shine

Members
  • Content count

    1,497
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

shine last won the day on January 26 2012

shine had the most liked content!

Community Reputation

633 Excellent

About shine

  • Rank
    Amator
  • Birthday 02/13/1986

Informații personale

  • Sexul
    Prefer să nu declar
  • Biciclete
    Fuji, Specialized si Corratec
  • Localitate
    Bucuresti
  • Biografie
    http://jetpowerteam.blogspot.ro/
  1. Neata! Vedeti ca vor baga iar chestii pentru biciclete la LIDL: http://www.lidl.ro/ro/Oferte-513.htm?action=showDetail&id=50523
  2. Ok, poate sunt incapatanat, dar nici voi nu veniti cu argumente :) Dupa cum v-am zis, foaia mare o sa o tin strict pentru plat. Pentru munte o voi pune pe cea de 30. Si atata timp cat pot tine 35km/h pe varfuri de 2-3 km cu foaia de 34 in combinatie cu pinionul de 10, pentru a merge cu 10km/h pot schimba pinioanele, ca doar de-aia am pana la 42, nu ?
  3. pai eu am scris mai sus de ce cred ca am nevoie de 36 ptr plat. Eu sunt om de curse gen Prima Evadare. Sunt gras si urc foarte prost, dar pe plat rup fâshu' :))) Oare nu e bine? Cel mai probabil o sa fie un 34T de la oval. Multam mult @@akebono pentru link.
  4. pai eu am GX. Deci pot sa pun si foi de x01 cu BCD 94. @@jerry, tu te oftici ca inca nu ai aflat ce BCD ai tu si inca stai si suferi ca nu stii ce sa iti iei :))) ia uite ce-am gasit :))) http://www.marosbike.ro/pedaliere/foaie-angrenaj-sram-x01-x-sync-36t-c.html Gata, ii scriu mosului :))))
  5. @@suzu, stiu ca ai avut parca si un Epic la un moment dat. Era cumva tot cu o singura foaie? Daca da, care a fost cea mai mare foaie montata? :D Ca si eu am acum foaie de 30 si mi se pare muuuuult prea mica pentru curse pe plat.
  6. Acum ma gandesc daca are loc foaia de 36, dupa ce am citit topicul asta de aici ... http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/15860-sram-xx1-compatibilitate-foi-mari-36-si-38/
  7. Din pacate noul Epic nu mai vine cu suportul ptr schimbator de foi. versiunile din anii trecuti veneau cu o singura foaie, dar aveai totusi posibilitatea asta. Acum nu, nu mai avem :) 2 X 10 am acum pe fosta bicla, Specialized Stumpjumper si mi se parea combinatia perfecta. Tind sa cred totusi ca cu o foaie de 36 in combinatie cu pinionul de 42 iesi totusi bine. @@Croocodillul, sigur nu tre` lungit lantul?
  8. Salutare, De curand am devenit proprietarul unui superb exemplar de Specialized Epic Comp Carbon World Cup. Am avut de ales intre modelul nou, 2016, cu transmisie 1 X 11, neagra, greutate 11, 6 kg si modelul 2015, 2 X 10, alba, greutate 12.3 kg. Am ales-o pe cea neagra si ptr greutate si pentru culoare si pentru ca e model nou, acest lucru contand peste 2-3 ani la o eventuala revanzare. Transmisia este in felul urmator: Foaie 30 T si caseta pinioane 10-42t. Am reglat-o pe greutatile mele si zic hai sa ies un pic sa ma dau cu ea prin Bucuresti, ca deh, deja a venit iarna si in weekend mergem la schi deja :) Plecat pe Calea Victoriei spre Tineretului, sa ma dau nitel pe acolo, o coborare, o urcare, sa vad si eu minunatia de sistem 1 X 11. Bicla schimba perfect de sus pana jos, nu ai probleme (logic de altfel), insa pe la jumatatea drumului, deja pinionul mic nu imi mai ajungea. Pai daca in oras, non-concurs, eu simt ca nu imi ajunge pinionul mic, cum o sa fie oare pe drumul din spatele aeroportului la Prima Evadare?!?! In fine, am urcat panta aia mare de pe traseul RedBull si imi mai ramasesera 3 pinioane. Practic am urcat in combinatie foaie 30 cu pinion de 28. Imi mai ramasesera nefolosite pinioanele de 32, 36 si 42. Ok, nu eram obosit, era prima tura, sa zicem ca deja in a 3-a sau a 4-a tura, urma sa ajung pana pe pinionul de 36. Rapoartele mie mi-au iesit asa: 30T: 28 =1.071 30T: 32 = 0.937 30T: 36 = 0.833 30T: 42 = 0.7142 cu o foaie de 36 de dinti, as avea asa: 36T: 32 = 1.125 36T: 36 = 1.000 36T: 42 = 0.857 Practic daca am urcat pe 28 T, cu foaia de 30 o panta pe care eu o consider maxima din punct de vedere al posibilitatilor fizice, teoretic cu foaia de 36 si pinionul de 42 ar trebui sa urc fara probleme. Si cred ca cei 6 dinti in plus ai foii ma vor ajuta mai mult pe zonele de accelerare din traseele plate. Pe de alta parte, nu dau la o parte posibilitatea cumpararii unei foi de 38, care ar avea un raport de ( 38T: 42=0.904) pe care sa o tin ptr trasee plate si sa raman si cu foaia de 30 pentru trasee tehnice pe munte. Va intreb daca in afara de lant, care banuies ca ar trebui lungit sau schimbat la fiecare schimbare a foii, ce ar trebui sa mai am in vedere? Am gresit cu ceva la calculele mele? La prima vedere, cred ca foaia actuala o pot schimba si fara sa scot altceva. Daca o invart un pic, cred ca as putea sa o scot din bratul angrenajului. Apoi, ceva recomandari de foi aveti sa imi faceti? Multumesc anticipat.
  9. Eu doar atrageam atentia asupra comicului situatiei, lasand deoparte faptul ca e si Logigan pe-acolo :)
  10. Voi stiati pe ce premii s-a alergat anul asta in Prima Evadare? Daca nu stiati, am vazut eu acum in stirile de la Digi (sursa) $-) :- :-< :-T
  11. Nu inteleg ce gresesc :)) Eu am zis ca 4 bicle sunt deja peste limita de 50 de kg. si tu mi-ai zis ca 5 bicle sunt peste. Apai daca 4 sunt peste, 5 cu siguranta sunt :)) cursierea mea are 8.9 kg, 29er-ul are 10.4 si a prietenei tot pe la vreo 10 kg, dar asta chiar nu mai conteaza. :)
  12. din pacate s-a dus pe apa sambetei produsul dorit, deci anulam comanda...
  13. Dau o comanda rapida pe bike24. daca vrea cineva ceva, sa ma sune pana azi la ora 12:00 - 0742.864.719
  14. bravo domnu` ! Jos palaria!
  15. m-am dezabonat de la "Bancuri bune ..." si m-am abonat aici...