JDM

Membru
  • Content Count

    389
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

JDM last won the day on May 22 2018

JDM had the most liked content!

Community Reputation

195 Excellent

About JDM

  • Rank
    Amator
  • Birthday 01/01/1980

Profile Fields

  • Localitate
    BUH

Recent Profile Visitors

1,827 profile views
  1. JDM

    Atunci e de incercat la Leroy Merlin. Acum citiva ani am cautat suruburi de pipa si am gasit la BauMax. BauMax au fost inghititi de catre Leroy Merlin. Tinind cont ca ai mentionat Sudului, banuiesc ca ai fost deja la ei?
  2. JDM

    @IonutA Mergi la FixKit in Ferentari si te ajuta fetele alea.
  3. JDM

    Mdap, recunosc ca nu arata atit de dezastruos cum credeam. Pare ca exista un drop intre sa (nu mai folosi cuvintul scaun) si ghidon. Din pacate greu sa imi dau seama ce fel de geometrie are cadrul ala fara un geo chart.
  4. JDM

    Doar 5 cm de tija de sa in cadru este total contraindicat. Ce lungime are tija de sa? Piciorul nu trebuie sa fie perfect intins, in general se considera ca femurul si tibia sa formeze un unghi de circa 30 grade. Fara sa vad geometria bicicletei, as zice ca 90% sint sanse ca saua sa fie sub nivelul ghidonului. Ce cistig? Insa, de ce discutam de cumparat biciclete de la cineva care nu pune un minim de detalii pe site? Chiar nu ofera Decathlon ceva mai decent?
  5. Nu cred ca descentrarea rotilor tale are legatura cu greutatea. Am avut doua seturi de roti Mavic de XC si le-am folosit cind aveam pe la 120-125kg si nu au avut probleme. Cred ca la tine problema este din cauza vechimii rotilor. Cel putin cea Ksyrim ES (de care personal nu am auzit pina ieri) este o roata de circa 13-14 ani. Cel putin asa imi zice goangle. Referitor la partea cu invatatul, ai deja luat in considerare ca iti trebuie si un spoke holder https://www.ebay.com/itm/MAVIC-SPOKE-HOLDER-FOR-BLADED-AERO-SPOKES-FITS-3-SIZES-FOR-WHEEL-TRUING-NOS-/223224206457 ? Spitelor aero nu le place sa fie torsionate si nici nu vrei sa ajungi cu unele spite in unghi si cu altele in pozitia normala.
  6. Dap, mergi pe cheia aia. Eventual daca esti din Bucuresti poti merge la baietii de la https://magazinbicitime.ro/ si te ajuta ei. Ar fi cam singurii care au si piese si scule pentru Mavic.
  7. Atita timp cit nu exista exceptii de care sa nu stiu, dap. Cheia aia este ce ai tu nevoie. Din ce an sint rotile tale? Banuiesc 2011-2012.
  8. JDM

    Sau exista varianta cu prelungitoare de git de furca. Exemplu random http://www.bikexpert.ro/bbb-tubeextend-bhp-22-28-6-negru Dar.. in momentul asta vad circa un cm de spacere sub furca. Adica o valoare absolut normala din punctul meu de vedere. Mai mult de 2 cm de spacere sint pipa indica un singur lucru, o bicicleta gresit aleasa. Ori marime prea mica ori disciplina cu totul gresita. Nu poti face din cadru de TT o bicicleta de endurance. Banuiesc ca paulrad s-a referit doar la Traveller sau, daca s-a referitor la Invitat special, a vorbit doar de partea de spacere. Invitat special are dreptate, poate sa intoarca pipa si din -X cit are sa o faca +X. Din poza aia, care este absolut inutila, as zice ca e un -8 grade. Lungimea pare un 10cm. Cum a zis LucianLS, bagi datele in comparatorul ala de pipe si afli cu cit se ridica ghidonul. Cu pipa de 100mm si trecere de la -8grade la +8 grade > ghidonul urca 26mm.
  9. Mavic Ksyrium SL a avut mai multe variante. Pentru 2011 janta respectiva foloseste nipluri M7 (6.5mm) https://www.निषिद्ध/cheie-de-spite-mavic-1635-2p-unior-6-10-9-120-a201850028 <-- este ok https://www.निषिद्ध/cheie-de-raze-mavic-r-sys-1635-2ap-unior-6-8-120-a201850851 <-- este pentru 5.65mm (R-SYS/tracomp) https://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=18285 <-- este pentru M9. M9 am avut pe roti de XC https://www.ebay.com/itm/Icetoolz-12H4-Bike-Bicycle-Spoke-Tool-for-Mavic-Wheel-System/181757926529?epid=1743027266&amp;hash=item2a519ddc81%3Ag%3AofQAAOSw0UdXvRcV&amp;LH_ItemCondition=3 <-- este ok. Din cite imi aduc aminte, mavic foloseste doar 3 dimensiuni de nipluri Fore: M9, M7 si formatul pentru spitele de R-SYS (tracomp), cel de 5.65mm
  10. JDM

    Tu ai un fix si am observat asta pe majoritatea posturilor deschise de catre tine. Ceri sfaturi si apoi ii contrazici pe cei care iti raspund. Pasta aia pentru carbon este facuta pentru a mari frecarea intre 2 suprafete. Componentele de carbon, tije de sa si ghidoane mai ales, sint teribil de lucioase. O suprafata este lucioasa doar daca este lipsita complet de porozitati. Lipsa de porozitati duce la lipsa de aderenta. Din acest motive se foloseste pasta respectiva. Are o textura de pasta de dinti cu nisip in ea (in lipsa de o explicatie mai buna) si asigura o priza buna. Tu exact de asta ai nevoie. LE. Sudura respectiva se numeste coroziune galvanica. Mi-am luat pastilele de memorie.
  11. JDM

    Sper ca aia a fost o gluma. Rolul vaselinei este de a lubrifia surprafele in contact si a usura miscarea. Ca exista anumiti idioti care dau pe tija de sa (de ce ai face asta!?) este o aberatie. Daca iti este frica de "sudura" (este o oxidare, imi scapa denumirea corecta) care poate sa apara intre o tija metalica si un cadru metalic, folosesti vaselinele bazate pe cupru. Acesta este rolul lor. In cazul tau, ar fi recomandat sa folosesti o pasta pentru montarea componentelor de carbon si care mareste frecarea dintre componente. Random exemplu: https://muc-off.com/products/carbon-gripper
  12. Lasind la o parte comentariul de meltean cu piata care se pisha in stinga si in dreapta, care este legatura intre faptul ca exista cumparatori de e-bike si faptul ca e viitorul? Am pus o intrebare simpla la care nu ai reusit sa raspunzi. Viitorul pentru ce? Faptul ca dai ca un papagal copy/paste la niste articole dar nu ai capacitatea de a face cea mai mica analiza. Ai impresia ca alegerile clientilor sint intotdeauna cele mai inteligente sau logice? Hai ca iti dau un link sa intelegi ca Germania ca o tara cu o obezitate mai mare decit media europeana asa ca e putin reprezentativa pentru sport. http://www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0011/243299/Germany-WHO-Country-Profile.pdf? ua=1 De asemenea advertorialul ala de pe siteul bosch spune clar... More than 50 % of respondents in Germany regard e-bikes as an alternative to cars. Exact ce iti ziceam atit eu cit si Traveller, e-bikeurile sint pentru navetisti si oameni care nu au treaba cu sportul in general.
  13. JDM

    Gibonu Daca ai linkurile cu bugetul pe 2017 si 2018 ar fi excelent. Dau un ochi si fac niste comparatii intre anii mentionati.