shine

Membru
  • Content Count

    1,497
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

shine last won the day on January 26 2012

shine had the most liked content!

Community Reputation

634 Excellent

About shine

  • Rank
    Amator
  • Birthday 02/13/1986

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Fuji, Specialized si Corratec

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Neata! Vedeti ca vor baga iar chestii pentru biciclete la LIDL: http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?action=showDetail&id=50523
  2. shine

    Nu inteleg ce gresesc :)) Eu am zis ca 4 bicle sunt deja peste limita de 50 de kg. si tu mi-ai zis ca 5 bicle sunt peste. Apai daca 4 sunt peste, 5 cu siguranta sunt :)) cursierea mea are 8.9 kg, 29er-ul are 10.4 si a prietenei tot pe la vreo 10 kg, dar asta chiar nu mai conteaza. :)
  3. shine

    din pacate s-a dus pe apa sambetei produsul dorit, deci anulam comanda...
  4. shine

    Dau o comanda rapida pe bike24. daca vrea cineva ceva, sa ma sune pana azi la ora 12:00 - 0742.864.719
  5. shine

    bravo domnu` ! Jos palaria!
  6. shine

    Asa cum zice si colegul mai sus, diferenta aici cred ca e de shiftere. Daca iti plac gripshifturile si ai banii, o iei. E mai usoara cu 0.5 kg :) in rest, diferenta prea mare intre SID si Fox nu vad sa fie, X0 e cam ca XT, dar x9 <xt shadow plus (e misto intaritorul ala de schimbator - eu am avut un XT Shadow plus, dar l-am rupt si nu am avut bani decat de un xt simplu :)) ...biclele sunt aproape identice. dar eu nu as lua 7.9 decat daca banii nu ar fi o problema, daca m-as impaca cu gripurile si daca as tine atat la greutate. Deci probabil as lua-o. ziceai de calitate pret, ei bine, toate biclele astea au nota 10 la raport calitate pret. e un pic mai jos de ce vrei tu, dar vezi poate totusi o gasesti pe asta la o reducere ceva, ca ziceai ca te intereseaza conditiile de garantie din Ro. Eu o am si nu iti pot spune in cuvinte cat de misto e. http://probike.ro/specialized-stumpjumper-comp-carbon-2013 Am un prieten care are o Merida Team si chiar daca e aproape dublu la pret, tot mai mult ii place pe a mea si de fiecare data cand iesim la tura mai facem schimb de bicle.
  7. shine

    aha, deci probabil nu aveau medalii pentru toti si au zis sa rezolve din (de la) start vreo 10-15 :))))
  8. @@LucianTheOne, nu aveai tu o trusa de-asta? si ziceai ca vrei inca una? sau incurc...
  9. shine

    Nu e poza, nu e film, dar jur ca am crezut ca e banc. La Skoda Velo Challenge anul asta, organizatorii s-au hotarat ca in prima linie sa fie cei cu numere de concurs mici (1,2,3...cati incap). Numa' ca numerele s-au atribuit in ordinea inscrierilor. Asa ca ne-au impins mai spate pe aia care stiau ce e aia bicicleta si au adus in fata fete pe bicle de oras, baieti care intrebau cum se schimba vitezele, etc. E ca si cum ai pleca la razboi si ai pune femeile si copiii sa lupte in prima linie...
  10. shine

    a mea era mai mare si mai folosita. si mai smechera :))) cadrul asta mi se pare ca a fost dat la un concurs la tombola. Parca la Geiger 2012 :)))
  11. shine

    Acum pe masina am un 561, 2 X 591 si un 532. Bicla mea de carbon o port doar in 591. nu are nici pe dracu. Toata lumea o cara asa. 561 e al unui prieten, altfel ar fi zburat demult, dar il tin ptr momentele in care suntem mai multi in masina. Am un prieten care isi tine carbonul in 532. Doar ca nu il strange atat de mult cat ar strange un aluminiu si pune o protectie (o carpa mai groasa). Si Frunzeanu tot in 532 isi purta carboanele anul trecut. Nu stiu cum e anul asta. P.S. au fost cazuri in care am mers si cu 532-ul cu bicla prinsa doar in brat, uitand sa strang si curelele la roti. Nicio paguba in 100 de km, cu tot cu serpentine. Asa-i la inceput...pana iti formezi un reflex.
  12. shine

    Citesc o gramada de prostii pe aici si jur ca imi fac cruce si cu mana dreapta si cu mana stanga. Asadar: - suportul pe hayon - pune presiune pe luneta, pune presiune pe bara, pune presiune pe hayon (sau pe cel putin 2 din 3) - iti astupa complet/aproape complet luminile (exceptie masinile cu lumini jos de tot, in cazul in care montezi biclele sus de tot, dar o sa ai sprijin dublu pe luneta. - > iti pune tie viata in pericol, ca sa nu mai vorbesc de integritatea bicicletelor. - daca ploua sau e ud pe jos, o sa iti mizereasca biclele ca toti dracii. - daca nu ai suport cu sine ptr roti si o sa le agati pe cele 2 fiare, biclele se vor atinge intre ele ca toti dracii (altii de data asta) si va fi necesar sa pui carpe, bureti, izoprene sau alte cacaturi. - bare sus - orice masina ai avea (exclus probabil Tico) o sa iti incapa 4 biciclete sus, daca te duce cat de cat capul sa le asezi. Decat sa intorci ghidonul unei bicle, nu mai bine intorci suportul cu fata in spate? - Am pus 5 suporti cu biclele aferente pe: ford focus, ford Fusion, Logan. Smecheria este sa ai grija ca barele sa aiba un capat si in exteriorul ghearei de prindere. - in 30 de secunde le urci, le prinzi si ai plecat, deci scutiti-ma cu chestii de genul : e mai rapid pe hayion - pe dracu. - barele stau bine merci si peste iarna sus. Ca de-aia au inventat astia suporti de schiuri si cutii care se prind culmea, tot pe barele masinii. In 4 ani de cand le am le-am demontat de 3 ori, doar sa verific starea caroseriei. Era bine merci, am sters de praf si impuritati si am pus la loc. Am mers cu 3 bicle pe suport de hayon pe tico, la fel cum am mers cu Ford Fusion cu 4 sus, 3 pe hayon si 4 inauntru, cu bancheta rabatata. Daca are cineva vreo intrebare, va rog sa nu va sfiiti. In ceea ce priveste suportul care prinde furca biclei, ptr cadre de carbon, sunt niste mizerii. O data ca nu ai loc de 4 roti in portbagaj si apoi eu am uitat o roata in fata blocului (da, de retardat). Revin cu poze: 3 pe tico, 4 pe logan: 4 pe ford, (fara sa pe ele :D) Se vede clar ca daca se monteaza suportii in exteriorul ghearelor + apropiate biclele intra lejer inca un suport. 4 bicle in ford si pe fundal 3 pe hayon la Logan (toata greutatea pe luneta, nu mai vezi nimic): urma pe bara fordului nu e lasata de suportul de hayon ci de un stalp care a aparut brusc cand soferita voia sa intoarca :)) ala de hayon a lasat urme mai micute. nu se vad aici. Later edit: nu gasesc nicio poza cu 5 bicle sus. Nici nu stiu daca am facut poze, ptr ca au fost doar 2 cazuri, pe distante scurte. Barele mele (Thule), fiind cu prindere pe gheara, sub tocul usilor permit maxim 50 de kg. 4 bicle sunt deja peste limita, a 5-a e deja risc, asa ca nu fac de-astea decat daca e imperativ necesar.
  13. a iesplodat? eu ti-am zis sa desfaci un pic capacelul de la Shrader inainte sa umfli :) Eu nu as generaliza totusi...
  14. @@hcampian , ia pompa cu incredere. Daca tine asa cum vine (la mine tine de 1 an jumate) e bine. Daca nu, schimbi furtunul cu ce ai si cu asta basta. Dupa cum iti ziceam, am 3 bicle, am schimbat cauciucuri si roti intre ele de numa` numa si nu a cedat pana acum.
  15. Am dat si eu o fuga si concluzionez: - Pompa mare, aceeasi calitate ca cea de acasa. Am mai luat una, ca sa fie. - Pantalonii au bazon de calitate medie, la 40 de lei se compara cu cei de 80-100 din alte magazine. Singurul minus pe care l-am gasit a fost ca materialul e cam subtirel si poate deveni transparent. Mi-am luat doar o pereche, sa fie de antrenament. - Trusa de scule: mi-am mai luat inca una, desi mai aveam una acasa. Prefer sa le asigur cu un soricel peste colierul tijei si acum am cate una ptr fiecare bicla. - Ciclocomputer: mi-am luat unul ptr bicla de oras. Imi place ca are temperometru :) - Tricourile erau ok, doar ca am deja vreo 20 pe acasa, chiar nu mai am loc in dulap. - Solutiile de curatare, pareau ok, eu prefer sa folosesc apa cu sapun sau acetona ptr zonele cu ulei/mizerie. - Spray pentru lant - mi-as fi dorit, nu mai aveau; - Castile, la pretul pe care il au sunt o varianta foarte buna la cele din Decathlon/ Carrefour. Totusi nu m-as baza pe o casca de acolo decat la ture de agrement, cu viteza mica si cu probabilitate accident redusa; - Jachetele - sunt un pic diferite fata de cele pe care le-au mai avut. par mai subtiri. Problema jachetelor (cel putin la mine) este ca nu respira suficient de bine si transpiri in ele ca un porc in calduri. Poate sunt eu certat cu frigul, dar in orice jacheta softshell d-asta eu ma incing si ajung sa fiu fleasca. Asa ca prefer 1 tricou maneca scurta, incalzitoare si un tricou maneca lunga in loc de jacheta. - ochelari - habar nu am daca sunt buni, calitatea finisajelor era mediocra. eu ii am pe ai mei cu dioptrie si nu port de soare. - chilotii cu bazon sunt o alternativa ok ptr cei care nu vor sa stea cu pampersul la fund. Insa trebuie avut in vedere ca bazonul la chilotii de ciclism, indiferent ca sunt de barbati sau de femeie, nu sunt altceva decat un tampon cu forma de sa :) - Later Edit: Geanta de ghidon ptr gajici e foarte misto. pare solida si incapatoare. - Seile pareau a fi doar ptr oras. Mult prea mari si pufoase ptr o tura mai lunguta. - Setul de lumini parea a fi adus in direct de la Dragonul Rosu. Nu mi-am batut capul prea mult cu el. - Sistemul de suspendare e bun ptr cei cu incaperi foarte mari, sau locuri inalte (gen deasupra scarilor). Ptr ca la o incapere de 2.5 - 2.8 metri, daca o ridici in maini o atarni direct in 2 carlige din tavan, nu mai ai nevoie de lifturi si sfori si scripeti. Cel putin asta e parerea mea. - Camerele sunt de 2 feluri: de 26 cu valva auto si de 28 cu valva de bicicleta (Dunlop parca ii zice) - astea in caz ca mai ai o bicla ruseasca pe acasa. Cam atat de la Lidl de azi, Andreea...?