    Prima, cea pe care am lasat-o in citat. Bifeaza toate cerintele. Cum ti s-a sugerat mai sus, doar un upgrade la v-brake ar fi de considerat la o adica.
  5. Nu poate fi decat un singur raspuns: legenda legendelor, The greatest motorcycle ever - Honda Cub/Cub 90/Super Cub, 50-125 cc - the most produced motor vehicle in history.
  6. CipM

    De la Sigma > Global Express > DHL Express UK > DHL RO > DHL la ușă (în Buc). - vezi un tracking de la Sigma Sports De la alte magazine din DE/AT poate si alte tari > DHL DE > UrgentCargus Oradea > UrgentCArgus la ușă vezi un tracking de la Mega Bikes DE
  7. iouman1, dovada ca soferul Opelului s-ar fi asigurat ar fi fost sa nu perturbe circulatia biciclistului si/sau sa nu-l puna in pericol. Nu trebuie sa faci dovada ca te-ai asigurat, important e sa nu perturbi si sa nu pui in pericol. Multi se asigura dar nu te vad, creierul lor nu proceseaza ... Daca poti sa mergi fara sa perturbi sau sa pui in pericol altfel decat prin asigurare (poate te ghideaza careva cu drona) .... Repet, nu conteaza ce a facut biciclistul. De cand biciclistul a intrat pe trecere, a mers in paralel cu Opelul cale de vreo 4-5 lungimi de masina, adica vreo 15-20m, timp in care a fost in permanenta vizibil in oglinda exteriora de pe dreapta. Timp berechet pt sofer sa-l vada daca s-ar fi asigurat. Iti spun eu ca nu s-a asigurat, a presupus ca printre el si duba nu avea cum sa treaca alta masina iar alti participanti la trafic nu mai exista ... Soferul a incalcat o regula de baza pe care actualmente ma chinui s-o scrijelesc in creierul unui membru al familiei: nu dai de volan catusi de putin fara sa arunci o ultima privire in oglinda exterioara (dupa ce ai semnalizat si te-ai asigurat cel putin o data) chiar daca esti singur pe sosea, chiar daca esti singur in propriul garaj unde nu mai e nici macar o musca (cu alte cuvinte, trebuie reflex, nu gandire!). Printre alte motive: biciclisti, scuteristi, moto ...
  8. Legal, conducatorul Opelului a incalcat prevederile Articolul 54 din OUG 195 (1) Conducătorul de vehicul care executa o manevra [..] de trecere pe o altă bandă de circulație [..] este obligat să semnalizeze din timp și să se asigure că o poate face fără să perturbe circulația sau să pună în pericol siguranța celorlalți participanți la trafic. In caz de accident, manevra generatoare a evenimetului ar fi fost schimbarea benzii de catre conducatorul Opelului. Nu conteaza daca biciclistul depasea, semnaliza, se scobea in ...
  9. claudiu71714, iti recomand cu caldura o bicicleta reclinata (recumbent bicycle), eu sunt detinator de multi ani de asa ceva. Nu vei mai avea treaba cu problemele coloanei -- nici macar nu mai ai nevoie de coloana :) -- garantat! Daca nu stii ce-i aia, exista sectiune si topic dedicat bicicletelor reclinate. Ar fi doua variante, depinde daca vrei sa-ti tii si echilibrul sau nu. Adica: 1. pe roller (cu echilibru) -- caz in care iti trebuie o bicicleta completa, ca si cum ai merge pe sosea; 2. pe trainer (fara echilibru) -- iti poti construi doar un cadru cu un scaun, pedale, lant, schimbatoare si o singura roata. Pe roller ar fi cam asa: https://www.youtube.com/watch?v=t9rumB8XeHI iar pe trainer, cam asa (doar ca nu ai nevoie de bicla completa precum in film): https://www.youtube.com/watch?v=6vqcEJipg7A Sper ca problema cu vederea nu te impiedica prea mult sa vizionezi filmele. Daca ai nevoie de lamuriri suplimentare, spune si te ajutam.
  10. CipM

    Dr2005, nu trebuie sa largeasca/modernizeze DN73 (sau oricare altul), trebuie doar sa-l vopseasca. Sa ajungem acolo si vedem noi. Cine cauta, gaseste solutii. Stiu ce trebuie pt omologare/inregistrare, prima mea diploma e de la facultatea de profil. Am si fosti colegi de grupa/an la RAR. Ce-ai insirat tu e partea floare la ureche :) Civil :D End of story :)
  11. CipM

    Cand va fi sa fie (care nu cred ca o sa fie), nu ma intreba pe mine ci in scris pe administratorul respectivului drum. Oricum, DN73 e in lucru si se va termina de reabilitat si de vopsit pana la aparitia prezumtiva a acestui Cod. In cazul cel mai rau eu sunt dispus sa-mi omologhez o bicla ca moped si sa merg pe unde vreau, numai sa le fac in ciuda. Sau chiar ca moto si merg si pe autostrada (am si cat. A) :) Garcea n-a bagat de seama timp de vreo 7-8 ani ca e voie cu bicla pe DN1 si m-a oprit mai la vale de Sinaia acum vreo 3-4 ani. I-am zis sa-mi arate semnul sau articolul in Cod/Reg. A amutit. I-am zis ca ori imi scrie PV ori plec. Liniste. Am bagat pedale direct la seful lui de pe centura Ploiestiului (apartinea de sectia DN1). Seful de serviciu, alt garcea, a trebuit sa rasfoiasca cartulii si sa dea telefoane ca sa-mi dea dreptate, sa-l scuz pe primul garcea, sa ma roage sa nu fac scris la Directie in Bucuresti (pomenisem asta) ... Apoi garcea nu e numai in politie in tara asta. E deja ceva obisnuit. Oriunde te lovesti de veri ai lui garcea si poti s-o furi daca nu te pricepi - asta apropo de drumuri ca tocmai am castigat un proces cu CNADNR.
  12. CipM

    Nu e dracul chiar atat de negru, e doar gri 99% :) Art 144 (1) Se interzice conducătorului de bicicletă: a) să circule pe autostrăzi, pe partea carosabilă a drumurilor expres și a drumurilor naționale deschise traficului internațional (E), [...] Adica pe restul drumului drumului ai voie (acostament, șanț, ...) Poti face cum zice la Art. 153. - (1) În cazul în care nu sunt amenajate piste pentru biciclete sau accesul acestora interzis pe benzi [respectiv este interzis accesul pe partea carosabila a drumurilor expres si a celor europene - nota mea], conducătorii de biciclete sau de vehicule fără motor asimilate bicicletelor, le pot conduce pe acostamentul practicabil, în sensul de mers. Partea carosabila inseamna exclusiv banda alba continua de delimitare (rezulta din definitia de la art 5 pct 48), care banda face parte din acostament (rezulta din definitia de la art 5 pct 1). In caz ca nu are acostament asfaltat sau lipseste pe alocuri, exista o linie de demarcatie exterioara a carosabilului drumurilor expres si europene (cam exista la toate) si poti merge pe linie (cred orice biciclist ar trebui sa poata cel putin cateva zeci de metri fara sa iasa de pe linie). Deci, tehnic, poti sa te strecori ... Ca exemplu, din Bucuresti se va putea iesi in continuare pe DN1, DN5, DN6, ..., iar pe DN2 ai toata asa-zisa banda 1 la discretie (aceea fiind un exemplu de acostament consolidat - definit la art 5 pct 2). Cu dus si intors e si Art 150 [...] 3) În situația benzii situate lângă marginea din partea dreaptă a carosabilului sau când drumul public are o singură bandă de circulație pe sens, circulația vehiculelor se poate realiza pe unul sau cel mult două rânduri, cu obligația păstrării între acestea a unei distanțe laterale suficiente. (4) Circulația vehiculelor pe două rânduri, prevăzută la alin. (3), este permisă numai cazul în care cel puțin unul dintre vehicule este o motocicletă sau o bicicletă ori un vehicul asimilat acesteia. Partea buna e ca se legifereaza faptul ca poti trece inainte (poti circula) cu bicla/moto prin dreapta/stanga unei coloane oprite sau in mers atata vreme cat o faci pe banda 1 (la semafor etc). Partea proasta e ca masinile par a fi oarecum stimulate sa se strecoare pe langa tine pe aceeasi banda. Distanta laterala "suficienta" e o valoare buna doar pentru cei care oricum n-au nevoie de o astfel de specificare prin regulament, restul tot la mustata o sa se strecoare. Am OCR-izat pdf-ul si am pus un layer text, nu mi-au iesit diacriticile cum trebuie dar sunt cautabile cu copy-paste. Merge multumitor, nu mai pierd vremea sa-l fac din nou, voila daca va e de folos (12.4 MB): http://www.filedropper.com/16l187fg-txt
  13. Asta e prima trotineta reclinata pe care o vad cu reale posibilitati offroad (si nu doar filme aranjate gen Azub bla-bla): Cum a fost facuta: http://wisil.recumbents.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=5461#50333 Cum merge vedeti in filmul de mai jos. Atentie la secunda 15 la cum traverseaza calea ferata in conditii de ud - putine super-MTB-uri pot traversa asa fara sa te ridici din șa (e adevarat ca mai e si avantajul ampatamentului mai mare).
  14. @@ronin He, he, cu un aragaz din asta am facut prima mea excursie fara parinti, 5 zile pe crestele Bucegilor cu prietenii in 1979. Rucsacul cantarea +30 de kg eu avand nici 60 :) Teoretic, aceste butelii nu se mai incarca. Mai erau unii pe la statiile GPL care mai umpleau dar parca sa zic ca am vazut anunturi ca nu mai incarca. In orice caz, trebuie adaptor pt felul acela de butelie si nu cred ca au multi. Problema majora e ca butelia are +25 de ani si, indiferent cum a fost pastrata, nimeni nu mai garanteaza integritatea sudurilor, materialului, garniturilor. Pararea mea e sa o tii doar ca piesa de muzeu si sa-ti iei un aragaz mai modern.
  15. Cutia de hrana pt pisici e de 85 de grame si diametrul la partea de jos (exclusiv buza de sus) e de cca 61 mm.