yankeul

Membru
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About yankeul

  • Rank
    Amator
  1. Turul Spaniei 2008 - La Vuelta 2008 Etapa 1 sambata 30 august Granada - contratimp pe echipe 7 km Etapa 2 duminica 31 august Granada - Jaen 167 km Etapa 3 luni 1 septembrie Jaen - Cordoba 165 km Etapa 4 marti 2 septembrie Cordoba - Puertollano 153 km Etapa 5 miercuri 3 septembrie Ciudad Real - contratimp individual 40 km Etapa 6 joi 4 septembrie Ciudad Real - Toledo 162 km Vineri 5 septembrie zi de pauza Etapa 7 sambata 6 Barbastro - La Rabassa, Andorre 224 km Etapa 8 duminica 7 septembrie Escaldes-Engordany, Andorre - Pla de Beret 160 km Etapa 9 luni 8 septembrie Viella - Sabinanigo 198 km Etapa 10 marti 9 septembrie Sabinanigo - Zaragoza 173km Etapa 11 miercuri 10 septembrie Calahorra - Burgos 178 km Etapa 12 joi 11 septembrie Burgos – Suances 180 km Vineri 12 septembrie zi de pauza Etapa 13 sambata 13 septembrie San Vicente de la Barquera - Alto de L'Angliru 199 km Etapa 14 duminica 14 septembrie Oviedo - Fuentes de Invierno 158 km Etapa 15 luni 15 septembrie Cudillero - Ponferrada 194 km Etapa 16 marti 16 septembrie Ponferrada-Zamora 185 km Etapa 17 miercuri 17 septembrie Zamora – Valladolid 160 km Etapa 18 joi 18 septembrie Valladolid - Las Rozas 179 km Etapa 19 vineri 19 septembrie Las Rozas - Segovia 161 km Etapa 20 sambata 20 septembrie La Granja - Navacerrada - contratimp individual 16km Etapa 21 duminica 21 septembrie San Sebastian de los Reyes - Madrid 110 km
  2. alt defect al ei e ca as sta cu frica in san sa nu imi fure bicla. cu frica in san stau de cand am bicicleta. nu mi-am luat antifurt, pt ca sunt convins ca, daca as face imprudenta s-o las undeva nesupravegheata, nu as mai gasi-o. iar la munca o tin cu mine in birou :-P
  3. nu te supara, dar intre modelul asta si cel de la sigma, de care amintea dadu mai sus, e diferenta... si nu ma refer aici doar la pret!
  4. cu riscul de a fi off topic, tin sa semnalez ceva vizavi de magazinul bike f***ing wear (ca tot se amintea mai sus de el). acum, daca ei sunt agresivi in ce priveste promovarea, cred ca ar trebui sa fie si corecti in ceea ce priveste produsele pe care spun ca le vand. mai exact: din curiozitate, am aruncat o privire prin produsele lor si tot din curiozitate m-am uitat mai atent la ceva anume. cautatnd o casca, mi-a sarit in ochi modelul LIMAR silver (cel alb), la categoria casti si caschete de protectie. iar daca te uiti si la pret (numai 100 lei), nu-ti vine a crede! pana aici toate bune si frumoase, numai ca, in realitate, lucrurile nu stau deloc asa. alaturi se gaseste o descriere cel putin bizara in comparatie cu ce se vede in imagine (de exemplu, e clar ca modelul din imagine are mai multe aerisiri decat scrie (10) sau ca e mai usor decat se spune in descriere). evident, descrierea nu este cea a castii din imagine, ci a modelului 520 silver (o casca mult diferita de cea din imagine). asa ca am intrat pe site-ul celor de la LIMAR sa ma lamurec. acum, ce s-ar intampla daca cineva ar face comanda online pentru casca respectiva (avand impresia ca o cumpara pe cea din imagine), iar cand ar primi-o ar constata altceva. ar face ochii mari. surpriza! de fapt e alta! ce faci? in imagine este un produs, dar in realitate tu cumperi altceva!!! .... aruncati si voi o privire, mai ales ca unii sunteti mai experimentati. iar daca am gresit constatarea imi cer scuze! insa, daca am dreptate ...??? daca subiectul nu se incadreaza unde trebuie, ovidiu (sau cineva avizat), te rog, muta-l unde trebuie. mersi.
  5. si eu o sa fiu maine la 8.30 la arcul de triumf. imi e mai lesne sa ajung acolo decat in tineretului. see you there!
  6. in afara liniilor de tramvai super nasoale, o mare frica am la canalele sub forma de gratar. cele cu orificii longitudinale. roata de la "trotineta" imi incape linistit in acele orificii. de regula, aceste canale sunt puse cu orificiile perpendicular pe bordura trotuatului, insa am avut "norocul" sa intalnesc in buc si varianta inversa, in directia de mers a drumului. bine ca nu aveam viteza (ma apropiam de semafor si am franat) ca ramanea roata intepenita, iar eu faceam o tucahara sau un dublu tulup peste vreo 2 masini...
  7. asa cum am zis, revin cu niste poze Land Rover. informativ... http://img505.imageshack.us/my.php?image=landrover2zf8.jpg http://img255.imageshack.us/my.php?image=landrover3ym9.jpg http://img505.imageshack.us/my.php?image=landrover4ku0.jpg http://img505.imageshack.us/my.php?image=landrover1ih9.jpg dintre toate, cea mai scumpa e cea din ultima poza (am mai postat-o. e cea cu cadru din carbon. de altfel, scrie pe el). celelalte au preturi accesibile. insa nu stiu sa spun ce dotari au si cat sunt de bune.
  8. si pt ca tot a venit vorba de biciclete cu nume de masini, uite si una autohtona. poate pt unii dintre voi nu e o noutate, dar, cu siguranta, e un lucru iesit din comun. http://www.automarket.ro/stiri/bicicleta-dacia-de-1000-de-euro-10623.html cred ca e mai mult o "miscare" de marketing. aprecierile/comentariile le las in seama fiecaruia.... :mrgreen:
  9. Biciclete Land Rover! Cei de la Jaguar/Land Rover s-au gandit sa aduca ceva inedit in showroomul lor din Baneasa: biciclete. Una dintre firmele exclusiviste de pe piata auto isi surprinde cumparatorii nu doar cu masini de lux, ci si cu biciclete scumpe. Asa ca m-am gandit sa va arat despre ce e vorba. http://img75.imageshack.us/img75/4849/copyof11062008hg6.jpg http://img147.imageshack.us/img147/7392/copyof11062008001mu2.jpg pretul lor e undeva pe la 1500 euro. o sa incerc sa revin si cu alte poze. oricum, initiativa e laudabila. sper sa le si vanda
  10. wow! frumoasa bicicleta! :shock:
  11. faina bicla. la fel zic si eu ca puteai s-o iei un picutz mai ieftin, dar nu-i bai. insa, pune mana si curat-o! e pacat sa n-o intretii. :idea: asa te poti bucura de ea mai mult timp.
  12. "Dincolo de copy&paste-uri de pe net de prin tot felul referate online ... " Am sa te dezamagesc un pic, dar nu folosesc site-uri de referate online. Sursa de inspiratie a reprezentat-o o lucrare de-a mea din anul 2 de facultate. Dar nu cred ca are vreo relevanta. Intentia nu a fost de a epata, ci de a argumenta un anume aspect din perspectiva comerciala. Important e mesajul, care sper sa se inteleaga.
  13. Diferenta de pret dintre cadrele de bicicleta este la fel ca cea dintre oricare alte produse ale aceleiasi game, de pe o piata. Nu vad de ce mira. De exemplu, cand te duci la market sa cumperi detergent ai de ales intre produsele de top si cele low. Iar elementele care diferentiaza un produs de altul pot fi: caracteristicile, performantele, fiabilitatea, durabilitatea, stilul, conformitatea. Si ca sa ma fac mai inteles am sa detaliez un pic. Caracteristicile - reprezinta un instrument competitiv de dierentiere a produselor. Nu toate firmele au aceeasi capacitate de inovare si de creare de noi caracteristici, astfel ca e normal ca "inovatorii" sa se situeze pe piata cu un pret mai ridicat. Performantele - reprezinta nivelul la care opereaza caracteristicile produsului, iar un cumparator va accepta sa plateasca mai mult pt performante mai bune. De exemplu, cum alegi intre doua laptopuri? Evident, in principal, in functie de performante, nu de forma sau culoare. Fiabilitatea - presupune ca un produs sa functioneze bine o anumita perioada de timp. Cu cat e mai mare, cu atat produsul e mai fiabil, iar tu, ca si cumparator, vei fi dispus sa platesti mai mult pentru el. Durabilitatea - ar reprezenta durata de operare la care te astepti din partea produsului. Daca imi amintesc bine, parca cineva chiar spunea mai sus ca si-a luat un DHS si dupa 1 an scartaia din toate incheieturile.... So??!! Stilul - presupune aspectul produsului. Totodata, poate reflecta si starea pe care produsul achizitionat ti-o da. Unii se bucura de o reputatie deosebita in ce priveste stilul produselor, astfel ca e normal ca si pretul cerut sa fie mai mare... Conformitatea - e data de faptul ca prodsele corespund specificatiilor tehnice sau de calitate. De pilda, japonezii sunt renumiti pt. conformitatea produselor electronice fabricate. Oare de ce produsele "made in japan" erau (si probabil inca mai sunt) mai scumpe decat cele "made in indonesia", de exemplu? Sper ca nu v-am zapacit prea tare cu teoria, dar, ca sa ma intorc la biciclete, e normal sa existe o diferentiere intre producatori (fie ei de cadre, accesorii, componente etc). Nu ne ramane decat ca in functie de buget, de pretentii si, nu in ultimul rand, de cunostinte sa alegem ceea ce ne-ar reprezenta, satisface sau placea.