krazyeone

Membru
  • Content Count

    2,767
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

krazyeone last won the day on October 7 2018

krazyeone had the most liked content!

Community Reputation

291 Excellent

About krazyeone

  • Rank
    Amator
  • Birthday 04/04/1978

Profile Fields

  • Localitate
    Bucuresti
  • Biciclete
    Tohan Road Bike
  • Arii de interes
    Road cycling , MTB , Running , Photo, Ping-Pong

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. krazyeone

    Cred ca toate GPS-urile de bicla fac la fel, ceasurile de alergare pe langa cipsetul de GPS mai au si un accelerometru , inainte aveau ditamai antrena si nu aveau probleme fara acel accelerometru + ceva filtre asa ar face si un ceas garmin forerunner 305 a fost cel mai precis ceas pentru pace La cele de bicla cel mai bine se vad diferentele in medii de munte (serpentine , canion etc ) , unde precizia scade drastic intre un device cu cipset mai prost si unul mai de calitate De exemplu Edge 810 nu imi lua segmentele lungi PS : nu mai stiu daca s-a discutat dar la Edge 520 Plus, Edge 820 , Edge 1030 a fost implementat prin intermediul firmware suport pentru satelitii Galileo Inca nu am ajuns la munte dar oricum era destul de accurate si fara , chiar sunt curios daca exista diferente
  2. ultima tura de pe anul asta 08 dec, nu a iesit filmarea cum voiam dar mai lucrez la asta
  3. krazyeone

    Mai stii, poate sunt unii care pedaleaza doar in lumea virtuala :) genul care dezvolta in realitate 200w dar in zwift au 450 w o ora :)
  4. krazyeone

    Pai ideea este asa, pe indoor ai GPS off , pe race si alte activitati ai on Asa ar trebui sa fie
  5. krazyeone

    Mai rau, chiar dc exista acel diagnostic menu , chiar dc la deviceurile noi exista un crash log mai complex...tot nu sunt in stare sa rezolve anumite buguri
  6. krazyeone

    Cine stie , poate ai apasat ceva gresit In 520 nu stiu exact , nu are tuch dar teoretic deschizi o activitate , nu ii dai start , si apoi apesi pe tasta cu care dai next page
  7. krazyeone

    L-ai tinut in buzunar ? nu te-ai uitat la el nu? Verifica sa nu ai ceva stand by dupa un anumit timp sau , pur si simplu a fost un bug Tu te miri ca s-a inchis? eu ma mir ca nu s-a stins pana acum Ca sa vezi dc ai avut un crash trebuie sa intri in diagnostic menu
  8. Ai destule tool-uri sa te antrenezi , viteza, cadenta , HR . Cei care sunt buni , sunt buni si fara power meter , stiu cativa care nu au nici ciclocomputer in fata Am mers cateva ture si un concurs cu power meter, probabil ca ajuta , dar la fel sau si mai bine am mers fara Daca vrei sa vezi niste cifre si sa te holbezi in ele non stop , why not...go for it , nu mai costa o avere
  9. Din ce stiu eu , calculeaza super aiurea GC , zona 5 este vo2 max, nu ceva ce poti duce cu zecile de minute Pai dc ai avut maxim 195 , zona 5 incepe de la 185 in sus ....nu de la 167
  10. LHR sau LTHR Lactate Threshold Heart Rate (LTHR) @Mookyama, nu peste 175 am setat zona 5, adica intre 175 si 18x nu ai cum sa stai 43 min in zona 5 , inseamna ca zonele nu sunt setate corect
  11. Maximul atins anul acesta a fost 181 bpm , dar nu stiu exact cat este maximul probabil inca 2-3 batai Zonele sunt bazate pe Lhr , nu mai stiu unde si cum le-am calculat Asta e la un concurs https://www.strava.com/activities/1811306445 Legat de bratara optica , la alergat constant , posibil sa arate "aproximativ" la fel, multora nu le pasa ca arata cu 2-5 batai in minus pe minut , la accelerari va avea intotdeauna delay si nu va urca pulsul cat este real La alergat mai merge dar la ciclism nu prea asta pentru ca nu sta unde trebuie cand ai nevoie mai mare , cand esti la limita , crede-ma ca optic nu va arata niciodata ok ...
  12. Ok dar ai accelerat de la viteza x la viteza y si asta nu se reflecta in acel grafic de HR Ce ai tu nu poate fi folosit ca si o centura , nu reflecta deloc pulsul , mai ales la accelerari sprinturi , adica 0 din punctul meu de vedere Noroc , in 25 minute nu are rost sa ridici pulsul ,de ex mie imi trebuie 1 ora sa ma incalzesc, mai degraba daca vrei sa folosesti acest timp ca si antrenament , pot ridica cadenta cateva secunde, apoi pauza iarasi ridic cadenta , iarasi pauza dar in nici un caz la puls mare
  13. Ce centura ai? Acel 36 la ora "sprint" nu pare sa fi afectat deloc pulsul ceea ce nu este normal, fie a fost vale , fie vant de spate , dar si asa trebuia sa existe o crestere in HR ceea ce nu e evidentiat in acel graphic, la tine chiar tindea sa scada Cam asa arata la mine un antrenament de 'anduranta' sau rulaj
  14. krazyeone

    Orice se antreneaza, prin intervale mici , in prima faza este imposibil apoi incet incet te obisnuiesti Cam asta este cadenta mea la o cursa Asa este , cand alergam nu am reusit ever sa ajung la acea valoare, dar reuseam un minut doua daca ma concentram fix pe lucrul asta, de exemplu 920Xt de la garmin si probabil si modelele mai noi , au metronom, adica poti seta numarul de pasi si ceasul bipaie Cei care alearga foarte bine, (fie slow fie tare) tot pe acolo stau (spre 180 pasi) indiferent de pace