nubciclist

Members
  • Content count

    1,124
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

nubciclist last won the day on July 19 2014

nubciclist had the most liked content!

Community Reputation

404 Excellent

About nubciclist

  • Rank
    Membru
  • Birthday 09/05/1987

Informații personale

  • Sexul
    Masculin
  • Localitate
    Bucuresti
  1. Salut, Scuze, n-am avut timp ieri sa intru pe forum. O sa fac o lista in functie de ordinea in care v-ati anuntat si va contactez eu pe rand.
  2. Donez: Furca Suntour XCT cursa 80mm - functioneaza ca noua, dar trebuie avut in vedere ca ea de noua e o furca extraordinar de slaba. Roata fata completa 26" pentru v-brake (butucul nu are suport de disc). Undeva la 900gr. 2 camere 26" ventil auto, una Bontrager, una Airwave. 2 camere cursiera, una BTwin, una Kenda. 4 anvelope Kenda(?) semi-slick de 26". Sunt rulate foarte putin, dar au o anumita varsta (vreo 5 ani, daca tin bine minte). Au fost tinute in conditii bune pentru anvelope si par sa fie ok in continuare., dar nu intrevad sa le folosesc in viitorul apropiat. Anvelopa 26" x 2.4 Conti Trail King pe sarma - rulata putin, se comporta ok pe off-road, dar e un animal de 950 gr. Anvelopa 26"x2.2 Schwalbe rulata binisor, cred ca are uzura cel putin 50%. Daca nu se anunta nimeni, intr-o saptamana le duc la reciclat. Prefer sa dau toate anvelopele odata. Dati un semn aici sau pe mesagerie si ne auzim.
  3. Tocmai asta nu am spus. Era sarcasm. Stii? Daca ai incerca 2 minute sa te pui in pielea unui idiot si sa citesti din nou ultimele doua pagini ale thread-ului, ai vedea ca reactia ciclism.ro a fost tocmai una de haita. Eu unul aveam niste asteptari ceva mai mari. Si chiar nu ma intereseaza povestea in sine pentru ca nu vreau sa vopsesc un cadru in viitorul apropiat.
  4. Treaba asta trebuie clarificata, pentru ca el spune ceva, tu spui altceva. De asemenea nu ai zis nimic legat de faptul ca lucrarea a fost intarziata pentru ca, dupa ce ati cazut de acord la bani si timp, ai ales sa lucrezi la alt proiect. In alta ordine de idei, mi se pare incredibil numarul de oameni incapabili sa inteleaga doua lucruri simple: - ca daca ei au avut o experienta placuta cumparand un serviciu, exista posibilitatea ca nu toata lumea sa aiba aceeasi experienta. - ca daca ei cunosc personal pe cineva si se inteleg cu acea persoana, exista posibilitatea ca nu toata lumea sa se inteleaga cu acea persoana. Si astea sunt lucruri care nu sunt vina nimanui. Intotdeauna comunicarea are doua directii. Exista oameni incompatibili unii cu altii, asta e, poate acum ca s-a iscat tot scandalul asta vor avea inca un motiv sa ajunga cumva la o intelegere. @@basso Da, pentru ca ciclism.ro e de fapt fan-club Han si asta nu e un review pentru un serviciu care din intamplare e oferit de un membru al forumului.
  5. Cand esti pe o urcare lunga e inselator, te obisnuiesti cu panta. Aici dai de panta asta intr-un oras de campie si zici ca-i perete. Cycle Route zice ca bucata cea mai abrupta a lui Filaret e 10%, ceea ce pare cam p-acolo. Pentru Trans gasesc cifre de 8.5-9% panta maxima. Dar nu ma intreba pe care parte, ca internetul nu zice... si intr-adevar panta medie e mai mica de atat. http://cycleroute.org/?slat=44.41935&slng=26.091700800000012&elat=44.4162445&elng=26.091176399999995&mode=DRIVING
  6. Mitropolit Filaret e cam cea mai abrupta strada din Bucuresti, din cate stiu eu. Nu stiu panta exacta, dar poti calcula cu Google Earth. Cam asa sunt rampele pe trans, unele mai usoare, in unele viraje e posibil sa fie si mai abrupt. In Bucuresti nu prea ai cum sa faci antrenament pentru catarari. Mai bine iei un tren pana la Campina si urci spre Sotrile/Secaria. Asfalt bun, trafic putin, se vede creasta Baiului la un moment dat. Nu-ti imagina ca daca ai facut panta asta (sau daca ti s-a parut grea), iti indica in vreun fel cum te vei descurca pe urcari sustinute. E ca si cum ai bea o lingurita de bere ca sa vezi cum iti place gustul si cat de repede ai bea 4 sticle.
  7. Eu unul n-as comanda de pe Aliexpres. Se gasesc si la magazine din EU. Dar intr-adevar, furcile din gama de mai sus de la SR Suntour au un raport pret-calitate mai bun decat RockShox, doar ca e un pic mai greu cu service-ul, piesele de schimb, eventual vanzarea ulterioara SH, etc.
  8. https://www.bike-components.de/en/ http://www.bike24.com/ Si mai gasesti o lista cu magazine aici: http://www.ciclism.ro/forums/index.php/forum/149-comenzi-%C5%9Fi-magazine-online/
  9. Ia Recon Silver, lucreaza ceva mai fin, foloseste toata cursa, amortizeaza loviturile mici mai bine si mi se pare ca raspunde mai clar la modificarea setarii de rebound. Daca gasesti la oferta, ia Recon Gold sau Reba. ? https://www.sram.com/rockshox/family/recon
  10. Anul trecut de 1 mai era drum forestier pana in varful dealului, pe partea de urcare dinspre Sacele (da, este un deal acolo ce trebuie urcat, la jumatatea drumului, se vede si din faptul ca sunt serpentine). Bucata de coborare spre valea Garcinului era doar sapata cu utilajele, nu era pietruita inca. In poza asta din satelit arata ca si cum e totul gata.
  11. Pentru ca altfel cum ai putea sa inveti sa nu mai faci greseli cand practici un sport, decat prin a nu ti se mai permite sa il practici, ca sa ai timp sa te gandesti la greselile pe care le-ai facut? Educatie romaneasca de baza, asta.
  12. Sursa? Eu stiu ca din oficiu doar pe autostrada e interzis cu bicicleta/vehicul. Pe alte drumuri trebuie sa fie interdictie explicita (indicator).
  13. Omu' zice ca surubul l-au stricat ei in service, la revizie, demontand angrenajul. Caz in care ar fi responsabilitatea lor sa il schimbe si sa nu ii ia bani in plus pentru asta. Nu ai de unde sa stii daca s-a stricat in service decat daca l-ai verificat personal inainte sa duci bicicleta la ei. Fiind bicicleta la mana a doua, e posibil sa fi fost o problema existenta. Eu n-as face scandal pe tema asta, pentru simplul fapt ca exista sanse sa nu am dreptate si nu am cum sa demonstrez ca ei l-au stricat. Ce mi se pare aiurea e ca iti tin bicicleta in service de o luna, in plin sezon, pentru un surub si nu ti-au oferit nicio alternativa.
  14. E real pe jumatate, depinde de suspensie si de tehnica de pedalat. Problema poate fi redusa mult, dar nu complet, daca ai o furca decenta reglata corect si stii sa pedalezi din picioare (i.e. greutatea in pedale, nu in ghidon, pedalat rotund, miscat bicicleta sub tine, nu tu deasupra bicicletei, etc.).
  15. Inteleg. Eram curios daca sunt alte aspecte, ca in principiu si eu am ajuns la concluzia ca ai de facut un compromis: fie e (sensibil) mai usor la deal (cu 29'er HT), fie e (sensibil) mai distractiv la vale (cu FS 26"/27.5"). Mai greu sa le ai pe amandoua si sa nu te coste un organ intern. Legat de trasee, vezi ca e un baiat la voi in Brasov care se da pe radacini si pe kickere cu ciclocross-ul :P. Deci nu prea exista scuza sa locuiesti acolo, sa-ti placa MTB-ul si sa nu poti sa te dai cu un HT pe Postavaru :D